KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA Wodzisław Śląski oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "ROW"
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.- przygotowywanie propozycji do planów remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury towarzyszącej,- nadzorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 07:00-15:00.
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "ROW"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 43, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.- przygotowywanie propozycji do planów remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury towarzyszącej,- nadzorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 07:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI OSIEDLA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2415
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "ROW"
danePracodawcy_nip: 6470508561
danePracodawcy_regon: 00048483100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 43, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: wodzisławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2415
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944853
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 43
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowawww.sm-row.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2020
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78b47bcfd23167e3512dec464f2e42da
Podobne oferty pracy
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
TRANSPORT ŻYWEGO DROBIU W KONTENERACH; CODZIENNIE POWRÓT NA BAZĘ.
AVILOG POLSKA SP. z o.o. - 2018-01-02 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)
Zarządznie zespołem, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klentów zgodnie ze standardami firmy
ABRA S.A. - 2017-01-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
prowadzenie działa diagnostycznych, dortyczących uczniów, wspieranie mocnych stron ucznia, udzielanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej, mediacje i interwencje w sytuacjach kryzysowych, pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych mozliwości uczniów
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Chotkowie - 2020-08-06 - Chotków (lubuskie)
KOORDYNOWANIE PRAC PRACOWNIKÓW W NOWOWYBUDOWANYCH BUDYNKACH ,UTRZYMANIE PORZĄDKU WOKÓŁ WYBUDOWANYCH BUDYNKÓW.WROCŁAW I OKOLICE WG.ZLECEŃ, aktualne zlecenia Wrocław, ul. Mieszczańska, Kiełczów, później wg zleceń Czas pracy 40 godzin tygodniowo ,dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole zmianowość pracy zgodnie z warunkami pogody.sala B
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprzedaży, zarządzanie zespołem, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, kontakt z klientami i kontrahentami w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łazy (mazowieckie)
.
BRYG-BUD PLUS - 2017-01-12 - Sałki (mazowieckie)
Prowadzenie budowy, organizacja budowy, zapewnienie realizacji zleceń wpisanych do dziennika budowy, prowadzenie dokumentacji prowadzonej budowyzgodnie z projektem.
" TRANSKOP " FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STEFAN CZEREP - 2018-04-24 - Lubin (dolnośląskie)
Administrowanie i kompleksowa obsługa biurajedna zmiana 9-17oferta pracy dla osób powyżej 30r.ż ze wskazanym kandydatem
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów , obsługa urządzeń, narzędzi
Autocentrum Dariusz Kobryń - 2019-07-03 - Debrzno (pomorskie)
Opieka nad osobami starszymi
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Kładzenie płytek. Praca w Kaliszu
TADEUSZ NOWACKI EUROKOLOR PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE - 2020-05-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Planowanie, realizacja i koordynacja zadań w zakresie inwestycji i remontów Spółki, systemu ciepłowniczego
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2020-03-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji budowy , koordynowanie zadań na budowie,kontakt z przedstawicielami nadzoru budowlanegokontakt z dostawcami, reprezentowanie firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Chorzów (śląskie)
Obsługa maszyn stolarskich, kontrolowanie jakości produkcji, montaż elementów, znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego ze względu na pracę w międzynarodowym zespole. Praca dwuzmianowa w godzinach 06.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00.
Forest Style Industry Bolesławiec Sp. z o.o. - 2019-05-23 - Przejęsław (dolnośląskie)
Nadzór nad podległymi pracownikami. Prowadzenie spraw remontowych. Przeprowadzanie przetargów, zawieranie umów. Prowadzenie spraw terenowo-prawnych.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
Koszenie, grabienie, obsługa ciągnika rolniczego, obsługa maszyny czyszczącej Numatic.
PHU MASTERCLEAN RADOSŁAW ŁOŚ - KOROBCZAK - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Adekwatnie do stanowiskaPraca w Ptak OUTLET w salonie AMERICANOSDwa miesiące umowa zlecenie, póżniej umowa o pracę.
Sportimpex s.c - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji, pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału, planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne, negocjowanie warunków umów na prace j.w, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w, bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro, prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych, sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg i wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5000,00zł, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, inne zlecone prace przez kierownika wydziału inżynierii miejskiej wynikające z zadańi regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.
Urząd Miasta - 2016-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy.CV na adres e-mail praca (at) marketdino.pl
Dino Polska S.A. - 2016-01-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń produkcyjnych i instalacji, planowanie remontów, nadzór nad naprawami oraz pracami konserwacyjmnymi maszyn oraz budynków. Planowanie uruchomień nowych procesów technologicznych oraz zakupu części zamiennych. Nadzór i prowadzenie dokumentacji maszyn i budynków. Analiza przyczyn i skutków awarii. Wspołpraca z dostawcami części oraz firmami serwisowymi. Ustalenie budzetu na inwestycje i koszty ogólne działu, kontro;a realizacji budżetu. Kierowanie pracą zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych. Praca na terenie województwa świętokrzyskiego. Kontakt: Zbigniew Syncerz tel. 509 237 346.
SYN - PUCH Syncerz Zbigniew w Chomentowie - 2018-02-19 - Chomentów (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2018-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja i nadzór nad realizacją indywidualnych planów, obsługa klienta.
ABRA S.A - 2016-06-13 - Augustów (podlaskie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z zawartymi umowami,dokumentami projektowymi, opisem technicznym oraz wymogamisztuki budowlanej., praca wgodz. 7-15
PG Budowa s.c - 2017-07-14 - Brzezie (opolskie)
Zarządzanie personelem, logistyką w układaniu towaru i jego zamawianiu.
P.P.H.U. "PRO-ONE" Piotr Krztoń Trzebownisko - 2016-09-06 - Zarzecze (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik magazynu
"CERVAX" Ceremuga Wojciech - 2017-11-13 - Śleszowice (małopolskie)
praca umysłowa wykonywana przez cały rok na zewnątrz na placu budowy oraz w pomieszczeniach, organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2017-12-29 - Zielona Góra (lubuskie)
POMOC W NAKŁADANIU POWŁOK METALOWYCH NA PODŁOŻA METALOWE ORAZ NIEMETALOWE PRZEWODZĄCE PRĄD ELEKTRYCZNY W CELACH OCHRONNYCH, ASYSTOWANIE W PROCESACH GALWANICZNYCH PRACOWNIKOWIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOKŁADNOŚĆ, PRECYZYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)