MANAGER DZIA艁U VENDOR RISK MANAGEMENT Wroc艂aw oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MANAGER DZIA艁U VENDOR RISK MANAGEMENT
Wynagrodzenie: do 23聽333,34 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Zarz膮dzanie procesem syndykacji polityk korporacyjnych oraz przegl膮du wymaga艅 regulacyjnych z odpowiednimi jednostkami w ramach Credit Suisse;2. Opracowywanie i dokumentowanie polityk, procedur, instrukcji korporacyjnych w obszarze ryzyka zgodnie z obowi膮zuj膮cymi standardami; 3. Przygotowywanie i prowadzenie szkolenia z zakresu usprawnie艅 procesowych i automatyzacji; 4. Wspieranie rozwi膮za艅, usprawnie艅 procesowych i automatyzacji;5. Wspieranie zarz膮dzania obszarem ryzyka operacyjnego poprzez prowadzenie okresowych przegl膮d贸w i audyt贸w, sugerowanie plan贸w naprawczych i nadz贸r nad wprowadzanymi mitygacjami.Praca w godz.: 8-16.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Zarz膮dzanie procesem syndykacji polityk korporacyjnych oraz przegl膮du wymaga艅 regulacyjnych z odpowiednimi jednostkami w ramach Credit Suisse;2. Opracowywanie i dokumentowanie polityk, procedur, instrukcji korporacyjnych w obszarze ryzyka zgodnie z obowi膮zuj膮cymi standardami; 3. Przygotowywanie i prowadzenie szkolenia z zakresu usprawnie艅 procesowych i automatyzacji; 4. Wspieranie rozwi膮za艅, usprawnie艅 procesowych i automatyzacji;5. Wspieranie zarz膮dzania obszarem ryzyka operacyjnego poprzez prowadzenie okresowych przegl膮d贸w i audyt贸w, sugerowanie plan贸w naprawczych i nadz贸r nad wprowadzanymi mitygacjami.Praca w godz.: 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 23聽333,34 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: MANAGER DZIA艁U VENDOR RISK MANAGEMENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: kierownik dzia艂u operacji finansowych
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 23聽333,34 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Kierownik dzia艂u operacji finansowych
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: mile widziany kierunek zwi膮zany z zarz膮dzaniem
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w pi艣mie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1) wykszta艂cenie: wy偶sze, mile widziany kierunek zwi膮zany z zarz膮dzaniem,2) sta偶 pracy: ponad 4 lata do艣wiadczenia zawodowego, w firmie o profilu finansowym, w tym do艣wiadczenie na stanowisku kierowniczym (Vendor Risk Management), 3) umiej臋tno艣膰-specjalno艣膰:Solidne umiej臋tno艣ci zarz膮dzania zespo艂em,Znajomo艣膰 poj臋膰 zwi膮zanych z ryzykiem finansowym,Umiej臋tno艣ci analityczne,Umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu,Bardzo dobre umiej臋tno艣ci komunikacyjne,Zdolno艣膰 ustalania priorytet贸w, wspania艂a organizacja,4) inne:Bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwa艂y sp贸艂ki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik dzia艂u operacji finansowych
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b51859e67ea0dad470e8af8e1e4836f
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Parcownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jaros艂aw (podkarpackie)
Kierowanie projektem i personelem (ok. 100 os贸b), wdro偶enie strategii biznesowych, bud偶etowych, przygotowanie raport贸w.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
Kosmetyka samochodowa, praca jednozmianowa w Bielsku-Bia艂ej.
KONKRET CARS Marcin Ciszak - 2015-11-23 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Do g艂贸wnych zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku b臋dzienale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci: 1) sporz膮dzanie r贸偶nego rodzaju analizkosztowo-przychodowych, 2) nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i aktualizacj膮procedur medycznych w o艣rodkach koszt贸w proceduralnych, 3)kalkulowanie koszt贸w leczenia pacjent贸w, 4) nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 iaktualizacj膮 kluczy podzia艂owych koszt贸w, 5) praca w modu艂achinformatycznych kosztowych i rozliczeniowych, 6) kontrola prawid艂owo艣cirozliczania 艣wiadcze艅 przez kom贸rki medyczne, identyfikacja ikorygowanie b艂臋d贸w, praca z Portalem 艢wiadczeniodawcy, 7) udzia艂 wkontraktowaniu 艣wiadcze艅 zdrowotnych, praca w godz.7-15
Szpital Wojew贸dzki w Opolu Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Opole (opolskie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, mile widziane do艣wiadczenie w przemy艣le 艣wiecarskimpraca przy produkcji oraz pakowaniu 艣wiec, system pracy trzyzmianowy
Leduc Chemie Poland LTD. Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Duszna G贸rka (wielkopolskie)
Szlifowanie spaw贸w.
