MENEDŻER DS. BUDŻETOWANIA I KONTROLI KOSZTÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MENEDŻER DS. BUDŻETOWANIA I KONTROLI KOSZTÓW
Wynagrodzenie: od 24 500 PLN
Zakres obowiązków: - zapewnienie wsparcia w zakresie budżetowania, prognozowania i sprawozdawczości dotyczącej faktów w celu dostarczania terminowych, rzetelnych i wiarygodnych informacji, umożliwiających skuteczny proces podejmowania decyzji; - zapewnienie odpowiedniego rozpoznawania kosztów w miesiącach i na koniec roku dla odpowiednich PMI Central Business Functions; - zapewnienie i przygotowanie jakościowej analizy ad hoc w celu wsparcia procesu decyzyjnego kierownictwa; - zapewnienie monitorowania miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji rzeczywistych danych w stosunku do planowanych wydatków zgodnie ze standardami US GAAP; -zarządzanie grupą 13+ osób zajmujących się finansami;- zapewnianie zgodności ze wszystkimi takimi kontrolami jak SOX; Interakcja z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi; - zachęcanie, proponowanie, wspieranie i napędzanie wdrażania ulepszeń systemów i metodologii pracy w celu zapewnienia, że procesy finansowe i operacyjne działają skutecznie i są dostosowane do zmieniających się wymagań firmy - zapewnianie i promowanie skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami biznesowymi
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapewnienie wsparcia w zakresie budżetowania, prognozowania i sprawozdawczości dotyczącej faktów w celu dostarczania terminowych, rzetelnych i wiarygodnych informacji, umożliwiających skuteczny proces podejmowania decyzji; - zapewnienie odpowiedniego rozpoznawania kosztów w miesiącach i na koniec roku dla odpowiednich PMI Central Business Functions; - zapewnienie i przygotowanie jakościowej analizy ad hoc w celu wsparcia procesu decyzyjnego kierownictwa; - zapewnienie monitorowania miesięcznych wyników finansowych dotyczących analizy wariancji rzeczywistych danych w stosunku do planowanych wydatków zgodnie ze standardami US GAAP; -zarządzanie grupą 13+ osób zajmujących się finansami;- zapewnianie zgodności ze wszystkimi takimi kontrolami jak SOX; Interakcja z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi; - zachęcanie, proponowanie, wspieranie i napędzanie wdrażania ulepszeń systemów i metodologii pracy w celu zapewnienia, że procesy finansowe i operacyjne działają skutecznie i są dostosowane do zmieniających się wymagań firmy - zapewnianie i promowanie skutecznej komunikacji ze wszystkimi interesariuszami biznesowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MENEDŻER DS. BUDŻETOWANIA I KONTROLI KOSZTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/finanase/rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek wykształcenia: ekonomia/ finanse/ rachunkowość, wymagane doświadczenie zawodowe min. 10-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w działach finansowych w międzynarodowym środowisku pracy/międzynarodowej firmie, : bardzo dobra znajomość systemy SAP, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komputerowe (Microsoft Office, w szczególności Excel, Powerpoint); mocne zdolności analityczne; bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne; bardzo dobra umiejętność zarządzania grupą pracowników; : mile widziany certyfikat w zakresie księgowości ACCA, )znajomość języków obcych: angielski, albański poziom znajomości: angielski i albański oba języki płynnie- biegle w mowie i piśmie (C2).
