KUCHENKOWA (NR 4115) Bydgoszcz oferta pracy NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KUCHENKOWA (NR 4115)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc przy wydawaniu, robieniu posiłków
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Curie-Skłodowskiej, 85-094 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Pomoc przy wydawaniu, robieniu posiłków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KUCHENKOWA (NR 4115)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagany stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Żabiniec 46, 31-215 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 695-240-943 - p. Olaf w godz. 7:00-15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Żabiniec
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?96b6fb544c5e82b22e53731a9e8fb266
Podobne oferty pracy
prace elekltroinstalacyjne, czytanie projektów
PEK Agnieszka Główczewska - 2017-01-18 - Malbork (pomorskie)
prace budowlane
"THERMIX" LOGISTYKA BUDOWLANA Seweryn Lurka - 2017-11-15 - Wieprzec (małopolskie)
Kierowanie, przewóz osób i obsługa samochodu służbowego wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Cukiernia Tadeusz Czernis - 2016-09-07 - Kolbudy (pomorskie)
proste prace produkcyjne
kontakt przez OHP - 2017-10-11 - Żory (śląskie)
-
"DREW-DOM " ANTECKI ANDRZEJ - 2018-12-31 - Żeromin (wielkopolskie)
obsługa klienta w branży ubezpieczeniowej
Agent Ubezpieczeniowy Bogusław Przerada - 2016-09-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
SPRZATANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH,SOCJALNYCH,SZATNI , ŁAZIENEK ORAZ MYCIE OKIEN
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP.Z O.O - 2017-09-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie mile widziane; zaawansowana znajomość języka ukraińskiego; znajomość technik rekrutacyjnych; zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, rekrutacja pracowników, koordynacja pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Gliwice (śląskie)
wymiana i konserwacja części zamiennych,mycie i konserwacja motocykli,dokonywanie przelądu technicznego,przygotowanie motocykli do transportu,
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Tobiasz Musielak - 2017-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa klienta,ekspozycja i przygotowywanie towarudo sprzedaży,wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości przedmiotów wyposażenia i pomieszczeń sklepu, obsługa kasy fiskalnej
Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM Iława - 2017-09-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wycinanie elementów drewnianych, frezowanie, szlifowanie, łączenie elementó za pomocą kleju, zszywek
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Zakrzewo (wielkopolskie)
obsługa dzieci przy posiłkach, porządkowanie po posiłkach, pomoc w ubieraniu i rozbieraniu dzici, spełnienie czynności opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Chybie (śląskie)
Sprzedawca w branży spożywczej
Firma M.W. Tobowscy Wojciech Tobowski - 2016-01-27 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Mycie pojazdów i pomopc mechanikowi przy naprawach
Stanisław Borek KRAJOWY I MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT TOWARÓW - 2016-05-06 - Wyszków (mazowieckie)
Sortowanie metali.Obsługa belownicy ORWAK 8020.Załadunek i rozładunek metali.Przygotowywanie materialu do wysyłki za pomocą szlifierki.Praca w godz. 7-12, 12-17.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Łódź (łódzkie)
Pomoc bibliotekarzaOferta pracy w ramach robót publicznych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Ochotnica Górna (małopolskie)
sporządzanie analiz, wycena robót, przygotowywanie dokumentacji technicznej inwestycji
ECO-THERM SP. Z O.O. - 2016-05-09 - Łowicz (łódzkie)
wykładanie towarów, obsługa kas fiskalnych
Beetsma Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedawca części i akcesoriów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - 2019-04-04 - Bełchatów (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- Wytwarzanie produktów, sprawozdanie stanu technicznego linii produkcyjnej, kontrolowanie jakości wytwarzanych wyrobów.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Firmy / Według zleceń teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
obsługa agregatu tynkarskiego
Primex Tomasz Brzeziński - 2017-06-14 - Gralewo (lubuskie)
Księgowanie przelewów w programie "SEZAM", zakładanie polis ubezpieczeniowych, praca z programem GTF - udzielanie kredytów.
"ALICJA" ALICJA CZAPLICKA - 2018-04-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów, sprzedaż i fachowe doradztwo, zapewnienie dostępności towarów na dziale i ich prawidłowe oznakowanie, porzaek na dziale,
LEROY MERLIN Polska Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Złotniki (wielkopolskie)
Pomoc w opracowaniu dokumentacji technicznej /projektowej/ branży archtektonicznej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Legnica (dolnośląskie)