KSIĘGOWY Gierałtowice oferta pracy Osiński Wiesław ,,Budmix"
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości w firmie, nadzór nad prawidłowościa rozliczeń podatkowych, weryfikacja faktur, bieżąca analiza i uzgadnianie kont ksiegowych, prowadzenie wszystkich ewidencji ksiegowych, uzgadnainie rejestrów VAT itp. (Cv na adres e-mail: w.osinski (at) budmix.eu)
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Gierałtowice (małopolskie)
Pracodawca: Osiński Wiesław ,,Budmix"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-122 Gierałtowice 118, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie księgowości w firmie, nadzór nad prawidłowościa rozliczeń podatkowych, weryfikacja faktur, bieżąca analiza i uzgadnianie kont ksiegowych, prowadzenie wszystkich ewidencji ksiegowych, uzgadnainie rejestrów VAT itp. (Cv na adres e-mail: w.osinski (at) budmix.eu)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gierałtowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieprz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: kierunkowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kilkuletnie doświadczenie w zupełnej obsłudze pełnej ksiegowości spółek handlowych, samodzielny księgowy, znajomość prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości, umiejętność analitycznego myslenia, umiejetność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy: Osiński Wiesław ,,Budmix"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Stefczyka 50, 34-116 Bachowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Spytkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bachowice
Ulica pracodawcy: Stefczyka
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2017
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozładunek i przeładunek towarów wózkiem jezdniowym
kontakt przez PUP - 2015-08-04 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca oferuje umowę zalecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę.Mile widziana znajomość języków obcych - język angielski lub język niemiecki
HOTEL RACIBOR Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Racibórz (śląskie)
pomocnik magazyniera
HAMMER SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Sady (wielkopolskie)
Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie operacji gospodarczych, Kompleksowe prowadzenie kont rozrachunkowych Obsługa w obszarze kadrowo-płacowym, w tym m.in. sporządzanie list płac, deklaracji zus Prowadzenie KPiR Realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonych Sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla US, GUS
PRIMA PARTNER s.c. Krzysztof Soból, Bożena Piekarczyk - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
•przyjmowanie, weryfikacja i układanie dokumentów księgowych
•księgowanie dokumentów firm (KPIR, pełna księgowość)
•mile widziana obsługa programu OPTIMA
•sporządzanie deklaracji podatkowych do US
Małgorzata Ziętek-Żerdzicka - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)
sprzedaz i promocja produktów firmy, pozyskiwanie nowych i obsługa istniejących klientów, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji w celu umacniania pozycji firmy na rynku, aktywne poszukiwanie nowych możliwosci sprzedaży, monitorowanie należności, prognozowanie i raportowanie, nadzór nad procesem realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jawornik (małopolskie)
Kolportaż ulotek i materiałów promocyjnych na terenie miasta Jasła
kontakt przez OHP - 2016-02-11 - Jasło (podkarpackie)
Obowiązki nauczyciela religii.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Dobrodzień (opolskie)
1. Prowadzenie rachunkowości finansowo - księgowej wg obowiązujących przepisów o rachunkowości, w oparciu o plan kont oraz politykę rachunkowości;2. ewidencja środków trwałych, monitorowanie kosztów usług
"POLIFOLIA" Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Poniatowa (lubelskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sprawdzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych. Prowadzenie rejestru VAT. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Płace, rozliczenia US, ZUS. Analiza kont rozrachunkowych. Kontakt z Urzędami.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na produkcji w branży automotiv, przy obsłudze robotów spawalniczych typu MOTOMAN.Miejsce pracy: Wrocław ul. Kwiatkowskiego.Oferta zgłoszona przez Agencję Pośrednictwa Pracy. Oferta znajduje się w sali: F,B,D,G,HKontakt kandydatów z pracodawcą osobisty w siedzibe Agencji Pracy Tymczasowej na ul. Swobodnej 3 50-088 Wrocław.Oferta znajduje się w sali: F, B, D, G, H
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy budowie ogrodów oraz terenów zielonych. Mile widziane prawo jazdy kat. B, chęci do pracy.
