MECHANIK SAMOCHODOWY Lubraniec-Parcele oferta pracy PETROMAN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: MECHANIK SAMOCHODOWY
Wynagrodzenie: od 4 450 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2021-05-05
Lokalizacja: Lubraniec-Parcele (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PETROMAN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-890 Lubraniec-Parcele 55, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MECHANIK SAMOCHODOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubraniec-Parcele
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubraniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: mechanik samochodów osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
PETROMAN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7272796488
danePracodawcy_regon: 361818844
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-890 Lubraniec-Parcele 55, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: włocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0418
Gmina pracodawcy: Lubraniec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubraniec-Parcele
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0866461
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|723105
Zawód wykonywany przez pracownika: mechanik samochodów osobowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.05.2021
Oferta pracy ważna do: 04.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23b954cde0e36f2eba48570f8da9fb96
Podobne oferty pracy
Pomoc przy wykonywaniu instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, grzewczych, gazowych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych
RUTKOWSKI HYDRAULIKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie robót ogólnobudowlanych na nowowznoszonych obiektach budowlanych.Praca w delegacji na terenie całej Polski.Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie oraz częściowe wyżywienie. Do wynagrodzenia zasadniczego wypłacana jest premia.
Projektowanie Nadzór Realizacja Robót Budowlanych, Bogdan Wójcik - 2019-07-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń hostelu, pomieszczeń socjalnych, toalet, kuchni, jadalni, praca na wysokości do 3 metrów, sporadycznie mycie okienzatrudnienie na umowę o prace na czas określony (3 lata), praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprzedawca w sklepie T-mobile. Praca w Mikołowie w Auchan.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-21:00 (po 6,5 godziny od poniedziałku do piątku + co drugi weekend). Wymagania: wykształcenie ogólnokształcące, doświadczenie zawodowe. Kontakt telefoniczny (660-635-892) lub e-mail: praca (at) t-mobile.pl -->w tytule e-mail: wpisać nazwę stanowiska i nazwę miasta
T-MOBILE POLSKA S.A. - 2017-07-31 - Mikołów (śląskie)
transport towarów, uczciwość, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność
D&M TRANS DAWID HOMSKI - 2017-08-30 - Kościan (wielkopolskie)
nauczanie biologii ; kwalifikacje zgodnie z wymogami Karty Nauczyciela; wynagrodzenie zgodnie z posiadanym stopniem awansu zawodowego. Umowa od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.; umowa na 3/18 etatu; godziny pracy: 8.00- 16.00
ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH I LOGISTYCZNYCH IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO W SŁUPSKU - 2018-07-20 - Słupsk (pomorskie)
- Prowadzenie zajęć terapeutycznych w Warsztatach Terapii Zajęciowej z grupą młodzieży i dorosłych niepełnosprawnych od poniedziałku do piątku.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO KATOWICE-GISZOWIEC - 2020-03-05 - Katowice (śląskie)
wycinanie, klejenie plandek i namiotów, prace montażowe, praca na wolnym powietrzu przy montażu na samochodach ciężarowych i dostawczych, przygotowanie odpadów do wywozu
PLANDEKI-RASZYN MARCIN KOWALSKI - 2018-03-27 - Tarczyn (mazowieckie)
realizacja procesów wdrożenia usług księgowych dla klientów, bieżąca obsługa księgowa klientów firmy, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych z US i współpraca z biegłymi rewidentami, bieżąca kontrola przebiegu rozliczeń finansowych
TAX MANAGEMENT CONSULTING AGNIESZKA BUI - 2017-06-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykonywanie prac porządkowych oraz nieskomplikowanych prac naprawczych
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
W ZAWODZIE. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA.WYNAGRODZENIE UZALEŻNIONE OD POSIADANYCH UMIEJETNOŚCI W ZAWODZIE.