CCM Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
sk艂adanie zam贸wie艅 u dostawc贸w oraz ich p贸藕niejszy nadz贸r, zbieranie ofert handlowych oraz ich zestawianie, kontakt z dostawcami w sprawie dostaw, reklamacji oraz wszystkich pozosta艂ych spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zam贸wie艅, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy, nadz贸r nad poprawno艣ci膮 danych w systemie
GLOBAL COSMED GROUP S.A. - 2015-12-30 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
- obs艂uga ferm na terenie War-Maz - wdra偶anie i sprzeda偶 produkt贸w profilaktycznych - organizacja szkole艅
AGRO SYNTEZA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-01-09 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie projekt贸w informatycznych w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym, przygotowanie, nadzorowanie i zarz膮dzanie planem wdro偶enia projektu, zarz膮dzanie ryzykiem i zmian膮 w projekcie, zarz膮dzanie bud偶etem projektu, zapewnienie realizacji projekt贸w/serwis贸w zgodnie z uzgodnieniami, identyfikacj臋 wymaga艅 dotycz膮cych rozwoju aplikacji i serwis贸w, monitorowanie i zarz膮dzanie zasobami (pracownik贸w, dostawc贸w i sprz臋tu i oprogramowania) w ekonomiczny spos贸b, okre艣lanie mo偶liwo艣ci redukcji koszt贸w.
ASTEK POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-14 - Gda艅sk (pomorskie)
Czyszczenie zbiornik贸w po piankowianiu, wykr臋canie uzbrojenia ze zbiornik贸w. Szlifowanie powierzchni pianki na zbiorniku. Uzupe艂nienie ubytk贸w pianki na zbiorniku.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Manager ds. sprzeda偶y z j. serbskim/chorwackim - Nowy S膮cz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddzia艂u w Nowym S膮czu na stanowisko Manager ds. sprzeda偶y.Zakres obowi膮zk贸w:- aktywna sprzeda偶 produkt贸w portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorc贸w i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykszta艂cenie min. 艣rednie - studenci w trakcie studi贸w licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i rozmowy przez telefon- znajomo艣膰 funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomo艣膰 j臋zyka czeskiego OBOWI膭ZKOWO- mile widziane znajomo艣膰 innych j臋zyk贸w obcych- do艣wiadczenie w sprzeda偶y b臋dzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umow臋 o prac臋- mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodze艅- prac臋 w m艂odym, mi臋dzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-04-06 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
- szkolenie bhp i ppo偶.,- zapoznanie si臋 z ca艂okszta艂tem funkcjonowania przedsi臋biorstwa/instytucji,- zapoznanie z formami i technikami ewidencji i obiegu korespondencji,- pisanie pism w edytorze tekst贸w,- zak艂adanie i prowadzenie rejestr贸w, dokumentacji,- obs艂uga urz膮dze艅 techniki biurowej,- prowadzenie, przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - 艢wiebodzin (lubuskie)
1. Zapoznanie ze sprz臋tem komputerowym przedsi臋biorstwa2. Zapoznanie z systemem i oprogramowaniem komputerowym przedsi臋biorstwa3. Obs艂uga techniczna sprz臋tu komputerowego4. Utrzymanie bezawaryjnego funkcjonowania systemu komputerowego5. Usuwanie wad i uszkodze艅 oprogramowania 6. Uczestniczenie w rozbudowie systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Kartuzy (pomorskie)
j.w.
Szpital Dzieci臋cy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
monta偶 inaprawa urz膮dze艅 technicznych oraz obr贸bki metali, ci臋cia i kszta艂towanie pr臋t贸w, p艂askownik贸w i kszta艂townik贸w stalowych,
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Opole (opolskie)
.
