MECHANIK SAMOCHODOWY R76/1512-763/20 W艂oc艂awek oferta pracy FIRMA PARTNER AGNIESZKA KUSZELA
Stanowisko: MECHANIK SAMOCHODOWY R76/1512-763/20
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: naprawa pojazd贸w samochodowych (osobowych)
Data publikacji: 2020-07-14
Lokalizacja: W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FIRMA PARTNER AGNIESZKA KUSZELA
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:DOBRZY艃SKA 12, 87-800 W艂oc艂awek, powiat: m. W艂oc艂awek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: naprawa pojazd贸w samochodowych (osobowych)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MECHANIK SAMOCHODOWY R76/1512-763/20
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: W艂oc艂awek
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. W艂oc艂awek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: W艂oc艂awek
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: mechanik pojazd贸w samochodowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.07.2020
Data zako艅czenia pracy: 14.10.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Mechanik pojazd贸w samochodowych* (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: do艣wiadczenie 2 lata
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: FIRMA PARTNER AGNIESZKA KUSZELA
danePracodawcy_nip: 8881022430
danePracodawcy_regon: 910849248
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we W艂oc艂awku
Adres pracodawcy:
DOBRZY艃SKA 12, 87-800 W艂oc艂awek, powiat: m. W艂oc艂awek, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. W艂oc艂awek
danePracodawcy_kodPowiatu: 0464
Gmina pracodawcy: W艂oc艂awek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: W艂oc艂awek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752
Ulica pracodawcy: DOBRZY艃SKA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we W艂oc艂awku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|723103
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: mechanik pojazd贸w samochodowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 14.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.07.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1fa4333e6b39eda7dae5b9e7f3cf625
Podobne oferty pracy
obs艂uga klienta na imprezach okoliczno艣ciowych
Bar Restauracja " U Ch艂opa " Lucyna Gniecka i Przemys艂aw Gniecki - 2016-07-29 - Hrubiesz贸w (lubelskie)
zarz膮dzanie podleg艂ymi pracownikami, sporz膮dzanie plan贸w remontowych nieruchomo艣ci, nadzorowanie i odbieranie prac remontowych, sporz膮dzanie dokumentacji technicznej w tym sporz膮dzanie i weryfikacja kosztorys贸w, wsp贸艂praca z organami samorz膮dowymi.
Opolska Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Przysz艂o艣膰" - 2019-10-14 - Opole (opolskie)
-Dor臋czanie przesy艂ek, przekaz贸w pocztowych i telegram贸w,-Realizacja plan贸w sprzeda偶owych,-Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,-Miejsce pracy: Tczew-Wynagrodzenie 2.450 z艂 brutto miesi臋cznie + premia + ekwiwalent za paliwo.- Osoby zainteresowane prosimy o przes艂anie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: anna.pulawska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-07-17 - Tczew (pomorskie)
- Kontakt telefoniczny z klientami- Wystawianie dokument贸w handlowych- Bie偶膮ca obs艂uga sprzeda偶y- Udzielanie informacji na temat oferowanych produkt贸w
DKSM - Kopalnia 艁upka Ksi臋偶yce - 2020-06-15 - Damianowo (dolno艣l膮skie)
rozbi贸r mi臋sa
Zak艂ad Wyrob贸w W臋dliniarskich Z.Olczyk - 2017-01-23 - Zgierz (艂贸dzkie)
Pomoc w obs艂udze klienta, przygotowywanie towaru do sprzeda偶y, praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Mielec (podkarpackie)
rozmowy z klientem, realizacja zam贸wie艅, wystawianie faktur, raporty z dnia, odpowiedzialno艣膰 finansowa
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Duszniki-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
obs艂uga wykrawarki
P.P.H.U."DAR-KLIMA" Dariusz Zowczak - 2018-01-11 - Nowe Zadybie (lubelskie)
1. W zakresie planowania i realizacji bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadz贸r nad realizacj膮 bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urz臋du Miasta Che艂m, bie偶膮ce jego monitorowanie i sporz膮dzanie zestawie艅 oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwa艂y bud偶etowej w zakresie zada艅 realizowanych przez departament;3) przedk艂adanie propozycji zmian zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych;4) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 (w tym sprawozdania z wykonania bud偶etu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Che艂m i innych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta Che艂m, organ贸w kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosk贸w dotycz膮cych zmian w bud偶ecie departamentu;6) sprawdzanie rachunk贸w i faktur pod wzgl臋dem kompletno艣ci i zgodno艣ci z za艂o偶eniami przyj臋tymi do bud偶etu;7) bie偶膮ce przygotowywanie dokument贸w finansowych do zap艂aty w zakresie zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczeg贸lno艣ci sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym;8) bie偶膮ce prowadzenie ewidencji zmian w bud偶ecie w zakresie dochod贸w i wydatk贸w;9) planowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu zam贸wie艅 publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedk艂adanie propozycji zmian dotycz膮cych planu zam贸wie艅 publicznych;11) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych realizowanych przez Departament zam贸wie艅 publicznych;12) zapewnienie zgodno艣ci planu zam贸wie艅 publicznych z bud偶etem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodniez obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.3. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2) 艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniuz bezpo艣rednim prze艂o偶onym.4. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji w czasie ich nieobecno艣ci,2) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)
Mechanika samochodowa. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15, 10-18 w Ko艂obrzegu.
