MENEDŻER OPERACYJNY DS. FINANSÓW- FABRYKA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: MENEDŻER OPERACYJNY DS. FINANSÓW- FABRYKA

Wynagrodzenie: od 27 709 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości procesu budżetowania operacyjnego i prognozy dla przypisanej grupy kosztów, a także właściwe wykonanie procedur zamknięcia nakoniec miesiąca w tym obszarze dla przydzielonej grupy fabryk w regionie UE i EEMA. Stałe monitorowanie wydajności danych rzeczywistych w porównaniu zprognozami i zapewnienie właściwych spostrzeżeń, komentarzy biznesowych i wyjaśnień kierownictwu fabryk i strumieniowi Ops Finance. Aby to osiągnąć, zarządzanie grupą przypisanych raportów bezpośrednich i innymi kluczowymi interesariuszami. Zapewnienie przygotowywania wymaganych regularnych i ad hocraportów. Motywowanie i rozwijanie przydzielonych pracowników, a także zapewnianie odpowiednich kopii zapasowych. Udzielanie i / lub koordynowanie doradztwa finansowego we wszystkich sprawach biznesowych w zakresie odpowiedzialności (przydzielono 15 fabryk i obszar finansowy) poszczególnym fabrykom i PMI Ops Finance. Zapewnienie interpretacji finansów przez zarządzaną grupę interesariuszom i aktywne wsparcie w podejmowaniu decyzji. Wyzywanie firmy nieustannie, na wypadek, gdyby decyzje biznesowe zmierzały wkierunku nieoptymalnym. W oparciu o rzeczywiste dane finansowe i wiedzę biznesową zapewnienie księgowania wymaganych rozliczeń międzyokresowych i rezerw, przeklasyfikowania itp., Zapewnianie prawidłowego rozpoznania kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości US GAAP. Zarządzanie dostarczaniem uzasadnionych, dopasowanych produktów, takich jak dostosowane ad / hoc lub regularne raporty, które najlepiej pasują do potrzeb klienta, a także zapewnianie odpowiedniej koordynacji spraw związanych z finansami z innymidziałami finansowymi w imieniu klienta. Utrzymywanie relacji biznesowych najwyższej jakości z kluczowymi interesariuszami / przedstawicielami biznesu, tworząc wśród nich poczucie zaufania i wiarygodności we wszystkich omawianych obszarach. Zaufany partner finansowy dla wielu interesariuszy w zakresie zarządzania Operations & Ops Finance, oferujący stałą i proaktywną usługę najwyższej jakości. Zapewnienie wydajnej i wyrównanej komunikacji. Zarządzanie procesem RF / OB / LRP dla przypisanych kosztów produkcji w ramach przypisanej grupy fabryk. Zorganizowanie efektywnej współpracy między zarządzanymi analitykami, grupamikontroli produkcji, PMI Ops Finance w celu zapewnienia najbardziej efektywnego wsparcia klientom COE. Konstruktywne rzucanie wyzwania partnerom biznesowym w sprawie ich propozycji i w stosownych przypadkach, kontrolowanie przestrzegania odgórnych celów, abyupewnić się, że wynik spełnia oczekiwania zarządu.Przeanalizowanie wyników i, w razie potrzeby, przekazanie ich w odpowiednim czasie do partnerów biznesowych i interesariuszy Ops Finance, zapewniając doradztwo wzakresie działań naprawczych. Zapewniaj regularnych raportów i wgląd w działalność innych grup PMI Operations /Finance. Zarządzanie zespołem. Zapewnianie właściwej i terminowej współpracy z innymi zespołami COE, której ogólnym celem jest holistyczne upewnienie klientów COE.Koordynacja kalendarzy operacyjnych w celu zapewnienia przejrzystości na potrzeby wewnętrznej organizacji pracy i dostaw do klientów.

