KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY

Wynagrodzenie: do 3 686 PLN

Zakres obowiązków: Wycena funduszy inwestycyjnych. Przygotowywanie wyceny wg obowiązujących procesów na podstawie dostarczonych raportów; inwestygacja nieścisłości; Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz odpowiedzialność za analizę otrzymanych informacji; Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób

Data publikacji: 2019-06-24

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
80-395 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wycena funduszy inwestycyjnych. Przygotowywanie wyceny wg obowiązujących procesów na podstawie dostarczonych raportów; inwestygacja nieścisłości; Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz odpowiedzialność za analizę otrzymanych informacji; Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 686 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 686 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019

Data zakończenia pracy: 01.07.2022

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie i wiedza w zakresie przygotowywania wyceny funduszy inwestycyjnych oraz sporządzania raportów wartości aktywów netto, wiedza dot. księgowanie procesów; zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; dobre zdolności analityczne i numeryczne; pełna odpowiedzialność za powierzone zadania; wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań; wysoki poziom umiejętności interpersonalnych; umiejętność współdziałania w zespole; komunikatywna znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt e-mailowy: imyszograj (at) statestreet.com; Rzak (at) statestreet.com

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Podgórska

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2019

Data dodania oferty pracy: 24.06.2019

Oferta pracy ważna do: 27.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffc98502d8e98787756f6f530798e75f

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWY - od 4 000 PLN

OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Biuro Rachunkowe Wojtas Grażyna - 2018-11-05 - Słupca (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtów, kadry i płace.Pracodawca wymaga znajomość programu OPTIMA.Mile widziane 1 roczne doświadczenie zawodowe.
"BusinessConcept" Mateusz Klimontowski - 2018-01-29 - Korzenna (małopolskie)

KSIĘGOWY-30 - od 1 850 PLN

prowadzenie ksiąg księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)

REFERENT DO SPRAW REALIZACJI SZKOLEŃ - od 550 PLN

Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 13-15
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)

KSIĘGOWY - od 2 400 PLN

- prowadzenie zadań związanych z wypłacaniem wynagrodzeń pracownikom,- sprawdzanie, kompletowanie i dekretowanie dochodów księgowych oraz dokonywanie ich płatności,- sporządzanie faktur i deklaracji VAT
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE - 2018-01-05 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY - od 2 200 PLN

Sporządzanie listy płac pracowników i zleceniobiorców, listy świadczeń z ZFŚS. Naliczanie podatków i składek związanych z wynagrodzeniami, obsługa systemu Płatnik.Naliczanie świadczeń ZUS związanych z pracownikami, księgowanie list wynagrodzeń, świadczeń oraz pozostałych składników wynagrodzeń. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników. Opracowywanie związanej z powyższym sprawozdawczością i informacjami ZUS, GUS, US oraz jednostką nadrzędną, obsługa KZP, współpraca z pozostałymi działami obsługującymi badania.Ruchomy czas pracy.
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Sprzedaż produktów na terenie woj. świętokrzyskiego, utrzymywanie relacji oraz zdobywanie nowych klientów.
Centrum Paszowe Aneta Górska Raków 15, 28-300 Jędrzejów - 2017-02-20 - Raków (świętokrzyskie)

CZYNNOŚCI OPEROWANIA WÓZKIEM WIDŁOWYM NA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Transport półfabrykatu w otokabinach, przygotowanie otokabin, ważenie, streczowanie folią, transport produktu zapakowanego, czynności porządkowe, czynności w systemie MOM WMS/ na skanerze
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Tarnów (małopolskie)

KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

Prowadzenie ksiąg spółek handlowych.
BMGM Spółka z o.o. - 2019-05-31 - Legnica (dolnośląskie)

