KSIĘGOWY DS. INTRASTATU I OBROTU Z ZAGRANICĄ Śrem oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. INTRASTATU I OBROTU Z ZAGRANICĄ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowy ds. intrastatu i obrotu z zagranicąPrace księgowe - sporządzanie INTRASTATU i sprawy celne. Praca w godzinach 8.00-16.00
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowy ds. intrastatu i obrotu z zagranicąPrace księgowe - sporządzanie INTRASTATU i sprawy celne. Praca w godzinach 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. INTRASTATU I OBROTU Z ZAGRANICĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2016
Data zakończenia pracy: 06.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, ukończony kurs lub szkoła - specjalista ds. celnych, znajomość obsługi programów Comarch i Insert
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Adres strony pracodawcy: www.mmkonto.pl
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2016
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 07.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Luboń (wielkopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa Klienta, elastyczny grafik pracy, możliwość rozwoju zawodowego
Coltel Sp. z O.O S.K. - 2016-05-17 - Zamość (lubelskie)
WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, TWORZENIE ZESTAWIEŃ W PROGRAMIE MS EXCEL, PRACA Z DOKUMENTAMI KSIĘGOWYMI W RÓŻNYCH JĘZYKACH, W TYM ANGIELSKIM I UKRAIŃSKIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, WIEDZA O EKONOMII LUB KSIĘGOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL, MIN. PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ORAZ UKRAIŃSKIEGOPRACA WG ZMIAN W GODZ. 8-18 NA KU SŁOŃCU 67CV NA E-MAIL rekrutacja (at) metro-services.pl
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca z uczniami klasy VII - VIII szkoły podstawowej
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Stara Rozedranka (podlaskie)
zapoznanie sie z działalnością firmy; poznawanie asortymentu towaru i jego nazw; układanie kompozycji z sztucznych i żywych kwiatów; obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień; realizacja zamówień, nauka pracy w zespole, układanie wieńców
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej (księgi handlowe), dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, sporządzanie raportów finansowych, pomoc w sporządzaniu deklaracji CIT, VAT i EUS
NOWA LOGISTIC Spółka z O.O. - 2017-09-11 - Zduńska Wola (łódzkie)
solidność
KMS SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
SZUKAMY OSOBY KTÓRA ZNA ZASADY SPRZEDAŻY TOWARÓW, JEGO WYDAWANIA I ZWRACANIA. WYMAGANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZNAJOMOŚĆ KOLEJNEGO JĘZYKA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM.WYMAGANA ŁATWOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W PROGRAMACH I APLIKACJACH KOMPUTEROWYCH. MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH OPTIMA.
BUTYJANA.PL - 2017-12-13 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz z przepisami prawa podatkowego; nadzór nad obiegiem dokumentow księgowych; uzgadnianie sald; sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT,PIT) oraz sprawozdań dla GUS; odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo- podatkowe; sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów; współpraca z zewnętrznymi instytucjami, urzędami skarbowymi i bankami;
BIURO RACHUNKOWE EFEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Rawicz (wielkopolskie)
Prace porządkowe
PHU Meyer Lucyna Hruszka-Meyer - 2016-10-31 - Kiełpinek (pomorskie)
budowa urządzeń przemysłowych, serwisowanie urządzeń.Praca w Bytomiu, w terenie oraz delegacje
Huzap Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Bytom (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Księgowa w szkole.Współpraca z gł. księgowym.- pełna księgowość- ZUS, płace- deklaracje skarbowe, PFRON- sprawdzanie, dekretowanie dokumentów księgowych.
