KSIĘGOWY Katowice oferta pracy LIBRUS NIERUCHOMOŚCI S.C. ELŻBIETA JASKÓŁA, MAGDALENA SKUPIEŃ-IMIOŁCZYK
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych.Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, noty, PK). Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych. Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów. Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur. Rozliczanie mediów indywidualnych. Kontrola i prowadzenie windykacji należności. Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli. Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych. Sporządzanie deklaracji Vat, CIT. Wprowadzanie przelewów do systemu.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2020-11-16
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: LIBRUS NIERUCHOMOŚCI S.C. ELŻBIETA JASKÓŁA, MAGDALENA SKUPIEŃ-IMIOŁCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michała Grażyńskiego 59 A, 40-126 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych.Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, noty, PK). Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych. Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów. Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur. Rozliczanie mediów indywidualnych. Kontrola i prowadzenie windykacji należności. Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli. Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych. Sporządzanie deklaracji Vat, CIT. Wprowadzanie przelewów do systemu.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi Microsoft Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w obsłudze biurowo-księgowej. Biegła obsługa komputera z obsługą internetu. Doświadczenie w prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych - mile widziane. Chęć nauki i zdobywania doświadczenia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
LIBRUS NIERUCHOMOŚCI S.C. ELŻBIETA JASKÓŁA, MAGDALENA SKUPIEŃ-IMIOŁCZYK
danePracodawcy_nip: 6342685748
danePracodawcy_regon: 240961386
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-129 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt e-mail: biuro (at) nieruchomosci-librus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.nieruchomosci-librus.pl
Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.11.2020
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 16.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab4f8bd03953fbbb87f2f445c7655e8d
Podobne oferty pracy
Dekretowanie i księgowanie dokumentów do ksiąg handlowych i rejestrów VAT. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-06-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Lesko (podkarpackie)
• Planowanie i wykonywanie codziennych zadań administracyjnych, w tym transportów SAP, monitorowanie systemu / wydajności, dostrajanie systemu, rozwiązywanie problemów, analiza przyczyn źródłowych, dostarczanie zalecanych rozwiązań, proaktywne zapobieganie błędom itp. aby zapewnić stabilność i optymalną wydajność we wszystkich systemach, w tym obsługę incydentów• Planowanie i wykonanie instalacji systemu i komponentów• Planowanie i wykonywanie czynności konserwacyjnych i wynikających z cyklu życia• Planowanie i wykonanie odświeżeń systemu SAP i kopii klienta• Koordynacja i kontrola zewnętrznych dostawców / usługodawców• Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji• Wsparcie procesu zarządzania problemami
AESCULAP CHIFA - 2020-06-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- Polski Związek Działkowców Okręg Śląski w Katowicach poszukuje osoby na stanowisko:Księgowa/ Księgowy Ośrodka Finansowo-Księgowego Okręgu Śląskiego PZD w Chorzowie.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie pełnej księgowości Delegatury Rejonowej PZD Okręgu Śląskiego w Chorzowie oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych z terenu miasta Chorzów na dedykowanym programie księgowym DGCS PZD System; prowadzenie spraw kadrowych Delegatury Rejonowej PZD OZ Śląskiego w Chorzowie oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych; doradztwo w sprawach finansowo księgowych, podatkowych, rozliczeń ZUS dla Zarządów Rodzinnych Ogrodów Działkowych.- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Miejsce wykonywania pracy w siedzibie Delegatury Rejonowej Okręgu Śląskiego PZD w Chorzowie, ul. Niedźwiedziniec 1- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 8:00-16:00.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2019-12-17 - Chorzów (śląskie)
- rozliczanie i prowadzenie projektu,
Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki - 2016-09-21 - Żarki (śląskie)
Porządkowanie, opisywanie i katologowanie zabytków archeologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)
Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy. Charakterytsyka pracy: dbanie o ekspozycję towaru, obsługa wózka widłowego, uzupełnianie towaru, profesjonalne doradztwo i obsługa klientów. Praca pomiędzy godziną 5:00 a 22:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy kinga.geborys (at) makro.pl, mariola.zalog (at) makro.pl
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-17 - Rybnik (śląskie)
Samodzielna księgowa. Kompleksowa obsługa spółki z o.o. jak m.in.kadryi płace, księgowość. Dodatkowo obsługa sklepu internetowego, praca w godz. 8-16
Hakinson Sp.z o.o - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Wykonywanie czynności sprzątających np. zamiatanie podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci.Około 154 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 6:00-22:00, praca także w dni wolne. Przewidywany okres wykonywania pracy: od 17.06.2020 r. do 16.06.2021 r.Rekrutacja będzie odbywała się na ul. Jedności Narodowej 93/U3, Wrocław. W sprawie ustalenia spotkań potencjalnych kandydatów proszę o kontakt telefoniczny pod numerem: 664902332 - Aleksandra Janik.