NOWA-ART MARCIN NOWAK - 2017-05-17 - Wichowo (kujawsko-pomorskie)
Racjonalne gospodarowanie towarami, przygotowywanie potraw zgodnie z procedurami i standardami, dba艂o艣膰 o najwy偶sz膮 jako艣膰 potraw oraz o higien臋 miejsca pracy.
Henryk Bartoszewicz ,,BAX - POL" - 2017-05-22 - G贸rzno (kujawsko-pomorskie)
kierowanie pojazdem o masie nie przekraczj膮cej 3,5 tony na trasach krajowych i mi臋dzynarodowych. Za艂adunek i prze艂adunek towar贸w w punktach prze艂adunkowych wg zlece艅 ustnych lub pisemnych spedycji
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Poniatowa (lubelskie)
Obs艂uga klienta, sprzeda偶 owoc贸w i warzyw, obs艂uga kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - W艂odawa (lubelskie)
Zamawianie i przyjmowanie towar贸w do sklepu, zamawianie cz臋艣ci.
KOMATRANS Teresa Kozikowska i Robert Pisiak Sp贸艂ka Cywilna - 2017-07-28 - Kolno (podlaskie)
Docieplanie budynk贸w jedno- i wielorodzinnych, docieplanie budynk贸w mieszkalnych i przemys艂owych, praca na wysoko艣ci
TERMO-BUD M艁YNARSKI Us艂ugi Budowlane i Remontowe P. M艂ynarski - 2018-08-23 - Kurnos Drugi (艂贸dzkie)
- Ochrona obiekt贸w- Oferta dla os贸b z orzeczeniem o niepelnosprawno艣ciKontakt: telefon 608-553-041; e-mail: biuro1 (at) acumarko.pl
"MARKO AGENCJA CONSULTINGOWO-US艁UGOWA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-05-21 - Tczew (pomorskie)
Zbieranie naczy艅 z sali konsumpcyjnej, zmywanie ich w zmywarce, uzupe艂nianie czystego szk艂a na barze, dba艂os膰 o czystosc na barze i sali konsumpcyjnej.
NO TO CYK - 2016-12-27 - Gda艅sk (pomorskie)
Obs艂uga maszyny produkcyjnej, kontrola jako艣ci gotowego produktu, prace magazynowe i produkcyjne.Miejsce pracy: 55-040 Domas艂aw Kontakt kandydat贸w z pracodawca: 607-608-231 lub maciej.pelka (at) randstad.plOferta pracy znajduje sie w sali: F,D,Bb,Ba
Randstad Polska Sp. z.o.o. - 2016-02-09 - Domas艂aw (dolno艣l膮skie)
Kasjer - rzeczoznawca:wycena sprz臋tu i sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Myszk贸w (艣l膮skie)
1. Wymagania niezb臋dne:Okre艣lone w art. 6 ustawy o pracownikach samorz膮dowych; posiadanie obywatelstwa zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych, niekaralno艣膰 (dotyczy: prawomocnego skazania za przest臋pstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dzia艂alno艣ci instytucji pa艅stwowych oraz samorz膮du terytorialnego, przeciwko wiarygodno艣ci dokument贸w lub za przest臋pstwo karne skarbowe oraz wymierzenia kary zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanych z dysponowaniem 艣rodkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych),posiada znajomo艣膰 j臋zyka polskiego w mowie i pi艣mie w zakresie koniecznym do wykonywania obowi膮zk贸w g艂贸wnego ksi臋gowegoposiadanie wykszta艂cenia zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016r., poz. 1870 ze zm.), znajomo艣膰 regulacji prawnych odno艣nie finans贸w publicznych, rachunkowo艣ci, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem zasad rachunkowo艣ci obowi膮zuj膮cych w jednostkach sektora finans贸w publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki bud偶etowej, Kodeksu post臋powania administracyjnego, Prawa zam贸wie艅 publicznych, Kodeksu Pracy2. Wymagania dodatkowe:do艣wiadczenie zawodowe minimum 3 lata w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i ksi臋gowo艣ci w jednostkach organizacyjnych sektora finans贸w publicznych, znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania 艣rodk贸w finansowych przyznanych na realizacj臋 projekt贸w w ramach Program贸w Unii Europejskiej, znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych