KSIĘGOWY Poznań oferta pracy SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie faktur zakupu, prowadzenie analityki przychodu i rozchodu kont magazynowych, miesięcznie uzgadnianie kont magazynowych, prowadzenie szczegółowej analityki konta w zakresie prowadzonej ewidencji, sporzadzanie dowodów PK, prowadzenie korespondencji
Data publikacji: 2017-05-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DŁUGA 1/2, 61-848 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie faktur zakupu, prowadzenie analityki przychodu i rozchodu kont magazynowych, miesięcznie uzgadnianie kont magazynowych, prowadzenie szczegółowej analityki konta w zakresie prowadzonej ewidencji, sporzadzanie dowodów PK, prowadzenie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Word, Excel, Power Point
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse, rachunkowość; doświadczenie w zamykaniu miesiąca dla potrzeb sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie z wymaganymi terminami, dobra znajomośc przepisów prawa z zakresu finansów i rachunkowości podatku VAT, doświadczenie w prowadzeniu sprawozdawczości, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrzymi oraz działami wewnętrzymi firmy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
DŁUGA 1/2, 61-848 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy, Godziny : 7.00-14.35
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: DŁUGA
Numer budynku pracodawcy: 1/2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych Klientów, przygotowywanie kalkulacji i deklaracji podatkowych, przygotowywanie raportów księgowych i sprawozdań finansowych, obsługa korespondencji, kontakt z Klientami i urzędami.
Kancelaria Rachunkowo-Podatkowa Adam Jeżak - 2016-04-20 - Płock (mazowieckie)
pomoc w pracach elektrycznych
PROWEBER ARKADIUSZ PIECZKOWSKI - 2016-09-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
dekretowanie dokumentacji, księgowanie, sporządzanie deklaracji na potrzeby VAT
Uniwersytet Tech.-Przyrod.w Bydgoszczy RZD-Minikowo - 2017-10-02 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
Pon - Pt 7:30-15:05 lub 8:30-16:05, Sob. 7:30-15:05
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Opole (opolskie)
1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej oraz analitycznej dochodów i przychodów. 2. Kwalifikowanie wykonanych dochodów oraz przypisywanie należności na właściwe działy, rozdziały i paragrafy zgodnie z obowiązującą szczegółową klasyfikacją dochodów i wydatków. 3. Sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 4. Dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych. 5. Sporządzanie poleceń księgowania. 6. Bieżąca analiza wykonanych dochodów w ewidencjonowanych działach, rozdziałach i paragrafach i ich uzgadnianie z działami merytorycznymi. 7. Sporządzanie przelewów do banku na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dokumentów finansowych. 8. Kompletowanie wyciągów. 9. Kwalifikowanie wydatków strukturalnych na właściwy obszar tematyczny oraz kod wydatku. 10. Księgowanie wydatków strukturalnych 11. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań. 12. Sporządzanie planów i wydatków ZFŚS. 13. Księgowanie ZFŚS. 14. Sporządzanie not księgowych VAT, rejestru sprzedaży VAT oraz deklaracji VAT. 15. Archiwizowanie sporządzonej dokumentacji.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-11-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Teren pracy - Gliwice. Wymagane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy golab70 (at) go2.pl
JAGO JAROSŁAW GOŁĘBIEWSKI - 2016-02-01 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
uprawnienia w zakresie obsługi urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych do przewozów materiałów niebezpiecznych kl. 3 wg RID, napełnianie systemów kolejowych produktami ropochodnymi. Praca w systemie 12h. Wynagrodzenie 16-17 zł/h
PPHU "ZAMETO" Tadeusz Wolarz - 2016-04-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gostyniu - 2018-02-14 - Gostyń (wielkopolskie)
sprawdzenie dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym, wprowadzanie dokumentów do programu, sporządzanie zestawień,
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
1) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej w programie Rewizor z podziałem na rejestry, czyli prowadzenie: - rejestru zakupu, - rejestru bankowego, - rejestru sprzedaży, - rejestru uzupełniającego.2) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z jej comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka.3) sporządzanie listy plac.4) prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu składek, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych,5) terminowe sporządzanie deklaracji ZUS DRA.6) Terminowe prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzanie deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40.7) Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.8) Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami za sprzedane usługi oraz zakupione środki trwałe, materiały, usługi, leki.9) Rozliczanie pracowników materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie Ośrodka.10) Odpowiedzialność materialna i prawna z tytułu wykonywanych obowiązków.11) Wykonywanie innych czynności mających związek z pracą, zleconych przez przełożonych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw : o działalności leczniczej , o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp..Uprawnienia Certyfikaty specjalisty ds. rachunkowości, szkolenia z Nowego Płatnika itp., ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie pracy: minimum 1 rok w służbach finansowo księgowych, doświadczenie pracy w publicznych samodzielnych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
Rozpoznawanie dokumentów księgowych; sprawdzanie pod względem rachunkowym; wprowadzanie do rejestrów księgowych, poznanie programu OPTIMA; poznanie zasad liczenia podatków i wypełnianie deklaracji do urzędów skarbowych; poznanie programu "PŁATNIK" i praca na nim.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Skierniewice (łódzkie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych w zakładach przemysłowych. Praca na terenie Bielska-Białej oraz woj. śląskiego.
