KSIĘGOWY/A - KSIĘGOWOŚĆ KONTOWA Bełchatów oferta pracy BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWY/A - KSIĘGOWOŚĆ KONTOWA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań finansowych praca na programie COMARCH ERP OPTIMA
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 33, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań finansowych praca na programie COMARCH ERP OPTIMA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach: 8-16, samodzielna i ambitna praca w rozwijającej się firmie pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji (szkolenia) i umiejętności Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz umiejętności. Praca w oddziałach firmy tj. ul. Św.Floriana 1, 97-420 Szczerców lub ul. Woj. Polskiego 107, 97-400 Bełchatów
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A - KSIĘGOWOŚĆ KONTOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.06.2018
Data zakończenia pracy: 04.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania spółek dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel) zaangażowanie w wykonywane obowiązki samodzielność, rzetelność, analityczność i odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 33, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo - księgowa.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2018
Data dodania oferty pracy: 18.05.2018
Oferta pracy ważna do: 18.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów, rozliczanie należności
"AGRO-BIZNES" Sp.J. Sularz-Rudnicki - 2017-12-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-09-02 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Montaż instalacji elektrycznych na samochodach ciężarowych
PRO-WAM Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie detali do malowania,odtłuszczanie, demontaż zabezpieczeń z pomalowanych detalistaż w godz. 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Płock (mazowieckie)
przewożenie osób do miejsca pracy, ustalanie pracy pracownikom, sprawdzanie wykonywanej pracy, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe; uprawnienia na wózki widłowe; ważna książeczka sanepidu; obsługa wózka widłowego; prace związane z działaniem magazynu; kompletowanie towaru; obsługa skanera; umowa zlecenie; praca na trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)
Przetwarzanie kosztowych roszczeńpracowników i przygotowywanie płatności w sposób terminowy i dokładny w celu zapewnienia sprawnego zwrotu kosztów biznesowych,odpowiedzialnego zarządzania i archiwizowania zapisów w firmie zgodnie z odpowiednimi wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi. Wsparcie pracowników w zakresie zapytań dotyczących utworzenia listy wydatkówumożliwiających ich zatwierdzanie i zwrot kosztów. Dokonanie rozliczeń podróży i wydatków z wpisami księgowymi i rozwiązanie otwartych pozycji, kontaktując się ze źródłami wewnętrznymi / zewnętrznymi, np.pracownikami / biurami podróży w celu zapewnienia terminowego i dokładnego rozpatrzenia reklamacji kosztowych. Procesowanie wniosków pracowników o wydanie służbowych, kontakt z bankiem, śledzenienierozliczonych sald na służbowej karcie kredytowej i anulowanie kart kredytowych na czas tych pracowników, którzy zakończyli pracę.Proaktywna identyfikacja obszarów do ulepszenia, identyfikowanie wąskiego gardła (system, procedury, szkolenia, dyscypliny), którepowoduje powtarzające się sprawy związane z terminowym przetwarzaniem wniosków lub zwrocie roszczeń kosztowych, oraz aktywneproponowanie rozwiązań przełożonym. Udział w przygotowywaniu raportów w celu spełnienia wymogów dotyczących sprawozdawczości wodniesieniu do ustawodawstwa stowarzyszonego i / lub amerykańskiego GAAP.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubaczów (podkarpackie)
okreśłono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
terminowa realizacja planów produkcyjnych, obsługa i utrzymanie maszyn i urzadzeń we właściwym stanie technicznym, kontrola jakości
MANPOWERGroup Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Legnica (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów źródlowych, wprowadzanie dokumentów danych do systemu, rozliczanie wyniku finansowego. Umowa na czas niekoreślony. Praca na jedną zmianę: 8:00-16:00. Wcześniejszy kontakt tel. 698 625 686 lub e-mail: M.Filpiek (at) Akcept.Info . Oferta dostępna w sali E
Biuro Usług Finansowych AKCEPT Marzena Filipek - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- Księgowanie faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola i rozliczanie kont rachunkowych, przygotowywanie specyfikacji wybranych kont, pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, bieżące wprowadzanie danych finansowo-księgowych. - GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnieDołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- W zamian oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku działającej w stabilnej branży Możliwość rozwoju zawodowego- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, następnie praca na czas określony 2 lata. Praca na pełny etat. - Praca: 08:00-16:00. Wymagania: minimum wykształcenie średnie ekonomiczne, doświadczenie w dziale księgowości minimum 1 rok, znajomość zagadnień z przepisów podatkowych, mile widziana znajomość systemów zintegrowanych (SAP). Kontakt wyłącznie e-mail: hr (at) farmacol.com.pl lub telefoniczny (tel.: 32-25-31-562) w godz. 8:00-16:00.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie, podwozi od dostawców, ważenie pojazdów, wypełnianie protokołów przyjęcia pojazdów
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Stąporków (świętokrzyskie)
stawianie domków jednorodzinnych od podstaw
Elewacje i Sztukateria Adrian Szymaniak - 2018-04-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Magazynier
Netservice24 Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; podstawowa znajomość języka angielskiego; obsługa komputera i programu Ms. Office; zakres obowiązków: analiza i ocena bieżących projektów; kontrola wydatków realizowanych projektów; raportowanie wyników z przeprowadzonych działań; analiza rynku oraz konkurencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)
ręczna lub z wykorzystaniem elektronarzędzi obróbka metali na zimno, przygotowanie lub czyszczenie elementów konstrukcji, spawanie konstrukcji, znajomość technologii wykonywanych robót spawalniczych
RIMSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Księgowanie dokumentów,obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Lublin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo płacowa
BIURO RACHUNKOWE KOMPLEX SP. Z O.O. - 2018-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów na dziale mięsnym, krojenie i odważanie wędlin, serów, porcjowanie mięsa, mielenie na życzenie klienta
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gorlice (małopolskie)
wg stanowiska księgowa, kadrowa, zgodnie z Ustawą.
Kancelaria Podatkowa Bronisława Ryba - 2017-05-23 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w Salonie Samochodowym
Duszyński Mariusz CLEAN WAY - 2016-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kelner, mile widziane doświadczenie moze być nieudokumentowane
kontakt przez OHP - 2016-05-10 - Bogacica (opolskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNYCH- KLASY LEKCYJNE, KORYTARZE, TOALETYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMEJĘTNOŚCI SPRZĄTANIA
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w biurze rachunkowym przy użyciu komputera. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 691 489 790.
ROMAN HERBINGER BIURO RACHUNKOWE ATENA - 2016-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa klientów oddziału, budowanie długotrwałych relacji z klientem, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Multi Sfera Sp z o.o. - 2016-07-14 - Łomża (podlaskie)
PRACA NA STANOWISKU CIEŚLA SZALUNKOWY NA BUDOWACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE NIEMIEC W MIEŚCIE STUTTGART, KIEL, STADE, WIESBADEN, KOLONIA.
HARTBEX PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP Z O.O - 2017-02-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
Przygotowanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowychoparciu o międzynarodowe standardy rachunkowości Prowadzenieewidencji środków trwałych Nadzór nad prawidłowością rozliczeńpodatkowych i sprawozdań GUS Bieżąca analiza przepisów prawapodatkowego wraz z rozwiązywaniem bieżących problemówSporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Praca w godzinach 8-12
Tube-Tec Rohrverformungstechnik GMBH Sp. z o.o - 2017-02-15 - Opole (opolskie)