MAGISTER FARMACJI Iława oferta pracy NOVA-SD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Stanowisko: MAGISTER FARMACJI

Wynagrodzenie: 4 800 - 6 900 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klientów apteki, przyjmowanie i realizowanie recept

Data publikacji: 2019-12-20

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: NOVA-SD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kopernika 3/4a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa klientów apteki, przyjmowanie i realizowanie recept

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 800 - 6 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
jw. w zależności od stażu pracy oraz posiadanych uprawnień

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: MAGISTER FARMACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: farmaceuta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 800 - 6 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Farmaceuta - specjalista farmacji aptecznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy:
NOVA-SD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Kopernika 3/4a, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Kopernika

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: farmaceuta

Data dodania oferty pracy: 20.12.2019

Oferta pracy ważna do: 30.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ceebc160073a3476f0d644c4320fe2f

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

zamiatanie ulic
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Łobżenica (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

-
NIEWIEŚCIN Sp. z o.o Sp. k. - 2017-06-06 - Kościerzyna (pomorskie)

POMOCNIK HANDLOWCA - od 2 100 PLN

korespondencja z dostawcami lub odbiorcami, w tym wietnamskimi, segregowanie dokumentów,wysłanie i odbieranie listów
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTAŻYSTA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - od 3 500 PLN

montaż okien, drzwi, bram, rolet zewnętrznych
EURO WINDOWS Karol Kamiński, Augustów - 2016-04-04 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty;wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie rachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 4 000 PLN

Sprawowanie kontroli nad jakością wyrobów na wszystkich etapach procesu produkcyjnego. Wsparcie działu produkcji w codziennym rozwiązywaniu zagadnień jakościowych. Ścisła współpraca z klientami.
kontakt przez OHP - 2019-04-12 - Ustroń (śląskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

wg programu stażustaż w godz: 9:30-17:30
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Zawiercie (śląskie)

KELNERKA/BARMANKA - do 2 050 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Maritime Golf Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Postołowo (pomorskie)

MALARZ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI(NR 5812) - od 1 850 PLN

malowanie elementów konstrukcji stalowych wg. rysunku technicznego
KONST STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 14 PLN

PRACOWNIK BIUROWY-OBSŁUGA BIURA-WPROWADZANIE DANYCH-PROWADZENIE DOKUMENTACJI -OBSŁUGA BRANŻOWEJ STRONY INTERNETOWEJ
"TELBIT 24" S.C. U. BIZOŃ-BIDUŚ, R. BIDUŚ - 2018-04-05 - Dębica (podkarpackie)

INSPEKTOR D/S OSOBOWYCH - od 4 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZU - 2019-06-11 - Kalisz (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT C+E - 4 000 - 5 000 PLN

Transport międzynarodowy w relacjach głównie Polska-Włochy, Polska-Hiszpania.
FHU Gumułka Zbigniew - 2016-05-18 - Otola (śląskie)

TOKARZ - od 4 000 PLN

Obsługa tokarek manualnych, produkcja szczotek technicznych.
CHOCHÓŁ HENRYK "METALSZCZOT" SZCZOTKI TECHNICZNE - 2017-07-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

MECHANIK - od 1 850 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Puławy (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełniającej kryteria projekrowe.Praca w godz. 6.00 - 14.00 13.00 - 21.001. Organizaowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw dtowarów.2. Sprawdzanie towarów pod wzgledem ilościowym i jakościowym.3. Uiszczanie należności za dostarczone produkty pod nadzorem opiekuna.4. Przygotowanie produktów do sprzedaży ( czyszczenie, sortowanie itp.) i ich wyeksponowanie.5. Informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych produktów.6. Pomoc nabywcy przy wyborze produktów.7. Sprawna realizacja zamówień skaładanych przez nabywców (ważenie, paczkowanie.8. Inkasowanie należności za sprzedana produkty pod nadzorem opiekuna.9. Załatwianie reklamacji zakupionych towarów.10. Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary.11. Wspólpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży.12.Dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Wola Raniżowska (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Lipsko (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń szpitalnych
MEDASIST Sp.zo.o. - 2017-08-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

praca fizyczna, utrzymanie stanów magazynowych, rotacja surówców i towarów
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Robakowo (wielkopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - 3 500 - 5 500 PLN

Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, kadr, płac w spólce jawnej. Praca na oprogramowaniu Insert (Subiekt, Gestor).
EKO DREWNO - 2019-04-10 - Kryniczno (dolnośląskie)

PIZZERMEN/ PIEKARZ - do 2 000 PLN

Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie zawodowe mile widziane lub osoba chętna do przyuczenia; książeczka sanepidowska mile widziana, dwie zmiany, miejsce pracy: Gliwice
BISTRO S.C. BEATA STASIEWSKA, MICHAŁ JASIŃSKI - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Układanie jadłospisów, przygotowywanie posiłków, obsługa pensjonariuszy, wydawanie posiłków.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zastępstwo minim. 2 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Dzienny Dom Pomocy - 2016-09-30 - Mikołów (śląskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH - od 2 300 PLN

1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,21)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,22)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,23)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,24)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,25)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,26)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,27)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,28)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2019-11-07 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

obieranie, krojenie, szatkowanie warzyw, ubijanie i nadziewanie mięs, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Zajączki (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Chęciny (świętokrzyskie)

KASJER - od 14,7 PLN

Przyjmowanie i wydawanie zamówień, dbanie o czystość stanowiska pracy, sali restauracyjnej.Praca w Restauracji KFC w Płońsku.Praca w godzinach 06.00-16.00, 14.00-23.00, 16.00-01.30.
AMREST Sp. z o. o. (Restauracja KFC) - 2019-12-18 - Płońsk (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klienta, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
Dino Polska S.A. - 2016-03-22 - Kuślin (wielkopolskie)


Wybierz powiat