STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,21)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,22)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,23)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,24)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,25)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,26)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,27)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,28)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,21)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,22)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,23)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,24)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,25)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,26)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,27)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,28)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość przepisów prawa podatkowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.53.20191.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub administracja lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie;lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie,6) co najmniej 6 miesięcy stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)księgowanie wpłat na kontach podatników,3)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)systematyczna kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)wystawianie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,15)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,16)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,17)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,18)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,19)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,20)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,21)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,22)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,23)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma, b/ instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, c/ instrukcji kancelaryjnej,24)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy z Ordynacja podatkowa,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,25)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,26)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,27)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,28)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie dwuzmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi:7,99 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu pracy,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 18 listopada 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 07 listopada2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282.).Chełm, dnia 2019-11-07KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 07 listopada 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 07 listopada 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9466
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu pracy,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?967a2ab22daf485e3560a3aba23160f0
Podobne oferty pracy
mile widziane wykształcenie średniewymagane doświadczenie w pracy na magazyniemile wiadzine uprawnienia na wózek widłowywymagana znajomość gospodarki magazynowej1 zmianawynagrodzenie: od 2600 zł bruto (w okresie próbnym)
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-11-09 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
obsługa klienta
ASIX Joanna Kaźmierczak - 2016-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w pracach budowlanych
Usługi Ogólnobudowlane - Witold Talar w Siedlikowie - 2016-02-02 - Siedlików (wielkopolskie)
spawanie konstrukcji stalowych metodą MIG, TIG; czytanie rysunków technicznych, wykonywanie prac ślusarskich, obsługa prasy, wykonywanie zadań zleconych
Biuro Handlowe LOBO Bożkiewicz Jacek - 2017-12-05 - Przebędowo (wielkopolskie)
-Dbanie o ekspozycje towarów.-Obsługa klienta.-Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami.-Dbanie o porządek na sali sprzedaży.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w godzinach: 6.15-14.15, 14.15-22.15 pn-ndz. (system równoważny).
Dino Polska SA - 2017-06-27 - Orzesze (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej jednostki Urzędu Gminy. Dekretowanie faktur, ewidencja i sporządzanie przelewów. Sprawdzanie dowodów księgowych zakwalifikowanych do wypłaty pod względem formalno-rachunkowym (przygotowanie, kompletowanie, wstępna kontrola rzetelności dokumentów, zgodności z planem finansowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych). Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tymzakresie. Przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji należności i zobowiązań na koniec roku. Sporządzanie sprawozdań jednostkowych budżetowych i finansowych. Umowa na czas określony 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 z wyłączeniem środy: 7.30- 17.00 i piątku: 7.30- 14.00. Więcej informacji na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka Urząd Gminy, nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Ustka - 2019-04-04 - Ustka (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Ostrołęka (mazowieckie)
Sprzątanie terenów szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH TOWARZYSTWA SALEZJAŃSKIEGO W OŚWIĘCIMIU - 2018-12-10 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Plewiska (wielkopolskie)
Obsługa kasy, sprzedaż, wykładanie towarów, odpowiedzialność materialna, prawidłowe rozliczanie się z utargów kasowych.
HORYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta
AUDIO-VIDEO RTV Tomasz Głów Nakło n.Not. - 2016-10-03 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości sum na zlecenie i depozytów sądowych w systemie SAP. Ewidencja wynagrodzeń biegłych , tłumaczy przysięgłych oraz kuratorów w systemie SAP (HR) oraz sporządzenie deklaracji podatkowych. Sporządzenie sprawozdań budżetowych. Sporządzenie raportów i analiz dotyczących planowania oraz wykonywania budżetu. Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Sąd Rejonowy w Łomży - 2017-08-21 - Łomża (podlaskie)
-pranie, czyszczenie wyrobów włókienniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Zakrzów (małopolskie)
-
AUTO KOMIS BAVARIA - 2017-04-14 - Łódź (łódzkie)
Montaż stolarki aluminiowej -drzwi i okna.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Kraków (małopolskie)
- toczenie- programowanie
Kamtech Kamil Leszczyński - 2019-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa urządzeń, ich zespołów, wykonywanie części z wykorzystaniem narzędzi i przyrządów ślusarskich uniwersalnych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, sporadycznie dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SP.Z O.O PIŁA - 2016-11-17 - Piła (wielkopolskie)
- ustalanie majątku dłużników oraz ustanawianie zabezpieczeń na majątku ruchomym i nieruchomościach- stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących przewidzianych w przepisach prawa- przenoszenie odpowiedzialności za zobowiązania na spadkobierców i osoby trzecie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-06-27 - Gliwice (śląskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie między innymi: wykonywanie konserwacji oraz drobnych napraw sprzętu oraz urządzeń biurowych; wykonywanie drobnych napraw hydraulicznych i elektrycznych; przekazywanie sprzętu i urządzeń biurowych do wyspecjalizowanego serwisu celem ekspertyzy i naprawy; prace porządkowe na terenie zewnętrznym siedziby Straży (w tym odśnieżanie, utrzymanie zieleni); wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych obiektów Straży, w tym pomieszczeń wynajmowanych na prowadzenie działalności statutowej; cykliczny przegląd stanu technicznego pomieszczeń w wynajmowanych przez Straż obiektach oraz stała współpraca z ich administratorami w zakresie właściwego utrzymania obiektów; prowadzenie pojazdu służbowego, dokonywanie obsługi codziennej i rozliczanie paliwa; wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Straż Miejska w Gdańsku - 2019-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ , PODAWANIE POSIŁKÓW, ZMYWANIE NACZYŃ.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, WSPÓŁPRACA W ZESPOLE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, KULTURA OSOBISTA, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELOW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOMIEJSCE PRACY I KONTAKT OSOBISTY - WOJSKA POLSKIEGO 85, TELEFONICZNY 91 422 03 88, CV NA EMAIL - BIURO (at) LIWENA.SZCZECIN.PL
"LIWENA" Lila Mizielińska - 2019-10-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż ogrodzeń panelowych. Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godz.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „ KOW-BUD” SŁAWOMIR KOWALCZY - 2016-10-25 - Mroczeń (wielkopolskie)
przytowywanie posiłków kuchni tureckiej, nadzór nad pracami w kuchni
SOFRA RENATA CHĄDZYŃSKA ZIEMAK - 2018-02-16 - Marki (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Czyżowice (śląskie)
Stosowanie się do zaleceń lekarza rehabilitacji, układanie programu rehabilitacji ruchowej w oparciu o w/w zalecenia i wskazania oraz realizacja w sposób systematyczny i indywidualny programu usprawnienia ruchowego.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Olsztynie - 2019-06-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentacji do pism i odwołań do kontroli podatkowych, zapoznanie się z programami branżowymi oraz z przepisami podatkowymi
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca przy produkcji podzespołów do sprzętu medycznego, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,praca w warunkach sterylnych.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Błonie (dolnośląskie)
przeprowadzanie napraw i przeglądów samochodów osobowych i dostawczych, montaż wyposażenia, diagnostyka stanu technicznego
FRUKT Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Tarnów (małopolskie)
krojenie
PRACOWNIA MODY ŚLUBNEJ AFRODYTA KAZIMIERA NIECZAJ - 2019-06-04 - Rzeszów (podkarpackie)