MENADŻER DS. FINANSÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MENADŻER DS. FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 16 000 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie procesu przygotowywania budżetów rocznych dla IT oraz pięcioletnich planów strategicznych, Raportowanie i analizowanie kosztów IT w podległych spółkach oraz przygotowywanie prognoz finansowych. Administracja IT Hyperion: komunikacja z rynkami i globalnym zespołem.Nadzorowanie i planowanie rozwoju bezpośrednich podwładnych. Nadzór nad przetwarzaniem transakcji IT. Komunikacja z interesariuszami (w tym w języku angielskim. Wymagany na poziomie C1).
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie procesu przygotowywania budżetów rocznych dla IT oraz pięcioletnich planów strategicznych, Raportowanie i analizowanie kosztów IT w podległych spółkach oraz przygotowywanie prognoz finansowych. Administracja IT Hyperion: komunikacja z rynkami i globalnym zespołem.Nadzorowanie i planowanie rozwoju bezpośrednich podwładnych. Nadzór nad przetwarzaniem transakcji IT. Komunikacja z interesariuszami (w tym w języku angielskim. Wymagany na poziomie C1).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 16 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MENADŻER DS. FINANSÓW
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2020
Data zakończenia pracy: 10.09.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w kierunku: stosunki międzynarodowe lub politologia lub ekonomia międzynarodowa lub polityka światowa lub pokrewne (istotne w kwestii konieczności posiadania odpowiedniego rozeznania w kwestiach międzynarodowych przez kandydata). Wymagane minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Analityk, Analityk Finansowy lub pokrewnym związanym z kontrolą finansową i sprawozdawczością, śledzeniem aktualizacji i przygotowywaniem prognoz; - doświadczenie w pracy analityka dla branży FMCG (fast-moving consumer goods, np. branża spożywcza) jako dodatkowy atut; - wymagane minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku typu starszy analityk lub pokrewnym związanym ze wspomaganiem sektora IT w kwestiach finansowych; - wymagane doświadczenie w pracy związanej z audytem i sprawozdawczością finansową. - znajomość oprogramowania Microsoft Office Excel na poziomie zaawansowanym certyfikat będzie dodatkowym atutem, ale nie jest warunkiem koniecznym; - doświadczenie w pracy z klientem i prowadzeniem audytu finansowego - certyfikat nie jest warunkiem koniecznym, weryfikacja na rozmowie kwalifikacyjnej; - zarządzanie ryzykiem, analiza kosztów, prognozowanie zysków i strat finansowych przedsiębiorstwa, sporządzanie budżetu rocznego i wieloletnich planów strategicznych certyfikat nie jest warunkiem koniecznym, weryfikacja na rozmowie kwalifikacyjnej; - umiejętność weryfikacji oraz samodzielnego sporządzania sprawozdań i raportów finansowych, w tym raportów prognozy zysków certyfikat nie jest warunkiem koniecznym, weryfikacja na rozmowie kwalifikacyjnej; - umiejętność nadzorowania pracy zespołu i współpracy z jego członkami - certyfikat nie jest warunkiem koniecznym; - rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej - weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej. - kwalifikacje ACCA lub bycie trakcie ich zdobywania będzie bardzo dużym dodatkowym atutem; - umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym potwierdzona stosownym doświadczeniem (w międzynarodowej firmie) lub odpowiednim wykształceniem; Certyfikaty językowe nie są wymagane, weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej.
danePracodawcy_nip: 1132997918
danePracodawcy_regon: 383327690
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241306
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 10.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87d61538c4d6d565a914b272f04b61b9
Podobne oferty pracy
sprzedaz art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Olkusz (małopolskie)
jw.