Data publikacji: 2020-05-29

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie wysokiej jakości procesu budżetowania operacyjnego i prognozy dla przypisanej grupy kosztów, a także właściwe wykonanie procedur zamknięcia nakoniec miesiąca w tym obszarze dla przydzielonej grupy fabryk w regionie UE i EEMA. Stałe monitorowanie wydajności danych rzeczywistych w porównaniu zprognozami i zapewnienie właściwych spostrzeżeń, komentarzy biznesowych i wyjaśnień kierownictwu fabryk i strumieniowi Ops Finance. Aby to osiągnąć, zarządzanie grupą przypisanych raportów bezpośrednich i innymi kluczowymi interesariuszami. Zapewnienie przygotowywania wymaganych regularnych i ad hocraportów. Motywowanie i rozwijanie przydzielonych pracowników, a także zapewnianie odpowiednich kopii zapasowych. Udzielanie i / lub koordynowanie doradztwa finansowego we wszystkich sprawach biznesowych w zakresie odpowiedzialności (przydzielono 15 fabryk i obszar finansowy) poszczególnym fabrykom i PMI Ops Finance. Zapewnienie interpretacji finansów przez zarządzaną grupę interesariuszom i aktywne wsparcie w podejmowaniu decyzji. Wyzywanie firmy nieustannie, na wypadek, gdyby decyzje biznesowe zmierzały wkierunku nieoptymalnym. W oparciu o rzeczywiste dane finansowe i wiedzę biznesową zapewnienie księgowania wymaganych rozliczeń międzyokresowych i rezerw, przeklasyfikowania itp., Zapewnianie prawidłowego rozpoznania kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości US GAAP. Zarządzanie dostarczaniem uzasadnionych, dopasowanych produktów, takich jak dostosowane ad / hoc lub regularne raporty, które najlepiej pasują do potrzeb klienta, a także zapewnianie odpowiedniej koordynacji spraw związanych z finansami z innymidziałami finansowymi w imieniu klienta. Utrzymywanie relacji biznesowych najwyższej jakości z kluczowymi interesariuszami / przedstawicielami biznesu, tworząc wśród nich poczucie zaufania i wiarygodności we wszystkich omawianych obszarach. Zaufany partner finansowy dla wielu interesariuszy w zakresie zarządzania Operations & Ops Finance, oferujący stałą i proaktywną usługę najwyższej jakości. Zapewnienie wydajnej i wyrównanej komunikacji. Zarządzanie procesem RF / OB / LRP dla przypisanych kosztów produkcji w ramach przypisanej grupy fabryk. Zorganizowanie efektywnej współpracy między zarządzanymi analitykami, grupamikontroli produkcji, PMI Ops Finance w celu zapewnienia najbardziej efektywnego wsparcia klientom COE. Konstruktywne rzucanie wyzwania partnerom biznesowym w sprawie ich propozycji i w stosownych przypadkach, kontrolowanie przestrzegania odgórnych celów, abyupewnić się, że wynik spełnia oczekiwania zarządu.Przeanalizowanie wyników i, w razie potrzeby, przekazanie ich w odpowiednim czasie do partnerów biznesowych i interesariuszy Ops Finance, zapewniając doradztwo wzakresie działań naprawczych. Zapewniaj regularnych raportów i wgląd w działalność innych grup PMI Operations /Finance. Zarządzanie zespołem. Zapewnianie właściwej i terminowej współpracy z innymi zespołami COE, której ogólnym celem jest holistyczne upewnienie klientów COE.Koordynacja kalendarzy operacyjnych w celu zapewnienia przejrzystości na potrzeby wewnętrznej organizacji pracy i dostaw do klientów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 27 709 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: MENEDŻER OPERACYJNY DS. FINANSÓW- FABRYKA

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Data zakończenia pracy: 30.06.2023

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe minimum 8- letnie doświadczenie zawodowe w działach finansowych w międzynarodowym środowisku pracy plus minimum 9- letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, kontrolerów w międzynarodowym środowisku pracy. Znajomość informatycznych systemów księgowania (SAP -ogólnodostępne oprogramowanie używane w korporacjach), bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komputerowe (Microsoft Office, w szczególności Excel, Powerpoint), mocne zdolności analityczne, bardzo dobre umiejętności organizacyjne iinterpersonalne, rozwiązywania problemów.