PEOPLE2WORK SP. Z O.O. - 2020-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACA W SKLEPIE DELIKATESY CENTRUMODBIERANIE I WYKŁADANIE TOWARU, ORAZ INNE OBOWIĄZKI
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2019-06-05 - Boguchwała (podkarpackie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,- sporządzanie wszelkich umów o pracę,- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,- prowadzenie dokumentacji urlopowej (karty urlopowe, ekwiwalent za urlop),- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- obsługa programu Płatnik: prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej: zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin.- prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,- Obsługa programu GRATYFIKANT GT :sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników,- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych oraz naliczanie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy,- sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11 dla pracowników oraz sprawdzanie prawidłowości danych za stanem faktycznym,- sporządzanie deklaracji PIT-4R- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników ( program Płatnik) - sporządzanie sprawozdań z zakresie spraw określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,- sporządzanie deklaracji do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,Sprawy księgowe- dokonywanie wszelkich przelewów bankowych (zobowiązań, podatków, ZUS)- sporządzanie umów oddelegowania oraz rozliczenia delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczanie wszelkich kosztów z nimi związanych- prowadzenie zobowiązań , należności oraz raportów kasowych- przygotowanie wszelkiej dokumentacji księgowej do biura rachunkowego (segregowanie faktur, wydruk wyciągów bankowych itp.)- sporządzanie faktur oraz rachunków wysyłkowych.
INTOP Sp.zo.o. - 2017-03-30 - Rychtal (wielkopolskie)
- obsługa maszyn skrawających CNC, - obsługa frezarki OKUMA, MAZAK, DOOSAN oraz tokarki
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Koluszki (łódzkie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem polskim i zagranicznym- prowadzenie książki przychodów i rozchodówprowadzenie
kadr i płac- rozliczanie transakcji krajowych i unijnych w walutach obcych i pln- prowadzenie ewidencji środków
trwałych- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji PIT/CIT/VAT/DRA- sporządzanie sprawozdań
finansowych, GUS, NBP
PS CONSULTING SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej. Prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych. Prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczenia operacji finansowych. Księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie KPiR., Ewidencji VAT, Kadry i płace, ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Radom (mazowieckie)
wg programu stazu. Staż unijny PO WER
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Łask (łódzkie)
Obsługa maszyn sortowniczych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lewiczyn (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
"DROS-BUD" DROŚ RAFAŁ - 2016-08-18 - Starokrzepice (śląskie)
zajmowanie się swoją grupą podopiecznych, prowadenie zajęć, treningów społecznych.
CARITAS Archidiecezji Katowickiej Ośrodek Matka Boża Różańcowa - 2018-12-27 - Pszczyna (śląskie)
Ostrzenie pił trakowych, tarczowych, noży i frezów, kontrola jakości, umiejętność dobrania odpowiednich parametrów szlifowania, umiejętność posługiwania się urządzeniami pomiarowymi (suwmiarka, mikrometr)
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-05-07 - Rytel (pomorskie)
kopanie i równanie skarp
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Klekotowo (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
ARINI CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Rzeszów (podkarpackie)
- księgowanie i kontrola dok. KPiR, ryczałt- sporządzanie deklaracji podatkowych
Barbara Gawlikowska-Półtorak Biuro Rachunkowe LEX - 2019-10-18 - Przeworsk (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości, spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych. Bieżące księgowanie dostarczonych dokumentów oraz naliczanie zaliczek na podatek. Sporządzanie zeznań rocznych oraz sprawozdań finansowych. Naliczanie list płac oraz pełna obsługa spraw kadrowych w programie Płatnik.
BIURO RACHUNKOWE ASSET - 2019-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż izolacji termicznej, praca na wysokości pow. 3 metrów.
Heksar Spółka z o.o. - 2017-09-27 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur od dostawców,prowadzenie bieżących rozliczeń,sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;rozliczanie faktur,obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS; sporządzanie raportów finansowych;WYMAGANIA:wykształcenie wyższe ekonomiczne znajomość zasad księgowościpraktyczna znajomość systemów kadrowo-płacowych, przepisów dot. ubezpieczeń społecznychdoświadczenie zawodowe min 3 lata KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel: 602 660 060
FIRMA HANDLOWA KORONA JANINA I MIECZYSŁAW SŁOMA SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-17 - Jarosław (podkarpackie)
Szatniarz
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Płońsk (mazowieckie)
aktywne doradztwo - sprzedaż
MONIKA STĘPIEŃ Duży Ben - 2020-06-18 - Poznań (wielkopolskie)