KSIĘGOWY (1/2 ETATU) - od 1 000 PLN

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry, obsługa vat-ów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 na 1/2 etatu w Kołobrzegu.
Biuro Biegłych Rewidentów "AKCEPT " s.c. - 2017-03-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wspracia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Sosnowiec (śląskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

obsługa gości, administracja biura, ewidencja i koordynacja obiegu dokumentów, zaopatrzenie biura, przygotowywanie materiałów na spotkania i szkolenia, wspomaganie pracy innych działów, prowadzenie korespondencji (rejestrowanie, rozsyłanie, wysyłanie ), utrzymanie bieżącego systemu katalogowania i archiwizacji korespondencji,wysyłanie korespondencji faxem, e-mail, przełączanie rozmów, zapewnienie właściwego przepływu informacji, zarządzanie i utrzymanie sprzętu biurowego i materiałów biurowych,tłumaczenie dokumentów na żądanie,prowadzenie aktualnych list z danymi kontaktowymi, organizowanie spotkań służbowych, konferencji,wykonywanie innych poleceń przełożonych.
NUTRI FOODS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Niezdów (małopolskie)

KSIĘGOWY (KSIĘGOWA) - 2 000 - 4 000 PLN

Kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych, weryfkacja oraz księgowanie faktur sprzedażowych lub zakupowych, rachunków bankowych, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, sporządzanie pism administracyjno-księgowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00 (a dla niepełnosprawnych - 9:00-16:00). Umowa o pracę - dla osób z oczeczeniem o niepełnosprawności, umowa zlecenie dla pełnosprawnych. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - dokumenty aplikacyjne prosimy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) kancelariabielawski.eu
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

KSIĘGOWY Z J. WĘGIERSKIM - WARSZAWA - od 8 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości węgierskiego podmiotu (GL, AP, AR, bank, amortyzacja itd.); Przygotowanie deklaracji VAT i CIT; Sprawozdawczość zewnętrzna oraz na potrzeby wewnętrzne; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Zapewnienie terminowego zamknięcia ksiąg rachunkowych; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY - 619 - od 1 850 PLN

przygotowanie, dekretacja i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących zakupów towarów handlowych, uzgadnianie kont, prowadzenie rozrachunków z odbiorcami, uzgadnianie płatności z odbiorcami, uzgadnianie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupów zagranicznych, sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży, w tym eksportowych, podpisywanie, odbiór i wystawianie faktur VAT, not korygujących
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Świdnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ - 20,37 - 28 PLN

Prowadzenie zajęć z języka polskiego z dziećmi w szkole specjalnej. Praca w godz. 7.00-16.00
Czyż - Centrum Edukacji, Szkoleń i Języków Obcych, Centrum Terapii i Rehabilitacji Agnieszka Czyż - 2016-09-28 - Częstochowa (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 000 PLN

Szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Pawłosiów (podkarpackie)

KSIĘGOWY/-KA - od 2 200 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY/A(NR 4918) - od 2 100 PLN

OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.2. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach analitycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych.4. Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT.6. Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT 7 oraz JPK.7. Uzgadnianie okresowo sald kont syntetycznych i analitycznych.8. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji.9. Przygotowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb analizy, planowania i wykonania budżetu oraz sprawozdawczości jednostki.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-07-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY - 2 500 - 4 000 PLN

Kontrola dokumentów,księgowanie, uzgadnianie sald, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Daleszyce (świętokrzyskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace porządkowe na terenie obiektów i miejsc użyteczności publicznej na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Szczerców (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

praca fizyczna na terenie gminy Kurzętnik
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SAMODZIELNY AUTOMATYK (AUTOMATYKA PRZEMYSŁOWA) - od 3 000 PLN

- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 12 PLN

Sprzedaż i uzupełnianie towarów, obsługa kasy fiskalnej, ewidencjonowanie stanów magazynowych. Sklep spożywczy. Praca w ramach umowy zlecenia, po której pracodawca przewiduje możliwość podpisania umowy o pracę. Praca w przedziale czasowym 8-23. Miejsce pracy:Łódź- Chojny lub Łódź-Dąbrowa.
BROWAR CENTRALNY PIOTR MALINOWSKI - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)

KSIĘGOWY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)

OPERATOR CNC (PO STAŻU) - od 1 850 PLN

-ustawianie i bazowanie detali na obrabiarce -wprowadzanie korekt i pisanie programu CNCOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)