danePracodawcy_nip: 6751334420

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121190

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 29.05.2020

Oferta pracy ważna do: 10.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2020

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?329480ddc732f4ad08ee32b01c835b8d

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 033,7 PLN

w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Sejny (podlaskie)

SZWACZKA - od 2 600 PLN

szycie pokrowców
Meblosoft Sp. z o. o. Sp. K. - 2020-06-22 - Krapkowice (opolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 1 850 PLN

Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym na wschód,załadunek rozładunek towarów, sprawdzanie stanu technicznego pojazdu, drobne naprawy w trasie
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Tuchowicz (lubelskie)

MENEDŻER MARKI - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA - od 2 800 PLN

Przygotowanie oferty sprzedażowej centrum fizjoterapii. Monitorowanie systemu nadzorującego pracę centrum. Pomiar opłacalności poszczególnych typów usług. Pomiar opłacalności pracy fizjoterapeutów. Monitorowanie pracy fizjoterapeutów. Aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych. Przygotowywanie eventów promocyjnych. Przygotowywanie materiałów reklamowych. Prowadzenie kont social media (facebook, instagram). Przygotowywanie raportów statystycznych na temat opłacalności narzędzi reklamowych, stosowności wdrożenia określonych narzędzi marketingowych. Organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Legionowo (mazowieckie)

MENEDŻER PROJEKTU - do 15 729 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:nadzorowanie projektów pomiędzy elementami sieci szkieletowej/radiowej firmy, a urządzeniami innych dostawców sprzętu, planowanie weryfikacji interoperacyjności w odniesieniu do poszczególnych rozwiązań sieci mobilnej firmy , wspomaganie aktywności na rzecz wdrożenia urządzeń w sieciach operatorów mobilnych (sesje pilotażowe), wsparcie dla klientów zarówno w dziedzinie technicznej jak i procesowej, kontrola procesów pod kątem umów z dostawcami sprzętu w kontekście gwarantowanego poziomu świadczenia usług, badanie rynku urządzeń mobilnychPraca w godz. 9-17
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP. ZO.O. - 2020-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - od 13,5 PLN

- liczenie towarów w sklepach sieci handlowych- obsługa urządzeń do skanowania towarów
Invent Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 300 PLN

•nadzór nad bieżącą dokumentacją biurową (przyjmowanie, rozliczanie, wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów)•pomoc w zakresie organizacji przewozów zleconych przez klientów przy użyciu programu operacyjnego•monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych, dbanie o ich jakość i terminowość•tworzenie raportów przy użyciu programu Excel •korespondencję z Klientami •współpracę z magazynemMiejsce pracy: Bielany WrocławskieKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) spedimex.pl lub 42 61 64 204
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-05 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

MENEDŻER MARKI (BRAND MANAGER) - 2 000 - 3 000 PLN

Reklama obiektu, pozyskiwanie klientów, obsługa gości, praca biurowa
F.H.U "HARNAŚ" Anna Lassak, Ząb - 2016-11-10 - Bustryk (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYCZNYCH - 997,4 PLN

obsługa systemu rezerwacyjnego, wystawianie polis ubezpieczeniowych, sprzedaż biletów lotniczych w systemie rezerwacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)

MENEDŻER DS. ORGANIZACJI INWESTYCJI DEWELOPERSKICH - od 6 500 PLN

Przygotowanie dokumentacji projektowej dla instalacji stacji fotowoltanicznej, wyszukiwanie lokalizacji dla instalacji stacji fotowoltanicznej, komunikacja z właścicielami działek (rolnikami) i zawarcie umów dzierżawy, zbiór dokumentacji i załatwianie formalności związanych z Pozwolneniem na Budowę.
HELIOS STRATEGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Sprzedaż art. spożywczych.
Jolanta Tarka Sklep Spożywczo - Przemysłowy TARKA - 2017-04-20 - Kije (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

