MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU/SERWISANT Kartuzy oferta pracy Newsda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Stanowisko: MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU/SERWISANT
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: •Utrzymanie i zapewnienie sprawności maszyn i urządzeń produkcyjnych•Diagnozowanie oraz usuwanie przyczyn awarii i usterek•Serwisowanie oraz wykonywanie prewencyjnych przeglądów maszyn i urządzeń•Prowadzenie prac konserwacyjno – remontowych•Współpraca z serwisami zewnętrznymi•Bieżące przeglądy, remonty i naprawy mechaniczne oraz elektryczne maszyn i urządzeń•Aktywne uczestnictwo w projektach modernizacyjnych i optymalizacyjnych.
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)
Pracodawca: Newsda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościerska 1 A, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Utrzymanie i zapewnienie sprawności maszyn i urządzeń produkcyjnych•Diagnozowanie oraz usuwanie przyczyn awarii i usterek•Serwisowanie oraz wykonywanie prewencyjnych przeglądów maszyn i urządzeń•Prowadzenie prac konserwacyjno – remontowych•Współpraca z serwisami zewnętrznymi•Bieżące przeglądy, remonty i naprawy mechaniczne oraz elektryczne maszyn i urządzeń•Aktywne uczestnictwo w projektach modernizacyjnych i optymalizacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU/SERWISANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik mechanik maszyn i urządzeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Wykształcenie średnie techniczne/zawodowe (elektryk, elektromechanik, automatyk) Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku elektryka/elektromechanika, Znajomość schematów elektrycznych, Wiedza z zakresu systemów sterowania (automatyki), pneumatyki i mechaniki maszyn mile widziana, Świadectwo kwalifikacyjne typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie minimum 1 rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia technik mechanik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wykształcenie średnie techniczne/zawodowe (elektryk, elektromechanik, automatyk)• Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku elektryka/elektromechanika• Znajomość schematów elektrycznych• Wiedza z zakresu systemów sterowania (automatyki), pneumatyki i mechaniki maszyn mile widziana• Świadectwo kwalifikacyjne typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Newsda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Kościerska 1 A, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: PN-PT, Godziny : 08-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Kościerska
Numer budynku pracodawcy: 1 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik maszyn i urządzeń
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e849a82f557ec5bec7ae50dcf520b15
Podobne oferty pracy
Operator koparki
KONKRUSZ Wyszyński Konrad - 2018-09-27 - Stare Warele (podlaskie)
-
Producent Mebli "JAREX" Jarosław Wiśniewski - 2018-11-19 - Biskupice (opolskie)
projektowanie i szycie odzieży
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "HERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
udział w wyrabianiu, wałkowaniu i dzieleniu ciasta za pomocą urządzeń mechanicznych takich jak: dzieże, ubijarki, itp.; formowanie, wypiekanie lub smażenie ciasta w zależności od jego rodzaju; wykonywanie pracy ręcznej związanej z przygotowywaniem różnego rodzaju nadzień, kremów, polew itd.; przekładanie lub nadziewanie wyrobów różnymi masami; wykonywanie prac w zakresie zdobienia wypieków w zależności od rodzaju ciasta lub ciastek; pakowanie wyrobów ciastkarskich w opakowania jednostkowe, przenoszenie ich na transportery pakowaczek oraz przekazywanie ich do magazynu; przestrzeganie zasad techologii i estetyki wyrobów; przestrzeganie innych obowiązujących przepisów mających znaczenie dla uzyskania wyrobów odpowiedniej jakości; utrzymywanie czystości maszyn i urządzeń oraz porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
OPERATOR KOPARKI
ZAKŁAD BUDOWLANO-INŻYNIERYJNY ZDZISŁAW FLEJTUCH - 2016-07-19 - Przeciszów (małopolskie)
tapicerowanie mebli w szpitalu
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Lublin (lubelskie)
MUROWANIE, TYNKOWANIEMIEJSCE PRACY: DELEGACJA BERLIN
Kamil Zięba - 2017-07-10 - Koziniec (dolnośląskie)
obsługa klienta , przyjmowanie towarów, wykładanie towaru , sprzątanie
Jarosław Nowak F.P.H.U. - 2017-03-20 - Trzcianka (wielkopolskie)
układanie, naprawianie, rozbieranie, wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej, praca na terenie woj. śląskiego i małopolskiego, pracodawca zapewnia dowóz
Firma usługowo-Handlowa WOJ-BRUK Wojciech Furgacz - 2017-07-10 - Mokrus (śląskie)
obsługa klientów, prowadzenie filii zakładu optycznego
Biuro Doradztwa Handlowego LADACO - 2017-05-26 - Imielin (śląskie)
przygotowywanie materiałów reklamowych, projektowanie etykiet, przygotowywanie projektów stron internetowych, przygotowywanie plików do druku
STUDIO GRAFICZNE CUBE RAFAŁ LISIECKI - 2016-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż sieci sanitarnych zewnętrznych.
