KSIĘGOWY Katowice oferta pracy GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa elektronicznego obiegu faktur, weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, współpraca z komórkami merytorycznymi w przedmiotowym zakresie. Wystawianie not korygujących do kontrahentów. Kontrola delegacji pod względem formalno-rachunkowym i ich rozliczanie. Udział w procesie rachunkowego zamknięcia miesiąca/roku.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego. Wymagana znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT, obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa elektronicznego obiegu faktur, weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, współpraca z komórkami merytorycznymi w przedmiotowym zakresie. Wystawianie not korygujących do kontrahentów. Kontrola delegacji pod względem formalno-rachunkowym i ich rozliczanie. Udział w procesie rachunkowego zamknięcia miesiąca/roku.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego. Wymagana znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT, obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego. Wymagana znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT, obsługi aplikacji MS Office.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail:
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2019
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57c97ef786d20127023b4e1691dbaa72
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wydawanie towarow magazynowych.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2018-02-21 - Sitkówka (świętokrzyskie)
PROWADZENIE UPROSZCZONEJ I PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI DLA FIRM, KADRY I PŁACE, ROZLICZENIA PODATKOWE.
SPERLING BUSINESS GROUP SP. Z O.O. - 2018-08-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace elektryczne na różnych obiektach. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku u klientów na terenie Bielska-Białej oraz Śląska (pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy).
PHU OPIFEX RYSZARD CZAUDERNA - 2016-03-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
sporzadzanie dekretacji VAT,sporzadzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,kontrola sald dostawców
ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2018-01-30 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów, obsługa systemu Płatnik, sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie dokumentów podatkowych (CIT, PIT, VAT), prowadzenie kasy, prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Przedsiębiorstwo Transportowo Budowlane Sp. z o.o - 2017-12-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg. stanowiska
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Rychtal (wielkopolskie)
Księgowanie i dekretacja dokumentów, obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, kontakt z klientem.
Biuro Rachunkowe "Rakso" Krystyna Chodorowska - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
-
Zakład Usług Remontowo - Budowlanych APOLLO Piotr Lubecki - 2018-08-28 - Nowa Wieś Kościerska (pomorskie)
•instalowanie urządzeń i komponentów do kompleksowego połączenia układów automatyki, •produkcja łączy elektrycznych,•budowa/montaż szaf sterowniczych,•pozostałe czynności właściwe dla profesji.
PROFITEC GmbH - 2017-01-27 - Niemcy (Niemcy)
praca przy robotach drogowych w terenie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "TUGA" Spółka z o.o. - 2017-03-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
-Kontrola merytoryczna księgowań,-wykonywanie obsługi elektronicznej krajowych rozliczeń bankowych w systemie ELIXIR,-rozliczanie operacji dokonanych przy użyciu kart płatniczych, bankomatowych, kredytowych,-uczestniczenie w systemach wymiany informacji (tj. OGNIVO, OGNIVO 2),-Realizowanie obciążeń rachunków bankowych z tytułu zajęć egzekucyjnych,-prowadzenie ewidencji środków trwałych,-przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych w zakresie usług elektronicznych oraz ich rozpatrywanie, -kompleksowa obsługa czynności związanych z gospodarką własną banku,-naliczanie i regulowanie rezerwy obowiązkowej Banku,-sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej w tym: dla KNF, BGF, GUS i innych,-sprawowanie nadzoru nad rejestrem operacji dotyczących przeciwdziałania terroryzmu,-współpraca z GIIF
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2018-02-16 - Świdwin (zachodniopomorskie)
układanie towaru (odzieży) na półkach, obsługa
TIFOTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-10 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
księgowa
Zrzeszenie Właścicieli Nieruchomości - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Strzyżenie,farbowanie,modelowanie
Studio Fryzjersko - Kosmetyczne GABRIELL Joanna Banach-Koluch - 2018-01-22 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-04-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa podmiotów w zakresie ewidencji podatkowych, obsługa programów księgowych, dekretacja dokumentów, kontakt z klientem.
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO EWA SZYPOWICZ - 2015-12-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości w firmie produkcyjnej. Praca Myślenice.
