MENEDŻER Gdańsk oferta pracy Taragona sp. z o.o.

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.

Stanowisko: MENEDŻER

Wynagrodzenie: 2 300 - 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Współpraca z hiszpańskimi kontrahentami,zarządzanie stroną internetową, obsługa klienta.

Data publikacji: 2019-11-29

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Taragona sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Al. Grunwaldzka 211, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Współpraca z hiszpańskimi kontrahentami,zarządzanie stroną internetową, obsługa klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 850 PLN

Nazwa stanowiska: MENEDŻER

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019

Data zakończenia pracy: 04.12.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia, zaawansowana znajomość języka angielskiego i podstawowa hiszpańskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Taragona sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Al. Grunwaldzka 211, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Al. Grunwaldzka 211

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Data dodania oferty pracy: 29.11.2019

Oferta pracy ważna do: 04.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f34052b35e05b847367f1af60a9c6b1

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ - od 17 PLN

Sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych.
AP Efekt Sp.z o.o. - 2020-08-25 - Kowale (pomorskie)

OPERATOR/KA MASZYN - od 2 000 PLN

• Prosta obsługa maszyn produkcyjnych (wtryskarki, zgrzewarki, prasy);• Pakowanie detali;• Wstępna kontrola jakości wyprodukowanych elementów.
kontakt przez OHP - 2017-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW - od 2 250 PLN

Obsługa klientów Stacji Paliw
PP PKS SP. Z O.O. - 2019-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

1. Pomoc w gromadzeniu materiałów niezbędnych dla prowadzenia spraw administracyjnych należących do kompetencji organu nadzoru2. Pomoc w prowadzeniu obsługi kancelaryjnej3. Obsługa interesantów4. Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kartuzy (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA W ŻŁOBKU - od 910 PLN

DBANIE O PORZĄDEK NA TERENIE ŻŁOBKA, WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC PORZĄDKOWYCH. PRACA NA 1/4 ETATU.
Tęczowa Dolina Agnieszka Wereszczyńska - 2020-01-03 - Pilzno (podkarpackie)

TECHNIK INFORMATYK - 1 017,4 PLN

nauka obsługi wybranych rodzajów sieci komputerowych, dobieranie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Czerniewice (łódzkie)

POLICJANT SŁUŻBY PREWENCJI - od 3 900 PLN

Służba patrolowa, podejmowanie działań przeciwdziałających przestępstwom i wykroczeniom, podejmowanie działań w celu zatrzymania sprawców przestępstw oraz ujawnienia sprawców wykroczeń.
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze - 2019-03-12 - Zielona Góra (lubuskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 200 PLN

produkcja wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami jakościowymi.
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2016-12-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

MONTER MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH - od 2 250 PLN

Montaż maszyn i urządzeń rolniczych na hali produkcyjnej
P.P.U.H. " DEMAROL - ZIELONKI", Marek Dziekan - 2019-01-28 - Zielonki (świętokrzyskie)

DYREKTOR DOMU OPIEKI SPOŁECZNEJ - od 2 600 PLN

Do zakresu czynności Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Borzygniewie należy w szczególności:- organizowanie i nadzorowanie pracy DPS,- kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem DPS,- umiejętność zarządzania nieruchomością o dużej powierzchni,- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w DPS,- przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych DPS,- nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,- dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w DPS,- promocja Domu PRZYSTAŃ SENIORA- współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS.Warunki pracy:1) pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę,2) praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca wykonywana pod presją czasu,4) sytuacje stresowe. Etapy konkursu:I etap: sprawdzenie przez komisję rekrutacyjną ofert kandydatów pod względem formalnym i zakwalifikowanie do II etapu,II etap: rozmowa kwalifikacyjna dotycząca zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania DPS jak również sprawdzająca wiedzę z przepisów prawa wymienionych w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:1) List motywacyjny i życiorys winny być podpisane przez kandydata. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, w siedzibie Domu Opieki Społecznej w Borzygniewie ul. Sportowa 2 w pokoju nr 42 na parterze lub przesłać pocztą na adres Dom Pomocy Społecznej PRZYSTAŃ SENIORA ul. Sportowa 2, 55-081 Borzygniew z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Borzygniewie w terminie do dnia 31.08.2020 r. do godziny 15.30.2) Aplikacje niekompletne oraz złożone po terminie określonym w pkt 1 (powyżej), nie będą rozpatrywane (o terminowym złożeniu aplikacji decyduje data stempla pocztowego bądź data wpływu na złożeniu w Biurze DPS w Borzygniewie.3) Dokumenty aplikacyjne mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres aldek.margol (at) gmail.com muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,Dodatkowe informacje:1) Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i tym samym zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej DPS-u w Borzygniewie) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie DPS przy ul. Sportowej 2.4) W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć:a) orzeczenie lekarskie o zdolności do podjęcia pracy na ww. stanowisku, b) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,Przetwarzanie danych osobowych kandydatówZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, dalej: RODO) informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługującym prawach z tym związanych:1) Administratorem danych osobowych jest AAGTEN MEDIA AAGTEN-MARGOL TAMARA właściciel Domu Pomocy Społecznej PRZYSTAŃ SENIORA ul. Sportowa 2, 55-081 Borzygniew 2) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko dyrektoraW pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane będą na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu w niej określonym (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).3) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do pozyskania danych na podstawie przepisów prawa.4) Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane.5) Osobie, której dane dotyczą przysługują następujące uprawnienia:a) Prawo dostępu do swoich danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO;b) Prawo do żądania sprostowania swoich danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO;c) Prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych, na podstawie art. 17 RODO;d) Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO;e) Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO.Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na jego adres lub drogą elektroniczną, kierując korespondencję na adres email: aldek.margol (at) gmail.com6) W przypadkach przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.7) Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wynikającym z przepisu prawa lub zawartej umowy.9) W przypadkach, gdy podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ich niepodanie może skutkować nieuwzględnieniem złożonej aplikacji.Oferta dostępna w sali C.
AAGTEN MEDIA AAGTEN-MARGOL TAMARA - 2020-08-21 - Borzygniew (dolnośląskie)

