MENADŻER - SWING MANAGER / KOD ZAWODU 524990 Szczecin oferta pracy APO ARTUR POKORSKI
Stanowisko: MENADŻER - SWING MANAGER / KOD ZAWODU 524990
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie restauracją i koordynacja podległych pracowników, kierowanie zaspołem pracowników na obszarze restauracji, sporządzaqnie raportów dot. dziąłalności operacyjnej restauracji, obsluga poszczególnych stanowisk pracy w restauracji, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie.
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: APO ARTUR POKORSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POLSKICH MARYNARZY 1, 71-047 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie restauracją i koordynacja podległych pracowników, kierowanie zaspołem pracowników na obszarze restauracji, sporządzaqnie raportów dot. dziąłalności operacyjnej restauracji, obsluga poszczególnych stanowisk pracy w restauracji, ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: MENADŻER - SWING MANAGER / KOD ZAWODU 524990
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: APO ARTUR POKORSKI
danePracodawcy_nip: 8521116956
danePracodawcy_regon: 320129298
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
KAZIMIERSKA 3 G/3, 71-043 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: KAZIMIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 3 G
danePracodawcy_nrLokalu: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?117ab2a8229a77e753021ea37e6117fd
Podobne oferty pracy
sprzedaż ofert (pracodawca wskazał kandydata)
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa pojazdów samochodowych i podzespołów
Arkadiusz Gajaszek "ARGA" - 2018-07-12 - Ryki (lubelskie)
Obsługa klienta w języku rosyjskim Obsługa klienta w języku bułgarskim Obsługa klienta w języku ukraińskim Obsługa klienta w języku polskim Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp.umowa zlecenie, 160 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych pod nadzorem diagnosty.
SZPITAL POWIATOWY W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-16 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
NAPRAWA I KONSERWCJA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOŚWIADCZENNIE ZAWODOWE 2 LATA, PODSTAWOWY KURS SPAWACZA NA MIGOMAT, OBSŁUGA SPOTERAGODZINY PRACY: 08:00-16:00
AUTO ERA S.C. ELŻBIETA LEWANDOWSKA RYSZARD LEWANDOWSKI - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace ślusarskie.
"RAS- POLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej (pracodawca zapewnia bezpłane szkolenia)Wymagana aktualna książeczka zdrowia.
POLSKI HR-TEMPORARY WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
utrzymanie czystości na terenie sklepu budowlanego ( zamiatanie, zbieranie śmieci,opróżnianie koszy na śmieci )
P.U.H Mega-Service sp. z o.o. - 2019-12-05 - Jaworzno (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku Inspektor ds. Administracyjnych: - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-gospodarczej komórek organizacyjnych Spółki, - zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów z uwzględnieniem przestrzegania w szczególności przyjętej w Spółce instrukcji obejmującej obieg korespondencji oraz innych instrukcji, procedur i zasad w tym zakresie, - kompleksowe administrowanie zasobami materiałowymi sprzętowymi Spółki, - kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjnej Spółki, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przyporządkowanie korespondencji do odpowiedniej merytorycznie komórki organizacyjnej lub komórek organizacyjnych, - obsługa kancelaryjna Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przekazywanie jej do ZBK celem rozdysponowania i nadania dekretacji, - kompleksowa obsługa wszystkich komórek organizacyjnych, jednostek zewnętrznych, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie dystrybucji korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy Spółką i podmiotami zewnętrznymi oraz w relacjach wewnętrznych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Spółki zarówno zlokalizowanymi w siedzibie Spółki, jak i poza Siedzibą, Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu na stanowisku Inspektora Danych Osobowych: - zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: 1) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; 2) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem (polityki bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym); 3) przestrzeganie zasad określonych w dokumentacji, o której mowa w ppkt. 2 4) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; - prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, zawierającego nazwę zbioru oraz inne informacje wymagane ustawą o ochronie danych osobowych do zawarcia w rejestrze zbioru danych osobowych; - kontrola stanu wydanych upoważnień oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych; - udzielanie odpowiedzi związanych z kontrolami GIODO i innych organów; - prowadzenie wewnętrznych szkoleń wstępnych oraz okresowych dla poszczególnych komórek organizacyjnych; - nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; - sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem stosownych środków w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych; - sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń wdrożonym w celu ochrony danych osobowych; - kontrola dostępu osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe; - nadzorowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia; - monitorowanie dostępu użytkowników do systemów przetwarzających dane osobowe;
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków.
SP. C. "DANA" RESTAURACJA "OGRODOWA" MAŁGORZATA PIASECKA HANNA PIASECKA - 2017-10-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Aranżowanie sesji zdjęciowych, wykonywanie i edycja zdjęć, wykonywanie projektów graficznych i obsługa oprogramowania, administracja, obsługa i konserwacja sprzętów komputerowych, urządzeń biurowych i oprogramowania.
