MŁODSZY/-A SPECJALISTA/KA DS. KADR I PŁAC Warszawa oferta pracy JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK Sp.j.
Stanowisko: MŁODSZY/-A SPECJALISTA/KA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumenty związane z przebiegiem zatrudnienia (umowy o pracę, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.), kontrola kończących się umów o pracę, przygotowywanie dokumentów rozwiązujących umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie list obecności, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przygotowywanie umów zleceń oraz ich rozliczanie, przygotowywanie Rp-7, aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, kontrola ważności zaświadczeń lekarskich, współpraca w zakresie BHP, naliczanie wynagrodzeń na liście płac (wypłaty, premie, wynagrodzenia urlopowe, ekwiwalenty za urlop, wynagrodzenia i zasiłki chorobowe), tworzenie zestawień w Excelu na potrzeby firmy, przygotowywanie pism do komorników, wsparcie w innych bieżących pracach działu
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK Sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumenty związane z przebiegiem zatrudnienia (umowy o pracę, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.), kontrola kończących się umów o pracę, przygotowywanie dokumentów rozwiązujących umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie list obecności, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przygotowywanie umów zleceń oraz ich rozliczanie, przygotowywanie Rp-7, aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, kontrola ważności zaświadczeń lekarskich, współpraca w zakresie BHP, naliczanie wynagrodzeń na liście płac (wypłaty, premie, wynagrodzenia urlopowe, ekwiwalenty za urlop, wynagrodzenia i zasiłki chorobowe), tworzenie zestawień w Excelu na potrzeby firmy, przygotowywanie pism do komorników, wsparcie w innych bieżących pracach działu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY/-A SPECJALISTA/KA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCHLokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Ursus. Wymagania: znajomość przepisów prawa pracy, przepisów płacowych i ubezpieczeń społecznych, ukończony kurs kadrowo-płacowy, znajomość programu Płatnik, praktyczna znajomość Excela i Worda, komunikatywność, sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, dobra organizacja pracy, dyskrecja, minimum 1 rok doświadczenia w pracy w kadrach i płacach. Obowiązki: prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumenty związane z przebiegiem zatrudnienia (umowy o pracę, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.), kontrola kończących się umów o pracę, przygotowywanie dokumentów rozwiązujących umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS, prowadzenie list obecności, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przygotowywanie umów zleceń oraz ich rozliczanie, przygotowywanie Rp-7, aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, kontrola ważności zaświadczeń lekarskich, współpraca w zakresie BHP, naliczanie wynagrodzeń na liście płac (wypłaty, premie, wynagrodzenia urlopowe, ekwiwalenty za urlop, wynagrodzenia i zasiłki chorobowe), tworzenie zestawień w Excelu na potrzeby firmy, przygotowywanie pism do komorników, wsparcie w innych bieżących pracach działu[CV na adres: aneta.bartoszewska (at) komplex-torus.com.pl, z dopiskiem: "Praca Kadry"] Uwaga! wynagrodzenie do negocjacji
Nazwa pracodawcy: JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK Sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca biurowa - pomoc w prowadzeniu sekretariatu jednostki administracji publicznej.Staz odbywać się w będzie w Koronowie.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie analiz mikrobiologicznych (posiewy, odczyty), w tym analiz mikrobiologicznych żywności na zgodność z normami ISO, przygotowywanie odpowiednich podłoży do analiz, pobór próbek produktów i prób środowiskowych, prowadzenie zapisów z przeprowadzonych badań oraz analiza otrzymanych wyników, interpretacja wyników, przygotowanie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, raportowanie, znajomość zasad funkcjonowania systemu jakości w laboratorium wg. ISO 17025, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych oraz usług.