OPERATOR GILOTYNY - od 2 100 PLN

obsługa gilotyny
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Ryki (lubelskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - 1 033,7 PLN

pakowanie wyrobów gotowych, zabezpeczenie ich przed uszkodzeniem
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Rzeczyca (łódzkie)

SPECJALISTA - TŁUMACZ SEKCJI WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJWYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 800 PLN

Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej: https://www.bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15352,Nabor-na-stanowisko-specjalisty-tlumacza-Sekcji-Wsplpracy-Miedzynarodowej-Wydzia.html
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-06-25 - Racibórz (śląskie)

MURARZ - od 2 100 PLN

murowanie ścian,kominów,układanie izolacji przeciwwilgociwych,montaz i demontaz rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Ostrów Lubelski (lubelskie)

MAGAZYNIER - 2 000 - 2 250 PLN

rozładunek i załadunek materiałów, obsługa magazynowa produkcji, generowanie i weryfikacja dokumentacji związanej z gospodarką magazynową, obsługa czytników, udział w inwentaryzacji
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-02 - Krupski Młyn (śląskie)

KUCHARZ - od 2 700 PLN

.
Jakub Sobierajski "GIOVANI" - 2017-10-12 - Krobia (wielkopolskie)

MENEDŻER DS. KONSERWACJI SPRZĘTU (MAINTENANCE MANAGER) - do 20 000 PLN

Praca na stanowisku Menedżera ds. konserwacji sprzętu (Maintenance Manager) wymaga dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomość języka koreańskiego w celu zapoznawania się z koreańskimi instrukcjami i dokumentami. Osoba zatrudniona na stanowisku Menedżer ds. konserwacji sprzętu (Maintenance Manager) ma za zadanie m.in.: - zapewnianie poprawnego funkcjonowania sprzętu, maszyn i urządzeń oraz instalacji technicznych wykorzystywanych na terenie przedsiębiorstwa;- przeprowadzanie konserwacji części zgodnie z instrukcją producenta;- zamawianie części zamiennych;- sprządzanie raportów z prowadzonych prac konserwacyjnych i naprawczych.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 997,4 PLN

Obsługa klienta, kasy fiskalnej i komputera, sprzedaż kosmetyków, dbanie o czystość, obsługa urządzeń solaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Psary (śląskie)

PRACOWNIK SERWISOWY (SPRZĄTANIE) (Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) - od 2 300 PLN

sprzątanie obiektów biurowych na terenie Warszawy (Ochota, Centrum, Mokotów, Ursynów) - wycieranie biurek, wyrzucanie śmieci, mycie i zamiatanie podłóg, odkurzanie wykładzin itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 997,4 PLN

sortowanie i segregacja wyprodukowanych części, segregacja wyrobów wchodzących-detali do produkcji danej części, prace porządkowe na stanowisku pracy, przygotowywanie wyrobów gotowych-pakowanie w pojemniki
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Gniezno (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 500 PLN

Obsługa urzadzeń znajdujących się w biurze takich jak: komputer, telefon, drukarka;sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej; przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji; pilnowanie umówionych terminów spotkań - odwoływanie; ustalanie nowych terminów spotkań; organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura; nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie; znajomość języków obcych jest niezbędna do kontaktu z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Częstochowa (śląskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

Układanie krawężników
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Sieradz (łódzkie)

MENEDŻER RESTAURACJI - od 3 500 PLN

rekrutacja nowych pracowników; przeprowadzanie szkoleń dla pracowników; załatwianie formalności związanych z prowadzeniem lokalu; dbałość o atmosferę i wystrój restauracji; monitorowanie rynku i działań konkurencji;utrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcami; analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Julianów (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 700 PLN

SPRZEDAŻ BIŻUTERII W SKLEPIE FIRMOWYM, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I WYSYŁANIE ICH DO FIRMY, DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY
A AND S SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MENEDŻER PRODUKTU - 3 000 - 3 500 PLN

Potrzebujemy osoby, która swobodnie włada językami: angielskim, rosyjkim i ukraińskim. Powinna znać rynek naturalnych kosmetyków na Ukrainie, w Rosji i na Białorusi, znać zasady prawne regulujące obrót kosmetyków na terenie Polski i UE. W obowiązki takiego specjalisty wchodzi poszukiwanie nowych trendów i produktów w branży naturalnych kosmetyków, szczególnie z rynków wschodnich: Rosja, Ukraina, Gruzja, Kazachstan etc. Zlecenie tworzenia nowych produktów do podwykonawców, badania rynku kosmetycznego, ściąganie potrzebnych dokumentów jakościowych w celu układania paszportów jakości zgodnie zustawą UE 2009/1223. Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami, układanie, we współpracy ze specjalistą do spraw logistyki, pierwszych zamówień, wprowadzanie i wycofywanie artykułów z oferty.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)