PB PUCHALIK SP. Z O.O. - 2017-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa finansowo-księgowa podmiotów gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CV na adres e-mail: a.kwarciak (at) radoczapark.pl, nadzór nad pracą restauracji, przyjmowanie rezerwacji przyjęć okolicznościowych, obsługa systemu gastronomicznego funkcjonującego w restauracji
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-27 - Radocza (małopolskie)
ZALEWANIE FORM GIPSOWYCH MASĄ CERAMICZNĄ, WYKAŃCZANIE PÓŁFABRYKATÓW
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-12-29 - Łubiana (pomorskie)
Opieka nad zwierzetami szkolnymi: mycie kuwet, pudełek, karmienie, zabawa z kotami, dolewanie wody do akwarium itp. Podopieczni to: ryby, żółwie, koty, myszy, szczury, myszoskoczki, króliki. Praca 2 godziny dziennie rano od poniedziałku do niedzieli, również w święta (w święta płatne podwójnie). Umowa zlecenie 60-62 godziny miesięcznie.Kontakt z pracodacą: kontakt (at) gerelis.pl
ELISABETH SCHWIGON GERELIS - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
Usługi Leśne i Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Durdy (podkarpackie)
W/g stanowiska
MAD- MOSQUITO s.c. - 2016-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku komendy, pielęgnowanie zieleni na terenie nieruchomości, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Góra (dolnośląskie)
księgowanie faktur krajowych i zagranicznych(GRUPA)2. Sporządzanie specyfikacji do płatności i wprowadzanie przelewów bankowych(Grupa)3.Sprawdzanie i przygotowanie rejestru VAT-faktury krajowe.Wpinanie faktur.Kompletowanie i wysyłanie faktur zagranicznych dla Biura Celno-Podatkowego Intrast.Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełozonego w ramach zajmowanego stanowiska.praca w godz. 8.00-17.00
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2016-10-17 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa urządzeń produkcyjnych, kontrolowanie jakości produkowanych częcci, praca na liniach produkcyjnych.wynagrodzenie: 15,60 brutto/h + dodatek frekwencyjny za porę zmianową, premia regulaminowa, premia produkcyjna, dodatek za porę nocną.
MANPOWER POLSKA Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, doswiadczenie zawodowe min. 1 rok w prowadzeniu pełnej księgowości
BIURO RACHUNKOWE "AGA" AGNIESZKA CZAJKA Wolsztyn - 2016-03-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Księgowy/Księgowa
Biuro Rachunkowe ATI Agnieszka Komoniewska - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrzej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych, naliczanie list płac.
FTS Sp. z o.o. Bierkowo - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
księgowanie podmiotów gospodarczych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg handlowych oraz podatkowych, książek przychodów i rozchodów, ewidencji i ryczałtów
KANCELARIA USŁUG KSIĘGOWO-PODATKOWYCH URSZULA CZAPLA - 2017-12-05 - Zawiercie (śląskie)