MENEDŻER OPERACYJNY DS. FINANSÓW- FABRYKA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MENEDŻER OPERACYJNY DS. FINANSÓW- FABRYKA
Wynagrodzenie: od 27 709 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości procesu budżetowania operacyjnego i prognozy dla przypisanej grupy kosztów, a także właściwe wykonanie procedur zamknięcia nakoniec miesiąca w tym obszarze dla przydzielonej grupy fabryk w regionie UE i EEMA. Stałe monitorowanie wydajności danych rzeczywistych w porównaniu zprognozami i zapewnienie właściwych spostrzeżeń, komentarzy biznesowych i wyjaśnień kierownictwu fabryk i strumieniowi Ops Finance. Aby to osiągnąć, zarządzanie grupą przypisanych raportów bezpośrednich i innymi kluczowymi interesariuszami. Zapewnienie przygotowywania wymaganych regularnych i ad hocraportów. Motywowanie i rozwijanie przydzielonych pracowników, a także zapewnianie odpowiednich kopii zapasowych. Udzielanie i / lub koordynowanie doradztwa finansowego we wszystkich sprawach biznesowych w zakresie odpowiedzialności (przydzielono 15 fabryk i obszar finansowy) poszczególnym fabrykom i PMI Ops Finance. Zapewnienie interpretacji finansów przez zarządzaną grupę interesariuszom i aktywne wsparcie w podejmowaniu decyzji. Wyzywanie firmy nieustannie, na wypadek, gdyby decyzje biznesowe zmierzały wkierunku nieoptymalnym. W oparciu o rzeczywiste dane finansowe i wiedzę biznesową zapewnienie księgowania wymaganych rozliczeń międzyokresowych i rezerw, przeklasyfikowania itp., Zapewnianie prawidłowego rozpoznania kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości US GAAP. Zarządzanie dostarczaniem uzasadnionych, dopasowanych produktów, takich jak dostosowane ad / hoc lub regularne raporty, które najlepiej pasują do potrzeb klienta, a także zapewnianie odpowiedniej koordynacji spraw związanych z finansami z innymidziałami finansowymi w imieniu klienta. Utrzymywanie relacji biznesowych najwyższej jakości z kluczowymi interesariuszami / przedstawicielami biznesu, tworząc wśród nich poczucie zaufania i wiarygodności we wszystkich omawianych obszarach. Zaufany partner finansowy dla wielu interesariuszy w zakresie zarządzania Operations & Ops Finance, oferujący stałą i proaktywną usługę najwyższej jakości. Zapewnienie wydajnej i wyrównanej komunikacji. Zarządzanie procesem RF / OB / LRP dla przypisanych kosztów produkcji w ramach przypisanej grupy fabryk. Zorganizowanie efektywnej współpracy między zarządzanymi analitykami, grupamikontroli produkcji, PMI Ops Finance w celu zapewnienia najbardziej efektywnego wsparcia klientom COE. Konstruktywne rzucanie wyzwania partnerom biznesowym w sprawie ich propozycji i w stosownych przypadkach, kontrolowanie przestrzegania odgórnych celów, abyupewnić się, że wynik spełnia oczekiwania zarządu.Przeanalizowanie wyników i, w razie potrzeby, przekazanie ich w odpowiednim czasie do partnerów biznesowych i interesariuszy Ops Finance, zapewniając doradztwo wzakresie działań naprawczych. Zapewniaj regularnych raportów i wgląd w działalność innych grup PMI Operations /Finance. Zarządzanie zespołem. Zapewnianie właściwej i terminowej współpracy z innymi zespołami COE, której ogólnym celem jest holistyczne upewnienie klientów COE.Koordynacja kalendarzy operacyjnych w celu zapewnienia przejrzystości na potrzeby wewnętrznej organizacji pracy i dostaw do klientów.