M.L.D SPÓŁKA CYWILNA MAREK CYCOŃ LESZEK CYCOŃ DARIUSZ CYCOŃ - 2018-07-03 - Budzów (dolnośląskie)
Prace biurowe, dokumentowanie, prowadzenie rozmów z klientem
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Nowy Targ (małopolskie)
Praca z uczniem słabowidzącym w ramach zajęć rewalidacyjnych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łabiszynie - 2018-06-18 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa skupu złomu
Stuglik Jacek Firma Handlowa ,,Wtórmet" - 2016-04-04 - Ryczów (małopolskie)
Gotowość do prowadzenia własnej działalności na terenie Wolsztyna
DOROTA ABRAMOWICZ - 2016-04-18 - Jawor (dolnośląskie)
mycie naczyń kuchennych,pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Skawina (małopolskie)
ochrona osób i mienia
ROKA A.I. Kantorski Sp. Komandytowa - 2017-06-27 - Słupca (wielkopolskie)
wg stanowiska
ELFIK Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Diagnostyczno Leczniczo Rehabilitacyjny - 2015-12-09 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wójcin (kujawsko-pomorskie)
Pakowacz mąki-pracownik fizyczny. Praca w systemie brygadowym również w soboty i w święta. Wynagrodzenie 1900-2500 zł brutto.
MŁYNPOL s.c. A.Gołębiowski, R.Wołoszczak i wspólnicy - 2016-08-26 - Osła (dolnośląskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnymuwzględnieniem stanowisk pracy na których zatrudnione są kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią;- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-06-10 - Białystok (podlaskie)
SPRAWDZANIE FAKTUR POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM, KSIĘGOWANIE FAKTUR MATERIAŁOWYCH ORAZ ICH WERYFIKACJI POD WZGLĘDEM USTAWY O VAT, KSIĘGOWANIE POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH TAKICH JAK MM, WZ, USTALANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH;EWIDENCJA KSIĘGOWA ZAKUPÓW ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WNP ORAZ ŚRODKÓW TRWAŁYCH W BUDOWIE,EWIDENCJA KSIĘGOWA FAKTUR SPRZEDAŻY, SPRAWOZDAWCZOŚCI Z ZAKRESU SPRZEDAŻY: DEKLARACJA VAT, RB-N, RB-UN, MZ-03 IPD.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE EKONOMICZNE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ RACHUNKOWYCH, USTAWY O VAT,PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO PRACUJĄCEGO W SYSTEMIE OPERACYJNYM WINDOWS, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU EXCEL, DOŚWIADCZENIE 2 LATAPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE APLIKACJI NA ADRES E-MAIL: gk (at) spsk2-szczecin.pl lub osobiście w Dziale Kadrowo-Płacowym Szpitala (budynek Dyrekcji, I pietro, pok. 4 lub 5
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie płatności, proponowanie produktów. Praca w systemie 12 godzinnym.
"HOSSA - M" Wawer Mirosław - 2019-04-11 - Płock (mazowieckie)
pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne zadania w trakcie wdrażania oprogramowania.
VISLINE Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA ZA BAREM
P.U-H DUET S.C - 2020-09-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Nadzór nad budową
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ANTRO" ANDRZEJ TROCIŃSKI - 2020-10-26 - Chełm (lubelskie)
kierowca samochodu dostawczego do 3.5 tony, prca w UE ( 3 tygodnie pracy poza siedzibą firmy za granicą w UE a tydzień przerwy)
Brygida Bączyk - 2017-12-13 - Zambrów (podlaskie)
Uczestniczenie w planowaniu jadłospisów, przygotowywanie posiłków, pobieranie produków spożywczych z magazynu w ilościach przewidzianych recepturą, utrzymanie porządku i przestrzeganie higieny, troska o utrzymanie w czystości pomieszczeń i sprzętów.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Zabrze (śląskie)
doradzanie klientom przy wyborze sprzetów i produktów w branży RTV/AGD.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-03 - Olecko (warmińsko-mazurskie)