MANAGER DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW Kędzierzyn-Koźle oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MANAGER DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy; monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy; sprawowanie opieki nad klientami; zarządzanie prowadzonymi działaniami; monitorowanie rynku i sytuacji gospodarczej oraz analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia ofert; prezentowanie
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy; monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy; sprawowanie opieki nad klientami; zarządzanie prowadzonymi działaniami; monitorowanie rynku i sytuacji gospodarczej oraz analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia ofert; prezentowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MANAGER DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wyk. wyższe, min. 1 rok doświadczenia, pożądana gotowość do pracy w delegacji w oddziale na terenie śląska, pożądana znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ze względu na komunikację z pracownikami firmy oraz zagranicznymi klientami firmyPraca pon.-pt. 8-16 tejMiejsce pracy: ul. Marii Konopnickiej 16 47-200 Kedzierzyn-Koźle + możliwość oddelegowania do oddziału na terenie śląska
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
Anny 11, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: Anny
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Trzonki (warmińsko-mazurskie)
Rozliczenia sprzedaży produktów do odbiorców hurtowych.Kompletowanie dokumentacji do biura podatkowego Prowadzenie dokumentacji kadrowej, umowy, urlopy, L4 i kompletowanie dokumentacji dla biura podatkowego.Komunikacja z przełożonymi i współpracownikami za pomocą google documents, skype.Opracowanie organizacji pracy restauracji, bufetu-wydawki, bieżąca kontrola jakości usług.Dbanie o schludny wygląd restauracji, kontrola czystości zaplecza, kuchni, bufetu, sali konsumpcyjnej.Opracowanie grafiku czasu pracy na każdym stanowisku.Ustalenie standardów utrzymania porządku i ich bieżąca kontrola (każda rzecz ma swoje miejsce).Ustalenie karty menu dla grup zorganizowanych oraz klienta indywidualnego, wycena dań, współpraca z szefem kuchni i drugim menadżerem..Załatwianie spraw bieżących: poczta, bank, biuro podatkowe, zakupy, analiza ofert.Obsługa firmowej poczty elektronicznej i profilów na portalach społecznościowych.Sporządzanie dziennych i miesięcznych raportów i wysyłanie do przełożonych.Tworzenie i analiza zakresów obowiązków dla poszczególnych stanowisk pracy (handbook).Rozliczanie dziennego utargu.Rozliczanie wypłat pracowników.Sporządzanie listy zakupów.Realizowanie zamówień.Kontrola jakości zamawianych produktów.Obsługa systemu magazynowego, wprowadzanie danych, remanenty.Szkolenie pracowników.Nadzorowanie i kontrola jakości pracy podległych pracowników.Opracowanie oferty dla biur podróży, przewoźników i przewodników.Opracowanie oferty cateringowej.Opracowanie oferty żywieniowej dla szkół, przedszkoli i innych instytucji. Wystawianie faktur.
RESTAURACJA PUB "CIŻEMKA" SPÓŁKA CYWILNA MAŁGORZATA POSTUPALSKA, LEONARD POSTUPALSKI,ANDRZEJ POSTUPALSKI - 2016-01-15 - Chełmek (małopolskie)
praca w punkcie gastronomicznym i restauracji na całodobowej stacji paliw UNIWAR: Pawłowice lub Łaziska gmina Godów
"UNIWAR" Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Pawłowice (śląskie)
szycie dzianiny
PHU JUSTYNKA Justyna Sochacka - 2016-06-01 - Stróża (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o porządek w salonie i serwisie
ASO MR SP Z O.O. S. K. - 2019-03-22 - Kraków (małopolskie)
Chęci do pracy i nauki. Kontakt osobisty w godz. 11.00 - 13.00, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godzinach: 08.00-16.00, oraz przez e-mail: s.sawicki (at) cegips.pl
Cegips Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Reda (pomorskie)
Przygotowywanie planów finansowych, raportów, prognoz finansowych i analiz z zakresu controllingu, tworzenie, weryfikacja, kontrola i analiza budżetu oraz odchyleń, poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalizację rentowności firmy
Kredyt Inkaso SA - 2017-11-07 - Zamość (lubelskie)
Prace blacharskie, oczyszczanie z korozji, szlifowanie, obróbka karoserii pojazdu.