Data publikacji: 2020-05-29
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie wysokiej jakości procesu budżetowania operacyjnego i prognozy dla przypisanej grupy kosztów, a także właściwe wykonanie procedur zamknięcia nakoniec miesiąca w tym obszarze dla przydzielonej grupy fabryk w regionie UE i EEMA. Stałe monitorowanie wydajności danych rzeczywistych w porównaniu zprognozami i zapewnienie właściwych spostrzeżeń, komentarzy biznesowych i wyjaśnień kierownictwu fabryk i strumieniowi Ops Finance. Aby to osiągnąć, zarządzanie grupą przypisanych raportów bezpośrednich i innymi kluczowymi interesariuszami. Zapewnienie przygotowywania wymaganych regularnych i ad hocraportów. Motywowanie i rozwijanie przydzielonych pracowników, a także zapewnianie odpowiednich kopii zapasowych. Udzielanie i / lub koordynowanie doradztwa finansowego we wszystkich sprawach biznesowych w zakresie odpowiedzialności (przydzielono 15 fabryk i obszar finansowy) poszczególnym fabrykom i PMI Ops Finance. Zapewnienie interpretacji finansów przez zarządzaną grupę interesariuszom i aktywne wsparcie w podejmowaniu decyzji. Wyzywanie firmy nieustannie, na wypadek, gdyby decyzje biznesowe zmierzały wkierunku nieoptymalnym. W oparciu o rzeczywiste dane finansowe i wiedzę biznesową zapewnienie księgowania wymaganych rozliczeń międzyokresowych i rezerw, przeklasyfikowania itp., Zapewnianie prawidłowego rozpoznania kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości US GAAP. Zarządzanie dostarczaniem uzasadnionych, dopasowanych produktów, takich jak dostosowane ad / hoc lub regularne raporty, które najlepiej pasują do potrzeb klienta, a także zapewnianie odpowiedniej koordynacji spraw związanych z finansami z innymidziałami finansowymi w imieniu klienta. Utrzymywanie relacji biznesowych najwyższej jakości z kluczowymi interesariuszami / przedstawicielami biznesu, tworząc wśród nich poczucie zaufania i wiarygodności we wszystkich omawianych obszarach. Zaufany partner finansowy dla wielu interesariuszy w zakresie zarządzania Operations & Ops Finance, oferujący stałą i proaktywną usługę najwyższej jakości. Zapewnienie wydajnej i wyrównanej komunikacji. Zarządzanie procesem RF / OB / LRP dla przypisanych kosztów produkcji w ramach przypisanej grupy fabryk. Zorganizowanie efektywnej współpracy między zarządzanymi analitykami, grupamikontroli produkcji, PMI Ops Finance w celu zapewnienia najbardziej efektywnego wsparcia klientom COE. Konstruktywne rzucanie wyzwania partnerom biznesowym w sprawie ich propozycji i w stosownych przypadkach, kontrolowanie przestrzegania odgórnych celów, abyupewnić się, że wynik spełnia oczekiwania zarządu.Przeanalizowanie wyników i, w razie potrzeby, przekazanie ich w odpowiednim czasie do partnerów biznesowych i interesariuszy Ops Finance, zapewniając doradztwo wzakresie działań naprawczych. Zapewniaj regularnych raportów i wgląd w działalność innych grup PMI Operations /Finance. Zarządzanie zespołem. Zapewnianie właściwej i terminowej współpracy z innymi zespołami COE, której ogólnym celem jest holistyczne upewnienie klientów COE.Koordynacja kalendarzy operacyjnych w celu zapewnienia przejrzystości na potrzeby wewnętrznej organizacji pracy i dostaw do klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 27 709 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MENEDŻER OPERACYJNY DS. FINANSÓW- FABRYKA
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe minimum 8- letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowych w międzynarodowym środowisku pracy plus minimum 9- letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, kontrolerów w międzynarodowym środowisku pracy. Znajomość informatycznych systemów księgowania (SAP -ogólnodostępne oprogramowanie używane w korporacjach), bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komputerowe (Microsoft Office, w szczególności Excel, Powerpoint), mocne zdolności analityczne, bardzo dobre umiejętności organizacyjne iinterpersonalne, rozwiązywania problemów.
danePracodawcy_nip: 6751334420
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121190
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.05.2020
Oferta pracy ważna do: 10.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?329480ddc732f4ad08ee32b01c835b8d
Podobne oferty pracy
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Sejny (podlaskie)
szycie pokrowców
Meblosoft Sp. z o. o. Sp. K. - 2020-06-22 - Krapkowice (opolskie)
Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym na wschód,załadunek rozładunek towarów, sprawdzanie stanu technicznego pojazdu, drobne naprawy w trasie
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Tuchowicz (lubelskie)
Przygotowanie oferty sprzedażowej centrum fizjoterapii. Monitorowanie systemu nadzorującego pracę centrum. Pomiar opłacalności poszczególnych typów usług. Pomiar opłacalności pracy fizjoterapeutów. Monitorowanie pracy fizjoterapeutów. Aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych. Przygotowywanie eventów promocyjnych. Przygotowywanie materiałów reklamowych. Prowadzenie kont social media (facebook, instagram). Przygotowywanie raportów statystycznych na temat opłacalności narzędzi reklamowych, stosowności wdrożenia określonych narzędzi marketingowych. Organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Legionowo (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:nadzorowanie projektów pomiędzy elementami sieci szkieletowej/radiowej firmy, a urządzeniami innych dostawców sprzętu, planowanie weryfikacji interoperacyjności w odniesieniu do poszczególnych rozwiązań sieci mobilnej firmy , wspomaganie aktywności na rzecz wdrożenia urządzeń w sieciach operatorów mobilnych (sesje pilotażowe), wsparcie dla klientów zarówno w dziedzinie technicznej jak i procesowej, kontrola procesów pod kątem umów z dostawcami sprzętu w kontekście gwarantowanego poziomu świadczenia usług, badanie rynku urządzeń mobilnychPraca w godz. 9-17
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP. ZO.O. - 2020-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- liczenie towarów w sklepach sieci handlowych- obsługa urządzeń do skanowania towarów
Invent Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Leszno (wielkopolskie)
•nadzór nad bieżącą dokumentacją biurową (przyjmowanie, rozliczanie, wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów)•pomoc w zakresie organizacji przewozów zleconych przez klientów przy użyciu programu operacyjnego•monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych, dbanie o ich jakość i terminowość•tworzenie raportów przy użyciu programu Excel •korespondencję z Klientami •współpracę z magazynemMiejsce pracy: Bielany WrocławskieKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) spedimex.pl lub 42 61 64 204
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-05 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Reklama obiektu, pozyskiwanie klientów, obsługa gości, praca biurowa
F.H.U "HARNAŚ" Anna Lassak, Ząb - 2016-11-10 - Bustryk (małopolskie)
obsługa systemu rezerwacyjnego, wystawianie polis ubezpieczeniowych, sprzedaż biletów lotniczych w systemie rezerwacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentacji projektowej dla instalacji stacji fotowoltanicznej, wyszukiwanie lokalizacji dla instalacji stacji fotowoltanicznej, komunikacja z właścicielami działek (rolnikami) i zawarcie umów dzierżawy, zbiór dokumentacji i załatwianie formalności związanych z Pozwolneniem na Budowę.
