KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: do 3 686 PLN
Zakres obowiązków: Wycena funduszy inwestycyjnych. Przygotowywanie wyceny wg obowiązujących procesów na podstawie dostarczonych raportów; inwestygacja nieścisłości; Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz odpowiedzialność za analizę otrzymanych informacji; Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-395 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wycena funduszy inwestycyjnych. Przygotowywanie wyceny wg obowiązujących procesów na podstawie dostarczonych raportów; inwestygacja nieścisłości; Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz odpowiedzialność za analizę otrzymanych informacji; Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 686 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 686 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Data zakończenia pracy: 01.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie i wiedza w zakresie przygotowywania wyceny funduszy inwestycyjnych oraz sporządzania raportów wartości aktywów netto, wiedza dot. księgowanie procesów; zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; dobre zdolności analityczne i numeryczne; pełna odpowiedzialność za powierzone zadania; wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań; wysoki poziom umiejętności interpersonalnych; umiejętność współdziałania w zespole; komunikatywna znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt e-mailowy: imyszograj (at) statestreet.com; Rzak (at) statestreet.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2019
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffc98502d8e98787756f6f530798e75f
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
USŁUGI TRANSPORTOWE KOCÓJ BOGUSŁAW - 2016-08-10 - Hyżne (podkarpackie)
OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Biuro Rachunkowe Wojtas Grażyna - 2018-11-05 - Słupca (wielkopolskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtów, kadry i płace.Pracodawca wymaga znajomość programu OPTIMA.Mile widziane 1 roczne doświadczenie zawodowe.
"BusinessConcept" Mateusz Klimontowski - 2018-01-29 - Korzenna (małopolskie)
praca 12 na 12
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W RZESZOWIE - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 13-15
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
- prowadzenie zadań związanych z wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom,- sprawdzanie, kompletowanie i dekretowanie dochodów księgowych oraz dokonywanie ich płatności,- sporządzanie faktur i deklaracji VAT
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE - 2018-01-05 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie listy płac pracowników i zleceniobiorców, listy świadczeń z ZFŚS. Naliczanie podatków i składek związanych z wynagrodzeniami, obsługa systemu Płatnik.Naliczanie świadczeń ZUS związanych z pracownikami, księgowanie list wynagrodzeń, świadczeń oraz pozostałych składników wynagrodzeń. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników. Opracowywanie związanej z powyższym sprawozdawczością i informacjami ZUS, GUS, US oraz jednostką nadrzędną, obsługa KZP, współpraca z pozostałymi działami obsługującymi badania.Ruchomy czas pracy.
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)
x
"Akcess" Starosta i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-08-16 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż produktów na terenie woj. świętokrzyskiego, utrzymywanie relacji oraz zdobywanie nowych klientów.
Centrum Paszowe Aneta Górska Raków 15, 28-300 Jędrzejów - 2017-02-20 - Raków (świętokrzyskie)
Transport półfabrykatu w otokabinach, przygotowanie otokabin, ważenie, streczowanie folią, transport produktu zapakowanego, czynności porządkowe, czynności w systemie MOM WMS/ na skanerze
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg spółek handlowych.
BMGM Spółka z o.o. - 2019-05-31 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry, obsługa vat-ów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 na 1/2 etatu w Kołobrzegu.
Biuro Biegłych Rewidentów "AKCEPT " s.c. - 2017-03-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wspracia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa gości, administracja biura, ewidencja i koordynacja obiegu dokumentów, zaopatrzenie biura, przygotowywanie materiałów na spotkania i szkolenia, wspomaganie pracy innych działów, prowadzenie korespondencji (rejestrowanie, rozsyłanie, wysyłanie ), utrzymanie bieżącego systemu katalogowania i archiwizacji korespondencji,wysyłanie korespondencji faxem, e-mail, przełączanie rozmów, zapewnienie właściwego przepływu informacji, zarządzanie i utrzymanie sprzętu biurowego i materiałów biurowych,tłumaczenie dokumentów na żądanie,prowadzenie aktualnych list z danymi kontaktowymi, organizowanie spotkań służbowych, konferencji,wykonywanie innych poleceń przełożonych.
NUTRI FOODS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Niezdów (małopolskie)
Kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych, weryfkacja oraz księgowanie faktur sprzedażowych lub zakupowych, rachunków bankowych, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, sporządzanie pism administracyjno-księgowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00 (a dla niepełnosprawnych - 9:00-16:00). Umowa o pracę - dla osób z oczeczeniem o niepełnosprawności, umowa zlecenie dla pełnosprawnych. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - dokumenty aplikacyjne prosimy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) kancelariabielawski.eu
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości węgierskiego podmiotu (GL, AP, AR, bank, amortyzacja itd.); Przygotowanie deklaracji VAT i CIT; Sprawozdawczość zewnętrzna oraz na potrzeby wewnętrzne; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Zapewnienie terminowego zamknięcia ksiąg rachunkowych; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie, dekretacja i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących zakupów towarów handlowych, uzgadnianie kont, prowadzenie rozrachunków z odbiorcami, uzgadnianie płatności z odbiorcami, uzgadnianie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupów zagranicznych, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży, w tym eksportowych, podpisywanie, odbiór i wystawianie faktur VAT, not korygujących
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć z języka polskiego z dziećmi w szkole specjalnej. Praca w godz. 7.00-16.00
Czyż - Centrum Edukacji, Szkoleń i Języków Obcych, Centrum Terapii i Rehabilitacji Agnieszka Czyż - 2016-09-28 - Częstochowa (śląskie)
Szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Pawłosiów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.2. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach analitycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych.4. Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT.6. Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT 7 oraz JPK.7. Uzgadnianie okresowo sald kont syntetycznych i analitycznych.8. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji.9. Przygotowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb analizy, planowania i wykonania budżetu oraz sprawozdawczości jednostki.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-07-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp. z o.o. w Kielcach - 2017-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontrola dokumentów,księgowanie, uzgadnianie sald, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Daleszyce (świętokrzyskie)
prace porządkowe na terenie obiektów i miejsc użyteczności publicznej na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Szczerców (łódzkie)
praca fizyczna na terenie gminy Kurzętnik
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż i uzupełnianie towarów, obsługa kasy fiskalnej, ewidencjonowanie stanów magazynowych. Sklep spożywczy. Praca w ramach umowy zlecenia, po której pracodawca przewiduje możliwość podpisania umowy o pracę. Praca w przedziale czasowym 8-23. Miejsce pracy:Łódź- Chojny lub Łódź-Dąbrowa.
BROWAR CENTRALNY PIOTR MALINOWSKI - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)
-ustawianie i bazowanie detali na obrabiarce -wprowadzanie korekt i pisanie programu CNCOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)