MENEDŻER DO SPRAW SPRZEDAŻY Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Pewne i sprawdzone plac zabaw.
Stanowisko: MENEDŻER DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: produkcja mechaniczna drewnianych zabawek - menedżer ds. sprzedaży na arenie międyznarodowej, wprowadzanie marki na rynki światowe ze znajomościa działań promocyjnych i reklamowychpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, praca w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali C
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
produkcja mechaniczna drewnianych zabawek - menedżer ds. sprzedaży na arenie międyznarodowej, wprowadzanie marki na rynki światowe ze znajomościa działań promocyjnych i reklamowychpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, praca w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali C
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
Nazwa stanowiska: MENEDŻER DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe każde, staż pracy nie jest wymagany, znajomość języka angielskiego i rosyjskiego, umiejętność obsługi programów magazynowych, mediów społecznościowych, administrowania, kierowanie produkcją, dokładność, umiejętność nazwiązywania kontaktów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 12.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pracownik obsługi biurowej z zakresu kadry i płace - program Płatnik, praca Kołaczkowo, umowa o pracę , jedna zmiana,
Urząd Gminy w Kołaczkowie - 2016-02-25 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
praca na linii produkcyjnej części do samochodów
InterKadra Sp. z o.o. Kraków - 2016-04-19 - Ustroń (śląskie)
Pakowanie, zakładanie suwaków
Firma Produkcyjna BARTEX Zakład Pracy Chronionej - 2017-04-27 - Żagań (lubuskie)
Prace budowlane
POLAK ZYGMUNT FIRMA BUDOWLANA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2017-09-25 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Podawanie elementów metalowych. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6:00-14:00-22:00.
Sordyl Anna PPHU ANIPOL - 2018-04-24 - Sułkowice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gogolin (opolskie)
- Sprzedaż Stolarki otworowej i przysłon okiennych- Umawianie z klientami terminów pomiarów i montaży- Wystawianie faktur i obsługa kasy fiskalnej- Przyjmowanie i zgłaszanie reklamacji- Składanie zamówień towarów - Dbanie o wygląd ekspozycji
Z.U.P.H. ALFA Szulc Wojciech - 2018-04-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: naliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i innych należności (m.in. nagrody jubileuszowe, odprawy z tyt. Zwolnienia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop) dla pracowników na podstawie obowiązujących przepisów oraz zgodnie z dokumentacją otrzymaną z komórki kadrowej, obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego kwot i dokonywanie potraceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych na rzecz urzędu skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potrąceń obowiązkowych i dobrowolnych z wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy;ustalanie uprawnień pracowników cywilnych do wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy oraz do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, dokumentowanie tych uprawnień, obliczanie wynagrodzenia lub zasiłku za okres nieobecności w pracy zgodnie z ww. ustawą; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego list oraz zestawień do wynagrodzeń i innych należności przysługujących w związku ze stosunkiem pracy, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przysługujących pracownikom cywilnym należności; sporządzanie zaświadczeń o zarobkach/dochodach dla pracowników lub instytucji zewnętrznych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie działania sekcji w szczególności odpowiedzi na zajęcia wynagrodzeń wystawiane przez komorników i uprawnione do egzekucji organy administracyjne;sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wielkości zatrudnienia i wydatków poniesionych na wynagrodzenia osobowe pracowników, rozliczanie środków funduszu nagrodowego oraz funduszu premiowego pracowników cywilnych; rzetelne i terminowe przygotowanie dla kierownika Sekcji Rachuby i Płac kalkulacji niezbędnych do planowania wydatków budżetowych oraz do sporządzania analiz i sprawozdań; przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz do sprawozdań i informacji w części wydatków osobowych dla funkcjonariuszy w celu przekazania ich przełożonym; kompletowanie i zszywanie list uposażeń, list dodatkowych należności, dokumentacji płacowej w celu przekazania ich do archiwum zakładowego zgodnie z przyjętymi w Straży Granicznej przepisami.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, prawnym lub administracyjnym.Wymagania niezbędne: posiadanie ogólnej wiedzy z tematyki płacowej, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;umiejętność rozwiązywania problemów;umiejętność przewidywania; umiejętność analitycznego myślenia; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność biegłej obsługi programów pakietu Office; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w finansach;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu PŁATNIK; posiadanie powyżej roku doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
prowadzemnie ewidencji osób korzystających ze wsparcia banku żywności, prowadznie ewidencjio wydawanych art. spożywczych, sporządzanie zestawień dotyczących sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania oraz prawidłowej obsługi urządzeń biurowych i systemowych. Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania wewnętrznego systemu OBI. Pielęgnacja bazy danych artykułów. Druk etykiet cenowych.
Superhobby Market Budowlany Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
funkcjonariusz służby więziennejUmiejętności i uprawnienia: Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Osoba ubiegająca się o stanowisko winna legitymować się wykształceniem wyższym magisterskim kierunek psychologia
ZAKŁAD KARNY W KŁODZKU - 2018-01-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie inwestycji.Realizowanie planów sprzedaży.Przygotowywanie ofert handlowych.Doradztwo techniczne i produktowe.Utrzymywanie pozytywnych relacji z architektami.Współpraca z inwestorami i wykonawcami.
