MENEDŻER Gdańsk oferta pracy Taragona sp. z o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: MENEDŻER
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z hiszpańskimi kontrahentami,zarządzanie stroną internetową, obsługa klienta.
Data publikacji: 2019-11-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Taragona sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Grunwaldzka 211, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z hiszpańskimi kontrahentami,zarządzanie stroną internetową, obsługa klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 850 PLN
Nazwa stanowiska: MENEDŻER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Data zakończenia pracy: 04.12.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia, zaawansowana znajomość języka angielskiego i podstawowa hiszpańskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Taragona sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Al. Grunwaldzka 211, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Al. Grunwaldzka 211
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 29.11.2019
Oferta pracy ważna do: 04.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f34052b35e05b847367f1af60a9c6b1
Podobne oferty pracy
Sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych.
AP Efekt Sp.z o.o. - 2020-08-25 - Kowale (pomorskie)
• Prosta obsługa maszyn produkcyjnych (wtryskarki, zgrzewarki, prasy);• Pakowanie detali;• Wstępna kontrola jakości wyprodukowanych elementów.
kontakt przez OHP - 2017-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów Stacji Paliw
PP PKS SP. Z O.O. - 2019-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Pomoc w gromadzeniu materiałów niezbędnych dla prowadzenia spraw administracyjnych należących do kompetencji organu nadzoru2. Pomoc w prowadzeniu obsługi kancelaryjnej3. Obsługa interesantów4. Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kartuzy (pomorskie)
wg stanowiska pracy
Zakład Produkcyjno Usługowy Ignacy Ignacy Wójcik - 2016-04-12 - Kocmyrzów (małopolskie)
DBANIE O PORZĄDEK NA TERENIE ŻŁOBKA, WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC PORZĄDKOWYCH. PRACA NA 1/4 ETATU.
Tęczowa Dolina Agnieszka Wereszczyńska - 2020-01-03 - Pilzno (podkarpackie)
nauka obsługi wybranych rodzajów sieci komputerowych, dobieranie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Czerniewice (łódzkie)
Służba patrolowa, podejmowanie działań przeciwdziałających przestępstwom i wykroczeniom, podejmowanie działań w celu zatrzymania sprawców przestępstw oraz ujawnienia sprawców wykroczeń.
Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze - 2019-03-12 - Zielona Góra (lubuskie)
produkcja wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami jakościowymi.
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2016-12-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Montaż maszyn i urządzeń rolniczych na hali produkcyjnej
P.P.U.H. " DEMAROL - ZIELONKI", Marek Dziekan - 2019-01-28 - Zielonki (świętokrzyskie)
Do zakresu czynności Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Borzygniewie należy w szczególności:- organizowanie i nadzorowanie pracy DPS,- kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem DPS,- umiejętność zarządzania nieruchomością o dużej powierzchni,- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w DPS,- przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych DPS,- nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,- dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w DPS,- promocja Domu PRZYSTAŃ SENIORA- współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS.Warunki pracy:1) pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę,2) praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca wykonywana pod presją czasu,4) sytuacje stresowe. Etapy konkursu:I etap: sprawdzenie przez komisję rekrutacyjną ofert kandydatów pod względem formalnym i zakwalifikowanie do II etapu,II etap: rozmowa kwalifikacyjna dotycząca zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania DPS jak również sprawdzająca wiedzę z przepisów prawa wymienionych w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:1) List motywacyjny i życiorys winny być podpisane przez kandydata. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, w siedzibie Domu Opieki Społecznej w Borzygniewie ul. Sportowa 2 w pokoju nr 42 na parterze lub przesłać pocztą na adres Dom Pomocy Społecznej PRZYSTAŃ SENIORA ul. Sportowa 2, 55-081 Borzygniew z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Borzygniewie w terminie do dnia 31.08.2020 r. do godziny 15.30.2) Aplikacje niekompletne oraz złożone po terminie określonym w pkt 1 (powyżej), nie będą rozpatrywane (o terminowym złożeniu aplikacji decyduje data stempla pocztowego bądź data wpływu na złożeniu w Biurze DPS w Borzygniewie.3) Dokumenty aplikacyjne mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres aldek.margol (at) gmail.com muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,Dodatkowe informacje:1) Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i tym samym zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.3) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej DPS-u w Borzygniewie) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie DPS przy ul. Sportowej 2.4) W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć:a) orzeczenie lekarskie o zdolności do podjęcia pracy na ww. stanowisku, b) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,Przetwarzanie danych osobowych kandydatówZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1, dalej: RODO) informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługującym prawach z tym związanych:1) Administratorem danych osobowych jest AAGTEN MEDIA AAGTEN-MARGOL TAMARA właściciel Domu Pomocy Społecznej PRZYSTAŃ SENIORA ul. Sportowa 2, 55-081 Borzygniew 2) Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko dyrektoraW pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane będą na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu w niej określonym (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).3) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do pozyskania danych na podstawie przepisów prawa.4) Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane.5) Osobie, której dane dotyczą przysługują następujące uprawnienia:a) Prawo dostępu do swoich danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO;b) Prawo do żądania sprostowania swoich danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO;c) Prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych, na podstawie art. 17 RODO;d) Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO;e) Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO.Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na jego adres lub drogą elektroniczną, kierując korespondencję na adres email: aldek.margol (at) gmail.com6) W przypadkach przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej zgody, osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.7) Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wynikającym z przepisu prawa lub zawartej umowy.9) W przypadkach, gdy podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ich niepodanie może skutkować nieuwzględnieniem złożonej aplikacji.Oferta dostępna w sali C.