AUTO CENTRUM "JACEX" SP脫艁KA JAWNA R.E. KOZ艁OWSCY - 2018-08-31 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
praca w rejestracji, praca w gabinecie zabiegowym
ORTOMED PLUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-16 - Turek (wielkopolskie)
Przygotowywanie zam贸wie艅. Zbieranie i pakowanie towar贸w do wysy艂ki dla klienta detalicznego.Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o prac臋 na okres pr贸bny - do 3 miesi膮ce (docelowo umowa na sta艂e), praca na jedn膮 zmian臋 w godzinach: 8.00-16.00.
JACEK GABRU艢 "SUN BABY" - 2021-04-21 - Pi艂a (wielkopolskie)
obs艂uga klienta na sali sprzeda偶owej, obs艂uga kasy fiskalnej, rozpakowywanie dostaw
KIK TEXTIL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-11-20 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Naprawa sprz臋tu, samochod贸w, bie偶膮ca kontrola przegl膮d贸w, prowadzenie ewidencji sprz臋tu
RAGEN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-17 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
proste prace placowe; prace fizyczne, pomocnicze takie jak: przenoszenie towar贸w, dbanie o porz膮dek na powierzonym terenie, proste prace naprawcze, konserwacyjne sprz臋tu wykorzystywanego w pracy
ARKO JACEK KA艁EMBASIAK - 2018-08-22 - Ameryka (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga i tworzenie stron internetowych, przygotowywanie reklam prasowych, przygotowywanie materia艂贸w do druku. Praca na 1/4 etatu w K臋tach (grafik do ustalenia pomi臋dzy czasem pracy biura, tj. pn-pt, godz. 9.00-18.00).
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-02-17 - K臋ty (ma艂opolskie)
1. W zakresie planowania i realizacji bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadz贸r nad realizacj膮 bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urz臋du Miasta Che艂m, bie偶膮ce jego monitorowanie i sporz膮dzanie zestawie艅 oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwa艂y bud偶etowej w zakresie zada艅 realizowanych przez departament;3) przedk艂adanie propozycji zmian zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych;4) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 (w tym sprawozdania z wykonania bud偶etu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Che艂m i innych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta Che艂m, organ贸w kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosk贸w dotycz膮cych zmian w bud偶ecie departamentu;6) sprawdzanie rachunk贸w i faktur pod wzgl臋dem kompletno艣ci i zgodno艣ci z za艂o偶eniami przyj臋tymi do bud偶etu;7) bie偶膮ce przygotowywanie dokument贸w finansowych do zap艂aty w zakresie zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczeg贸lno艣ci sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym;8) bie偶膮ce prowadzenie ewidencji zmian w bud偶ecie w zakresie dochod贸w i wydatk贸w;9) planowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu zam贸wie艅 publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedk艂adanie propozycji zmian dotycz膮cych planu zam贸wie艅 publicznych;11) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych realizowanych przez Departament zam贸wie艅 publicznych;12) zapewnienie zgodno艣ci planu zam贸wie艅 publicznych z bud偶etem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodniez obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.3. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2) 艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniuz bezpo艣rednim prze艂o偶onym.4. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji w czasie ich nieobecno艣ci,2) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)
Pomoc przy obs艂udze pras. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe.
