KSIĘGOWY Żabieniec oferta pracy Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny w Żabieńcu
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: •prowadzi ewidencję środków trwałych•sprawdza dokumenty pod względem formalnym i rachunkowym•wprowadza dokumenty do programu księgowego•dekretuje i rozlicza kasy złotówkowe i walutowe•wystawia faktury•przypomina klientom o uregulowaniu zaległych płatności (przeprowadza windykacje)•rozlicza inwentaryzację magazynów i wyposażenia•przeprowadza procedury udzielania zamówień publicznych, prowadzi dokumentację związaną z procedurą udzielania zamówień publicznych•pomoc w archiwizacji dokumentów
Data publikacji: 2020-05-08
Lokalizacja: Żabieniec (mazowieckie)
Pracodawca: Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny w Żabieńcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 48, 05-500 Żabieniec, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•prowadzi ewidencję środków trwałych•sprawdza dokumenty pod względem formalnym i rachunkowym•wprowadza dokumenty do programu księgowego•dekretuje i rozlicza kasy złotówkowe i walutowe•wystawia faktury•przypomina klientom o uregulowaniu zaległych płatności (przeprowadza windykacje)•rozlicza inwentaryzację magazynów i wyposażenia•przeprowadza procedury udzielania zamówień publicznych, prowadzi dokumentację związaną z procedurą udzielania zamówień publicznych•pomoc w archiwizacji dokumentów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żabieniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: staż pracy min 1 rok na danym stanowisku
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie Rybacki Zakład Doświadczalny w Żabieńcu
danePracodawcy_nip: 1230037734
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Główna 48, 05-500 Żabieniec, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: piaseczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1418
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Żabieniec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0006669
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.05.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?51d5948e037478eef8a757df259ad8e8
Podobne oferty pracy
- identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowanie na rynek wschodni)- promowanie usług firmy; sporządzanie raportów; prowadzenie strony internetowej. Tworzenie bazy telefonicznej klientów z uwzględnieniem cech adresata. Przekazywanie klientowi telefonicznie informacji
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
1. Prace porządkowe n aterenie domu2. Udzielanie wsparcia w sytuacjach trudnych, kryzysowych3. Ścisła współpraca z personelem terapeutyczno-opiekuńczym4. Usuwanie nieczystości, dezynfekowanie pomieszczeń5. Utrzymanie w czystości pokoi mieszkalnych, pokoi dziennego pobytu oraz innych pomieszczeń stosownie do potrzeb
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Lublin (lubelskie)
przeglądy, konserwacja oraz gwarancyjna lub pogwarancyjna naprawa komputerów, urządzeń peryferyjnych i sieciowych, czynności związane z modernizacją i konfiguracją (rekonfiguracją) sprzętu, usuwanie prostych uszkodzeń mechanicznych wykrytych w czasie okresowych przeglądów
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Władysławów (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;wykształcenie min. średnie ekonomiczne i posiadanie dwuletniej praktyki w księgowościwiedza z zakresu ustawy o rachunkowościposiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość księgowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracyw zespole, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wymagane dokumenty:list motywacyjny,życiorys (CV) ze zdjęciem,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy),kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o niekaralności (wybrany kandydat do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć oryginał aktualnego zaświadczenia o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),opinie o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takowe posiada).Miejsce i termin złożenia dokumentów:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki od poniedziałkudo piątku w godz. 8:00 - 15:00 lub przesłać listem poleconym na adres Domu Pomocy Społecznej 90- 145 Łódź, ul. Narutowicza 114, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata z dopiskiem ''Nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze księgowego'' w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2015 r. godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Niezwłocznie po zakończeniu naboru, informacja o jego wyniku zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPS w Łodzi www.bip.mops.lodz.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów. Dom Pomocy Społecznej ul. Narutowicza 114 w Łodzi nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 679 12 55, 42 678 46 23.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie dokumentacji transportowej (CHR)- prowadzenie tachobuch i książeczki godzin pracy- obsługa nawigacji- organizacja przestrzeni ładunkowej- zabezpieczenia ładunkowej- wysyłka dokumentów transportowych
Paka Logistics Piotr Joksz Władysławowo - 2017-07-21 - Władysławowo (pomorskie)
utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów
ESEN WOJCIECH MICHORZEWSKI - 2018-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
montaż bram garażowych oraz bram przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Zielona Góra (lubuskie)
ocena ilościowa i jakościowa oraz pakowanie produktów (odzież, obuwie, dodatki), prowadzenie prostych czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową
kontakt przez OHP - 2019-06-17 - Zielona Góra (lubuskie)
produkcja narzędzi do tłoczenia-matryce poligraficzne
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
SINJA Firma Handlowo-Usługowa Jerzy Czekaj - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
opracowywanie planów finansowych placówki, sporządzanie sprawozdań finansowych, analiza rozliczeń kosztów działalnosci placówki zgodnie z preliminarzem, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, sporzadzanie listy płac, sporządzanie raportów bankowychwymagana umiejętność obsługi programów Rewizor i Gratyfikant Nexo, min. 2 lata doświadczenia w księgowosci NGO
Fundacja im. Brata Alberta w Krakowie Warsztat Terapii Zajęciowej Bratanki w Toruniu - 2017-07-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nysa (opolskie)
- zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.- przygotowywanie propozycji do planów remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury towarzyszącej,- nadzorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 07:00-15:00.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ROW" - 2020-07-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie jakości i zgodności ze standardamie zarządzania projektami systemów informatycznych, doradztwo i konsultowanie w sprawach tworzenia i konfiguracji projektu i programu oraz ocena wykonania, wykonywanie zadań i wszelkich czynności w procesach informatycznych wg. ustalonej specyfikacji, uczestnictwo w projekcie dotyczącym systemów informatycznych i wspieranie poprzez kluczowe decyzje, zapewnienie aby inwestycje i inicjatywy podejmowane w zarządzaniu projektami były zgodne ze strategią biznesową i priorytetami.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Samodzielna/y ksiegowa/y.
MAG - BED Janusz Rejmer - 2018-10-01 - Jeziorko (podlaskie)
Ksiegowanie dokumentów.
Spedycja Międzynarodowa Agroland-Cargo Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Sobolew (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji podatkowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Tychy (śląskie)
nauka obsługi interesantów, nauka udzielania informacji w oparciu o zdobytą wiedzę z zakresu przepisow prawnych i procedur obowiązujących w ARiMR, pomoc w wysyłaniu korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
podawanie posiłków, pomoc przy karmieniu dzieci niepełnosprawnych, sprzątanie. Wymagana aktualna książeczka zdrowia, wysoka kultura osobista, punktualność.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie rachunkowości firmy, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Mojsławice (lubelskie)
KSIĘGOWOŚĆ
RUBIN FINANCE - 2018-02-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
fakturowanie sprzedażyrozliczenia kierowcówinne prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Złotów (wielkopolskie)
pakowanie wyrobów wędliniarskich i mięsa
kontakt przez PUP - 2020-04-27 - Kutno (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie rezerwacji hotelowych. Wystawianie faktur i paragonów dla Gości. Informowanie o ofercie. Korespondencja email z Gośćmi hotelu.
SPEC Spółka z o.o. - 2018-06-26 - Kościerzyna (pomorskie)