KSIĘGOWY KASJER Pruszków oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE
Stanowisko: KSIĘGOWY KASJER
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur oraz obsługa kasy - wypłaty dla pracowników, deklaracje VAT, JPK i CIT, obsługa banku
Data publikacji: 2018-08-10
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur oraz obsługa kasy - wypłaty dla pracowników, deklaracje VAT, JPK i CIT, obsługa banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- wyższe min. licencjat. Staż pracy- min. 2 lata na podobym stanowisku. Uprawnienia, umiejętności- praca z programem Symfonia, Płatnik, Znajomość języków obcych- nie wymagane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 2/4
Profil działalności pracodawcy: Szpital
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2018
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe,przygotowywanie dokumantacji, ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Łędławki (warmińsko-mazurskie)
Zbieranie pieczarek, pakowanie i ważeniepieczarek, czyszczenie pieczarek, dbanie o porządek na stanowisku pracy, segregowanie pieczarek dla anglojęzycznego klienta. Praca w ramach umowy zlecenie w systemie jednozmianowym w godzinach od 7:00 do 15:00.Miejsce pracy Gromadka ul. Odlewników 2.
Maxma Group Maciej Maksymiuk - 2018-08-14 - Gromadka (dolnośląskie)
Obsługa księgowa różnych podmiotów, prowadzenie spraw kadrowych i płacowych, przygotowywanie deklaracji do ZUS-u. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
INFO-TAX BIURO RACHUNKOWE Violetta Zielenkiewicz - 2018-08-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w dziale księgowościOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 23 662 51 26 w godz. 12.00-15.00
M.J.OIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2017-03-22 - Ilinko (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SABA Sp.z o.o. WIECZERZA - 2018-01-09 - Chełm (lubelskie)
Samodzielne rozliczanie firm z US oraz ZUS, kontakty z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rumia (pomorskie)
Czynności rejestracyjne firmRozliczanie płacowe, umów cywilnoprawnych Księgowanie w programach księgowych Przygotowywanie sprawozdawczości księgowej, podatkowej, finansowej Pisanie pism urzędowych Przygotowywanie prac kancelaryjnych Rozliczanie podróży służbowych, krajowych i zagranicznych Rozliczanie ZUS Przygotowywanie dokumentów kasowo-bankowych Reprezentacja firmy przed urzędami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Wykonawstwo i montaż konstrukcji stalowych, montaż płyt warstwowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Zawiercie (śląskie)
jw.
GATBUD TADEUSZ GAJDOWSKI - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
zabezpieczenie ciągłości procesu produkcji - przeglądnie do klejenia, wypychanie do klejenia, sortowanie, segregacja, pobieranie pudeł, oklejanie pudeł, zapoznanie się z dokumentacją torebki zlecenia, stała dbałość o jakość produktu, przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ i innych procedur i ustaleń, dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy, wykonywanie poleceń służbowychwynagrodzenie do negocjacji
ASG BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US)
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
dekretacja, księgowanie i analiza kont, deklaracje podatkowe VAT, CIT sprawozdawczość, PRACODAWCA WYMAGA MIN. 3-LETNIEGO DOŚWIADCZENIA ZAWODWEGO
LIMAX POLSKA SP ZOO - 2017-03-13 - Żodyń (wielkopolskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, przetwarzanie dokumentacji przychodzącej i wychodzącej
EMONS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2016-09-08 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa programów ksiegowych "Rachmistrz",CDN Klasyka
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Trzebinia (małopolskie)
Przyjmowanie dostaw, opis towarów wg indeksów, kontrola ilościowa, wizualna oraz jakościowa, potwierdzenia przyjęcia towaru, pakowanie WZ.
HLT sp. z o.o. - 2017-11-21 - Głuchołazy (opolskie)
księgowy
Relaksac.-Kontempl. Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-03-30 - Rytwiany (świętokrzyskie)
księgowanie faktur zakupowych, - rozliczanie,uzgadnianie i potwierdzanie rozrachunków z kontrahentami, - dekretacjai księgowanie dokumentów, - uzgadnianie kont księgowych. Umiejętności i uprawnienia: Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości, - min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości i innych przepisów dotyczących prawa podatkowego, - umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, - dokładność, dobra organizacja pracy, - samodzielność, odpowiedzialność.Dodatkowe wymagania: Oferujemy: - umowa o pracę z wynagrodzeniem netto 2 000 zł, po okresie próbnym netto 2 500 zł, - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji, - możliwość wdrażania własnych pomysłów i usprawnień, pakiet prywatnej opieki medycznej, - zniżki dla pracowników na wybrany asortyment firmowy, ubezpieczenie grupowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Księgowy w biurze rachunkowym. Praca w godz.: 8:00-16:00Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) cenzus.com
CENZUS Iwona Sługocka - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola prac gospodarzy domów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporzadzanie umów zleceń gospodarzy, zaopatrywanie gospodarzy domów w środki czystości,prowadzenie kartotek narzędzi, prowadzenie dokumentacji technicznej Wspólnot, sporzadzenie deklaracji śmieci oraz ewidencji mieszkańców, przygotowywanie materiałów do sprawozdań, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Prowadzenie pełnej ksiegowości spółdzielni oraz spraw kadrowo-płacowych. Sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, US.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ASTRA" - 2016-02-01 - Mostkowo (zachodniopomorskie)
stoisko mięsne
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Wykonywanie pra instalacyjnych, montażowych, montowanie przewodów kanalizacyjnych, sanitarnych, poprawne odczytywanie rysunków roboczych.
"TRÓJ-WENT" S.C. MONTAŻ INSTALACJI WENTYLACYJNYCH Adam Ostrowski, Krzysztof Ostrowski, Marek Ostrowski - 2016-10-28 - Pinczyn (pomorskie)
praca na produkcji, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Międzynarodowa, prężnie rozwijająca się firma poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Księgowej / Księgowego. Pracodawca oferuje narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracą, możliwość rozwoju w strukturach firmy. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: ewidencja środków trwałych, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur, prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości, księgowanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie deklaracji GUS, współpraca przy tworzeniu sprawozdania finansowego, praca w godzinach 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Opole (opolskie)
- Znajomość zagadnień pełnej ksiegowości.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Doświadczenie na stanowisku księgowej. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-60, 606-56-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych odbiorców, przyjmowanie zamówień od obecnych.
PUBLIMAR Spółka Jawna Lucjan Staniszewski i Spółka - 2016-05-17 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozrachunkowych
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO MARLENA SZAJER W ŁAŃCUCIE - 2016-05-18 - Łańcut (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-09-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż pokryć podłogowych, doradztwo klientowi, inkasowanie nalezności. Prace Magazynowe
Sklepy Komfort Spółka Akcyjna - 2017-01-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)