DREW-MARK 艁ukasz Ochocki - 2018-08-22 - Hanulin (wielkopolskie)
- Telefoniczna obs艂uga klienta. - Wynagrodzenie: od 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane -> istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia. Kontakt WY艁膭CZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-12-20 - Katowice (艣l膮skie)
Renowacja i naprawa nawierzchni brukowych, prace brukarskie przy budowie dr贸g i autostrad; obs艂uga drobnych elektronarz臋dzi, uk艂adanie nawierzchni z geosyntetyk贸w; odbieranie materia艂贸w na budowie; prace porz膮dkowe; pomocnicze roboty og贸lnobudowlane przy budowie budynk贸w.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Przeprowadzanie ankiet przez telefon, umawianie spotka艅 dla przedstawiciela handlowego. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, min. 6 m-cy do艣wiadczenia, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2016-09-06 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sprzeda偶, przyjmowanie towar贸w, artyku艂贸w spo偶ywczych, obs艂uga kasy fiskalnej, dbanie o czysto艣膰 stanowiska pracy, przestyrzeganie przepis贸w BHP, przygotowywanie towar贸w do sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - 艁ob偶enica (wielkopolskie)
- obs艂uga go艣ci hotelowych
GHT sp z o.o. sp.k. - 2020-09-08 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Programowanie i kompletna obs艂uga maszyny do produkcji krat. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie (technik elektronik). Praca na trzy zmiany 6-14/14-22/22-6.
Dumat Sp. z o. o. - 2017-10-18 - Mys艂owice (艣l膮skie)
A. Cz臋艣膰 teoretyczna:1. Zapoznanie si臋 z przepisami bhp, p-po偶. 2. Zapoznanie si臋 z regulaminem pracy.3. Zapoznanie si臋 z obowi膮zkami na stanowisku pracy.B. Rodzaj wykonywanych zaj臋膰:1. Przyjmowanie korespondencji.2. Redagowanie pism urz臋dowych wychodz膮cych.3. Projektowanie plakat贸w oraz zaprosze艅.4. Obr贸bka zdj臋膰.5. Aktualizowanie stron internetowych.6. Pomoc przy zaj臋ciach z doros艂ymi i dzie膰mi.7. Pomoc przy organizacji imprez.8. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.9. Wsp贸艂praca z poszczeg贸lnymi plac贸wkami GOK.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Wieprz (ma艂opolskie)
1. W zakresie planowania i realizacji bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadz贸r nad realizacj膮 bud偶etu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urz臋du Miasta Che艂m, bie偶膮ce jego monitorowanie i sporz膮dzanie zestawie艅 oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezjii Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwa艂y bud偶etowej w zakresie zada艅 realizowanych przez departament;3) przedk艂adanie propozycji zmian zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych;4) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 (w tym sprawozdania z wykonania bud偶etu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Che艂m i innych kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta Che艂m, organ贸w kontroli, GUSi innych;5) przygotowywanie wniosk贸w dotycz膮cych zmian w bud偶ecie departamentu;6) sprawdzanie rachunk贸w i faktur pod wzgl臋dem kompletno艣ci i zgodno艣ci z za艂o偶eniami przyj臋tymi do bud偶etu;7) bie偶膮ce przygotowywanie dokument贸w finansowych do zap艂aty w zakresie zada艅 Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczeg贸lno艣ci sprawdzanie dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno - rachunkowym;8) bie偶膮ce prowadzenie ewidencji zmian w bud偶ecie w zakresie dochod贸w i wydatk贸w;9) planowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu zam贸wie艅 publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedk艂adanie propozycji zmian dotycz膮cych planu zam贸wie艅 publicznych;11) sporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych realizowanych przez Departament zam贸wie艅 publicznych;12) zapewnienie zgodno艣ci planu zam贸wie艅 publicznych z bud偶etem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodniez obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.3. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2) 艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Strategii poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniuz bezpo艣rednim prze艂o偶onym.4. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1) zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji w czasie ich nieobecno艣ci,2) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4) Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5) Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5,25 %.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-08 - Che艂m (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
DANUTA W艁ODARSKA PHU "TADEK" - 2018-11-15 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Katowice (艣l膮skie)
Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej- sta偶 WRPO 109
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pyzdry (wielkopolskie)
- dbanie o prawid艂owy obieg korespondencji w firmie,- obs艂uga dokumentacji transportowej,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Szwederowo
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)