KSIĘGOWY Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej oraz analitycznej dochodów i przychodów. 2. Kwalifikowanie wykonanych dochodów oraz przypisywanie należności na właściwe działy, rozdziały i paragrafy zgodnie z obowiązującą szczegółową klasyfikacją dochodów i wydatków. 3. Sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 4. Dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych. 5. Sporządzanie poleceń księgowania. 6. Bieżąca analiza wykonanych dochodów w ewidencjonowanych działach, rozdziałach i paragrafach i ich uzgadnianie z działami merytorycznymi. 7. Sporządzanie przelewów do banku na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dokumentów finansowych. 8. Kompletowanie wyciągów. 9. Kwalifikowanie wydatków strukturalnych na właściwy obszar tematyczny oraz kod wydatku. 10. Księgowanie wydatków strukturalnych 11. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań. 12. Sporządzanie planów i wydatków ZFŚS. 13. Księgowanie ZFŚS. 14. Sporządzanie not księgowych VAT, rejestru sprzedaży VAT oraz deklaracji VAT. 15. Archiwizowanie sporządzonej dokumentacji.
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej oraz analitycznej dochodów i przychodów. 2. Kwalifikowanie wykonanych dochodów oraz przypisywanie należności na właściwe działy, rozdziały i paragrafy zgodnie z obowiązującą szczegółową klasyfikacją dochodów i wydatków. 3. Sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 4. Dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych. 5. Sporządzanie poleceń księgowania. 6. Bieżąca analiza wykonanych dochodów w ewidencjonowanych działach, rozdziałach i paragrafach i ich uzgadnianie z działami merytorycznymi. 7. Sporządzanie przelewów do banku na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dokumentów finansowych. 8. Kompletowanie wyciągów. 9. Kwalifikowanie wydatków strukturalnych na właściwy obszar tematyczny oraz kod wydatku. 10. Księgowanie wydatków strukturalnych 11. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań. 12. Sporządzanie planów i wydatków ZFŚS. 13. Księgowanie ZFŚS. 14. Sporządzanie not księgowych VAT, rejestru sprzedaży VAT oraz deklaracji VAT. 15. Archiwizowanie sporządzonej dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć: 1) list motywacyjny, 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, 3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie), 4) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz 902), 5) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 9) dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 03.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Polska Wieś (warmińsko-mazurskie)
wprowadzaniedo systemu i weryfikowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Dzierzgoń (pomorskie)
Praca przy pakowaniu mięsa w teperaturze do -18 stopni C, pakowanie towarów w kartony, transportowanie z przemieszczaniem towarów w wewnątrz magazynu, dbanie o porządek i czystość.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Płońsk (mazowieckie)
rozwożenie dań (catering) do istytucji oraz odbiorców indywidualnych
GTPL Piotr Langierowicz - 2018-01-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca w charakterze księgowego oraz prowadzenie biura
DREWIN HPD Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Strzyżów (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziana spec. rachunkowość/finanse; doświadczenie zawodowe mile widziane; dokładność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie rejestru zakupów i usług oraz jego miesięczne rozliczanie (kraj, import), uzgadnianie rozliczeń faktur z magazynami materiałów i surowców, bieżąca analiza i uzgadnianie sald z kontrahentami w celu niedopuszczenia do przedawnień sald na kontach analitycznych dostawców, dopilnowanie terminowej płatności faktur celem uniknięcia odsetek, formalna i rachunkowa kontrola faktur oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie, rozliczanie podatku od towarów i usług oraz sporządzanie deklaracji zgodnie z Ustawą o VAT, dekretacja i kontrola dekretów w raportach bankowych i kasowych pod kątem rejestru zakupu i usług, sprawdzanie i potwierdzenie zgodności sald i ich powiązań z księgą główną syntetyką oraz udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych okresowych i rocznego w zakresie swoich zadań, ustalanie w drodze spisu z natury rzeczowego stanu ilościowego wszystkich składników majątkowych pozostających w dyspozycji Oddziału i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, kontrola zapasów magazynowych pod kątem ich wykorzystania (zapasy nadmierne),przeprowadzanie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w komórkach organizacyjnych przy zmianach stanowisk lub przejściu na emeryturę osób materialnie odpowiedzialnych, obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych z jego naliczaniem i ewidencją; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie rachunków z pracownikami ZUS, Urządu Skarbowego
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-01-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie księgowosci, opracowywanie planów budżetowych, sporzadzanie sprawozdań, prowadzenie kadr i płac, rozliczenia ZUS
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowapraca dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa posiadających II profil pomocy,długotrwale bezrobotni, znajomość zasad uproszczonej księgowości,przepisów prawa podatkowego, samodzielność, doświadczenie w pracy na podobnym lub takim samym stanowisku, praca w godz. 8.00 do 16.00
