MENEDŻER PRODUKTU Rzeszów oferta pracy SERVITEC SPÓŁKA CYWILNA WOJCIECH GRODZKI, JAKUB HAWRYLIK
Stanowisko: MENEDŻER PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za stworzenie oferty i wprowadzenie nowego asortymentu na rynek poprzez zbudowanie sieci sprzedaży w danym regionie. Nowy produkt ma charakter unikatowy i nie posiada w skali kraju wysoce rozwiniętej konkurencji.Produkt z branży budowlanej.Preferowane osoby na to statnowisko z dobrymi umiejętnościami zarządczymi i organizacyjnymi.Doświadczenie niezbędne.CV i LM prosimy wysyłać drogą mailową na adres: praca (at) servitec.pl w tytule maila wpisując nazwę stanowiska pracy.
Data publikacji: 2015-12-18
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SERVITEC SPÓŁKA CYWILNA WOJCIECH GRODZKI, JAKUB HAWRYLIK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA 5, 35-303 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za stworzenie oferty i wprowadzenie nowego asortymentu na rynek poprzez zbudowanie sieci sprzedaży w danym regionie. Nowy produkt ma charakter unikatowy i nie posiada w skali kraju wysoce rozwiniętej konkurencji.Produkt z branży budowlanej.Preferowane osoby na to statnowisko z dobrymi umiejętnościami zarządczymi i organizacyjnymi.Doświadczenie niezbędne.CV i LM prosimy wysyłać drogą mailową na adres: praca (at) servitec.pl w tytule maila wpisując nazwę stanowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MENEDŻER PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: NEGOCJACJE HANDLOWE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wynagrodzenie pracownika oprócz podstawy przewiduje również premie prowizyjne i motywacyjne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SERVITEC SPÓŁKA CYWILNA WOJCIECH GRODZKI, JAKUB HAWRYLIK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA 5, 35-303 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM prosimy wysyłać drogą mailową na adres: praca (at) servitec.pl w tytule maila wpisując nazwę stanowiska pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
Data dodania oferty pracy: 18.12.2015
Oferta pracy ważna do: 01.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace murarskie, malowanie, tynkowaniemontaz płyt kartonowo-gipsowych, układanie glazury
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy obsłudze maszyny drukującej.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowych.
ROL-MECH GRAŻYNA I JAN GRZEŚKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Radymno (podkarpackie)
prace zbrojeniowe
LIG-BUD PIOTR LIGAJ - 2017-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska pracy.
INTER-PROFIL Sp.zo.o. - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
PRZEWÓZ TOWARÓW
JAREK-TRANS Jarosław Gruszczyński - 2017-04-04 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
trasy międzynarodowe
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Swarzędz (wielkopolskie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Świebodzin (lubuskie)
-realizowanie projektów z zakresu IT dla organizacji oraz klientów wewnętrznych- praca w metodologii agile- przygotowanie dokumentacji biznesowej potrzebnej do realizacji projektów we współópracy z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie wybranych prac naprawczych i remontowych parku maszynowego firmy, przeprowadzanie okresowych przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z aktualnym planem przeglądów, zapobiegawcza konserwacja urządzeń, minimalizacja emisji awaryjnych, kontrola na zużycie części zamiennych. Wymagane: wykształcenie zasadnicze (mechaniczne), uprawnienia kat.E, 2 lata doświadczenia na stanowisku mechanika. Wynagrodzenie: 14,26 zł brutto na godzinę +premia w wysokości max.15%. Tel.: 95 756 01 35 Katarzyna Wojak.
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2016-12-08 - Sulęcin (lubuskie)
wg zakresu czynności
Przedsiębiorstwo Handlowe "ROLMASZ" Edward Hawrot & Jacek Mierzejewski & Kazimierz Stachowiak Spółka jawna - 2016-05-16 - Gniezno (wielkopolskie)
Menedżer sprzedaży na rynku wschodnim. Poszukiwanie kontrahentów i zamówień na rynku wchodnim: Gruzja, Kazachstan, Armenia.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Brudzędy (warmińsko-mazurskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie faktur, sprawdzanie poprawności, terminowości i kompletności realizacji przelewów przychodzących i wychodzących. Sprawdzanie poprawności i zasadności wystawianych dokumentów pod kątem rachunkowym i formalnym. Prowadzenie procesu windykacyjnego, prowadzenie lisry obecności, wypłat, obsługi kasowej, koordynacja spraw z biurem księgowym, obsługa spektrofometru - przyuczenie. Umiejętnośc sprawnej pracy z systemami komputerowymi - np Fractus
Ecorson - 2017-01-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa salonu sprzedaży, pomoc przy zamawianiu towarów, obsługa kasy fiskalnej i komputera, udzielanie szczegółowej informacji o towarach, dbanie o wygląd miejsca pracy, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, wydawanie paragonów oraz faktur.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Turek (podlaskie)
-zarządzanie globalnym międzyfirmowym zespołem księgowym z Krakowa, Buenos Aires i Surabayi-monitorowanie i zapewnianie odpowiedniego poziomu usług dla oddziałów-odpowiedzialność za budżet-efektywne uzgodnienia międzyfirmowe dla wszystkich podmiotów powiązanych-zapewnienie wykonania kluczowych kontroli SOX-zarządzanie zespołem-upewnianie się, że wszystkie wymogi i ustalenia firmy są zrozumiałe i jasne dla zespołów
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa kasy, klientów;- Praca na sali sprzedaży;- Praca na stoisku mięsnym;- Wykładanie towaru
