Praca MENEDŻER CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MENEDŻER CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 2 ofert pracy MENEDŻER CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH.
- Zarządzanie zespołem Team Leaderów, w celu zapewnienia celów dotyczących jakości, produktywności i satysfakcji klientów. Egzekwowanie celów krótko i długoterminowych, przekazanych przez Zarząd. Dbanie o rozwój bezpośrednich podwładnych w celu nabywania i doskonalenia przez nich niezbędnych umiejętności zawodowych. Odpowiedzialność za ogólny wynik zespołu i motywowanie zespołu do osiągania i przekraczania wyników.- Zarządzanie zespołami pracowników różnych narodowości, ze szczególnym uwzględnieniem zespołu złożonego z pracowników narodowości włoskiej. Obsługa klientów zagranicznych i opieka nad zagranicznymi klientami indywidualnymi i biznesowymi z całego świata (głównie z Włoch, USA i Francji).- Wynagrodzenie: 22500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Wymagany certyfikat: obsługa klienta. Jesteśmy firmą działającą w ramach międzynarodowej grupy, w związku z czym od naszych pracowników wymagamy umiejętności porozumienia się w międzynarodowym zespole. Od poszukiwanego menedżera centrum usług wspólnych oczekujemy biegłej znajomości nie tylko języka angielskiego, ale także dodatkowego języka obcego, w tym wypadku włoskiego.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
- Zarządzanie managerami zespołów, w celu zapewnienia wydajność, jakości i zadowolenia klientów zewnętrznych oraz partnerów współpracujących z firmą; Delegowanie i zarządzanie celami firmowymi, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta. Zarządzanie i rozwój bezpośrednich podwładnych w celu uzyskania niezbędnych umiejętności zawodowych poprzez bieżącą informację zwrotną, coaching i delegowanie odpowiednich zadań. Odpowiedzialność za proces oceny bezpośrednich podwładnych w odniesieniu do realizacji kluczowych wskaźników efektywności oraz kompetencji miękkich. Bieżący przegląd raportów operacyjnych oraz opracowanie i wdrożenie planów działania w celu poprawy niedociągnięć; Organizacja regularnych spotkań zespołu podsumowujących osiągnięcia w realizacji wyznaczonych celów; Ścisła współpraca z Dyrektorem SSC i Menedżerami w celu wsparcia, planowania i realizacji strategii Groupon w dwóch lokalizacjach w Polsce oraz na świecie. Zapewnienie regularnych informacji dotyczących bieżącej wydajności operacyjnej Groupon, eskalacja problemów. Zaangażowanie w rekrutację w przypadku kluczowych projektów, wsparcie w realizacji strategicznych działań z obszaru zasobów ludzkich. Realizacja krótko- i długoterminowych celów wyznaczonych przez Management Team. Współpraca z działami QA w celu zapewnienia odpowiedniej jakości pracy oraz odpowiednio wyszkolonego zespołu. Motywowanie zespołu do przekroczenia celów i zadań wydziału. Odpowiedzialność za zrozumienie i przestrzeganie wszystkich zasad, procedur i przepisów odnoszących się do obowiązków w pracy.- Wynagrodzenie: 10000 do 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 24 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (minimum licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w zarządzaniu procesami operacyjnymi, w tym obligatoryjnie w contact center, minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. Doświadczenie w zarządzaniu i budowaniu strategii biznesowych. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne, analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie native speakera (min. C2) w mowie w stopniu C2, w piśmie w stopniu C2. Wymagane nastawienie na rezultat, łatwość adaptacji do zmian, wielozadaniowość, samodzielność.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)