Szkoła Podstawowa nr 184 im. L. Waryńskiego - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie pełenej księgowości
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radomsko (łódzkie)
Rejestracja dokumentów w systemie ZWSIRON, sporządzanie zaopatrzenia na środki budżetowe, dokonywanie korekt dotyczących zapotrzebowania na środki budżetowe, rozliczanie podróży służbowych, sporządzanie sprawozdań finansowych i dokonywanie analiz. Prowadzenie rejestrów oraz sporządzanie pism do różnych instytucji oraz urzędów. Wymagane wykształcenie średnie, biegła obsługa MC Office, wskazane doświadczenie w księgowości. Tel. 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-03-17 - Wędrzyn (lubuskie)
zarządzanie nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych, znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej, znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, rzetelność i odpowiedzialność, znajomość przepisów prawa pracy i postępowania egzekucyjnego, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w administracji publicznej, umiejętność obsługi oprogramowania Progman - Finanse, Płace, kadry, umiejętność obsługi programu Płatnik. Charakterystyka pracy: sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników; prowadzenie wszelkich spraw pracowniczych, w tym z zakresu bhp; sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu i inne. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/ksiegowy,32239. Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2018 r., decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Rybnika, ul. Białych 7 (I piętro, pok. 104) 44-200 Rybnik.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-08-17 - Rybnik (śląskie)
wystawianie faktur oraz obsługa kasy - wypłaty dla pracowników, deklaracje VAT, JPK i CIT, obsługa banku
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE - 2018-08-10 - Pruszków (mazowieckie)
staż dla osób:powyżej 50 rż,długotrwale bezrobotnych,niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy ustawianiu maszyn obslugujących linię produkcyjną
Interkadra Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Prowadzenie pod nadzorem gospodarkimagazynowej ilościowej i wartościowej, prowadzenie pod nadzorem ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Olesno (opolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozrachunkowych.
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO MARLENA SZAJER W ŁAŃCUCIE - 2016-12-28 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa gości restauracji
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kluszkowce (małopolskie)
Obsługa księgowa Wspólnot Mieszkaniowych (księgowanie fv, pożytków, naliczenia itp.)Godzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala E, A
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE KSIĄG I EWIDENCJI PODATKOWYCH, OBSŁUGA PŁACOWA, DO PRZYUCZENIA
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ptr stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Radomsko (łódzkie)
W czasie i wykonanie dokumentów księgowych w prawidłowy sposób, naliczone wynagrodzenia, zapłaty podatków i opłat, przedkładać sprawozdania do urzędu skarbowego i funduszy, zapewnienie terminowego gromadzenia należności, towarzyszyć transakcji gotówkowych, prowadzenia ewidencji nieruchomości i majątku spółki, zminimalizować ryzyko nieuzasadnionego odpadów i strat finansowych, optymalizacja obciążeń podatkowych (w prawo), prowadzenia ewidencji kadrowych dla pracowników firmy, zawsze bądź świadomy (a zainteresowany, aby przeczytać) zmian w przepisach, które są istotne dla prac spółki.
GEMMARIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gostyniu - 2018-02-14 - Gostyń (wielkopolskie)
-dekretowanie dokumentów księgowych i wprowadzanie danych w nich zawartych do programu finansowo-księgowego dotyczacych powierzonego zakresu, zgodnie z klasyfikacją budżetową, ewidencją księgową oraz sprawozdawczością budżetową,-prawidłowe i terminowe wprowadzanie faktur kosztowych/przychodowych do rejestru zakupu/sprzedazy VAT, odpowiednio klasyfikując rodzaj i odliczanie podatku naliczonego-zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisami wewnętrznymi,-sprawdzanie, w ramach kontroli bieżącej, kosztowych/przychodowych dokumentów księgowych, zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów,-uzgadnianie kont księgowych wynikających z powierzonego zakresu czynności,-obsługa elektronicznego systemu bankowego w powierzonym zakresie obowiązków,-opracowywanie, uzgadnianie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień finansowychz obiektów OSIR, każdego miesiąca za miesiąc poprzedni,-zamykanie i uzgadnianie kont w terminie, w zakresie wprowadzanych danych wynikających z powierzonego zakresu czynności,-opracowywanie instrukcji i zarządzeń zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i wprowadzanie zmian w tym zakresie,-prowadzenie i rozliczanie zadań inwestycyjnych w zakresie finansowym i księgowym,-współpraca z głównym księgowym, kierownikami obiektów i sekcji OSIR,-współpraca z komisją inwentaryzacyjną w zakresie środków trwałych, wyposażenia oraz przedmiotów niskocennych,-wykonywanie innych poleceń przełożonegooraz pomocniczo praca w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora, okresowo opracowywanie analiz i prowadzenie wszelkiej sprawozdawczości statystycznej w zakresie wykonywanych zadań oraz przedkładanie wyników, sprawozdań i wniosków w tej sprawie,-podpisywanie wystawionych faktur VAT i faktur korygujących,-podpisywanie odbioru faktur VAT,praca przy komputerze pow. 4 h dziennie/możliwe wyjazdy służbowe
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2018-08-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)