MENEDŻER DS.OPERACJI PODATKOWYCH (TAX VOUCHER MANAGER OFFICER) Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: MENEDŻER DS.OPERACJI PODATKOWYCH (TAX VOUCHER MANAGER OFFICER)
Wynagrodzenie: do 14 500 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za ogólne zarządzanie i nadzór nad zespołem 13 pracowników; Odpowiedzialność za realizację strategii i inicjatyw korporacyjnych, a także spełnianie wszystkich standardów bankowych i standardów określonych przez klientów; Zapewnianie zgodności pracy zespołu z obowiązującymi przepisami; Zapewnianie, że wszystkie prace wykonywane przez zespół są wykonywane dokładnie, w całości i w odpowiednim czasie; Pomoc we wszystkich aspektach procesu występowania o zwrotu podatku, który obejmuje: gromadzenie właściwej dokumentacji klientów, przygotowywanie formularzy zwrotów i innych dokumentów uzupełniających, uzyskiwanie niezbędnych certyfikatów, podpisów i legalizacji dokumentów oraz składanie deklaracji podatkowych u lokalnych depozytariuszy / agentów / organów podatkowych; Nadzorowanie wyżej wymienionych prac wykonywanych przez innych członków zespołu; Rozwiązywanie kwestii kierowanych przez klientów / wątpliwości klientów w razie zaistnienia takiej potrzeby; Komunikowanie się z zespołem wewnętrznym FOF, zespołem Bezpieczeństwa Finansowego, wewnętrznymi departamentami State Street, oraz lokalnymi siedzibami; Dokonywanie uzgodnień / rewizji transakcji podatkowych w celu zapewnienia dokładności i kompletności w systemach odzyskiwania podatku; Sprawdzanie i śledzenie dokumentacji klienta w celu wsparcia procesu odzyskiwania podatku; Zapewnianie sprawdzania i dokładności procedur w ramach harmonogramów poszczególnych działów; Identyfikacja i eskalowanie problemów operacyjnych; Uczestnictwo we wszystkich inicjatywach wydziałowych i korporacyjnych, w razie zaistnienia takiej potrzeby.
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-395 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za ogólne zarządzanie i nadzór nad zespołem 13 pracowników; Odpowiedzialność za realizację strategii i inicjatyw korporacyjnych, a także spełnianie wszystkich standardów bankowych i standardów określonych przez klientów; Zapewnianie zgodności pracy zespołu z obowiązującymi przepisami; Zapewnianie, że wszystkie prace wykonywane przez zespół są wykonywane dokładnie, w całości i w odpowiednim czasie; Pomoc we wszystkich aspektach procesu występowania o zwrotu podatku, który obejmuje: gromadzenie właściwej dokumentacji klientów, przygotowywanie formularzy zwrotów i innych dokumentów uzupełniających, uzyskiwanie niezbędnych certyfikatów, podpisów i legalizacji dokumentów oraz składanie deklaracji podatkowych u lokalnych depozytariuszy / agentów / organów podatkowych; Nadzorowanie wyżej wymienionych prac wykonywanych przez innych członków zespołu; Rozwiązywanie kwestii kierowanych przez klientów / wątpliwości klientów w razie zaistnienia takiej potrzeby; Komunikowanie się z zespołem wewnętrznym FOF, zespołem Bezpieczeństwa Finansowego, wewnętrznymi departamentami State Street, oraz lokalnymi siedzibami; Dokonywanie uzgodnień / rewizji transakcji podatkowych w celu zapewnienia dokładności i kompletności w systemach odzyskiwania podatku; Sprawdzanie i śledzenie dokumentacji klienta w celu wsparcia procesu odzyskiwania podatku; Zapewnianie sprawdzania i dokładności procedur w ramach harmonogramów poszczególnych działów; Identyfikacja i eskalowanie problemów operacyjnych; Uczestnictwo we wszystkich inicjatywach wydziałowych i korporacyjnych, w razie zaistnienia takiej potrzeby.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 14 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MENEDŻER DS.OPERACJI PODATKOWYCH (TAX VOUCHER MANAGER OFFICER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 14 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.12.2017