-REDAGOWANIE PISM-PRACE WSPOMAGAJĄCE PRACĘ SEKRETARIATU-OBSŁUGA KLIENTÓW-OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH-UMAWIANIE SPOTKAŃ
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Oleśnica (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

zapoznanie sie z procedurą wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego,sporządzanie zestawień wydawanych decyzji ,porządkowanie dokumentów,przygotowywanie dokumentów do przekazania do składnicy akt,obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Gniezno (wielkopolskie)

WOŹNA - SPRZĄTACZKA (O) - do 1 500 PLN

sprzątanie szkoły, utrzymywanie ogrodu wokół szkoły
Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego - 2017-10-24 - Faściszowa (małopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - 3 500 - 4 700 PLN

Magazynowanie i przechowywanie towarów, wydawanie towarów, praca z wózkiem widłowym, inne czynności zlecone przez przełożenego. Praca w godzinach od 6 do 14 oraz od 14 do 22.
STIP United Sp z o. o. - 2020-09-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA* - od 13,7 PLN

Sprzątanie klatek schodowych, sprzątanie promów pływających po morzu Bałtyckim, sprzątanie po budowie, sprzątanie pokoi hotelowych
Stachowiak-Churawska Izabela Przedsiębiorstwo Usługowe "EURO BŁYSK" - 2018-04-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI GOSPODARCZEJ-PARKINGOWY - od 2 800 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PARKINGU (POBIERANIE OPŁAT, WYSTAWIANIE BILETÓW, ZEZWALANIE NA WJAZD), CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ GOSPODARCZĄ (SPRZĄTANIE, MALOWANIE, CZYSZCZENIE, TRANSPORT WEWNĘTRZNY, ZAŁADUNEK, WYŁADUNEK, PRZEŁADUNEK)
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy - 2020-11-27 - Legnica (dolnośląskie)

MONTER - od 2 000 PLN

Montaż, demontaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych, naprawy urządzeń elektrycznych
Agencja Ochrony Osób i Mienia TIGER SERVICE Dominik Zimny - 2017-02-14 - Jarocin (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe; obsługa komputera; obsługa programów graficznych; obsługa sekretariatu w tym ksero; obsługa klienta (telefoniczna i bezpośrednia); organizacja spotkań; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

Uczestniczenie w zajęciach zgodnie z harmonogramem, a wtym czasie wspieranie rozowju ucznia, jego zdolności i umiejętności,kształtowanie postaw i zachowańogólnie uznanych. Wykonywanie zadań powierzonych przez dyrektora szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 35 - 2017-10-23 - Częstochowa (śląskie)

TOKARZ-FREZER - od 2 200 PLN

toczenie i frezowanie w metalu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE HENRYK ŚMIGIEL - 2015-11-23 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

MENEDŻER - od 2 500 PLN

Inicjacja innowacyjnych procesów w firmie, prowadzenie w tym zakresie działań analitycznych, planistycznych, kontrolnych, znajomośc rynków wschodnich, podpisywanie umów, nawiązywanie współpracy, dyspozycyjność do zagranicznych wyjazdów służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Kraków (małopolskie)

MONTER - od 10 PLN

PRACE PRODUKCYJNE W BRANŻY TECHNICZNEJ, OBSŁUGA NARZĘDZI
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Tuchom (pomorskie)

PRACOWNIK(MERCHANDISER) - do 7 PLN

Wykładanie towaru, sporządzanie raportów na tablecie słuzbowym
"MODUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-18 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 000 PLN

kontrola ruchu osobowego, wymagana jest licencja pracownika ochrony fizycznej, wymagane orzeczenie w stopniu umiarkowanym
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA LION GRZEGORZ JERZYK - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

montaż bram, furtek, ogrodzeń, wytyczanie linii ogrodzenia, niwelacja terenu, umiejętność czytania projektów
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2017-02-16 - Składowice (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
Bistro - Cafe - Pub - "City" Bogusław Jan Góralczyk - 2019-06-11 - Karlino (zachodniopomorskie)