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2017-03-31 - Turek (wielkopolskie)
umiejętność odczytywania i identyfikowania komuniaktów o błędach urządzeń oraz czytanie schematów, nadzór, konserwacja, naprawy, obsługa urządzeń związanych z automatyką
Sosnowieckie Wodociągii S.A. - 2017-06-07 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta na stacji paliw w tym sprzedaż art. m. in. typu fast-food, tytoniowych i alkoholi, obsługi dystrybutorów i myjni samochodowej (do przyuczenia), ewentualna pomoc przy remanencie towarów, bieżąca dbałość o czystość na terenie stacji, obsługa kasy fiskalnej (do przyuczenia)
J3CK Krzysztof Łopatka - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)
organizacja zakupu i sprzedaży środków ochrony roślin oraz części do maszyn rolniczych
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-10-03 - Daszyna (łódzkie)
Miejsce pracy: Pomorska Strefa Ekonomiczna Tczew/RokitkiNr ref. SEN/01/2018Zakres obowiązków:przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjne warunki pracy,wsparcie w okresie wdrożenia,system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń,duże możliwości rozwoju zawodowego,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: Młodszy specjalista ds. eksportu DE, na adres: kariera (at) vetrex.eu Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Areszt Śledczy w Warszawie - Białołęce - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie faktur, kontakt z zagranicznymi dostawcami, administracja w systemie księgowym, przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe rapotrowanie finansowe w zakresie wierzytelności, testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy na temat postępów w rozliczeniach należności
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
- Informacja o naborze DS. 14001.25.2017. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowiska MŁODSZYCH ASYSTENTÓW RODZINY/ASYSTENTÓW RODZINY w CENTRUM PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO, METODYKI i STRATEGII ZESPÓŁ ds. ASYSTY RODZINNEJ (praca w systemie zadaniowego czasu pracy)2 etaty , zatrudnienie w ramach umów w celu zastępstwa za długotrwale nieobecnych pracowników, przewidywany okres zatrudnienia 4 miesiące w ramach etatu MOPS i18 miesięcy w ramach projektu Włącz się !- 1) Diagnoza problemów i zasobów rodziny, określenie (wspólnie z rodziną) podstawowych problemów, zasobów i potrzeb występujących w rodzinie.2) Zmotywowanie rodziny do współpracy i podejmowania działań zmierzających do pokonania problemów przy wykorzystaniu zasobów własnych rodziny i otoczenia.3) Sporządzenie (wspólnie z rodziną) planu pomocy rodzinie z uwzględnieniem metod pogłębionej, bezpośredniej pracy z rodziną a następnie organizowanie wsparcia środowiskowego poprzez zaproszenie do współpracy na rzecz poprawy sytuacji rodziny reprezentantów organizacji i instytucji pracujących z rodziną, podejmowanie czynności związanych z realizacją zadań zawartych w planie pomocy rodzinie, przy aktywnym udziale rodziny.4) Wspieranie rodziny w działaniach nakierowanych na poprawę sytuacji życiowej jej członków, wszczególności pomoc w osiągnięciu optymalnych warunków służących wychowywaniu własnych dzieci, samodzielnym pokonania problemów, budowaniu i utrwalaniu wiary we własne siły a także poszerzaniu kompetencji rodzicielskich.5) Prowadzenie poradnictwa i edukacji dla rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej, w tym wszczególności poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów wychowawczych oraz udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez organizacje i instytucje działające na rzecz wspierania rodziny.6) Utrzymywanie stałej współpracy z pracownikiem socjalnym prowadzącym rodzinę oraz z innymi specjalistami, w tym również w oparciu o formułę zespołu ds. pracy z rodziną i grupy roboczej.7) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka irodziny.8) Pomoc rodzinom w podejmowaniu działań służących poprawie ich sytuacji życiowej, w tym pomoc wuzyskaniu zatrudnienia, podnoszeniu kwalifikacji zawodowych, wzmacnianiu kompetencji rodzicielskich oraz zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.9) Sporządzanie na wniosek sądu lub innych uprawnionych organów opinii o rodzinie i jej członkach10) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, w tym sporządzanie okresowych sprawozdań zprowadzonej pracy.11) Opracowanie wskazań dla pracownika socjalnego po zakończeniu pracy z rodziną.* szkolenia muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 w sprawie szkoleń na asystenta rodziny.- Wynagrodzenie: 2075 zł/brutto + dodatek stażowy. Umowa o pracę w celu zastępstwa długotrwale nieobecnego pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: osiem godzin dziennie, w przedziale 7:30-20:30. (w zależności od potrzeb).
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
-Nadzór nad jakością komponentów,-Pomiary zgodne ze specyfikacjami,-Kontakt telefoniczny: 58 535-20-59, 601-963-293-Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-16 - Tczew (pomorskie)
prace związane na stanowisku tokarza
kontakt przez OHP - 2017-05-23 - Tychy (śląskie)
szalowanie i betonowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
-Praca na produkcji (3 zmiany, 8 godzin dziennie),-Obsługa linii produkcyjnej,-Oprócz wynagrodzenia podstawowego przewidziany jest system premiowy,-Po okresie próbnym możliwość przedłużenia umowy,-Możliwość przejazdu z kierunku Gniew oraz z Pruszcza Gdańskiego,Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres:magdalena.kosecka (at) belbal.comCV można również zostawiać na ochronie przed wejściem na teren zakładu.
