DORADCA DO SPRAW RYNKU NIERUCHOMOŚCI/ PRACOWNIK BIUROWY Kraków oferta pracy ABN Nieruchomości Rodzina u Siebie
Stanowisko: DORADCA DO SPRAW RYNKU NIERUCHOMOŚCI/ PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura nieruchomości.
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ABN Nieruchomości Rodzina u Siebie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królewska 9/2, 30-040 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
9:30-17:30 pn-pt pozyskiwanie ofert, umawianie klientów, aktualizacja ofert nieruchomości, wynagrodzenie podstawowe po okresie próbnym możliwość premii.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
DORADCA DO SPRAW RYNKU NIERUCHOMOŚCI/ PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera oraz internetu
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła obsługa komputera, znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, wykształcenie mile widziane kierunkowe, nieruchomości, zarządzanie, reklama, marketing, geodezja, prawo. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze w nieruchomosciach lub w obsłudze klienta.
Nazwa pracodawcy: ABN Nieruchomości Rodzina u Siebie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Królewska 9/2, 30-040 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt e-mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Królewska
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 26.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-08 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie spotkań informacyjnych dla osób bezrobotnych Prowadzenie wywiadów diagnozujących zakończonych opracowaniem IPD Prowadzenie działań aktywizacyjnych i nadzór nad procesem aktywizacji w formach obligatoryjnych Wsparcie rozwoju kompetencji osób bezrobotnych Udzielanie wsparcia uczestnikom w kontaktach z przedsiębiorcami
Krajowe Centrum Pracy sp. z o.o. - 2016-11-29 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie kosztorysów naprawczych, przyjmowanie i wydawanie samochodów po obsłudze serwisowej, sporządzanie faktur
"SZUMILAS AT" Sp.Jawna Anna Szumilas, Tadeusz Szumilas - 2017-11-23 - Sosnowiec (śląskie)
umawianie spotkań, przedłużanie umów, prezentacja i wywołanie chęci zakupu
kontakt przez OHP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Bełchatów (łódzkie)
pomoc klientowi w doborze paneli i drzwi, wykonywanie pomiarów.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kłobuck (śląskie)
realizacja zadań zabezpieczenia technicnego w postraci realizacji zakupów sprzętu i usług w zakresie łączności, informatyki i walki elektronciznej oraz rozliczanie prawidłowego wykonywania umówpraca na umowe na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programe stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Sierpc (mazowieckie)
Analizowanie potrzeb klienta Analizowanie rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw,Wybieranie wariantów produktówprzygotowanie oferty dla klienta, prezentowanie przygotowanej oferty.WYMAGANIA:wykształcenie średnie zawodowe komunikatywność, znajomość pakietu MS Office.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 606 671 588Pracodawca prosi o wysyłanie CV e-mail i o kontakt telefoniczny po uzgodnieniu przyjedzie na spotkanie.
ANDAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Jarosław (podkarpackie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-27 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klienta, aktywna sprzedaż produktów bankowych.Jedna zmiana:od 9-17
" Euro Bank " SA - 2016-07-08 - Mielec (podkarpackie)
Naprawa autobusów różnych marekObsługa urządzeń warsztatowychUtrzymanie porządku na stanowiskach naprawczychRegeneracja osprzętu elektrycznego
ARRIVA BUS TRANSPORT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Księgowanie, korekty, raty, księgowanie wynagrodzeń i dokumentów podróży służbowych, uzgadnianie sald kont, prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji, przygotowanie deklaracji VAT I CIT, znajomość prawa podatkowego, doświadczenie w transporcie międzynarodowym (warunek konieczny) weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, sporządzanie sprawozdań rocznych, dokumentacja personalna, akta. Certyfikat księgowego. Mile widziane osoby niepełnosprawne
GOLD TRANS & LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-08-07 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
doradca klienta w biurze kredytowym
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Montaż, demontaż komponentów;Weryfikacja pierwszych sztuk zgodnie z procedurami;Kontrola stanu maszyn, zgłaszanie uszkodzeń do przełożonego;Aktualizacja wskaźników jakości (karty kontroli);Praca na stanowisku wg. instrukcji stanowiskowych;Realizacja planów produkcyjnych i ich raportowanie;Przestrzeganie prawidłowego przepływu materiałów;Weryfikacja odrzuconych części zgodnie z instrukcjami kontroli;
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Tychy (śląskie)
kompleksowq obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca w salonie fryzjerskim "Lovely look" w CH Auchan w Bielsku-Białej:wykonywanie usług fryzjerskich, drobne prace porządkowe na terenie salonu, obsługa klienta. Praca pomiędzy pn a nd w godz. 9.00-21.00, z możliwością uzgodnienia grafiku.
Twój Fryzjer Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż kredytów i ubezpieczeń
Centrum Finansowo - Ubezpieczeniowe Agnieszka Jeziorkowska - 2018-06-06 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
1.Udzielanie specjalistycznej pomocy młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, szkoły, kierunku szkolenia, podjęcia lub zmiany zatrudnienia, podejmowania działań prowadzących do samozatrudnienia.2. Planowanie i organizowanie sesji grupowych, spotkań indywidualnych, warsztatów, szkoleń aktywizacyjnych.3. Udzielanie porad indywidualnych i grupowych oraz szkoleń.4. Prowadzenie w szkołach ponadpodstawowych zajęć grupowych. 5. Projektowanie ścieżek kariery zawodowej i edukacyjnej. 6. Udzielanie porad z wykorzystaniem metod i narzędzi ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie lub zmiana zatrudnienia.7. Wzbogacanie warsztatu pracy o nowoczesne środki przekazu informacji,8. Pomoc pracodawcom w doborze kandydatów do pracy spośród osób bezrobotnych i poszukujących pracy.9. Gromadzenie, opracowanie i upowszechnianie informacji o zawodach. 10. Prowadzenie współpracy z innymi jednostkami OHP oraz z lokalnymi instytucjami.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2017-05-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w sklepie z pierogami.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Kwalifikowany pracownik ochrony
Firma Ochroniarska OMEGA NOW-KOLT Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Dębica (podkarpackie)
profesjonalna obsługa klienta dbanie o porządek w dziale
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
rokładanie dostaw towaru
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż usług i produktów sieci T-mobile, obsługa posprzedażna klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Kierowca C+E
"TRANSWALD" P.H.U. Miśkowiec Waldemar - 2017-12-06 - Kojszówka (małopolskie)
- Obsługa kasy fisklanej, utrzymanie hali Tesco w czystości. Wydawanie towaru na półki, pilnowanie terminów przydatności. Sprzątanie sklepu Tesco.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość dopełnienia do pełnego etatu. Docelowo praca na stałe.- Praca: 4 lub 8 godzin dziennie w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyucznie. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Tysiąclecia 12, 40-871 Katowice) w godzinach: 6:00-22:00
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Malbork (pomorskie)
doradztwo i obsługa wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Piła (wielkopolskie)
realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez: profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej, inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami, sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych, budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska SA
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)