Data zakończenia pracy: 17.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pismo: 07.11.2017 IB Wymagania: wykształcenie wyższe- ekonomiczne, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym, wiedza dotycząca strategii i inicjatyw korporacyjnych; - spełniania standardów bankowych i standardów określonych przez klientów; - zapewniania zgodności prac z obowiązującymi przepisami; - dokonywania uzgodnień / rewizji transakcji podatkowych; - procesu odzyskiwania podatku; doświadczenie w zarządzaniu zespołem powyżej 10 osób; doskonałe umiejętności komunikacji oraz prezentacji, w mowie i w piśmie; postawa zorientowana na klienta; umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów; dbałość o szczegóły; umiejętność szybkiego dostosowania się do zmian/ nowych wyzwań; bardzo dobra znajomość Windows, Ms Office oraz internet. Biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58-525-35-53
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 31.10.2017
Oferta pracy ważna do: 06.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pielęgnacja i rozwój stron internetowych. Rozwój i wykorzystanie interfejsów
ADVANCED23 VERWALTUNGSGESELLSCHAFT MBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa klienta na stacji paliw, dbanie o porządek, wykładanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zawady (łódzkie)
Załadunek pieców topielnych, proces wytopu i uszlachetniania stopów, odlewanie i ważenie gotowego wyrobu, przygotowywanie materiałów wsadowych, kontrola składu chemicznego i jego korekty, układanie gotowego wyrobu na paletach, pakowanie palet, przygotowywanie maszyn do odlewania.Kontakt z pracodawcą: 607-074-705 lub KINGA.BUCZEK (at) PRODIGO.EUInformacja o ofercie w sali F
PRODIGO SP. Z O.O - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż z środków POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Sprzedawca w kwiaciarni.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kompleksowe zarządzanie procesem jakości, kontrola jakości na produkcji produktu finalnego, kontrola jakości dostaw surowców, weryfikacja jakości wyrobów odbieranych w ramach postępowania reklamacyjnego, raportowanie wychwyconych niezgodności, udział we wdrażaniu działań korekcyjnych, korygujących i prewencyjnych, współpraca z działem produkcji w zakresie poprawy jakości produkowanych wyrobów, nadzór nad wdrażaniem specyficznych wymagań klienta zewnętrznego, czynny udział w audytach wewnętrznych, zewnętrznych i wdrażanie działań doskonalących zgodnie z ich wynikami, inicjowanie działań mających na celu podnoszenie świadomości jakościowej pracowników, bieżący kontakt z klientami w zakresie procesów jakościowych, reklamacji itp., nadzorowanie, analizowanie oraz raportowanie wskaźników jakościowych
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-11 - Reńska Wieś (opolskie)
Sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń szkolnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00-21.00.Umowa na czas określony/ na zastępstwo z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI - 2018-10-22 - Brwinów (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług " STANPOL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-14 - Koło (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie strony internetowej, dbanie o platforme sklepu Allegro, E-Bay ,obsługa gimpa lub innego programu graficznego
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Planowanie i realizowanie badań, potrzeb i preferecji klienta; zmian zachodzących w otoczeniu oraz analizowanie działań ofert u konkurentów; negocjowanie umów i kontakt z klientami zagranicznymi głównie z Indii w języku Hindi.
