MANAGER Z J. NIEMIECKIM K/M (J. ANGIELSKI) Toruń oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: MANAGER Z J. NIEMIECKIM K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MANAGER Z J. NIEMIECKIM K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Data zakończenia pracy: 21.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia), znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B1/B2) warunek konieczny, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B1/B2) warunek konieczny, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość i doświadczenie w pracy w systemach ERP stosowanych w rachunkowości, mile widziana znajomość programu SAP, bardzo dobra organizacja czasu pracy i orientacja na cel , umiejętność zarządzania zespołem, dokładność, staranność. Obowiązki: organizacja pracy zespołu oraz podległych pracowników, sporządzanie harmonogramów czasu pracy, wspomaganie rozwoju pracowników, motywowanie oraz ocena pracy, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, planowanie i odpowiedzialność za proces rachunkowości zgodnie z przyjętymi normami, badanie i analiza efektywności pracy, pomiar wskaźników wynikających z SLA wraz z ich analizą i raportowaniem, realizacja celów zespołowych/działowych. Umowa z agencją pracy tymczasowej, praca w centrum Torunia- adres zastrzeżony przez pracodawcę użytkownika. Pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 (8 godzin dziennie), wynagrodzenie zależne od kwalifikacji i doświadczenia ok. 5500-6500 zł brutto/mies. Możliwość rozwoju i bezpłatnej nauki języków obcych. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania prosizone są o przesłanie cv na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. AP/TEAM/LEAD/NIEM/TOR
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - praca w Toruniu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie oraz nadzór nad obszarem SMT
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Żory (śląskie)
organizacja życia szkółki rezerwacja obiektów przygotowywanie harmonogramu treningowego kontakt z klientem kontrolowanie naborów działania promocyjne koordynowanierozliczeń dbanie o ciągły rozwój projektu, jedna zmiana, 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2017-05-29 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia , praca w kraju i w Niemczech
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta w dziale serwisu z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Handlowe Maria Śliwka - 2017-04-07 - Sosnowiec (śląskie)
sporządzanie pism procesowych w postępowaniu cywilnym
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nysa (opolskie)
Sprzątanie biura w godz. popołudniowych.
SKAREM SP. ZOO - 2017-03-06 - Puławy (lubelskie)
współpraca przy konserwacji i naprawie maszyn, czyszczenie maszyn, segregowanie odpadów produkcyjnych, transport surowca do maszyny (papier, farba, srodki pomocnicze). Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Pruszków (mazowieckie)
obróbka drewnianych elementów, obsługa maszyn i urządzeń
GREG-STAL Grzegorz Kielpiński - 2016-03-09 - Wiąg (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa zapytań ofertowych klientów wietnamskich lub chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami wietnamskimi lub chińskimi, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziećmi, utrzymanie w czystości pomieszczeń przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żagań (lubuskie)
rozładunek i załadunek, weryfikowanie ilości, stanu towaru;obsługa magazynu wysokiego składowania;przygotowanie dokumentów eksportowych z uwzglęnieniem wewnętrznego systemu firmy; dowóz materiału na statnowiska robocze na hali;raportowanie stanu magazynowego z uwzglęnieniem wewnętrznego systemu firmy; przygotowywanie zamówień materiałów niebezpośrednio produkcyjnych; przeprowadzanie inwentaryzacji cyklicznych,praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie kontraktów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Tempus Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów instalacyjnych do i z magazynu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Czarnków (wielkopolskie)
1.Wykonywanie czynności higieniczno - pielęgnacyjnych.2.Zmiana bielizny pościelowej i osobistej.3.Udzielanie pomocy przy zaspokajaniu potrzeb fizjologicznych osobom ciężko chorym i niesprawnym.4.Karmienie chorych i niesprawnych mieszkańców.5.Sporządzanie raportów.6.Pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu.7.Wspieranie mieszkańca i pomoc w rozwiązywaniu jego problemów.Praca pomiędzy pn a nd w godz. 7.00-19.00, w równoważnym systemie czasu pracy.Praca w ramach umowy o pracę na zastępstwo, na okres: listopad 2016 -kwiecień 2018 r.
Dom Pomocy Społecznej dla Przewlekle Chorych w Bielsku-Białej - 2017-05-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z sieciami Handlowymi (branża owocowo-warzywna) sprzedaż giełdowa, kompleksowa organizacja sprzedaży
PRODUKCJA OGRODNICZA GABRIELA STAREK - 2017-01-31 - Cuple (lubelskie)
-
NOWER Budownictwo Barbara Nowak - 2017-10-25 - Białystok (podlaskie)
nawiązywanie kontaktów klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, zapewnienie dostawy stoisk targowych zgodnie z oczekiwaniami klienta, współpraca z działem projektowania i architektury w celu przygotowania stosika spełniającego, wymagania klienta, koordynacja działu produkcji
kontakt przez OHP - 2017-01-13 - Przylep (lubuskie)
• Wdrożenie nowego projektu, planowanie, organizowanie oraz koordynowanie prac z tym związanych;• ustalanie celów i zadań na poszczególnych etapach wdrożenia;• opracowanie i wdrożenie dokumentacji oraz procedur związanych z uruchomieniem projektu• opracowanie koncepcji marketingowej na potrzeby rozwoju projektu • opracowanie dokumentacji handlowej na potrzeby rozwoju projektu• opracowanie budżetu• prezentowanie wyników projektu oraz kontrola stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celamiPracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
obsługa programów komputerowych, pomoc w wykonywaniu zadań na wyznaczonych stanowiskach administracyjnych GOPS, pomoc w sporządzaniu sprawozdań i analiz
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kłaj (małopolskie)
Koszenie trawy, przycinanie krzewów, zbieranie śmieci, zamiatanie parkingu.
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
SORTOWANIE BUTELEK DO SKRZYŃ
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynowanie działaniami restauracji i tworzenie harmonogramów pracy. Kontrola gotowości pracy kuchni do wydawania dań i napojów. Uczestniczenie w kształtowaniu oferty restauracji. Rozwiązywanie zaistniałych problemów / łatwość w podejmowaniu decyzji. Sprzedaż oferowanych usług, przygotowywanie i przeprowadzanie promocji. Dbanie o rozwój restauracji i poszerzanie jej oferty. Dbałość o przestrzeganie norm bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez OHP - 2017-06-16 - Niemcy (Niemcy)
drogfowy transport towarów w ruchu międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Transport towarów na trasach międzynarodowych.
E-Trans Eugeniusz Szczepanowski - 2016-06-16 - Podstary Zamość (lubelskie)
przygotowywanie materiałów i nastawianie pras hydraulicznych i mimośrodowych
CELMA Power Tools Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Goleszów (śląskie)
Zarządzanie ludźmi, rozmowy z klientami, organizacja imprez okolicznościowych, sprawy marketingowe. Praca jednozmianowa w godz. 9-17 (praca również w dni wolne), umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 2000-4000 zł brutto miesięcznie. Wymagania: mile widziane wykształcenie wyższe (ewentualnie średnie), min. 2 lata doświadczenia zawodowego, prawo jazdy kat. B, znajomośc pakietu office, dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność. Kontakt z pracodawcą: Magdalena Drewa tel. 506 062 258
Drewa Magdalena Justyna Gościniec ZACISZE, Biuro Księgowo-Prawne Wnioski Unijne Magdalena Drewa - 2016-05-17 - Chmielno (pomorskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)