KSIĘGOWY Płock oferta pracy Sąd Okręgowy w Płocku
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań wykonywanych na stanowisku pracy należeć będzie księgowanie dokumentów związanych z postępowaniem sądowym.
Data publikacji: 2020-08-12
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań wykonywanych na stanowisku pracy należeć będzie księgowanie dokumentów związanych z postępowaniem sądowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: kandydat winien spełniać warunki określone w art. 2 pkt 1 - 6 ustawy z 18.12.1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury ( t.j. - Dz. U. z 2018 r. poz. 577 ) oraz załączniku do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury ( ... ) (Dz. U. z 2017 r. poz. 485, z późno zm. ) : 1. pełna zdolność do czynności prawnych, 2. wykształcenie wyższe ekonomiczne ( preferowane kierunki - rachunkowość i finanse), 3. nieposzlakowana opinia, 4. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 5. nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo, skarbowe, 6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; ponadto: 1. biegła umiejętność obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych (Word i Excel), 2. umiejętność obsługi informatycznych programów finansowo księgowych ( preferowana znajomość systemu SAP ), 3. znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i finansów, a w szczególności następujących przepisów: - ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351 z późno zm. ), - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. ~ finansach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 869 z późno zm. ), - rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z 19 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki finansowej działalności inwestycyjnej sądów powszechnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1476), - rozporządzenia Ministra Finansów z 7 grudnia 2010 r. w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1718), 4. umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania czasem, 5. kreatywność, 6. komunikatywność, 7. zdolność analitycznego myślenia, 8. odporność na stres, 9. umiejętność pracy w zespole, 10. kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Płocku
danePracodawcy_nip: 7741071965
danePracodawcy_regon: 000570654
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłoszenia do konkursu należy złożyć do 04 września 2020 r. do godziny 1530 w urnie wystawionej w Sądzie Okręgowym w Płocku - opisane, w zamkniętej kopercie lub nadać drogą pocztową ( za datę złożenia uważa się datę stempla pocztowego ). Dodatkowych informacji o konkursie udziela Kierownik Oddziału Kadr Sądu Okręgowego w Płocku - te1.24/269 73 27 lub 24/269 73 25 Zgłoszenie powinno zawierać: 1. List motywacyjny ze wskazaniem oznaczenia konkursu, 2. CV, 3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych (zał. nr 3 ), 4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (zał. nr 3 ), 5. oświadczenie o nie prowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe ( zał. nr 3 ), 6. oświadczenie o stanie zdrowia ( zał. nr 3 ), 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacji (zał. nr 2 ), 8. kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie i doświadczenie. Zgłoszenia nie spełniające wymogów formalnych nie podlegają dalszej ocenie. Nie jest dopuszczalne uzupełnienie dokumentacji przez kandydata w trakcie trwania konkursu. Konkurs składać się będzie z trzech etapów: 1. selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu Po przeprowadzeniu etapu komisja konkursowa ustali listę kandydatów zakwalifikowanych do II etapu i ogłosi ją wraz z terminem 1 miejscem przeprowadzenia kolejnego etapu na stronie internetowej sądu www.plock.so.gov.pl 2. testu wiedzy Po przeprowadzeniu etapu komisja konkursowa ustali listę kandydatów zakwalifikowanych do III etapu i ogłosi ją wraz z terminem 1 miejscem przeprowadzenia kolejnego etapu na stronie internetowej sąduwww.plock.so.gov.pl 3. rozmowy kwalifikacyjnej Po przeprowadzeniu etapu komisja konkursowa wyłoni kandydata na staż urzędniczy oraz ustali listę rezerwową kandydatów i ogłosi ją na stronie internetowej sądu - www.plock.so.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.08.2020
Oferta pracy ważna do: 04.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd67a24109cd651b2d4d8a64a18c5845
Podobne oferty pracy
Produkcja ciast, ciasteczek, dekoracje tortów i ciasteczek.
Ciastkarnia DELICJA S.C. Maria Górecka Tadeusz Górecki - 2018-01-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
ADMiZ Administracja i Zarządzanie Hanna Strus - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowychsporządzanie sprawozdań finansowychmonitorowanie zmian w przepisachznajomość programów "Comarch", "Optima".
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-03 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca na księgowej w biurze rachunkowym do obsługi KPiR
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2020-05-21 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa maszyny do produkcji tulei papierowych, sortowanie, układanie i pakowanie produktu gotowego na palecie
DHM POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-06-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-
VISTAL OCYNKOWNIA SP. Z O. O. - 2017-02-02 - Liniewo (pomorskie)
Obsługa księgowa firmy handlowej.
TABAK GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Mechanik, naprawa autobusów miejskich. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność całdobowa. Przewidywany okres wykonywania pracy: minimum 3 lata.
Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. - 2020-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
montaż elementów, linki samochodowe
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów, kontakt z nimi, zamawianie towarów i składanie raportów w języku chińskim, kontakt z chińskim Zarządem, zastępowanie innych pracowników, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie księgi głównej budżetu. Prowadzenie kart wydatków i dochodów w układzie klasyfikacji budżetowej. Uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej. Sporządzanie przelewów bankowych. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej. Sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie wydatków budżetowych. Analizowanie celowości wydatków. Kontrola i terminowe rozliczanie zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego i ZUS. Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą działu zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Godziny pracy 7:30-15:30
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego - 2020-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dowożenie posiłków do klientów
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Ropczyce (podkarpackie)
- Opis stanowiska: Samodzielne księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych prawem deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym. Księgowanie wyciągów bankowych. Kontrola i uzgadnianie kont księgi głównej. Uzgadnianie rozrachunków i kontrola płatności.- Warunki zatrudnienia: pełny etat, płaca zasadnicza, dodatek za wysługę lat, pakiet socjalny, nagrody roczne.- Wynagrodzenie: 2200-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania: Wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia). Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Księgowego/Księgowej. Znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych. Umiejętności obsługi programów księgowych. Obsługa programów MS Office (Excel, Word). Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, terminowość i sumienność. Rozliczanie projektów Unijnych. Wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych oraz przepisów podatkowych.Wymagania dodatkowe: Obsługa systemu bankowości NBE. Obsługa zleceń płatniczych BGK. Znajomość programu Finansowo-Księgowego QNT. Obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa Trezor. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.oskierko (at) ohp.pl
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa spółek, głównie na księgach handlowych, księgowanie dokumentów, wystawianie faktur. Mile widziana obsługa spraw kadrowo-płacowych. jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie 2000-2500 zł brutto (w zależności od doświadczenia możliwość negocjacji wyższego wynagrodzenia).Kontakt z pracodawcą: styc (at) biuro-brp.plInformacja o ofercie w sali E.
"BIURO RACHUNKOWO - PODATKOWE K&P - S.TYC I M.MUCHA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwój sieci sprzedaży handlowej; zawieranie kontraktów handlowych z klientami krajowymi oraz wietnamskimi; współpraca z szefem oraz innymi pracownikami w zakresie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Jabłonowo (mazowieckie)
Mycie stoisk, pojemników, mycie zamrażarek, mycie stołów, mycie regałów, mycie wycieraczek przed wejściem itp. Dbanie o dobre relacje z Klientem.
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-16 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Praca w Rybniku. Wykształcenie wyższe - księgowa. Mile widziane doświadczenie i znajomość programu księgowego Optima. Charakterystyka pracy: prace administracyjno-biurowe, wprowadzanie FV do programu ksiegowego Optima, prowadzenie magazynu, przygotowanie dokumentów dla działu księgowego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy projekt (at) av-biurorachunkowe.pl.
AV SPÓŁKA Z O. O - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie pełnej księgowości w firmie produkcyjnejzajmującej się produkcją meblimiejsce wykonywania pracy- Małachowo Złych Miejsc
"AGPOL" - ANNA PUTZ - 2017-03-01 - Powidz (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Mełno (kujawsko-pomorskie)
prace remontowo-budowlane, takie jak : tynkowanie, murowanie, montaż, rozbiórka, roboty ciesielskie, prace wykończeniowe: malowanie, szpachlowanie, regipsy,
PUH RUSIECKI - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Malowanie przy użyciu wysokociśnieniowych urządzeń.
PROiA OLEMER Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
-Weryfikacja dokumentow księgowych;- Wprowadzanie dokumentow do programu OCR- owego Saldeo;- Weryfikacja i przenoszenie do PKPiRiEP oraz KH;- Księgowanie;- Sporzadzanie dokumentow, np. faktur, pism, delegacji służbowych i innych oraz ich rozliczenia;- Odbiór dokumentow od klientow; - Korespondencja mailowa;- Kontakt bezpośredni.Kontakt telefoniczny z pracodawcą: 506-164-668 lub mailowy: biuro (at) ksiegowiidoradcy.pl
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Zieleń (wielkopolskie)
sprzedaż art. spożywczych, monopolowych, realizacja zamówień
Firma Handlowo-Usługowa Tomasz Łużyński - 2017-02-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programów księgowych
AT SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzanie i rozliczanie faktur, prowadzenie miesięcznych analiz kont klientów, analiza ryzyka, księgowanie zawartych transakcji
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Kraków (małopolskie)
1) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej w programie Rewizor z podziałem na rejestry, czyli prowadzenie: - rejestru zakupu, - rejestru bankowego, - rejestru sprzedaży, - rejestru uzupełniającego.2) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z jej comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka.3) sporządzanie listy plac.4) prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu składek, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych,5) terminowe sporządzanie deklaracji ZUS DRA.6) Terminowe prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzanie deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40.7) Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.8) Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami za sprzedane usługi oraz zakupione środki trwałe, materiały, usługi, leki.9) Rozliczanie pracowników materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie Ośrodka.10) Odpowiedzialność materialna i prawna z tytułu wykonywanych obowiązków.11) Wykonywanie innych czynności mających związek z pracą, zleconych przez przełożonych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw : o działalności leczniczej , o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp..Uprawnienia Certyfikaty specjalisty ds. rachunkowości, szkolenia z Nowego Płatnika itp., ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie pracy: minimum 1 rok w służbach finansowo księgowych, doświadczenie pracy w publicznych samodzielnych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
Obsługa maszyn, sprawdzanie stanu olejów, obsługa wózka widłowego, wymiana układów filtrujących, gospodarka odpadów, ewidencja zużycia produktów.
HOUGHTON POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2019-09-04 - Oleśnica (dolnośląskie)
Montaż i demontaż dekoracji. Równoważny czas pracy - wg grafiku. Oferta dostępna w sali D, B, F. Kontakt z pracodawcą - 71 789 04 54, Wiesław Hutnik.
Teatr Muzyczny CAPITOL - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)