Zakład Instalacyjny s.c T i M Smolińscy - 2017-02-24 - Giełczyn (podlaskie)
rejestracja pacjentów, sterylizacja, asysta lekarska
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warta (łódzkie)
Wynikający z zadań policji.
Komenda Powiatowa Policji w Nowej Soli - 2020-10-06 - Nowa Sól (lubuskie)
-zarządzanie realizacją planowanych prac serwisowych, zgodnie z warunkami określonymi w umowach serwisowych-obsługa zgłoszeń awaryjnych i nadzór nad ich realizacją- obsługa zgłoszeń gwarancyjnych (weryfikacja umów oraz dokumentacji technicznej)-kontakt z dostawcami, uzgodnienia techniczne, dobór i zamawianie części zamiennych- wsparcie techniczne dla serwisantów i instalatorów pracujących w terenie- wsparcie techniczne i merytoryczne klientów- odpowiadanie na zgłoszenia klientów- kontrola terminowości wykonywanych prac- opracowywanie dokumentacji technicznej i powykonawczej- przygotowywanie ofert serwisowych i czynne wspieranie sprzedaży
SMSKLIMA Sp. z o.o. - 2020-08-18 - Dębowa Góra (łódzkie)
kierowca - konwojent
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie oddziałem firmy.Po okresie próbnym utworzenie buira handlowego w mieście Wysokiem Mazowieckiem.Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.Pozyskiwanie nowych klientów. spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży.Dbanie o dobre kontakty z klientami.Praca w programie pakiecie Office(Word, Excel).Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów.Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych, praca z dziećmi odnotowana w kartach pracy, sprawowanie opieki nad dziećmi, organizoweanie czasu wolnego , utrzymanie porządku na stanowisku pracy
"PROMYCZEK" JUSTYNA ŁUKASIEWICZ - 2019-06-05 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa istniejących klientów. Pozyskiwanie nowych artystów/wykonawcó. Planowanie i koordynacja imprez.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodny z Kartą Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Przeprowadzanie zabiegów podologicznych (pedicure specjalistyczny), usuwanie odcisków, modzeli, brodawek wirusowych, zakładanie klamer na wrastające paznokcie, rekonstrukcja płytek paznokciowych. Opieka nad stopami osób starszych, diabetyków, z zaburzeniami krążenia, po zabiegach chirurgicznych w obrębie stóp.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 8:00-20:00 + co druga sobota. Wymagana wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub na stanowisku kosmetyczki lub na stanowisku pedikiurzystki. Wymagane posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie pielęgnacji stop. Mile widziane osoby posiadające wykształcenie w zakresie podologii lub kursy specjalistyczne w zakresie podologii. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 9:00-17:00) (Tel. 504-538-904) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Michała Drzymały 7, 40-059 Katowice) lub e-mail: propodos (at) propodos.pl
PROPODOS Dariusz Bogusłowicz - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
Prace wykończena wnętrz i elewacji
F.H.U. Przemysław Wróbel - 2017-06-09 - Koźle (wielkopolskie)
Pomoc nauczycielce w prowadzeniu zajęćOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Żelistrzewo (pomorskie)
projektowanie nowych wzorów, wyrobówmodernizacja istniejących produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze w trakcie procesu gotowania.
DOM OPIEKI PRZYSTAŃ KRZYSZTOF KOWALSKI - 2016-08-25 - Józefów (mazowieckie)
Obsługa księgowa Wspólnot Mieszkaniowych (księgowanie fv, pożytków, naliczenia itp.)Godzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala E, A
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakości - montaż sprzet AGD/RTV
kontakt przez OHP - 2016-02-10 - Sławków (śląskie)
Stylizacja paznokci, henna i regulacja brwi, makijaże
Studio Urody PASJA Fryzjerstwo & Kosmetyka & Hurtownia Ewelina Bedynek - 2019-05-06 - Raków (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i podawanie potraw kuchni wietnamskiej: m.in. z mięsa, drobiu, ryb, owoców morza, warzyw i innych. Praca w godz.: 10:00-21:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
"VIET-THAI" KIEU TAM TRÂN - 2020-06-04 - Wrocław (dolnośląskie)