MENEDŻER DS. BUDŻETOWANIA I KONTROLI KOSZTÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: MENEDŻER DS. BUDŻETOWANIA I KONTROLI KOSZTÓW

Wynagrodzenie: od 24 500 PLN

Zakres obowiązków: - zapewnienie wsparcia w zakresie budżetowania, prognozowania i sprawozdawczości dotyczącej faktów w celu dostarczania terminowych, rzetelnych i wiarygodnych informacji, umożliwiających skuteczny proces podejmowania decyzji; - zapewnienie odpowiedniego rozpoznawania kosztów w miesiącach i na koniec roku dla odpowiednich PMI Central Business Functions; - zapewnienie i przygotowanie jakościowej analizy ad hoc w celu wsparcia procesu decyzyjnego kierownictwa; - zapewnienie monitorowania miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji rzeczywistych danych w stosunku do planowanych wydatków zgodnie ze standardami US GAAP; -zarządzanie grupą 13+ osób zajmujących się finansami;- zapewnianie zgodności ze wszystkimi takimi kontrolami jak SOX; Interakcja z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi; - zachęcanie, proponowanie, wspieranie i napędzanie wdrażania ulepszeń systemów i metodologii pracy w celu zapewnienia, że procesy finansowe i operacyjne działają skutecznie i są dostosowane do zmieniających się wymagań firmy - zapewnianie i promowanie skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami biznesowymi

Data publikacji: 2019-03-20

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia w zakresie budżetowania, prognozowania i sprawozdawczości dotyczącej faktów w celu dostarczania terminowych, rzetelnych i wiarygodnych informacji, umożliwiających skuteczny proces podejmowania decyzji; - zapewnienie odpowiedniego rozpoznawania kosztów w miesiącach i na koniec roku dla odpowiednich PMI Central Business Functions; - zapewnienie i przygotowanie jakościowej analizy ad hoc w celu wsparcia procesu decyzyjnego kierownictwa; - zapewnienie monitorowania miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji rzeczywistych danych w stosunku do planowanych wydatków zgodnie ze standardami US GAAP; -zarządzanie grupą 13+ osób zajmujących się finansami;- zapewnianie zgodności ze wszystkimi takimi kontrolami jak SOX; Interakcja z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi; - zachęcanie, proponowanie, wspieranie i napędzanie wdrażania ulepszeń systemów i metodologii pracy w celu zapewnienia, że procesy finansowe i operacyjne działają skutecznie i są dostosowane do zmieniających się wymagań firmy - zapewnianie i promowanie skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami biznesowymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: MENEDŻER DS. BUDŻETOWANIA I KONTROLI KOSZTÓW

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Data zakończenia pracy: 30.04.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/finanase/rachunkowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek wykształcenia: ekonomia/ finanse/ rachunkowość, wymagane doświadczenie zawodowe min. 10-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych w międzynarodowym środowisku pracy/międzynarodowej firmie, : bardzo dobra znajomość systemy SAP, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komputerowe (Microsoft Office, w szczególności Excel, Powerpoint); mocne zdolności analityczne; bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne; bardzo dobra umiejętność zarządzania grupą pracowników; : mile widziany certyfikat w zakresie księgowości ACCA, )znajomość języków obcych: angielski, albański poziom znajomości: angielski i albański oba języki płynnie- biegle w mowie i piśmie (C2).

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 20.03.2019

Oferta pracy ważna do: 01.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 200 PLN

Sprzątanie magazynów.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-19 - Stare Gnatowice (mazowieckie)

INFORMATYK - NIEPEŁNY WYMIAR CZASU PRACY - 250 - 2 300 PLN

Bieżąca pomoc użytkownikom (help desk), bieżące utrzymanie i nadzór nad sprzętem elektronicznym a w szczególności konserwacja i wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych, bieżące utrzymanie i nadzór informatyczny nad oprogramowaniem w tym także instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania, usuwanie awarii, utrzymanie stabilnej pracy stacji roboczych i urządzeń pomocniczych, wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych, obsługa i utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w pojazdach egzaminacyjnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin od 1/8 -1/2 etatu - do ustalenia indywidualnie. Dodatkowe informacja na stronie: www.word.bielsko.pl.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO - 2016-07-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS EKONOMICZNYCH PRACA W DZIALE TECHNICZNYM - 3 500 - 4 500 PLN

1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)

BLACHARZ - od 2 600 PLN

Wykonywanie operacji zgodnie z dokumentacją technologiczną, konstrukcyjną, obowiązującymi standardami. Wiercenie, gratowanie, zaczyszczanie, mycie części blaszanych, obsługa wszelkich urządzeń warsztatowych, kształtowanie części blaszanych na płycie, kształtowanie części bez użycia foremnika.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)

EKSPEDIENTKA RPO - od 1 750 PLN

Sprzedaż wyrobów cukierniczych, obsługa klientów.1 osoba będzie pracowac na ul. Zielona 2, 2-ga na ul. Legionów 12.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)