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Gospodarz (łódzkie)
Prace murarskie, klinkier i płytki klinkierowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Otwock (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczych
Tarsa Mieczysław - 2018-11-19 - Siedliska (małopolskie)
Technik teleinformatyk-bieżąca konserwacja sieci komputerowych, zarządzanie kontami użytkowników, analiza wymagań użytkowników i opracowanie wymagań funkcjonalno-technicznych. Wymagane wykształcenie średnie informatyczne, umiejętność zarzadzania AD, administrowanie witryny MC SHARE POINT, wskazana znajomość programu SAP, doświadczenie w zawodzie min. 3 lata, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. Tel 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-05-25 - Wędrzyn (lubuskie)
Usługi fryzjerskie, strzyżenie, farbowanie, trwała ondulacja.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sprzętu spawalniczego, realizowanie aktualnych prac spawalniczych w obszarze: szczepianie i wykonywanie złączy spawalniczych konstrukcji stalowych, obsługa elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Łęczyca (łódzkie)
Indywidualna nauka dziecka niepełnosprawnego+rehablilitacja
Szkoła Podstawowa w Małkach - 2016-07-12 - Małki (kujawsko-pomorskie)
serwisowanie i sprzedaż zegarków (możliwość przyuczenia do zawodu zegarmistrza)
TIME KRZYSZTOF CHOJNACKI - 2017-07-07 - Janki (mazowieckie)
sprzedaż biletów na basenie
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Świętochłowice (śląskie)
Eksploatacja sieci kanalizacyjnej, sanitarnej, deszczowej. Dokonywanie bieżących przeglądów sieci oraz urządzeń kanalizacji sanitarnej, prowadzenie konserwacji, napraw, usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej, sanitarnej i deszczowej. Naprawa uszkodzonych kanałów, przyłączy, włazów, studni, wpustów.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kosmetyczka(manucure,pedicure)itp.mile widziane odbyte szkolenia z certyfikatem
Salon Kosmetyczny Grażyna Lichnerowicz - 2017-05-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Odlewanie/laminowanie figur. Możliwość przyuczenia.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robert Rosłon - 2019-01-08 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie obróbki wstępnej surowca rybnego i surowców pomocniczych; prowadzenie procesu technologicznego (tj. mrożenia, wędzenia, marynowania, produkcji konserw itd.); obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji wyrobów mrożonych, urządzeń wędzarniczych i urządzeń przetwórstwa rybnego; wykonywanie zadań pokrewnych do podanych wyżej.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kartoszyno (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie techniczne; min. rok doświadczenia; podstawowa wiedza z zakresu IT; zakres obowiązków: zapewnienie opieki nad infrastrukturą komputerową firmy; kontrola i konserwacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania; rozwiązywanie problemów sieciowych; docelowo obsługa aplikacji SIO (system informacji oświatowej) i prowadzenie szkoleń; praca stacjonarna w terenie, zdalna; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz na terenie Polski
NOWATOR EUGENIUSZ WOŹNIAK, ALEKSANDRA WOŹNIAK-JANECZEK, ZBIGNIEW WOŹNIAK SPÓŁKA CYWILNA - 2019-09-09 - Gliwice (śląskie)
* ochrona dóbr i mienia* nadzór poprzez monitoring sklepu* skuteczne działanie zapobiegawcze w związku z zaistniałymi zagrożeniami* nie dopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony (dostępny tylko dla pracowników)
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
obsługa wag zakładoqwych, obsługa bramy wyjazdowej, wystawanie i weryfikacja dokumentów, prowadzenie ewidencji towarów, wstępna kontrola jakości towarów, obsługa komputera, współpraca z działem handlowycm i technicznym.
Przedsiębiorstwo Recyklingu Odpadów i Przetwarzania - 2019-09-24 - Pastuchów (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi w przedszkolu (spozywanie posiłków, ubieranie, opieka nad dziećmi na spacerach i na wycieczkach). Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć. Praca w godzinach 9:00 - 17:00. Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Brzesko (małopolskie)
sprzedaż w sklepie spożywczym
"BRZESKI NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-08 - Sztutowo (pomorskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- obsługiwanie pilarek łańcuchowych- piłowanie wzdłużnie i poprzeczne różnych gatunków drewna- zrywka ściętych drzew- obsługiwanie pilarek tarczowych- obsługa rębaka- obsługa frezarki- konserwacja i drobne naprawy użytkowanego sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wołów (dolnośląskie)