X-PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Myślenice (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
ewidencja dowodów księgowych przychodowych i kosztowych, comiesięczne uzgadnianie przychodów i kosztów z działami handlowymi, ewidencja akcyzy i uzgadnianie jej wartości, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Cargosped Terminal Braniewo Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Ewidencja faktur i innych dok. kosztowych, przygotowywanie rozrachunków oraz ewidencja wyciągów bankowych, kontrolka sald i rozrachunków.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wiązowna (mazowieckie)
Samodzielne zarządzanie systemem kompletacji;Utrzymanie najwyższej jakości kompletacji towaru;kontrola zgodności pakowanego zamówienia ze zleceniem;utrzymanie ciągłości procesu kompletacji, samodzielne zarządzanie systemem kompletacji towaru.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Tychy (śląskie)
1, Stanowisko Księgowa (Sekcja Planowania i Realizacji Budżetu) usytuowane jest w Pionie Głównego Księgowego. Księgowa podlega beziośrednio pod Kierownika Sekcji (Sekcja Planowania i Realizacji Budżetu).2. Księgowa odpowiada za:1)Prowadzenie ewidencji zobowiązań;2)Prowadzenie planu rzeczowo finansowego koordynatora finansowego3)Weryfikacja wniosków o dokonanie zakupu pod kątem zabezpieczenia planu finansowego4)Weryfikacja uzgodnień do umów pod kątem zabezpieczenia pianu finansowegoW kresie wykonywania kontroli:a)dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentówb)przeprowadzanie na koniec miesiąca: uzgadniania salda zobowiązań z saldami kont w sekcji księgowc) kontrola formalno rachunkowa dowodów wytworzonych prz z służby oraz dowodów otrzymanych z zewnątrz, (kontrola rachunkowa praz formalna polegająca na weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do dokumentu i odtworzenia całej operacji gospodarczej),2) W zakresie prowadzenia ewidencji zobowiązań:prawidłowościa)rejestracja dokumentów zakupu: faktur i rachunków (sprawd względem rachunkowym), przedstawianie ich koordynatorom d pod względem merytorycznym, przyjmowanie ich z powrotem w płatności. Nadzorowanie przestrzegania przez dysponentów w terminie umożliwiającym zapłatę niepowodującą powst każdorazowe informowanie bezpośredniego przełożonego brakach lub przyczynach uniemożliwiających terminową i realizację;b)szczególności tworzenie plików do płatności w zakresie opłat zahotele, wydatków reprezentacyjnych i okolicznościowych, przygotowanie plików do płatności w zakresie sporządzanych przez sekcję zamówień publicznych, zleceń zwrotu wadiów, ujmowanie w ramach ZWSI RONH wydatków związanych z zagranicznymi podróżami służbowymi;c) przygotowanie pliku do przelewu w zakresie rejestrowabych faktur 3) W zakresie planowania finansowego:a)Sporządzanie planu rzeczowo finansowego dla koordynatora finansowego;b)Weryfikacja wniosków o dokonanie zakupu pod kątem zabezpiecenia w planie finansowymc)Weryfikacja uzgodnień do umów pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym3) W zakresie obsługi programów informatycznych:a)obsługa pełnego zakr'esu programów informatycznych 31 KRAB ZWSI RON;b)posiadanie umiejętności korzystania z edytora Word i arkusza klilkulacyjnego Excel, Power Point, programu poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej w zakresie umożliwiającym samodzielną pracę;c)posiadanie umiejętności obsługi sieci MIL WAN4) W zakresie znajomości i stosowania przepisów i instrukcji:a)bezwzględne przestrzeganie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do wymie !onych ustaw, rozkazów i wytycznych dysponenta 11 'oraz postano ień Polityki Rachunkowości i Zakładowego Planu Kont , Instrukcji Obi gu i Kontroli Dowodów Księgowych CYG 2303,b)znajomość instrukcji obsługi programów informatycznych oraz ich praktyczne stosowanie przy wykonywaniu powierzonych obowiązków.c)Znajomość zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniach i instruktażach z tego zakresu oraz poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym,5) W zakresie archiwowania dokumentów:a) codzienne sporządzanie kopii bezpieczeństwa na dyskietkah i/lub dysku twardym; pen drivach,6) W pozostałym zakresie:a)prowadzić rejestry pomocnicze:rejestr zobowiązań w zakresie prowadzonej służby;b)prowadzone rejestry muszą być zarejestrowane na RWD (rejestr wytworzonych dokumentów) Kancelarii Jawnej JW. 3293 Powid;c)podpisywanie zaświadczeń na hotel;d)zastępowanie w razie nieobecności pracownika sekcji planowania i realizacji budżetue)przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracyf)uczestniczenie w szkoleniach organizowanych przez resortowe i cywilne instytucje szkolenioweg)poddawać się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosować się do wskazań lekarskichh)dbać o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy,i)dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.j)współpracować z pozostałymi pracownikami Pionu Głównego Księgowego w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz wyeliminowania nieprawidłowości;przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-03-01 - Powidz (wielkopolskie)
Ochrona obiektu wraz z pracami związanymi z konserwacją i roślinnością. Praca na nocną zmianę w godz. między 21.00-07.00.
"NAD ROZLEWISKIEM" ANNA STOKŁOSA - 2018-04-30 - Dobrzyca (wielkopolskie)
sprzedaż w sklepie rolniczo - technicznym,obsługa klientów,zamawianie części
"TOPROL" S.C. A. SICZEWSKI, P. BERNAT - 2019-06-13 - Krosino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej, operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców, sporządzanie raportów finansowych, prowadzenie list płac, księgowanie dokumentów oraz sprawdzaniem poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawozdań, potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS, sporządzanie raportów finansowych.WYMAGANIE: wykształcenie średnie( ekonomia, finanse-rachunkowość),2 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości.KONTAKT: 537 983 961e-mail: rotis (at) onet.pl
ROTIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Jarosław (podkarpackie)
Spawanie elementów konstrukcji stalowych. Ciecie i kształtowanie prętów, płaskowników i kształtowników stalowych oraz łączenie ich metodą nitowania lub spawania.
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaz biletów wstępu, pomoc przy organizacji ruchu turystycznego, pomoc przy organizacji wystaw oraz pomoc przy inwentaryzacji eksponatów muzealnych
Muzeum Ziemi Miechowskiej w organizacji - 2017-03-29 - Miechów (małopolskie)
Obsługa klientów, obsluga kasy fiskalnej, ukladanie bukietów, robienie wiązanek, wieńców, stroików, itp.
ZBIGNIEW BUŁA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAGRIT" - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowosci spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,sporzadzanie sprawozdań i deklatracji do ZUS i US oraz sprawozdań statystycznych,sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych bilansów zysków i strat,prawidłowe utrzymanie,przechowywanie i archiwizowanie dokumentów oraz inne zagadnienia finansowo-księgowe
BIURO USLUG RACHUNKOWYCH - 2017-05-29 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)