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programów rozliczeniowych, obsługa programu ''płatnik ZUS'' ; wypełnianie zaświadczeń dla pracowników ; wypełnianie druków księgowych ; sprawdzanie i uzgadnianie wydruków za zgodność z dokumentami
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
wystawianie faktur, obsługa komputera
KAM - LOG Kamil Nogal - 2017-10-06 - Lublin (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wichowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu Wydziału Wydawnictw i Poligrafii, sprzedaż wysyłkowa książeki oraz prowadzenie rozliczeń związanych z sprzedażą. ZADANIA PODSTAWOWE: 1) pomoc techniczna w przygotowaniu posiedzeń rady Wydawniczej pod względem organizacyjnym; 2) zapewnienie obsługi kancelaryjno- biurowej Rady Wydawniczej; 3) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsiewzięciami spoza planu naboru; 4) prowadzenie magazynu książek; 5) realizowanie zadań związanych z dystrybucją publikacji i wykonywanych materiałów; 6) prowadzenie ewidencji przychodowo- rozchodowej; 7) inicjowanie i wystawianie faktur za wykonane prace; 8) prowadzenie podręcznych magazynów materiałów poligraficznych; 9) prowadzenie eweidencji wykonanych prac i zużytych materiałów; 10) zapewnienie obsługi kancelaryjno- korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu; 11) zapewnienie efektywnego przpływu informacji; 12) realizowanie zadań recepcyjnych; 13) zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań; 14) prowadzenie ewidencji pieczęci i stęmpli wykorzystywanychj przez naczelnika i pracowników wydziału; 15) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału; 16) protokołowanie odpraw słuzbowych 17) archiwizowanie dokumentacji; 18) opracowywanie dokumentacji związej z zakupem materiałów, usług i sprzętu poligraficznego.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-05-18 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa programów księgowych, sprawy pracownicze
Biuro Rachunkowe SALDO S.C. MARIA KACZMARCZYK, DOROTA OLSZEWSKA - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)
do uzgodnienia , samodzielna KSIĘGOWOŚĆ
WOJEWÓDZKI SZKOLNY ZWIĄZEK SPORTOWY W RZESZOWIE - 2018-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)
usługi księgowe, sporządzanie dokumentacji księgowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, obsługa klientów
KANCELARIA PODATKOWA BASOŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
przygotowywanie potraw regionalnej kuchni ukraińskiej, wynagane 3 lata doświadczenia w zawodzie, praca na terenie Wolsztyna, Warszawy, Częstochowy, Poznania
Owczarek Tomasz - 2016-06-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Znajomość zagadnień księgowości.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-03-21 - Kutno (łódzkie)
produkcja ciast
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Suwałki (podlaskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie szpitala
NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
Pracownik kancelaryjny
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości na sali restauracyjnej. Umowa o pracę na okres próbny 1 m-c, z możliwością przedłużenia Godziny pracy: pn. - ndz. 12.00 - 20.00, 14.00 - 22.00. Zatrudnienie od sierpnia 2017r.
ZAJAZD STAWISKO DAWID KARNOWSKI - 2017-07-26 - Piła (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE, GOTOWANIE, OPIEKA
F.U.KROTON Małgorzata Dąbrowska,Pod Skrzydłami Anioła Małgorzata Dąbrowska - 2017-01-19 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie kontroli wnoszenia opłat parkongowych w miejscach wyznaczonych w pasie grogi publicznej zgodnie z przepisami oraz procedurami obowiązującymi w tym zakresie, kontorla oznakowania miejsc wyznaczonych do płatnego postojupraca na umowe na czas określony, praca z sustemie zmnianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00 lub 10:00-18:00oferta dostępna w sali F
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta - 2018-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, specjalność: Finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 1 rok; obsługa systemu Microsoft Dynamics AX lub innego systemu klasy ERP, obsługa pakietu Microsoft Office, prawa jazdy kat. B; prowadzenie ewidencji kosztów w zespole 4 i 5; ewidencja faktur kosztowych a także przychodowych; ewidencja rozliczeń międzyokresowych i rezerw; rozliczanie kosztów; udział w inwentaryzacjach materiałów i surowców gastronomicznych; współudział w procesie rozliczania wyniku ekonomicznego miesięcznego w powyższym zakresie; opracowywanie i realizacja sprawozdawczości okresowej; współpraca z pozostałymi działami Spółki; ścisła współpraca z controllerem finansowym; wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
Pomoc księgowej: obsługa programu księgowego; prowadzenie ksiąg handlowych; prowadzenie KPiR; rozliczanie VAT, ZUS; sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Pniewy (wielkopolskie)
do uzgodnienia
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŚWILCZA - 2018-02-15 - Świlcza (podkarpackie)
dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, rozliczanie magazynów i inwentaryzacji, sporządzanie rejestrów VAT i WAT UE, uzgadnianie kont oraz czynny udział w procesie zamykania miesiąca,roku, kwartału; sporządzanie pomocniczych zestawień do sprawozdań finansowych, raportów i analiz; segregacja/archiwizacja dokumentów księgowych, prace administracyjne
Biuro Rachunkowe Ewa Sarwa - 2016-05-06 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)