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Podobne oferty pracy
Sprzątanie magazynów.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-19 - Stare Gnatowice (mazowieckie)
Bieżąca pomoc użytkownikom (help desk), bieżące utrzymanie i nadzór nad sprzętem elektronicznym a w szczególności konserwacja i wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych, bieżące utrzymanie i nadzór informatyczny nad oprogramowaniem w tym także instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania, usuwanie awarii, utrzymanie stabilnej pracy stacji roboczych i urządzeń pomocniczych, wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych, obsługa i utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk w pojazdach egzaminacyjnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin od 1/8 -1/2 etatu - do ustalenia indywidualnie. Dodatkowe informacja na stronie: www.word.bielsko.pl.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO - 2016-07-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie operacji zgodnie z dokumentacją technologiczną, konstrukcyjną, obowiązującymi standardami. Wiercenie, gratowanie, zaczyszczanie, mycie części blaszanych, obsługa wszelkich urządzeń warsztatowych, kształtowanie części blaszanych na płycie, kształtowanie części bez użycia foremnika.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów cukierniczych, obsługa klientów.1 osoba będzie pracowac na ul. Zielona 2, 2-ga na ul. Legionów 12.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja projektów z zakresu BPO i SSC, kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
Prace stolarskie przy produkcji listew obrazowych
P.P.H "LISTWPOL" S.C. - 2016-02-16 - Blachownia (śląskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; biegła znajomość jęz. niemieckiego; znajomość Word, Excel; zdolności komunikacyjne, tłumaczenie umówi i korespondencji od niemieckich partnerów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
BEES MERKURY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-12 - Gliwice (śląskie)
Koordynowanie działań związanych z obozami sprtowymi specjalistycznymi, rekreacyjnymi od strony administaracyjnej, projektowej oraz wykonawczej.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Koordynacja importu z Chin, nadzór nad procesem produkcji u producenta z Chin, poszukiwanie partnerów handlowych, obsługa sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kunów (świętokrzyskie)
Menedżer produktu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe - leśne, umiejętności w prawidłowym pozyskiwaniu drewna z zachowaniem przepisów BHP, kurs operatora pilarki spalinowej (pilarza-drwala) II stopniaZakres obowiązków: ścinka i wyrób drewna wielkowymiarowego i stosowego oraz prace związane z hodowlą i ochroną lasu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
Nauczyciel oddziału przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Szkoła Podstawowa w Kętrzynie - 2018-10-09 - Kętrzyno (pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaż karnetów
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Legnica (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z klientami i kontarhentami posługującymi sie językiem tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
rozładunek, prace na produkcji
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)
dostawa towaru do sklepów, barów w rejonie Częstochowy i okolic
"RADEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Puszczew (śląskie)
Wykonywanie prostych czynności księgowych, archiwizacja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabrze (śląskie)
-
X-PRESSERWIS Wojciech Sztąborowski Autoryzowany Operator NESTLE - 2017-01-10 - Kościerzyna (pomorskie)
-zarządzanie i wdrażanie dostawców w zakresie oddelegowań międzynarodowych- prowadzenie i nadzorowanie projektów Global Mobility w zgodzie z Międzynarodowymi Zleceniami LRP;- kontrola nad bieżącymi projektami Global Mobility oraz ich modyfikowanie zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz polityką PMI;- inicjowanie oraz uczestnictwo w specjalnych projektach w celu ulepszenia zarządzania i komunikacji -zapewnienie właściwej komunikacji na wszystkich poziomach PMI oraz zapewnienie skutecznych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji;-dostarczanie informacji i doradztwa w zakresie zarządzania ryzykiem.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kraków (małopolskie)
prace ogólnobudowlane
Skand Infrastruktura Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Węgrzce (małopolskie)
Strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, upięcia, modelowanie, zabiegi pielęgnacyjne na włosy.
Firma Handlowo-Usługowa Anna Posyniak w Goryszach - 2018-01-23 - Ciechanów (mazowieckie)
Montaż stolarki PCV i ALU. Wymagania: mile widziane doświadczenie przy montażu stolarki PCV i ALU.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2017-08-01 - Luzino (pomorskie)
Obsługa urządzeń elektroenergetycznych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Piecnik (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
Elżbieta Osuch PPHU ELMIR, Pizzeria TORINO, Galeria Ceramiki Artystycznej E.Osuch - 2018-10-09 - Głogów (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa operacyjna Klientów w placówce bankowej,- sprzedaż produktów Banku,- kompletowanie dokumentacji Klientów,- sporządzanie umów kredytowych,- aktywny udział w funkcjonowaniu placówki
SALEMAX Maciej Makowski - 2016-11-18 - Marki (mazowieckie)
Obsługa paczkarki do złomu, segregacja złomu.Mile widziane uprawnienia na koparki fuchs.
PHU GOLMEX 1 ŁUKASZ BEDNARA - 2017-07-10 - Gola (wielkopolskie)
Współpraca z klientem w języku hindii. Przeprowadzanie kampanii reklamowych i promocja marki; przygotowywanie raortów marketingowych i cenowych. Współpraca z działemsprzedaży i partnerami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)