AAGTEN MEDIA AAGTEN-MARGOL TAMARA - 2020-08-21 - Borzygniew (dolnośląskie)
obsługa gilotyny
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Ryki (lubelskie)
pakowanie wyrobów gotowych, zabezpeczenie ich przed uszkodzeniem
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Rzeczyca (łódzkie)
Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej: https://www.bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15352,Nabor-na-stanowisko-specjalisty-tlumacza-Sekcji-Wsplpracy-Miedzynarodowej-Wydzia.html
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-06-25 - Racibórz (śląskie)
murowanie ścian,kominów,układanie izolacji przeciwwilgociwych,montaz i demontaz rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
rozładunek i załadunek materiałów, obsługa magazynowa produkcji, generowanie i weryfikacja dokumentacji związanej z gospodarką magazynową, obsługa czytników, udział w inwentaryzacji
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-02 - Krupski Młyn (śląskie)
.
Jakub Sobierajski "GIOVANI" - 2017-10-12 - Krobia (wielkopolskie)
Praca na stanowisku Menedżera ds. konserwacji sprzętu (Maintenance Manager) wymaga dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomość języka koreańskiego w celu zapoznawania się z koreańskimi instrukcjami i dokumentami. Osoba zatrudniona na stanowisku Menedżer ds. konserwacji sprzętu (Maintenance Manager) ma za zadanie m.in.: - zapewnianie poprawnego funkcjonowania sprzętu, maszyn i urządzeń oraz instalacji technicznych wykorzystywanych na terenie przedsiębiorstwa;- przeprowadzanie konserwacji części zgodnie z instrukcją producenta;- zamawianie części zamiennych;- sprządzanie raportów z prowadzonych prac konserwacyjnych i naprawczych.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej i komputera, sprzedaż kosmetyków, dbanie o czystość, obsługa urządzeń solaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Psary (śląskie)
sprzątanie obiektów biurowych na terenie Warszawy (Ochota, Centrum, Mokotów, Ursynów) - wycieranie biurek, wyrzucanie śmieci, mycie i zamiatanie podłóg, odkurzanie wykładzin itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
sortowanie i segregacja wyprodukowanych części, segregacja wyrobów wchodzących-detali do produkcji danej części, prace porządkowe na stanowisku pracy, przygotowywanie wyrobów gotowych-pakowanie w pojemniki
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa urzadzeń znajdujących się w biurze takich jak: komputer, telefon, drukarka;sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej; przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji; pilnowanie umówionych terminów spotkań - odwoływanie; ustalanie nowych terminów spotkań; organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura; nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie; znajomość języków obcych jest niezbędna do kontaktu z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Częstochowa (śląskie)
Układanie krawężników
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Sieradz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANE
ZAKŁAD BUDOWLANY INSTALATORSTWO SANIT.C.O i GAZ SKLEP SPOŻ.-PRZEMYSŁ-CHEMICZNY - 2017-05-15 - Dębica (podkarpackie)
rekrutacja nowych pracowników; przeprowadzanie szkoleń dla pracowników; załatwianie formalności związanych z prowadzeniem lokalu; dbałość o atmosferę i wystrój restauracji; monitorowanie rynku i działań konkurencji;utrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcami; analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2020-10-02 - Julianów (mazowieckie)
SPRZEDAŻ BIŻUTERII W SKLEPIE FIRMOWYM, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I WYSYŁANIE ICH DO FIRMY, DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY
A AND S SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Potrzebujemy osoby, która swobodnie włada językami: angielskim, rosyjkim i ukraińskim. Powinna znać rynek naturalnych kosmetyków na Ukrainie, w Rosji i na Białorusi, znać zasady prawne regulujące obrót kosmetyków na terenie Polski i UE. W obowiązki takiego specjalisty wchodzi poszukiwanie nowych trendów i produktów w branży naturalnych kosmetyków, szczególnie z rynków wschodnich: Rosja, Ukraina, Gruzja, Kazachstan etc. Zlecenie tworzenia nowych produktów do podwykonawców, badania rynku kosmetycznego, ściąganie potrzebnych dokumentów jakościowych w celu układania paszportów jakości zgodnie zustawą UE 2009/1223. Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami, układanie, we współpracy ze specjalistą do spraw logistyki, pierwszych zamówień, wprowadzanie i wycofywanie artykułów z oferty.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)