KSIĘGOWY Kielce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ( mile widziane wyższe), punktualność, sumienność.Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, sporządzanie listy płac.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: oferta pracy dla osób z ewid. MUP w Kielcach
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c23b266f7238268bcc37d0524e9a9c0
Podobne oferty pracy
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości; zajmowanie się księgowaniem dokumentów oraz sprawdzaniem poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności spawalniczych zgodnie z dziennikiem spawania, dokonywanie samokontroli po spawaniu, dbanie o powierzone urządzenia spawalnicze oraz sprzęt pomocniczy
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie pełnej księgowości i kadry płace
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- prowadzenie pełnej księgowości- przestrzeganie przepisów podatkowych oraz prawidłowe sporządzanie deklaracji podatkowych VAT,CIT,ZUS- sporządzanie budżetu rocznego i miesięcznego
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie , które odbywa się w Warszawie. Szkolenie trwa od półtora do dwóch tygodni. W czasie trwania szkolenia pracodawca zapewnia zakwaterowanie wraz ze śniadaniem oraz 50 zł podczas każdego dnia szkolenia na wyżywienie we własnym zakresie. Koszt dojazdu do Warszawy na szkolenie oraz powrót z Warszawy ponosi kandydat decydująca się na szkolenie.- Praca w godzinach: 9:00-17:00 - wg grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2019-05-16 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie potraw na konferencje i imprezy: zimne przekąski, ciepłe dania, przekąski do"ręki", desery, ciasta, gotowanie na" żywo"Przygotowanie menu, dbanie o higienę na stanowisku pracy.
Wolschke Veranstaltungsagentur Haus Vier - 2018-04-10 - Niemcy (Niemcy)
Wprowadzanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, dekretacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.Mile widziane doświadczenie
OTX Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Lipiany (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie najlepszych dostawców wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich oraz obuwia pod względem jakości i cen (rynek Azji Południowej), analiza trendów rynkowych, budowanie długoterminowych relacji z dostawcami, udział w targach i imprezach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, praca z klientem, przyjmowanie wniosków i polis ubezpieczeniowych, prezentowanie ofert, sporządzanie wniosków, umów kredytowych, raportów tygodniowych, miesięcznych, praca kasjera w biurze usług
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
dekretowanie dokumentacji, księgowanie, sporządzanie deklaracji na potrzeby VAT
Uniwersytet Tech.-Przyrod.w Bydgoszczy RZD-Minikowo - 2017-10-02 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
Budowanie relacji z klientem; informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez spółkę, sprzedawanie produktów/usług; przyjmowanie reklamacji w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo; wykorzystywanie i uzupełnienie baz danych w WNET-CRM.Praca na czas określony: 10-2019 - 10-2022Godzina zakończenia pracy: 17:00
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Puławy (lubelskie)
wypełnianie formularzy niezbędnych przy prowadzeniu działalności, not korygujących, sporządzanie dokumentacji kadrowej - umów o pracę
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gorlice (małopolskie)
praca w godzinach od 7:00 do 15:00, pokrywanie i naprawa dachów, miejsce wykonywania pracy: województwo zachodniopomorskie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie KP i R, prowadzenie ewidencji ryczałtu, prowadzenie rejestrów VAT, prowadzenie ewidencji śr. trwałych.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Czarków (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów księgowych; księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; okres próbny 3 miesiące, umowa na czas określony 30 miesięcy; godziny pracy: 7.00- 15.00
MIRKO SP. Z O.O. - 2018-03-20 - Głobino (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie księgowości dotyczącej zaangażowania wydatków budżetowych i środków finansowych otrzymywanych z budżetu Powiatu; 2) naliczanie składek ubezpieczeniowych i dokonywanie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych; 3) ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie operacji finansowych; 4) prowadzenie obsługi finansowo - księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami; 5) prowadzenie rozliczeń podróży służbowych; 6) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej rozliczeń z realizowanych programów; 7) prawidłowe i terminowe regulowanie zobowiązań finansowych oraz dochodzenie roszczeń i terminowe ściąganie należności; 8) prawidłowa i terminowa realizacja zadań budżetowych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-11-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Biegła obsługa komputera, wykształcenie o profilu ekonomicznym, poziom: średnie lub wyższe
LAS HUBERTA Sp. z o. o. - 2015-11-18 - Rudy (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości
OL.BA. POLAND Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Myszków (śląskie)
1) dokonywanie kontroli wstępnej oraz formalno - rachunkowej dowodów księgowych oraz przygotowywanie przelewów związanych z płatnościami z rachunków jednostek obsługiwanych, 2) kontrola zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowym jednostki, 3) prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont, 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej podstawowych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, 6) bieżąca realizacja budżetu jednostek obsługiwanych, współpraca z dyrektorami jednostek przy opracowywaniu projektów planów dochodów i wydatków; 1) dokonywanie kontroli wstępnej oraz formalno - rachunkowej dowodów księgowych oraz przygotowywanie przelewów związanych z płatnościami z rachunków jednostek obsługiwanych, 2) kontrola zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowym jednostki, 3) prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont, 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej podstawowych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, 6) bieżąca realizacja budżetu jednostek obsługiwanych, współpraca z dyrektorami jednostek przy opracowywaniu projektów planów dochodów i wydatków; Praca na czas określony: 01.08.2019 do 31.01.2020; godziny pracy: 7.00- 15.00
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2019-07-24 - Słupsk (pomorskie)
w/g stanowiska
SICES POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Staż dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w Biurze Rachunkowym Anny Sroki w Pyrzycach pl. Ratuszowy 1. Staż w godzinach od 08 do 16.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura nieruchomości.
ABN Nieruchomości Rodzina u Siebie - 2018-11-28 - Kraków (małopolskie)
UKŁADANIE KABLI W WYKOPIE, MONTAŻ INSTALACJI ŚWIATŁOWODOWYCH
"TEL-MAT" Wojciech Głowacki - 2018-09-20 - Konin (wielkopolskie)
Kladzenie glazury, teraktoty, wykonywanie prac murarsko-zbrojeniowych.
P.P.H.U. ASCON Andrzej Częścik - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
P.H.U. KUPIEC SP. Z O.O. - 2016-06-15 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)