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-22 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych, przygotowywanie części do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Koźlice (dolnośląskie)
wymiana pionów kanalizacyjnych, praca na terenie sosnowca i okolic
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne "Dom-Serwis" Kalinowski Eugeniusz - 2017-11-07 - Sosnowiec (śląskie)
Kreowanie nowych pomysłów na produkty, opracowywanie strategii promocyjnych produktów ukierunkowanych na rynek wschodni oraz zachodni, współpraca z rosyjskojęzycznym zespołem marketingu, prowadzenie dokumentacji pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za ogólne zarządzanie i nadzór nad zespołem 13 pracowników; Odpowiedzialność za realizację strategii i inicjatyw korporacyjnych, a także spełnianie wszystkich standardów bankowych i standardów określonych przez klientów; Zapewnianie zgodności pracy zespołu z obowiązującymi przepisami; Zapewnianie, że wszystkie prace wykonywane przez zespół są wykonywane dokładnie, w całości i w odpowiednim czasie; Pomoc we wszystkich aspektach procesu występowania o zwrotu podatku, który obejmuje: gromadzenie właściwej dokumentacji klientów, przygotowywanie formularzy zwrotów i innych dokumentów uzupełniających, uzyskiwanie niezbędnych certyfikatów, podpisów i legalizacji dokumentów oraz składanie deklaracji podatkowych u lokalnych depozytariuszy / agentów / organów podatkowych; Nadzorowanie wyżej wymienionych prac wykonywanych przez innych członków zespołu; Rozwiązywanie kwestii kierowanych przez klientów / wątpliwości klientów w razie zaistnienia takiej potrzeby; Komunikowanie się z zespołem wewnętrznym FOF, zespołem Bezpieczeństwa Finansowego, wewnętrznymi departamentami State Street, oraz lokalnymi siedzibami; Dokonywanie uzgodnień / rewizji transakcji podatkowych w celu zapewnienia dokładności i kompletności w systemach odzyskiwania podatku; Sprawdzanie i śledzenie dokumentacji klienta w celu wsparcia procesu odzyskiwania podatku; Zapewnianie sprawdzania i dokładności procedur w ramach harmonogramów poszczególnych działów; Identyfikacja i eskalowanie problemów operacyjnych; Uczestnictwo we wszystkich inicjatywach wydziałowych i korporacyjnych, w razie zaistnienia takiej potrzeby.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Bycie w centrum kształtowania działu Global Transformation, dostarczanie i wprowadzanie zmian we współpracy z biznesem i dostawcami, odpowiedzialność za wspieranie zarządzania wymaganiami, projektowanie, zarządzanie zmianą, czynności związane z zarządzaniem realizacją,Skoncentrowanie na biznesie, ale nie jest to rola związana z IT,Współpraca z Business Analitykami, Business Konsultantami, dostawcami, ekspertami w zakresie zbierania, tłumaczenia i określania wymagań oraz możliwości projektowych,W systemach związanych z projektami - wspieranie zespołów IT w tłumaczeniu wymagań i wzorów biznesowych na bardziej szczegółowe i funkcjonalne, często reprezentujące w tych dyskusjach głos klienta i biznesu,Wspieranie działań Managementu, takie jak wczesne planowanie zmian i analizy; aż do projektowania i dostarczania zmian (na przykład: komunikacja, szkolenia, wsparcie, dostosowanie organizacji) oraz śledzenia i podejmowania działań do wprowadzenia gotowych zmian, adaptacji i przekazania informacji zwrotnej,Wspieranie Implementation Managementu, w tym planowanie, kontrolowanie i raportowanie realizacji produktu, skupiając się na przyśpieszeniu otrzymania benefitów i minimalizacji ryzyka podczas wdrażania. Działania wdrożeniowe będą również obejmować zarządzanie gotowością wdrożenia i zarządzanie wczesnymi etapami realizacji (np. działania pilotażowe),W przypadku projektów dotyczących usprawniania - wspieranie Process Consultantów w analizie i usprawnianiu procesów biznesowych światowej klasy.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie oferty sprzedażowej szkoły językowej.Monitorowanie systemu nadzorującego pracę szkoły.Pomiar opłacalności poszczególnych zajęć.Monitorowanie pracy lektorów.Aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych.Przygotowywanie eventów promocyjnych.Przygotowywanie materiałów reklamowych.Prowadzenie kont social media (facebook, instagram).Przygotowywanie raportów statystycznych (stosując program Excel lub podobne) na temat opłacalności narzędzi reklamowych, stosowności wdrożenia określonych narzędzi marketingowych.Organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Legionowo (mazowieckie)
Naprawa układów instalacji elektrycznych, diagnostyka komputerowa
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Euro-Car-Serwis" Janusz Mysyk - 2018-08-01 - Starowa Góra (łódzkie)
obsługa gości Karczmy Jurajskiej w Podzamczu, praca na dwie zmiany 10.00-20.00
"J & B " Jolanta Jędras , Bożena Bit, Ewa Bit-Świerk s.c. - 2018-03-05 - Podzamcze (śląskie)
Spotkania z klientami, zawieranie umów, obsługa klienta
KOMPUTERLAN ZBIGNIEW TROCHA - 2016-09-20 - Władysławów (wielkopolskie)
Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego, opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów instrukcji i wytycznych komendanta,prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby , urlopów, zwolnień lekarskich, prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów. powiatowego, prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - 2016-11-17 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sprzatanie wewnątrz budynków (klatki schodowe), terenów zewnętrznych (utwardzonych) i terenów zielonych. Na początek umowa zlecenie, potem umowa o pracę. Praca w różnych rejonach Krakowa (głównie ul. Wielicka).
PRZEDSIĘBIORSTWO USłUG TECHNICZNYCH MPEC Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-22 - Oława (dolnośląskie)