MURANO MOSAIC SP Z O.O. - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
-zapewnienie prawidłowego i zgodnego z procedurami przebiegu składania i realizacji zamówień - praca z towarem: transport na terenie marketu - przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych - sporządzanie grafików pracy dla pracowników -nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów BHP w podległym zespole - zagwarantowanie uprzejmej i prawidłowej obsługi klienta
KAUFLAND Polska Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Września (wielkopolskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie elektrycznym, kierowanie, koordynowanie i monitorowanie prac, prowadzenie rozmów i negocjacji, realizacja powierzonych projektów w obszarze energetyki zawodowej.
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami z Kazachstanu, uzbekistanu, Tadżykistanu. Delegacje do krajów środkowej Azji. Organizacja transportu multimodalnego towarów dla kluczowych klientów z krajów środkowej Azji. Organizacja transportu dla klientów z krajów UE tranzytem przez Białoruś z wykorzystaniem Białoruskich Kolei Państwowych.
BAGAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
według stanowiska - pręty, rury, blachy
WALDEMAR KAWULA STALSERWIS - 2017-10-26 - Bolechowice (małopolskie)
- obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych - obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej - sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień oraz nadzorowanie ich obiegu - obsługiwanie urządzeń biurowych, takich jak komputer, drukarka czy kserokopiarka - odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozmów telefonicznych lub kierowanie ich do odpowiednich organów firmy - nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja - wykonywanie zadań organizacyjnych i koordynacyjnych, organizowanie spotkań- wspieranie działań związanych z bieżącymi projektami firmy; godz. pracy 8-1640
APiON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - 2018-01-10 - Słupsk (pomorskie)
koordynowanie kontaktów handlowych z klientami chińskojęzycznymi, sporządzanie zamówień i ofert, rozwijanie kontraktów handlowych, negocjowanie warunków zakupu/ sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Stanowisko kasjer - sprzedawca w sklepie. Praca w Mszanie Dolnej ul. Krakowska 15, na dwie zmiany w godzinach od 07:00 do15:00 i od 12:00 do 21:00
"SILLA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Mszana Dolna (małopolskie)
Prowadzenie nauki jazdy konnej, opieka nad końmi (bez czyszczenia boksów).
FUNDACJA DLA MIRKA - 2016-09-23 - Nowe Kiejkuty (warmińsko-mazurskie)
Zdobycie dogłębnego zrozumienia doświadczeń klientów, identyfikowanie i uzupełnienie braków produkowanych oraz generowanie nowych pomysłów, które zwiększają udział w rynku, zwiększają zadowolenie klientów i napędzają wzrost.Przetłumaczyć wymagania biznesowe na pełny dokument specyfikacji produktu. Działać jako Właściciel Produktu Scrum w dedykowanym zespole Scrumowym.Przygotowanie wymagania dotyczące produktu w postaci specyfikacji, historii użytkowników, przypadków użycia.Badać i priorytetyzować działania w oparciu o wpływ na biznes i klienta.Zachować przejrzystość wdrożenia. Ścisła współpraca z zespołami w celu zapewniania szybkiej dostawy na rynek i optymalnych zasobów. Zaplanować wydania historii użytkowników, zarządzanie defektami, służyć jako osoba kontaktowa dla funkcji / możliwości / produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
-
,,MTP GRYFICE" SP. Z O.O - 2017-06-14 - Rzęskowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż leków, suplementów diety.
Anna Balcerzak APTEKA "ALOES" - 2017-01-18 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
ystawianie faktur ok 100 dziennie, rozliczanie kierowców, rozliczanie opakowań, przyjmowanie gotówki od kierowców
"RADEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Puszczew (śląskie)
wypiek chleba
Produkcja i Sprzedaż Pieczywa - Piekarnia Pokrówka - 2018-06-21 - Pokrówka (lubelskie)
Prowadzenie lekcji języka angielskiego nw Szkole Podstawowej kl. 0-VII.
Szkoła Podstawowa im. P. Wysockiego w Dropiu - 2017-09-15 - Drop (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca w charakterze Menedżera Projektu i właściciel, na wszystkich etapach, w odniesieniu do Produktów HCL; Występowanie w charakterze jedynej osoby kontaktowej między Zespołami UBS & HCL w celu zarządzania produktami; Praca z partnerami reprezentującymi IT i inne biznesy w celu zrozumienia przepływów procesowych oraz wymogów jakie mają być wykorzystane przez Zespoły IT; Odpowiedzialność za Zebranie Wymogów, Analizę Rozbieżności, Ocenę Szacunkową, Planowanie Projektowe, Wykonanie, Śledzenie oraz sporządzanie tygodniowych i miesięcznych raportów na rzecz klientów; Odpowiedzialność za Planowanie Wysokiego Poziomu, Planowanie Niskiego Poziomu, Rozwój;
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Weryfikacja oraz monitoring progresu projektów i ich zgodności z ustalonymi DSA, prowadzenie regularnych spotkań z zespołami oraz klientami, sprawdzanie planów projektów oraz alokacji zasobów jak i kamieni milowych projektów, optymalizacja utylizacji zasobów, branie udziału w audycie wewnętrznym, współpraca z klientami oraz stakeholderami, monitorowanie przestrzegania polityki grupy, monitoring oraz prowadzenie zespołu profesjonalistów na różnych poziomach
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kraków (małopolskie)