FLORIST - FIRMA OGRODNICZA - 2016-08-25 - Wejherowo (pomorskie)
Analiza dokumentów pod względem motorycznym i rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Strzałkowo (wielkopolskie)
naprawa samochodów osobowych
AUTO-HANDEL JACEK TURBIAK - 2017-05-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska - praca w wymiarze 6 godzin dziennie( pełna księgowość - praca w Wołowie lub w Brzegu Dolnym ) kontakt z pracodawcą tel : 668117120
RING-ASJ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-01-24 - Siodłkowice (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji firm w zakresie rachunkowo-podatkowym, ryczałt, KPiR, pełne ksiegi (podstawy), obsługa programu płatnik, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek, akt, wykonywanie prostych sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tczew (pomorskie)
bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań finansowych praca na programie COMARCH ERP OPTIMA
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Samodzielne wykonywanie prac murarskich według technicznej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Ścinawa Polska (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z działalnością firmy - magazyn- produkcja- dział handlowy- księgowość2. Zapoznanie się z obiegiem dokumentów księgowych w poszczególnych działach firmy3. Zapoznanie się z planem kont dokumentami założycielskimi firmy, z polityką rachunkowości firmy, zarys przyjmowania i zwalniania pracowników
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tuchom (pomorskie)
staż - zapoznanie się ze statutem, regulaminem obowiązującym w Centrum, zapoznanie się z przepisami bhp, p.poż, prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w Odolanowskim Domu Pomocy Społecznej odpowiednio do stanu zdrowia mieszkańców z uwzględnieniem rehabilitacji osób ciężkochorych i leżących, wykonywanie z mieszkańcami ćwiczeń usprawniających zleconych prze zlekarza, prowadzenie codziennej porannej gimnastyki z mieszkańcami, prowadzenie ćwiczeń przyłóżkowych, aktywizowanie mieszkańców do współdziałania w prowadzonych zajęciach terapeutycznychi rehabilitacyjnych, prowadzenie indywidualnych ćwiczeń fizjoterapeutycznych, wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych, organizowanie zajęć ruchowych, organizowanie różnego rodzaju imprez rekreacyjno rozrywkowych dostosowanych do możliwości, zainteresowań i oczekiwań mieszkańców, udział z mieszkańcami w cyklicznych imprezach organizowanych przez zaprzyjaźnione placówki, opracowywanie i realizowanie indywidualnych programów rehabilitacyjnych, współpraca z Zespołem Terapeutyczno-Opiekuńczym, rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków, wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb zakładu pracy, zleconych przez Dyrektora Centrum,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Odolanów (wielkopolskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
pomocnicze przy produkcji mebli (montaż, składanie, pakowanie)
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Targowiska (podkarpackie)
Praca na hali produkcyjnej. Istnieje możliwość przyuczenia.
MAŁOPOLSKA WYTWÓRNIA MASZYN BRZESKO Sp. z o.o. - 2016-02-09 - Brzesko (małopolskie)
dokładna znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie powierzonego odcinka pracy a w szczególności przepisów o rachunkowości budżetowej, przygotowanie dowodów księgowych do zatwierdzenia i księgowania, sporządzanie poleceń przelewów w ustalonych terminach płatności, księgowanie dowodów kompletnych, zadekretowanych i zatwierdzonych, bieżące rozliczanie rozrachunków z pracownikami, dostawcami i odbiorcami, należyte gromadzenie materiałów potrzebnych do sprawozdawczości, wystawianie not wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie spraw związanych z egzekwowaniem należności za usługi oraz należności przypisanych z tytułu braków ustalonych w wyniku inwentaryzacji składników majątkowych, sporządzenia list płac pracowników DPS - wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, potrącanie podatku dochodowego i rozliczenie w tym zakresie z Urzędem Skarbowym - deklaracje PIT-4R, PIT-11, PIT-40, rozliczanie podatku VAT, rozliczanie z ZUS - deklaracje, sprawdzanie faktur za dostarczony towar na podstawie PZ, dekretowanie faktur, not i rachunków, prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych (kasacja).
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-01-27 - Lubsko (lubuskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Tuszowie Narodowym - 2018-09-06 - Grochowe (podkarpackie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Jaworzno (śląskie)
Współpraca z bankami, weryfikacja stanu rachunku, rozliczanie podatku VAT, wprowadzanie faktur do programu
FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Księgowanie dokumentów, wprowadzanie ich do systemu komputerowego, archiwizacja dokumentów, weryfikacja księgowań
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2017-09-18 - Gogolin (opolskie)
Prowadzenie ksiąg w zakresie wspólnot mieszkaniowych.
"ZBM i S-KA" A. Tutaj i Wspólnicy - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
Księgowanie dokumentów, wyciągów, dokonywanie przelewów, rozliczanie wspólnot, ewidencja środków trwałych, czynne uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca i roku.
Grupa Zarządzająca Pomerania SA - 2016-10-07 - Gdańsk (pomorskie)