HELIOS STRATEGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzedaż art. spożywczych.
Jolanta Tarka Sklep Spożywczo - Przemysłowy TARKA - 2017-04-20 - Kije (świętokrzyskie)
-REDAGOWANIE PISM-PRACE WSPOMAGAJĄCE PRACĘ SEKRETARIATU-OBSŁUGA KLIENTÓW-OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH-UMAWIANIE SPOTKAŃ
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
zapoznanie sie z procedurą wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego,sporządzanie zestawień wydawanych decyzji ,porządkowanie dokumentów,przygotowywanie dokumentów do przekazania do składnicy akt,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie terapii indywidualnej i grupowej
ODWYKOWO - PSYCHIATRYCZNY OŚRODEK LECZNICZY GRABICZ I KARNOWSKI I PARTNERZY - PSYCHIATRZY SPÓŁKA PARTNERSKA - 2019-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
serwisant urządzeń
BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie szkoły, utrzymywanie ogrodu wokół szkoły
Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego - 2017-10-24 - Faściszowa (małopolskie)
Magazynowanie i przechowywanie towarów, wydawanie towarów, praca z wózkiem widłowym, inne czynności zlecone przez przełożenego. Praca w godzinach od 6 do 14 oraz od 14 do 22.
STIP United Sp z o. o. - 2020-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych, sprzątanie promów pływających po morzu Bałtyckim, sprzątanie po budowie, sprzątanie pokoi hotelowych
Stachowiak-Churawska Izabela Przedsiębiorstwo Usługowe "EURO BŁYSK" - 2018-04-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PARKINGU (POBIERANIE OPŁAT, WYSTAWIANIE BILETÓW, ZEZWALANIE NA WJAZD), CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ GOSPODARCZĄ (SPRZĄTANIE, MALOWANIE, CZYSZCZENIE, TRANSPORT WEWNĘTRZNY, ZAŁADUNEK, WYŁADUNEK, PRZEŁADUNEK)
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy - 2020-11-27 - Legnica (dolnośląskie)
Montaż, demontaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych, naprawy urządzeń elektrycznych
Agencja Ochrony Osób i Mienia TIGER SERVICE Dominik Zimny - 2017-02-14 - Jarocin (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe; obsługa komputera; obsługa programów graficznych; obsługa sekretariatu w tym ksero; obsługa klienta (telefoniczna i bezpośrednia); organizacja spotkań; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Gliwice (śląskie)
Uczestniczenie w zajęciach zgodnie z harmonogramem, a wtym czasie wspieranie rozowju ucznia, jego zdolności i umiejętności,kształtowanie postaw i zachowańogólnie uznanych. Wykonywanie zadań powierzonych przez dyrektora szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 35 - 2017-10-23 - Częstochowa (śląskie)
toczenie i frezowanie w metalu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE HENRYK ŚMIGIEL - 2015-11-23 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Inicjacja innowacyjnych procesów w firmie, prowadzenie w tym zakresie działań analitycznych, planistycznych, kontrolnych, znajomośc rynków wschodnich, podpisywanie umów, nawiązywanie współpracy, dyspozycyjność do zagranicznych wyjazdów służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE PRODUKCYJNE W BRANŻY TECHNICZNEJ, OBSŁUGA NARZĘDZI
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Tuchom (pomorskie)
Wykładanie towaru, sporządzanie raportów na tablecie słuzbowym
"MODUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-18 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
kontrola ruchu osobowego, wymagana jest licencja pracownika ochrony fizycznej, wymagane orzeczenie w stopniu umiarkowanym
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA LION GRZEGORZ JERZYK - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
montaż bram, furtek, ogrodzeń, wytyczanie linii ogrodzenia, niwelacja terenu, umiejętność czytania projektów
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2017-02-16 - Składowice (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
Bistro - Cafe - Pub - "City" Bogusław Jan Góralczyk - 2019-06-11 - Karlino (zachodniopomorskie)