ADAM BINKOWSKI MASTERS CONSULTING - 2019-08-06 - Koszęcin (śląskie)
Nauczyciel wspomagający na zajęciach lekcyjnych w szkole podstawowej i gimnazjum. Wymagania: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oligofrenopedagogiką. Wysokość wynagrodzenie - według tabeli MEN w zależności od posiadanych kwalifikacji i stopnia awansu. Umowa na zastępstwo za nieobecnego nauczyciela.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie - 2016-10-14 - Kielno (pomorskie)
sprawdzanie jakości drewna
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Łuków (lubelskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, umiejętność pracy w zespolechęć do pracy
PIEKARNIA - ANDRZEJ RATAJCZYK - 2017-07-21 - Zduny (wielkopolskie)
dozorowanie obiektu, praca w godz. 17;30-08:00 także w dni wolne
Kombat Sp. z o.o Sp.K - 2019-03-11 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjęciem do pracy jak i jego rozwiązaniem ( umowy o pracę, umowy o dzieło, świadectwa pracy itd)2) Prowadzenie ewidencji czasu pracy, ewidencji urlopowej i innych nieobecności3) Obsługa programu kadrowo- płacowego Buszkom w tym: miesięczne naliczanie wynagrodzeń4) Obsługa programu Płatnik w tym: ZUS ZUA, ZCNA , ZWUA, RMUA oraz deklaracje rozliczeniowe ZUS DRA , RCA, RSA5) Prowadzenie akt osobowych6) Prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich itp.7) Sporządzanie PIT-11 8) Wystawianie zaświadczeń wg potrzeb pracowników9) Inne zadania kadrowo-płacowe nie wymienione w punktach 1-8
Wutkowscy Plus Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, praca na sali; praca w Pabianicach, po 6 m-cach umowy zlecenia oferowana umowa o pracę
WALL JOBS sp. z o.o. - 2016-01-12 - Pabianice (łódzkie)
1. Instruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i p. poż2. Zapoznanie z programem stażu i omówienie zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego oraz opisu zadań zawodowych3. Zapoznanie się z obszarami działalności ARiMR oraz aplikacjami używanymi w ARiMR, w tym aplikacją e-wniosek,Zakładanie i prowadzenie dokumentacji i weidencji dotyczącej: czasu pracy, karty ewidencji obecności, wyjść w godzinach służbowych, delegacji, rozliczenia diet, materiałów biurowych5. Ewidencja korespondencji w pocztowej książce nadawczej6. Obsługa kancelaryjna biura : przyjmowanie korespondencji oraz rozdzialanie jej na poszczególne wydziały, dekretacja pism, zakładanie spraw, rzeczowe kompletowanie akt spraw w teczkach zakładanych zgodnie z wykazem akt, nadawanie numeru kancelaryjnego i znaku sprawy wpływającym dokumentom.
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Parczew (lubelskie)
1.Pomoc w realizacji indywidualnego programu dla każdego z uczestników Świetlicy Terapeutycznej.2.Pomoc w prowadzeniu terapii zajęciowej3.Prowadzenie dodatkowych form terapeutycznych: - biblioterapia, -filmoterapia, -relaksacja4.Sprawowanie bezpośredniej opieki w czynnościach dnia codziennego (spożywanie posiłku, czynności toaletowe, ubieranie się).5.Aktywizowanie do prawidłowych zachowań społecznych oraz uczestnictwa w życiu społecznym.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W TYCHACH - 2019-08-23 - Tychy (śląskie)
przewozy międzynarodowe, doświadczenie zawodwe wymagane, do płacy zasadniczej doliczane są diety
P U-T AUTO-TRANSPORT Łuczak Sp. j. - 2019-01-16 - Wolsztyn (wielkopolskie)
utrzymywanie czystości na terenie obiektu wg panujących norm
IZAN+ Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, obsługa słuchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych, irganizowanie ankiet, sondaży, promocja materiałów reklamowychgodz. 8.00-16.00, praca w dni koncertowe godziny pracy uzależnione od godziny koncertu, czas pracy przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zmianą w McDonald's- spotkanie z pracodawcą w PUP Filia w Sulechowie godz. 10.00 w dniu 07.08.2017r.sala nr 7. Pracodawca gwarantuje szkolenie 3 miesięczne w Mc Donald's w Polkowicach następnie pracę w Sulechowie.
P.H.U.EDEN Marek Baraniecki - 2017-07-21 - Sulechów (lubuskie)
- szlifowanie i oczyszczanie odlewów -czyszczenie i konserwacja obsługiwanych maszyni urządzeń - nadzór nad wykonywanymi detalami
kontakt przez PUP - 2020-11-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
rozładunek i załadunek surowców i wyrobów gotowych, wydawanie surówców na produkcję
Ekopak-Plus Sp. z o. o. - 2018-07-09 - Jatne (mazowieckie)
sortowanie, układanie desek, docinanie na wymiar
FIRMA DARIUSZ WĘGRZYCKI - 2019-07-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
montaż i demontaż instalacji sanitarnych i C.O.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MARWID - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja i konfekcjonowanie materaców.
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Ślesin (wielkopolskie)
Prowadzenie sprzedaży produktów drogą telefoniczną i mailową, utrzymanie i rozwój bazy klientów, ustalanie indywidualnych planów wielkości sprzedaży dla zespołu, przygotowywanie prognoz sprzedażowych, specjalnych raportów i analiz, udzielanie odpowiedzi na zapytania i prośby
OÜ Lamarmora - 2020-04-20 - Estonia (Estonia)