KSIĘGOWY Lubań oferta pracy BIURO RACHUNKOWE J&J Joanna Szkudlarek
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT. Analiza dokumentów pod kątem rachunkowym. Weryfikacja i kontrola sald, rejestrów i rozrachunków. Uczestniczenie w procesach miesiąca: obliczanie zaliczek, przygotowywanie deklaracji VAT i plików JPK oraz inne prace biurowe.
Data publikacji: 2020-02-25
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE J&J Joanna Szkudlarek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Strażacki 25, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT. Analiza dokumentów pod kątem rachunkowym. Weryfikacja i kontrola sald, rejestrów i rozrachunków. Uczestniczenie w procesach miesiąca: obliczanie zaliczek, przygotowywanie deklaracji VAT i plików JPK oraz inne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie min. 2 lata w biurze rachunkowym, znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego. Umiejętne i efektywne wykorzystywanie programów podatkowych. Znajomość obsługi Office. Sumienność, dokładność, terminowość.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE J&J Joanna Szkudlarek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Osiedle Lniarskie 16, 59-630 Mirsk, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lwówecki
Gmina pracodawcy: Mirsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mirsk
Ulica pracodawcy: Osiedle Lniarskie
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b5953c9c50125e36f5bbbdabb5cc4b2
Podobne oferty pracy
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
współprowadzenie pełnej księgowości instytucjiudział w sporządzaniu sprawozdań finansowychanaliza rozrachunkówbieżące ujmowanie faktur, paragonów fiskalnych w rejestrze
Teatr im.FREDRY w Gnieźnie - 2019-07-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawami o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych o raz innymi właściwymi przepisami, polegające na:Zorganizowaniu, sporządzaniu, przyjmowaniu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: właściwy przebieg operacji gospodarczych, ochronę mienia jednostki budżetowej, bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający: terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu przedszkola, nadzorowanie innych pracowników w zakresie rachunkowości, w szczególności specjalisty i intendenta.Prowadzenie gospodarki finansowej przedszkola zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegające między innymi na: dysponowaniu środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami, zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów, przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych, opracowywaniu projektów planów finansowych budżetu, opracowywaniu dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, klasyfikowaniu dowodów księgowych według podziałów klasyfikacji budżetowej, prowadzeniu księgowości syntetycznej i analitycznej, księgowości rozrachunków, uzgadnianiu sald z dłużnikami i wierzycielami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów i dyspozycji rodzących konkretne skutki finansowo - ekonomiczne, terminowym i właściwym pod względem formalnym i rachunkowym przygotowywaniu wypłat dla pracowników przedszkola, naliczaniu i odprowadzaniu należności podatkowej i opłat zgodnie z prawem, naliczanie i odprowadzanie składek ZUS i sporządzanie Rp, sporządzaniu okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z odrębnymi przepisami, sporządzanie sprawozdań GUS, rozliczenie z PFRON, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń VAT.Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, w sposób zapewniający wstępną kontrolę legalności dokumentów przedkładanych do księgowania w powiązaniu ich z planami finansowymi oraz właściwym gospodarowaniem powierzonym mieniem przedszkola, przeciwdziałanie naruszaniu przepisów o dyscyplinie finansów publicznych, współudział w kontrolach problemowych realizowanych na wniosek dyrektora.Opracowywanie, we współpracy z dyrektorem, planów dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania budżetów, sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz analiz okresowych z wykorzystania środków i prognozowanych zmian w roku budżetowym, fachowe doradztwo, instruktaż w zakresie planowania, szczególnie w przygotowaniu niezbędnych danych do sporządzania wniosku budżetowego do projektu planu finansowego. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora dotyczących prowadzenia rachunkowości, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji i innych procedur wynikających z konieczności właściwego funkcjonowania jednostki.Ogłoszenie dostępne na BIP: https://pm6minskmazowiecki.bip.e-zeto.eu/bip/209_pm6minskmazowiecki/fckeditor/file / ogloszenie%20stycze%C5%84.pdf
Przedszkole Miejskie Nr 6 - 2019-01-09 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa maszyn UV o LATEX; obsługa ploterów tnących; wsparcie działań post-produkcyjnych; korekty plików otrzymanych od klientów; obsługa klientów; koordynacja dostaw materiałów do drukarki. praca w godz. 8-16
12M Alicja Wąsowska - 2017-02-24 - Opole (opolskie)
- Wprowadzanie wyciągów bankowych,- Wprowadzanie faktur zakupowych,- Sprawdzanie dokumentów źródłowych,- Rozliczanie sprzedaży,- Wprowadzanie danych osobowych do systemu,- Porządkowanie teczek osobowych,- Rozkładanie dokumentów,- Pomoc w bieżącej [racy w dziale kadr.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Mońki (podlaskie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sprzedaż towarów (napoje, woda), obsługa klientów w Wałbrzychu i okolicach.