wynagrodze艅, podatku dochodowego od os贸b fizycznych, podatku od towar贸w i us艂ug, sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne, rachunkowo艣ci jednostek sektora finans贸w publicznych znajomo艣膰 program贸w komputerowych, s艂u偶膮cych do rozlicze艅 bankowych, tzw. bankowo艣膰 elektroniczna, do prowadzenia ksi膮g rachunkowych oraz do sporz膮dzania sprawozdawczo艣ci bud偶etowej, (np. Ksi臋gowo艣膰 Optivum, Finanse Optivum, Inwentarz Optivum, P艂atnik)3. Zakres wykonywanych zada艅 na stanowiskuopracowywanie projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych wydawanych przez dyrektora jednostki dotycz膮cych prowadzenia rachunkowo艣ci, prowadzenie ksi膮g rachunkowych jednostki, sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych, bud偶etowych oraz innych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 jednostki, opracowywanie projekt贸w plan贸w finansowych jednostki i ich zmian, dokonywanie bie偶膮cej analizy wykonania plan贸w finansowych i bie偶膮ce informowanie kierownika jednostki o stopniu realizacji dochod贸w i wydatk贸w oraz o prawid艂owo艣ci wykorzystania 艣rodk贸w otrzymanych na wydatki z bud偶etu (pa艅stwa lub jednostki samorz膮du terytorialnego), zapewnienie prawid艂owego i terminowego ustalania i pobierania nale偶no艣ci z tytu艂u dochod贸w jednostki, naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, naliczanie sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne i Fundusz pracy prowadzenie kart zasi艂kowych, sporz膮dzanie deklaracji ZUS, prawid艂owe naliczanie i odprowadzanie do urz臋du skarbowego nale偶nych podatk贸w oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, warto艣ci niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych sk艂adnik贸w aktyw贸w obrotowych posiadanych przez jednostk臋, wykonywanie dyspozycji 艣rodkami pieni臋偶nymi zgodnie z przepisami dotycz膮cymi zasad dokonywania wydatk贸w publicznych, czuwanie nad prawid艂owo艣ci膮 um贸w zawieranych przez jednostk臋 pod wzgl臋dem finansowym, dokonywanie wyceny aktyw贸w i pasyw贸w oraz ustalanie wyniku finansowego jednostki, organizowanie i nadzorowanie ca艂o艣ci prac zwi膮zanych z inwentaryzacj膮 mienia jednostki,zapewnienie prawid艂owego i terminowego obiegu dokument贸w ksi臋gowych, wykonywanie wst臋pnej kontroli zgodno艣ci operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wst臋pnej kontroli kompletno艣ci i rzetelno艣ci dokument贸w dotycz膮cych operacji gospodarczych i finansowych jednostki, Sporz膮dzanie i zatwierdzanie cz膮stkowych rejestr贸w sprzeda偶y i zakupu oraz cz膮stkowej deklaracji VAT-7 w aplikacji VAT.
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsi臋biorczo艣ci na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2017-09-25 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- zarz膮dzanie projektami r贸偶nej wielko艣ci i o r贸偶nym stopniu z艂o偶ono艣ci, - odpowiedzialno艣膰 za modelowanie proces贸w biznesowych, standaryzacj臋 i optymalizacj臋 - analizowanie i ocenianie parametr贸w technicznych projekt贸w i rozwi膮za艅 informatycznych; - ocenianie rozwi膮za艅 informatycznych w zakresie spe艂niania za艂o偶e艅 i celowo艣ci zastosowania w danym obszarze; - przygotowywanie dokumentacji projektu informatycznego; - badanie, ocenianie i monitorowanie wdro偶onych projekt贸w; - planowanie i opracowywanie zmian w funkcjonuj膮cych systemach informatycznych
ATOS IT SERVICES SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykrawanie element贸w materia艂贸w tapicerskich.
P.P.U.H. "KOTEY" Sp. z o.o. - 2020-01-24 - Baran贸w (wielkopolskie)