MENEDŻER PROJEKTU BPO/SSC - od 6 000 PLN

Koordynacja projektów z zakresu BPO i SSC, kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)

STOLARZ LUB PRACOWNIK DO PRODUKCJI LISTEW OBRAZOWYCH - od 2 000 PLN

Prace stolarskie przy produkcji listew obrazowych
P.P.H "LISTWPOL" S.C. - 2016-02-16 - Blachownia (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 3 000 - 4 000 PLN

Wykształcenie: średnie/ wyższe; biegła znajomość jęz. niemieckiego; znajomość Word, Excel; zdolności komunikacyjne, tłumaczenie umówi i korespondencji od niemieckich partnerów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
BEES MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-12 - Gliwice (śląskie)

MENEDŻER SPORTU, KIEROWNIK OBOZÓW - od 2 000 PLN

Koordynowanie działań związanych z obozami sprtowymi specjalistycznymi, rekreacyjnymi od strony administaracyjnej, projektowej oraz wykonawczej.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Oleśnica (dolnośląskie)

MENEDŻER PRODUKTU (PRODUCT MANAGER) - od 3 000 PLN

Koordynacja importu z Chin, nadzór nad procesem produkcji u producenta z Chin, poszukiwanie partnerów handlowych, obsługa sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kunów (świętokrzyskie)

MENEDŻER PRODUKTU - od 2 000 PLN

Menedżer produktu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)

WYKWALIFIKOWANY ROBOTNIK LEŚNY - PILARZ, DRWAL - od 13 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe - leśne, umiejętności w prawidłowym pozyskiwaniu drewna z zachowaniem przepisów BHP, kurs operatora pilarki spalinowej (pilarza-drwala) II stopniaZakres obowiązków: ścinka i wyrób drewna wielkowymiarowego i stosowego oraz prace związane z hodowlą i ochroną lasu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Sulmierzyce (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO I EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 2 300 PLN

Nauczyciel oddziału przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Szkoła Podstawowa w Kętrzynie - 2018-10-09 - Kętrzyno (pomorskie)

PRACOWNIK RECEPCJI - od 2 000 PLN

Obsługa klientów, sprzedaż karnetów
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Legnica (dolnośląskie)

MENEDŻER SALONU FRYZJERSKIEGO - od 2 200 PLN

Bezpośredni kontakt z klientami i kontarhentami posługującymi sie językiem tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK PRACOWNIKA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

rozładunek, prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA-DOSTAWCA KAT B - od 3 000 PLN

dostawa towaru do sklepów, barów w rejonie Częstochowy i okolic
"RADEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Puszczew (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Wykonywanie prostych czynności księgowych, archiwizacja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowy Sącz (małopolskie)

WOŹNA (ROBOTY PUBLICZNE) - od 2 035 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabrze (śląskie)

MENEDŻER DS. ZARZĄDZANIA DOSTAWCĄ Z ZAKRESU ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH - od 14 538 PLN

-zarządzanie i wdrażanie dostawców w zakresie oddelegowań międzynarodowych- prowadzenie i nadzorowanie projektów Global Mobility w zgodzie z Międzynarodowymi Zleceniami LRP;- kontrola nad bieżącymi projektami Global Mobility oraz ich modyfikowanie zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz polityką PMI;- inicjowanie oraz uczestnictwo w specjalnych projektach w celu ulepszenia zarządzania i komunikacji -zapewnienie właściwej komunikacji na wszystkich poziomach PMI oraz zapewnienie skutecznych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji;-dostarczanie informacji i doradztwa w zakresie zarządzania ryzykiem.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane
Skand Infrastruktura Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Węgrzce (małopolskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, upięcia, modelowanie, zabiegi pielęgnacyjne na włosy.
Firma Handlowo-Usługowa Anna Posyniak w Goryszach - 2018-01-23 - Ciechanów (mazowieckie)

MONTER STOLARKI PCV I ALU - 2 500 - 3 500 PLN

Montaż stolarki PCV i ALU. Wymagania: mile widziane doświadczenie przy montażu stolarki PCV i ALU.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2017-08-01 - Luzino (pomorskie)

ELEKTRYK- AUTOMATYK - od 2 800 PLN

Obsługa urządzeń elektroenergetycznych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Piecnik (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE BANKOWEJ - od 3 000 PLN

- bieżąca obsługa operacyjna Klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów Banku,- kompletowanie dokumentacji Klientów,- sporządzanie umów kredytowych,- aktywny udział w funkcjonowaniu placówki
SALEMAX Maciej Makowski - 2016-11-18 - Marki (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

Obsługa paczkarki do złomu, segregacja złomu.Mile widziane uprawnienia na koparki fuchs.
PHU GOLMEX 1 ŁUKASZ BEDNARA - 2017-07-10 - Gola (wielkopolskie)

MENEDŻER MARKI - od 2 600 PLN

Współpraca z klientem w języku hindii. Przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocja marki; przygotowywanie raortów marketingowych i cenowych. Współpraca z działemsprzedaży i partnerami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)