KSIĘGOWY (PRACA DLA MŁODYCH-DOPEŁNIENIE) Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY (PRACA DLA MŁODYCH-DOPEŁNIENIE)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -księgowanie-rozliczanie klientów
Data publikacji: 2016-05-25
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -księgowanie-rozliczanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY (PRACA DLA MŁODYCH-DOPEŁNIENIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 08.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.08.2016
Oferta pracy ważna do: 16.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Księgowy / młodszy księgowy
KJ Consulting Katarzyna Hals-Chalcarz - 2016-10-20 - Tarnów (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Strzegom (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej,wystawianie rachunków, faktur VAT, sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów, obsługa finansowo - księgowa przedsiębiorstw i stowarzyszeń
Centrum Księgowości i Edukacji Finansowej Piotr Jaworek - 2016-03-03 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie zawodowe, obsługa komputera oraz internetu, znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym
BEMAR BENON BRZEZIŃSKI - 2016-01-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów- prowadzenie ewidencji VAT- prowadzenie spraw kadrowych- rozliczanie, porządkowanie dokumentów, - archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
EWL Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości, wprowadzanie i archiwizacja dowodów księgowych, komunikacja z ZUS, US, GUS, przygotowywanie raportów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - przetwarzanie faktur, w tym ich kodyfikacji zgodnie z PMI P&P, SoX, zgodnie z wymogami i przepisami fiskalnymi. Utrzymywanie kontroli nad przepływem faktur dla określonej grupy dostawców i rozwiązywanie elementów, które są zaległe i oczekujące. - Rozumienie PMI P&P, SoX,, zgodność z wymogami i przepisami fiskalnymi wynikającymi z ustawowych wymagań - Bliska kooperacja z podmiotami powiązanymi, dostawcami i działem SCE zajmującym się tworzeniem rekordów, kontrolą i płatnościami, aby zapewnić terminowe czyszczenie elementów. - Utrzymywanie dobrej komunikacji i relacji z klientami i dostawcami poprzez terminowe odpowiadanie na pytania i dostarczanie dokładnych informacji -Uczestniczenie w przygotowywaniu raportów, aby wypełnić wymogi kontrolne (kontrola skanowania). Wykonywanie pod nadzorem i z pomocą bardziej doświadczonych członków zespołu różnych analiz, aby polepszyć cykl przetwarzania faktur.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie KPiR, REY-VAT, ewidencji ryczałtu, sporządzanie deklaracji VAT i PIT, rozliczeń rocznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości, raportowanie (zyski, straty, bilans, itp.)
Profensa Sp. z o. o. - 2018-01-04 - Kraków (małopolskie)
Pomoc psychologiczna dla osadzonych
Zakład Karny w Medyce - 2017-07-21 - Medyka (podkarpackie)
Praca na pojeżdzie ciężarowym na terenie kraju i UE
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Duszniki (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
dekretacja i księgowanie: faktur sprzedaży, raportów kasowych, rozliczeń, wyciągów bankowych, rozliczeń różnic kursowych, podróży słuzbowych, uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT
WARYŃSKI ORIGIN Sp.z o.o. - 2018-02-22 - Żelechów (mazowieckie)
-Kontrola jakości części dla przemysłu motoryzacyjnego-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na e-mail: rekrutacje.pszczyna (at) teamprevent.com
Team Prevent Poland Sp.zo.o. - 2017-05-02 - Tczew (pomorskie)
Pełna obsługa księgowa , kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie i doświadczenie- brak wymagań; sumienność, obowiązkowość; utrzymanie porządku na powierzchni klatek schodowych, mycie schodów, okien, balustrad, drzwi; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
NEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-21 - Gliwice (śląskie)
zgodny, praca w Biskupcu
F.H.U.P. AGRO-HANDEL Kazimierz Grunberg - 2018-02-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wykrawanie i łączenie elementów obuwia
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Chełm (lubelskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa zamówień, udzielanie informacji
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SP. Z O. O. - 2015-12-01 - Bychawa (lubelskie)
utrzymanie czystości stanowiska pracy; zamiatanie; mycie sprzętu budowlanego, grabienie, pracownik przy budowie dróg;placowy
KOWALSKI BUDOWNICTWO Sp. z o.o - 2018-04-12 - Podgórzyn (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe na cmentarzu Batowice
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
Załadunek, rozładunek towarów, transport drogowy towarów na trasach międzynarodowych.
Kornet sp z o.o. - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
1. Prowadzenie Ksiąg Handlowych oraz KP i R. 2. Sporządzanie miesięcznychdeklaracji rozliczeniowych: - VAT, VAT-UE, CIT - podatek dochodowy od osóbfizycznych, - deklaracji rozliczających składki ZUS. 3. Bieżące analizowanie iuzgadnianie kont księgowych. 4. Sporządzanie listy płac z tytułu umów o pracę .5. Obliczanie wynagrodzeń z tyt. umów zlecenie, o dzieło. 6. Prawidłowe,rzetelne i terminowe obliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych,opiekuńczych, składek ZUS, urlopów, oraz wszystkich dodatków i za prawidłowedokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. 7. Sporządzanie sprawozdań finansowych.8. Rozliczanie zaliczek i delegacji zagranicznych. 9. Prowadzenie ewidencjirozliczenia limitu rzeczowych nagród dla poszczególnych pracowników. 10.Sporządzanie rocznych informacji o wysokości dochodów pracowników orazrozliczenie dochodów osób, które zgłoszą chęć rozliczenia przez Spółkę. 11.Sporządzanie sprawozdań do GUS. Praca od 7-15
HOSSA Sp. z o. o. - 2018-04-23 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2017-08-02 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, faktur VAT
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Żory (śląskie)
1) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej w programie Rewizor z podziałem na rejestry, czyli prowadzenie: - rejestru zakupu, - rejestru bankowego, - rejestru sprzedaży, - rejestru uzupełniającego.2) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z jej comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka.3) sporządzanie listy plac.4) prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu składek, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych,5) terminowe sporządzanie deklaracji ZUS DRA.6) Terminowe prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzanie deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40.7) Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.8) Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami za sprzedane usługi oraz zakupione środki trwałe, materiały, usługi, leki.9) Rozliczanie pracowników materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie Ośrodka.10) Odpowiedzialność materialna i prawna z tytułu wykonywanych obowiązków.11) Wykonywanie innych czynności mających związek z pracą, zleconych przez przełożonych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw : o działalności leczniczej , o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp..Uprawnienia Certyfikaty specjalisty ds. rachunkowości, szkolenia z Nowego Płatnika itp., ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie pracy: minimum 1 rok w służbach finansowo księgowych, doświadczenie pracy w publicznych samodzielnych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
dobór materiałów/skór,,krojenie wyrobów z materiałów/skór,sprawdzanie jakości,krojonych materiałów
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2015-12-01 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzór nad pracą kierowców, prace biurowe, kontakt z klientem
BARAN TRANSPORT SPEDYCJA - 2017-03-22 - Tenczynek (małopolskie)