MECHANIK/ ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW OSOBOWYCH Lubin oferta pracy MECHANIKA POJAZDOWA ROMAN DZWONEK
Stanowisko: MECHANIK/ ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: naprawa pojazdów samochodowych
Data publikacji: 2021-03-31
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MECHANIKA POJAZDOWA ROMAN DZWONEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budziszyńska 6, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: naprawa pojazdów samochodowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MECHANIK/ ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: mechanik pojazdów samochodowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.03.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, mechaniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: MECHANIKA POJAZDOWA ROMAN DZWONEK
danePracodawcy_nip: 6921007425
danePracodawcy_regon: 390582178
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Budziszyńska 6, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0211
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954142
Ulica pracodawcy: Budziszyńska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|723103
Zawód wykonywany przez pracownika: mechanik pojazdów samochodowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.03.2021
Oferta pracy ważna do: 14.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5af5087f711ec3f44f47877337635749
Podobne oferty pracy
samodzielna praca na stanowisku pracy, praca w zespole, krojenie według rysunku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
- Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK - 2019-07-17 - Katowice (śląskie)
ręczne sortowanie przesyłek niestandardowych, przenoszenie przesyłek, rozładowanie – załadowanie pojazdów.
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Dobra (łódzkie)
SUMIENNOŚĆ I PUNKTUALNOŚĆ W WYKONYWANIU OBOWIĄZKÓW,TROSKA O DOBRO I BEZPIECZEŃSTWO POWIERZONYCH DZIECI,DBAŁOŚĆ O NALEŻYTĄ DYSCYPLINĘ PRACY ORAZ ŁAD I ESTETYKĘ W MIEJSCU PRACY,TAKTOWNE I ŻYCZLIWE ZACHOWANIE WOBEC DZIECI, WSPÓŁPRACOWNIKÓW, RODZICÓW DZIECI I INTERESANTÓW,WŁAŚCIWA KULTURA ŻYCIA CODZIENNEGO.
SZKOŁA JĘZYKA ANGIELSKIEGO MANHATTAN MAGDALENA NOWAK - 2019-03-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
STAŁE CZUWANIE NAD NIEBEZPIECZEŃSTWEM DZIECI , ZAGWARANTOWANIE DZIECIOM WŁAŚCIWEJ OPIEKI PIELĘGNACYJNEJ I EDUKACYJNEJ UWZGLĘDNIAJĄC ICH INDYWIDUALNE POTRZEBY I PREDYSPOZYCJE, ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWEGO KONTAKTU Z RODZICAMI, DBANIE O CZYSTOŚĆ, ESTETYKĘ I ŁAD W SALACH POBYTU, POSZANOWANIE GODNOŚCI OSOBISTEJ I NIETYKALNOŚCI DZIECKA, PRZESTRZEGANIE REGULAMINÓW OBOWIĄZUJĄCYCH W ZESPOLE ŻŁOBKÓW MIEJSKICHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ/WIEDZA Z ZAKRESU PSYCHOLOGII ROZWOJU MAŁEGO DZIECKA , ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ, POSIADA PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH, OSOBA NIE SKAZANA PRAWOMOCNYM WYROKIEM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z DZIEĆMIGODZINY PRACY OD 6-17 ( 8 GODZIN DZIENNIE W ZALEŻNOŚCI OD GRAFIKU)WYNAGRODZENIE OD 2500,00 ZŁ+PREMIA+DODATEK STAŻOWYMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W SZCZECINIEKONTAKT OSOBISTY-MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW (CV) PRZY UL. ŚLASKIEJ 54 SEKRETARIAT
ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W SZCZECINIE - 2018-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór i prowadzenie robót budowlanych i sanitarnych, współpraca z inwestorem, inspektorem nadzoru, zarządzanie zespołem, przygotowywanie dokumentacji, dbanie o terminowość prac, udział w ofertowaniu robót
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE BUDOWNICTWA "ALFA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Kwidzyn (pomorskie)
prace pomocnicze przy wykonywaniu konstrukcji pokryc dachowych
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Zagórnik (małopolskie)
Usuwanie błędów i pomoc w rozwiązaniu problemów, analiza wymagań systemowych, programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Gdynia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- codzienne prace porządkowe w salach lekcyjnych, na korytarzach, schodach i w innych pomieszczeniach biurowych (zgodnie z przydziałem) - mycie łazienek - utrzymywanie w czystości mienia szkolnego - mycie okien - pranie firan i zasłon
Szkoła Podstawowa Nr 285 - 2020-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym
Przedszkole Szyszkowa Polana w Szyszkowej - 2019-06-13 - Szyszkowa (dolnośląskie)
jw
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Maków-Kolonia (łódzkie)
prace porządkowe w terenie
KALISZ ANNA P.U.H. "MEGA-AN" Export-Import - 2018-11-19 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy
Marian Pituła - Firma Handlowa "SAMIR" - 2020-11-02 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości na terenie obiektu (wewnątrz i na zewnątrz).
IGOPAK Sp. z O. O. Sp. Komandytowo- Akcyjna - 2016-08-11 - Świdnica (dolnośląskie)
naprawa obuwia i galanterii skórzanej
Usługowy Zakład Szewski Krzysztof Gęśla - 2020-03-20 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż karpia. Praca w Bytomiu
Firma Handlowo-Usługowa GIEŁDA Ewa Chyra - 2016-11-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych (Urząd Skarbowy w Gostyninie)
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gostynin (mazowieckie)
Praca: Białystok i okolice
FADBET Spółka Akcyjna - 2020-01-21 - Białystok (podlaskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
-
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY " MIRA-MAR" - 2017-03-13 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
montaż, spawanie kontenerów
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Praca w Domu Seniora opieka nad osobami starszymi
NZOZ Krak- Medyk Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-06-29 - Świątniki Górne (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę/świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad badaniami lekarskimi, wystawianie zaświadczeń
GRAN-TECH Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-08 - Wylewa (podkarpackie)
TŁUMACZENIE USTNE I PISEMNE, PRZEKŁADANIE TEKSTÓW PISEMNYCH NA POTRZEBY PRODUKCJI, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, PRACA W GODZINACH 14.00-18.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 18.00 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji transportowej, obsługa nawigacji, windy samowyładowującej. Prowadzenie pojazdu do 3,5 t, zabezpieczenie ładunku, mycie pojazdu.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Częstochowa (śląskie)
Sprzątanie pokoi i korytarzy DPS (godz. pracy: 7:00 - 15.00, 11.00 - 19.00 lub 7:00 - 19:00 (pon. - niedz.)
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "POD DĘBEM" - 2020-06-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kontrola jakości wyrobów, tworzenie dokumentacji kontrolnej
Staff Service Spółka z o.o. - 2015-11-10 - Goleszów (śląskie)