MBF SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie, dystrybucja i serwis powierzonych urządzeń POS i innych towarów zgodnie z procedurami przyjętymi w spółce Ewidencja wszelkich obrotów towarów w powierzonych magazynach.. Przestrzegania obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa.1. Podstawowa wiedza w zakresie ewidencji towarów i gospodarki magazynowej. 2. Podstawowe umiejętności praktyczne w zakresie elektroniki i informatyki.3. Znajomość obsługi oprogramowania biurowego.4. Umiejętność pracy w zespole.5. Dyspozycyjność.6. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-16 - Tajęcina (podkarpackie)
pomoc przy zakładaniu ewidencji wojskowej osób zgłaszających się do kwalifikacji wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piła (wielkopolskie)
KROJENIE, MODELOWANIE, SZYCIE SUKIEN ŚLUBNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE ODZIEŻOWE, UMIEJETNOŚĆ KROJENIA, MODELOWANIA, SZYCIA SUKIEN ŚLUBNYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA
P.P.H. MERCATOR DARIUSZ JAN FILIPCZAK - 2017-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie korespondencji do wysłania.2. Praca w programie WORD i Excel /przygotowywanie pism i dokumentów/.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania zgodnie z instrukcją archiwizacyjną.5. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji operacji zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości.6. Opracowywanie dokumentów i teczek zgodnie z instrukcją kancelaryjną.7. Zapoznanie się z funkcjonującymi programami komputerowymi w zakresie obsługi księgowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łęczyca (łódzkie)
sprzedaż detaliczna art. spożywczych oraz monopolowych z dowozem do klienta, obsługa sklepu internetowego
Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Pasierb - 2017-10-18 - Kroczyce (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów i towarów, prace inwentaryzacyjne, utrzymywanie porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie usług czystościowo porządkowych na terenie marketu ( praca zmianowa), zarządzanie pracy podległych pracowników, ustalanie grafików rozliczanie godzin i premii, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, prowadzenie dokumentacji, jeżdżenie na maszynach czyszczących (automatach myjących), i szkolenie pracowników w zakresie obsługi maszyn czyszczących, zamawianie chemii, środków czystości i higienicznych, reprezentowanie Firmy przed kierownictwem Castoramy , itp.
"ERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
koordynacja spraw adminitracyjno-technicznych zawiązanych z funkcjonowaniem oddziału (flot, budynek, media, zaopatrzenie biura); obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników
SAMWHA POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-13 - Mława (mazowieckie)
Stażysta będzie wykonywał prace pomocnicze w Referacie Uprawnień i Szkolenia Kierowców, kompletować i zakładać teczki z aktami kierowców, przygotowywać dokumenty do archiwizacji, obsługiwać urządzenia biurowe.Staż w godz. 7:30- 15:30.ALGORYTM
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Płock (mazowieckie)
Sprzedaż leków gotowych i receptowych
CONSTANS - MAŁGORZATA SKARBA-JAMA - 2017-10-09 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
-Obsługa maszyn produkcyjnych,-kontakt telefoniczny 508-009-880, e-mail: szymon.tybus (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-16 - Tczew (pomorskie)
Analiza danych, przedstawienie najważniejszych wniosków oraz ryzyk, udział w procesie zamknięcia miesiąca, wspieranie w tworzeniu oraz rozwijaniu analiz finansowych; godz. pracy 8-16; okres próbny 3 miesiące; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
CURVER Sp. z o.o - 2018-04-24 - Słupsk (pomorskie)
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie faktur zakupu, prowadzenie analityki przychodu i rozchodu kont magazynowych, miesięcznie uzgadnianie kont magazynowych, prowadzenie szczegółowej analityki konta w zakresie prowadzonej ewidencji, sporzadzanie dowodów PK, prowadzenie korespondencji
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwiązywanie problemów technicznych o nieznacznym skomplikowaniu i pomoc we wdrażaniu usprawnień u klientów. Odpowiedzialność na część cyklu wdrażania projektu u klienta. Współpraca z innymi zespołami w ramach firmy w celu konfiguracji, wdrażania oraz bieżącego nadzoru rozwiązań sieciowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
ochrona szlaku kolejowego
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Miedźno (śląskie)