KSIĘGOWY Nowy Sącz oferta pracy Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Nowym Sączu

Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowy- prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, 3 lata doświadczenia w zawodzie.
Data publikacji: 2017-09-26
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Nowym Sączu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inwalidów Wojennych 14, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowy- prowadzenie pełnej księgowości stowarzyszenia. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, 3 lata doświadczenia w zawodzie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Nowym Sączu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Inwalidów Wojennych 14, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 25.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola, dekret. i wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie sprzedaży, uzgadnianie i kontrola sald kont rozrachunkowych, sporządz. rejest. do rozlicz. podatku VAT, prowadzenie kasy zakładowej i jej rozliczanie. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
"BIELMAR" ZAKŁADY TŁUSZCZOWE Spółka z o.o. Bielsko-Biała - 2017-02-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzątanie obiektu w galerii Mazovia. Praca w Płocku w godz. 8-12.
CLEANING SERVICE NATALIA MURIAS - 2017-08-18 - Płock (mazowieckie)
segregowanie i ewidencjonowanie faktur, sporządanie deklaracji podatkowych, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Będzin (śląskie)
dystrybucja ulotek
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentow księgowych, sporządzenie deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Lubaczów (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg przychodu i rozchodu, podatek zryczałtowany
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ujazd (łódzkie)
wg. stanowiska, księgowanie dokumentów
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Puńsku - 2018-02-28 - Puńsk (podlaskie)
Dekretowanie i ksiegowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązujacymi przepisami podatkowymi oraz polityką rachunkowości.Kontrola,analiza i uzgadnianie sald;Kontrola,analiza i windykacja należności;Rozliczanie operacji gotówkowych;prowadzenie kasy;Przygotowanie zestawień do sprawozdań finansowychi statystycznych;archiwizacja dokumentów
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów,wystawianie faktur,kontrola mależności i zobowiązań
KALCARGO Wojciech Kaliszewski - 2016-03-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie spraw ksiegowych klientów
BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE "FK-AKCEPT" S.C. K.BIERNACKI - 2018-06-28 - Krzeszowice (małopolskie)
Prowadzenie księgowości firmy
Kazimierz Topolewski P.H.U. POWER-MAX - 2016-10-10 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze rachunkowym, samodzielne stanowisko
CONSULTING PHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
pełna księgowość - PIT, VAT, bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdawczość, windykacja należności
MICHALAK MAREK P.P.U.H "WEKTOR" - 2016-10-26 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ewidencja VAT, kadry, prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Olsztyn (śląskie)
murowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Produkcja elementów meblowych, produkcja mebli na wymiar, obsługa elektronarzędzi, składanie mebli, montaż mebli u klienta. Wymagania: wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi elektronarzędzi, umiejętność czytania rysunku technicznego, staż pracy min. 2 lata. Forma kontaktu z Pracodawcą: kontakt telefoniczny: tel. 697-077-999 w godz. 7-18, przez e-mail: biuro (at) msmeble.com, osobiście: Wejherowo ul. Gdańska 47.
MS MEBLE Marek Szymański - 2015-12-02 - Wejherowo (pomorskie)
Diagnozowanie oraz naprawa pojazdów samochodowych
Mariusz Podsiedlik AUTOCERBER - 2018-08-27 - Komorniki (dolnośląskie)
prowadzenie księgowości firm rozliczających się na zasadzie KPiR, ryczałt;przygotowywanie rozliczeń podatkowych: PIT, VAT;przygotowywanie rozliczeń pracowniczych;przygotowywanie deklaracji, dokumentów i raportów dla instytucji zewnętrznych (US, ZUS).Szczegóły: http://www.abera.info/praca/Godziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: 3 miesiące1/2 tetauKontakt z pracodawcą: biuro (at) abera.info lub 728-877-800
ABERA KANCELARIA PODATKOWA SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
FIRMA BUDOWLANA SPECJALIZUJĄCA SIĘ W ROBOTACH DROGOWYCH ZATRUDNI:ROBOTNIKÓW DROGOWYCH-BUDOWLANYCH DO WYKONYWANIA PRZEPUSTÓW, USTROJÓW MOSTOWYCH, ROBÓT NAWIERZCHNIOWCYH.OFERUJEMY DOBRE WARUNKI ZATRUDNIENIA.Oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat- atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do wiedzy, umiejętności i doświadczenia- niezbędne narzędzia do pracyOd kandydatów oczekujemy:- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy fizycznej- dyspozycyjność i sumienność,- praca poza siedzibą firmy (delegacje).- prawa jazdy kat . B- mile widziane
RSK Wolin Sławomir Zinow - 2016-08-22 - Wolin (zachodniopomorskie)
sporządzanie, dekretacja i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych; opracowywanie wyciągów bankowych; współpraca między komórkami w zakresie uzgodnień wpływów; obsługa bankowości elektronicznej; uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych;obsługa systemu finansowo-księgowego; przygotowywanie do archiwizowania dokumentacji księgowejGodziny pracy: 7,15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-księgowanie-rozliczanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdynia (pomorskie)
Fryzjer damsko - męski
KAPUŚCIŃSKA MONIKA SUN STUDIO SOLARIUM SALON FRYZJERSKI - 2016-01-08 - Lubin (dolnośląskie)
Pełna ksiegowość- osoba do zespołu
PETER RENZ SP.ZO.O - 2017-11-09 - Grójec (mazowieckie)
Odpowiedzialność za precyzyjne obliczanie i raportowanie Wartości Aktywów Netto (NAV) jednostek funduszy inwestycyjnych obsługiwanych przez State Street; Identyfikacja, analiza i wyjaśnianie danych wpływających na ostateczną wartość jednostki funduszu; Koordynacja i weryfikacja wszystkich operacji subskrypcji i umorzeń jednostek funduszu; Księgowanie i monitorowanie kosztów funduszu; Analiza dokonywanych na rynku transakcji obrotu papierami wartościowymi; Monitorowanie operacji spółek na ich papierach wartościowych, dywidend i dochodów z papierów dłużnych; Aktualizacja wyceny metodą Mark-to-Market, monitorowanie cen papierów wartościowych; Publikowanie cen jednostek funduszy i przygotowywanie raportów księgowych; Uzgodnienie kont oraz analiza rozliczenia przygotowanego przez inne departamenty w celu zapewnienia poprawnej wartości NAV; Przygotowanie wypłat dywidend udziałowcom funduszy; zestawień finansowych lub też dokumentów audytowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
USŁUGI TRANSPORTOWE MAT-TRANS Mateusz Rosiński - 2017-03-15 - Pleszew (wielkopolskie)