"ELDO" E.LENART - H.KANIA SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
pełna księgowość
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kluczbork (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Kraków (małopolskie)
Według programu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami, prowadzenie kadr, ZUS, GUS, PFRON.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Opalenicy - 2016-02-23 - Sielinko (wielkopolskie)
naprawa usterek, drobne remonty
Puckie Centrum Medyczne Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-01 - Puck (pomorskie)
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym wszystkich faktur oraz innych dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów dot. finansowania z budżetu środków europejskich i innych projektów, przygotowanie danych do sprawozdań z wydatków finansowych z EFS-Rb28, uzgadanianie i analiza kont, wprowadzanie do systemu FK planu budżetu finansowego i zadaniowego dla OHP oraz wszelkich zmian w planie, wprowadzanie i uzgadnianie noty płacowej dot. Rynku Pracy- Rezultaty , nadzorowanie wydatków zgodnie z preliminarzem OHP jako realizator usług rynku pracy, nadzorowanie- uzgadnianie i przygotowywanie danych z wydatków dot. budżetu zadaniowego do sprawozdania RB BZ1, TREZOR BUZA
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa overloka
FHU GALERIA MODY I URODY "PARISSE" JOANNA DĘBOSZ - 2017-04-07 - Warzyce (podkarpackie)
Księgowy- prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, 3 lata doświadczenia w zawodzie.
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Nowym Sączu - 2017-09-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontakty telefoniczne lub e- mailowe z zagranicznymi klientami, obsługa bieżąca sprzedaży z klientami zagranicznymi
KAPS sp. z o.o. - 2018-06-29 - Rzezawa (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
zakres obowiązków wynikający z konkursu na stanowisko księgowego dostępnego na stronie internetowej:https://cieszyn.sr.gov.pl/container/container//oferty_pracy//20180810//ogloszenie_konkurs_ksiegowy_A_110_28_18_08082018.pdf
Sąd Rejonowy w Cieszynie - 2018-08-10 - Cieszyn (śląskie)
• profesjonalna obsługa klienta, zgodna ze Standardami Obsługi Klienta• sprzedaż produktów finansowych (kredyty ratalne)• przyjmowanie płatności
Euro-net - 2017-06-28 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie surowców do wydania z magazynu na podstawie dokumentów, przyjmowanie surowców na stany magazynowe, prowadzenie dokumentacji i gospodarki magazynowej, wydawanie towaru z chłodni. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Praca - 1/2 ETATU. Tel.: 513 158 250 Iwona Migga-Nazwalska. Adres e-mail: iwona.migga-nazwalska (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Sulęcin (lubuskie)
odpowiedzialność za dokonywanie zakupów, kontrola stanu materiałów, ewidencja magazynu
"PLUS" S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2018-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrzej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)
Ewidencjonowanie operacji księgowych,uzgadnianie ewidencji syntetycznej i analitycznej, sporządzanie przelewów bankowych, sporządzanie sprawozdań i informacji miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie wydatków Funduszu Pracy, analizowanie celowości wydatków, kontrola i terminowe rozliczanie zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego i ZUS, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami, wykonywanie innych czynności związanych z pracą działu zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
STANOWISKO KSIĘGOWA/ACCOUNTANT W DZIALE VAT COMPLIANCE AND REPORTINGPRZETWARZANIE FAKTUR VAT-OWYCH, WERYFIKACJA TAX KODÓW, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW: VAT-OWYCH ORAZ RAPORTÓW Z PODATKÓW LOKALNYCH Z INNYCH KRAJÓW, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z DELOITTE ORAZ LOKALNYMI JEDNOSTKAMI COLOPLAST NA ŚWIECIEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE, POŻĄDANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE C1, MIN 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY W KSIĘGOWOŚCI W MIĘDZYNARODOWEJ KORPORACJI, ZNAJOMOŚĆ MIĘDZYNARODOWYCH ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH, GODZINY PRACY OD 8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
utrzymanie czystości biura i pojazdów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie uproszczonej księgowości (ryczałt i KPIR) dla klientów biura rachunkowego. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) malepodatki.pl, tel.: 501 372 764.
Adviser Management Rafał Banasiak - 2018-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Spawanie łukiem elektrycznym
DORT-POL SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Leżajsk (podkarpackie)