LABORANT NASIENNICTWA (NR 1158) Sławęcinek oferta pracy STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: LABORANT NASIENNICTWA (NR 1158)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prace laboratoryjne w Stacji Hodowli i Unasieniania Zwięrząt w Sławęcinku
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Sławęcinek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-100 Sławęcinek, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace laboratoryjne w Stacji Hodowli i Unasieniania Zwięrząt w Sławęcinku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: LABORANT NASIENNICTWA (NR 1158)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławęcinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: laborant nasiennictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Nazwa pracodawcy:
STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Zamczyska 9a, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą pod numerem telefonu 52 357 40 06 lub o kontakt osobisty (wraz z cv) Stacja Hodowli i Unasieniania Zwierząt w Sławęcinku w godz.9.00 -12.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Zamczyska
Numer budynku pracodawcy: 9a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: laborant nasiennictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2016
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 14.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie analiz fizyko - chemicznych, próbek wegla, pobieranie i przygotowywanie próbek węgla zgodnie z normami PN i PN ISSO
LABHAL SPÓŁKA JAWNA M.ŚWIDER B.DUDEK LABORATORIUM BADAŃ WĘGLA - 2018-02-09 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
Moodo Urban Fashion Mode Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Łeba (pomorskie)
Ustawianie maszyn do produkcji butelek z tworzyw sztucznych, kontrola i regulacja parametrów procesu, pomoc w przeprowadzaniu drobnych napraw
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie mikrobiologicznej oceny surowca, materiałów pomocniczych i wyrobów gotowych. Ocena skuteczności mycia i dezynfekcji.Kontakt: teresa.chromiec (at) laktopol.com.pl
Zakłady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w Łosicach - 2017-12-13 - Łosice (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych,obsługa komputera,fakturowanie,projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa kllienta
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ALFA KWIECIEŃ BOGDAN - 2017-02-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa klientów w języku obcym, poszukiwanie przewoźników, sporządzanie ofert, poszukiwanie klientów, negocjowanie stawek handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sieradz (łódzkie)
wykonywanie analiz chemicznych,pobieranie prób z cystern i zbiorników
EUROBAC - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Trzebinia (małopolskie)
jw.
SPICK-AND-SPAN NADIYA MARTSINYAK - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Milicz (dolnośląskie)
zawodowe tapicer, min. 3 lata doświadczenia w zawodzie
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Wtórek (wielkopolskie)
pomoc w przygotowaniu potraw dla klientów restauracji
HOTEL OLEŃKA ODDZIAŁ BARAK - 2016-06-06 - Szydłowiec (mazowieckie)
-
Zakłady Mięsne Kościerzyna Spółka z o.o. - 2016-06-02 - Kościerzyna (pomorskie)
prace administracyjno - biurowe, prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska; pomoc w dziale kadr i księgowości
ECS CABLE PROTECTION SPÓŁKA Z O. O. - 2016-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pokoi w Domu Pomocy Społecznej
Dom Pomocy Społecznej w Starachowicach - 2018-01-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
Podprasówki, prasowanie na gotowo. Doświadczenie zawodowe 5 lat.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "SIR" Krzysztof Groszek - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
roboty drogowe
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dań kuchni polskiej, regionalnej, z karty menu innych narodów (kuchnia ukraińska, białoruska)I zmiana 6-14II zmiana 14-22
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2017-07-03 - Mielec (podkarpackie)
utrzymywanie czystości, sal chorych, dyżurek pielęgniarek, gabinetów lekarskich, korytarzy;
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - architektura/budownictwo, mile widziane doświadczenie, umiejętność obsługi programu Archi Cad i Auto Cad. Kontakt telefoniczny lub mailowy: ppmodul (at) poczta.onet.pl
PRACOWNIA PROJEKTOWA MODUŁ ADAM DOMIN - 2017-11-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzedaż wyrobów farmaceutycznych
APTEKA MIĘTOWA Izabela Miętek - 2018-06-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
APTEKA POD ORŁEM ANDRZEJ GRAJEK - 2017-06-20 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Oława (dolnośląskie)
Pomoc przy pracach ogólnobudowlanych
KOTER - BUD KOTERWA JACEK - 2016-03-04 - Wilcze (wielkopolskie)
UTRZYMYWANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU POMIESZCZEŃ ORAZ SPRZĘTÓW I URZĄDZEŃ , PIELĘGNACJA KWIETNIKÓW, PORZĄDKOWANIE POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH I ADMINISTRACYJNYCH PLACÓWKI ,
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, Program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2018-06-14 - Karlino (zachodniopomorskie)
- Nadzór nad pracą nurków i obsługa sprzętu nurkowego. Praca na terenie całej Polski. Pracodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie (obiad) podczas wyjazdów w delegacje.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną lub dwie zmiany w godzinach: 7:00-22:00 + soboty, niedziele - według zapotrzebowania. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Kierownika prac podwodnych. Wymagany Dyplom Kierownika Prac Podwodnych II lub I Klasy. Wymagana umiejętność obsługi sprzętu nurkowego. Kontakt telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 512-512-999) lub e-mail: office (at) commercialdivers.pl
"NEMO" ROMAN PALACZ - 2017-06-07 - Katowice (śląskie)
Pobieranie próbek, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
Cementownia ODRA SP. A. - 2016-08-26 - Opole (opolskie)