Praca MENADŻER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA II - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MENADŻER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA II, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy MENADŻER ZESPOŁU DS. OBSŁUGI KLIENTA II.
- Współpraca z Dyrektorem Departamentu w tworzeniu i realizacji strategii obszaru Obsługi Klienta spójnej z wymogami Globalnymi oraz Regionalnymi;- Kierowanie inicjatywami mającymi na celu elektronizacje oraz samodzielność Klientów na szerszą skalę;- Współpraca z obszarem biznesu/produktu/operacyjnym w celu zarządzania projektem elektronizacji oraz poprawa wyników ankiety głosu Klienta;- Proaktywność w kontaktach z Klientami jak i potencjalnymi Klientami Banku;- Standaryzacja procesów oraz poprawa produktywności poprzez eliminacje manualnych procesów;- Nadzór nad dostępnością pracowników aby zapewnić odpowiednią obsługę Klientów;- Upewnienie się iż wszelkie eskalacje oraz reklamacje klienta zostały rozwiązane w odpowiednim czasie a informacja zwrotna przekazana Klientowi;- Utrzymanie wysokiego poziomu relacji z Klientami oraz rozwój poprzez spotkania oraz konferencje serwisowe;- Zapewnienie systematycznych przeglądów procesu obsługi klienta;- Organizacja oraz kontrola proaktywnej komunikacji z Klientami w przypadku problemów mających wpływ na Klientów;- Dbanie o dobry klimat organizacyjny wśród kadry pracowniczej;- Rola właściciela w procesie eskalacji, zaangażowanie podczas konferencji BCC, dostarczanie informacji oraz odpowiedzialność za odpowiednią komunikację wśród Klientów;- Utrzymanie, zarządzanie oraz nadzór nad wskaźnikami jakościowymi;- Wsparcie Dyrektora Departamentu podczas kontroli, audytów oraz wdrożenia odpowiednich zmian. Wsparcie procesu ustalania budżetu oraz planowania I alokacji biznesowych.Godziny pracy: 9-17
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)