Z.H.U. Blacharstwo, Lakiernictwo Radosław Szramka - 2018-09-24 - Frank (pomorskie)
sprzedaz biletów wstępu, pomoc przy organizacji ruchu turystycznego, pomoc przy organizacji wystaw oraz pomoc przy inwentaryzacji eksponatów muzealnych
Muzeum Ziemi Miechowskiej w organizacji - 2017-03-29 - Miechów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Zielona Góra (lubuskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 18/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Główne obowiązki:1. Opracowywanie analiz ekonomicznych,2. Opracowywanie bieżących i okresowych sprawozdań finansowych,3. Rejestracja wniosków o zamówienie publiczne w zakresie kosztów administracyjnych i inwestycyjnych,4. Rejestracja umów w zakresie kosztów administracyjnych i inwestycyjnych,5. Prowadzenie spraw i korespondencji w elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentacji.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub ścisłe). Staż pracy nie jest wymagany. Wymagania konieczne:1. Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Power Point,2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2007 r. o finansach publicznych (t. j. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.),4. Znajomość przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 160 z późn. zm.).Wymagania pożądane:1. Znajomość zasad kontraktowania świadczeń zdrowotnych,2. Umiejętność prawidłowego formułowania pism.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, samodzielność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
w zakresie technika prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-14 - Chojnice (pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pińczów (świętokrzyskie)
- ścinanie warzyw gruntowych na polu (sałata, kapusta, dynie, kalafior, brokuły)- wstępne oczyszczanie i pakowanie warzyw do skrzynek na hali
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
AKTYWNE POZYSKIWNIE KLIENTÓW (W POLSCE I ZAGRANICĄ), ZARZĄDZANIE PROCESEM SPRZEDAŻY, BUDOWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH ORAZ ZAWIERANIE KONTRAKTÓW HANDLOWYCH, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, WYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, GOTOWOŚĆ DO PORÓŻY SŁUŻBOWYCH, DYSPOZYCYJNOŚĆ,UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE, CZYNNE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE TAKŻE INNE KATEGORIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU (EVENT MANAGER, PR MANAGER);KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL praca (at) 5the.pl
5TH ELEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż usług firmy. Kontakt e-mail: pawel.jozwiak (at) abcpl.pl
ABC POLSKIEJ GOSPODARKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
przyjmowanie dostaw, rozładunek, wykładanie towaru w odpowiednie miejsca
kontakt przez OHP - 2019-04-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Kontakt z placówką w Korei. Zarządzanie jakością. Kontrola magazynu. Przewidywany okres zatrudnienia: 4 lata.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
obsługa procesów produkcyjnych zgodnie z wyznaczonymi standardami, utzrymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy oraz dbanie o czystość sprzętów, sumienne wukonywanie pracy zleconej przez przełożonego, punktualność i dokładność,
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-27 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa komputera, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
koordynacja, nadzór procesu produkcji konstrukcji, przygotowywanie dokumentacji zamówienia materiałów, koordynacja i nadzór prac montażowych
ASERO Industrial Services LESZEK BISKUP - 2017-09-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Serwisant dystrybutorów filtrujących do wody.Praca w delegacji na terenie Polski. Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie, oraz diety żywieniowe. Możliwość przyuczenia.Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. B.
ENERGY-ECO CK Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kierownik projektu- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne/ekonomiczneDoświadczenie w realizacji projektów unijnych Doskonała umiejętności planowania, priorytetyzacji i organizacji czasu pracyOdporność na stres i konieczność działania pod presją czasuUmiejętność szukania skutecznych sposobów realizacji zadań i rozwiązywania problemów realizacje projektu w oparciu o zasadę konkurencyjności i efektywnego zarządzania finansamiSporządzanie dokumentów i raportów związanych z realizacją projektuKontakt zarówno z beneficjentami jak i podwykonawcamiWeryfikacja dokumentów pod kątem kwalifikowalnościWalidacja projektu
Systema sp. z o. o. - 2017-06-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane. Teren Polski wg zleceń. Zapewnione zakwaterowanie i częściowe wyżywienie. Stanowiska pracy do przyuczenia. Umowa zlecenie.
FHU HAJDAS Hajdas Mariusz - 2018-02-09 - Stróża (małopolskie)
Rozwinięcie rynku odbiorców w zakresie prefabrykatów betonowych, pozyskiwanie nowych klientów w branży telekomunikacyjnej oraz energetycznej. Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami. Współpraca z działem projektów inwestycyjnych.
ZPB Kaczmarek Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2016-02-18 - Wszemirów (dolnośląskie)
Poszukiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie czystości na terenie sklepu w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych, socjalnych oraz na terenie zewnętrznym
MATMAX Systemy Sprzątające Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-02-11 - Olkusz (małopolskie)
Woźna w przedszkolu: wymagania: wykształcenie zawodowe mile widziane średnie, dobry kontakt z dziećmi, badania sanepid. Dbanie o czystość w pomieszczeniach przedszkola, pomoc przy ubieraniu i karmieniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Nowy Sącz (małopolskie)