''MDM'' MICHAŁ ADAMCZYK - 2018-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Branża: hotelarstwo.Przygotowywanie dań wg procedur i składu potraw kuchni ukraińskiej. Zmianowośc wg. potrzeb w przedziale czasowym 06.00 do 20.00. Miejsce wykonywania pracy - HOTEL AMBASADOR PREMIUM.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Łódź (łódzkie)
praca na kuchni i wszystko co z tym związane
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja zespołu w oparciu o standardy Firmy, wdrażanie pracowników, prowadzenie szkoleń i asystentów sprzedazowych, zarządzanie i rozliczanieProponowana umowa: Kontrakt menedżerski;wysokość wynagrodzenia uzależniona od wyników sprzedaży
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A. - 2017-02-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
produkcja wyrobów piekarniczych
POCHRZĘST Piekarnia-Cukiernia - 2019-11-06 - Świętochłowice (śląskie)
Wprowadzenie bezrobotnego w zakresie zadań Departamentu. Przygotowanie praktyczne do obsługi systemów informatycznych oraz ewidencji księgowej. I zmiana godz 07:30-15:30 pon - czw / 07:30-14:30 ptOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób niepełnosprawnych. Stawka godzinowa, praca na 2 godziny dziennie. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-21 - Rybnik (śląskie)
obsługa gości budynku poprzez udzielanie informacji o standardzie i wyposażeniu lokali, powitanie i przyjmowanie gości, kierowanie do właściwych lokali. W razie konieczności, drobne prace porządkowe. Miejsce pracy: ul. Łowiecka 21, 50-220 Wrocław, Forma zawarcia umowy: umowa o prace na czas okreslony tj 24 miesiace , praca w godzinach od 8-16. Oferta w sali: H
The Flat Sp. z o.o. - 2019-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace związane z obróbką i przygotowaniem szkła płaskiego takie jak: krojenie, obsługa maszyn do automatycznej obróbki szkła.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "SOLD" KRAWCZYK WŁODZIMIERZ - 2018-08-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
realizaowanie opieki pielęgniarskiej
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2016-06-24 - Sochaczew (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
- sprzątanie hali magazynowej;- przygotowywanie części samochodowych do odprawy;- załadunek oraz rozładunek towaru;- kompletowanie odpowiednich części samochodowych na palety.
kontakt przez PUP - 2020-11-09 - Będzin (śląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
kontrola i organizacja pracy pracowników obcojęzycznych, praca 20 dni/miesięcznie, 16 godzin tygodniowo
"X-COM" Monika Lis - 2017-10-04 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie kadr firm, rozliczanie składek ZUS, sporządzanie list płac.
Euro Contract Spółka z.o.o. - 2019-05-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Giby (podlaskie)
Wykonywanie podbudowy, układanie nawierzchni z różnych materiałów i wykańczanie ich powierzchni, wykonywanie odwodnienia, ustawianie krawężników i obrzeży, konserwacja używanego sprzętu, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót brukarskich
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Zambrów (podlaskie)
PRZYGOTOWYWANIE GNIAZDA PRODUKCYJNEGO DO URUCHOMIENIA PRODUKCJI WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH, SEGREGOWANIE I SKŁADOWANIE WYROBÓW, KONTROLA PROCESÓW PRODUKCJI WYROBÓW
Dreman sp. z o.o. - 2019-10-16 - Tułowice (opolskie)
Naprawa urządzeń transportu bliskiego
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac kancelaryjno- biurowych i pomocniczych, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych przepisami o biurowości, tj. Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2016 r.w sprawie organizacji i zakresu dzialania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury (Dz. Urz.M.S. z 2017 r., poz. 174), sporządzanie projektów pism, zapewnienia sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie.Szczegółowe informacje na witrynie internetowej Prokuratury Okręgowej w Lublinie www.prokuratura.lublin.plOznaczenie konkursu: PO IV WOS 1111.1.2018.
PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE - 2018-01-11 - Lublin (lubelskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
REMGIS sp.z o.o. - 2016-05-09 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Przyjęcie i rozładunek dostawy, montaż mebli na ekspozycji, wsparcie okolicznych sklepów. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mail k_rb (at) abra-meble.pl lub rekrutacja (at) abra-meble.pl.
ABRA SA - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych.sala H
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera - Ms Office; umiejętność redagowania pism oraz szybkiego pisania na komputerze; zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z planowaniem, koordynowaniem oraz organizacją pracy Komendanta, przygotowywanie i redagowanie pism, sporządzanie listów gratulacyjnych, pism okolicznościowych, podziękowań, zaproszeń itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-15 - Gliwice (śląskie)
Lakiernictwo wyrobów z tworzych sztucznych i metali.
Przedsiębiorstwo ANT - 2017-05-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zarządzanie ofertą kulturalną teatru, realizacja programu merytorycznego teatru, spektakle, projekty, wydarzenia artystyczne, marketing programu artystycznego teatru, pisanie wniosków o dofinansowanie oraz ich rozliczanie, współtworzenie planów rozwoju artystycznego teatru, pisanie wniosków o dofinansowanie oraz ich rozliczanie, współtworzenie planów rozwoju artystycznego teatru, zdobywanie nowych partnerów i kontrahentów teatru
POLSKI TEATR TAŃCA - 2019-01-03 - Poznań (wielkopolskie)