KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: od 3 686 PLN
Zakres obowiązków: Szkolenie nowych pracowników z zakresu wiedzy na temat wyceniania funduszy oraz specyfiki obsługiwania danego klienta; Obliczanie i raportowanie wartości aktywów netto (NAV net asset value) jednostek funduszy inwestycyjnych obsługiwanych przez firmę na zlecenie klienta; Uzgodnienia kont oraz analiza w celu zapewnienia poprawności NAV; Monitorowanie sald gotówkowych, transakcji księgowych, transferów gotówkowych, odsetek oraz innych transakcji.
Data publikacji: 2019-11-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szkolenie nowych pracowników z zakresu wiedzy na temat wyceniania funduszy oraz specyfiki obsługiwania danego klienta; Obliczanie i raportowanie wartości aktywów netto (NAV net asset value) jednostek funduszy inwestycyjnych obsługiwanych przez firmę na zlecenie klienta; Uzgodnienia kont oraz analiza w celu zapewnienia poprawności NAV; Monitorowanie sald gotówkowych, transakcji księgowych, transferów gotówkowych, odsetek oraz innych transakcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 686 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 686 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2019
Data zakończenia pracy: 12.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, wiedza w zakresie obliczania i raportowania wartości aktywów netto NAV - net asset value, jednostek funduszy inwestycyjnych; wykonywania zadań operacyjnych, m. in monitorowanie sald gotówkowych , transakcji księgowych transferów gotówkowych i innych transakcji; Wiedza dot. wyceniania funduszy; zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; Dobre zdolności analityczne i numeryczne; Pełna odpowiedzialność za powierzone działania, Wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność współdziałania w zespole, zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c75b7750f8ff0556f203a4c7369ade59
Podobne oferty pracy
wg programu stażu, PO WER
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Ostrów (łódzkie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach ZUS
FIRMA USŁUGOWA " TOP - CLEANER " MONIKA OTRĘBA - 2016-09-05 - Twarda (łódzkie)
praca w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-analiza danych księgowych, - przygotowanie księgowań, - rekonsyliacja kont, - współpraca z zespołem z Wielkiej Brytanii odnośnie wyjaśniania różnic na kontach, zmiany i standaryzacji procesów, - współpraca z audytem, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie towaru, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Gozdnica (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji ksiegowej, obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, ksiegowanie faktur od dostawców i przygotowanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami.
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie doumentów związanych z działalnością firmy, składanie deklaracji VAT, ZUS. Kontakt z kontahentami.
P.H.U.MIRMEX sp.o.o. - 2017-04-14 - Raciąż (mazowieckie)
ogólny zakres obowiązków wynikających z prawa oświatowego
OCHRONKA ZGROMADZENIA SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK BDNP NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE - 2019-08-19 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
szycie odzieży roboczej
PPH "IRMEK" I.Smalec Zakład Pracy Chronionej - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe lub średnie zawodowe kierunkowe; rok doświadczenia zawodowego; wiedza z zakresu elektryki (maszyny elektryczne DC); umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i konstrukcyjnej; sumienność; dokładność; samodzielność; uprawnienia grupy G1-E pk 2 tzw. SEP-owskie do 1 kV; odporność na stres i pracę pod presją czasu; zakres obowiązków: kompleksowa regeneracja i naprawa trakcyjnych maszyn elektrycznych DC i ich podzespołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
ASCO RAIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-31 - Pyskowice (śląskie)
- Roznoszenie wizytówek na terenie jednego z trzech miast: Katowic lub Rudy Śląskiej lub Piekar Śląskich.- Wynagrodzenie: 13,00 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Zlecenie do wykonania w godzinach: 9:00-17:00. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 531-320-081, 694-963-599) w godzinach: 9:00-17:00.
PERFECT CASH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa IPL, manicure, pedicure
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Jaworzno (śląskie)
przygotowanie dokumentów do ewidencji księgowej, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie rozliczeń finansowym, prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, prowadzenie windykacji celem wdrożenia egzekucji należności z tytułu dochodów budżetowych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-12-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Obowiązki należące do działu księgowości.
Zbigniew Szymański Drukarnia "TINTA" - 2019-08-19 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Księgowość, windykacja należności, rozrachunki bankowe oraz z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa poczty elektronicznej i ksero; obsługa programów kadrowych, płacowych i ksiegowych (puzzle, płatnik), uporządzanie listy płaci deklaracji ZUS; sporządzanie deklaracji VAT-7, wyliczanie podatku dochodowego PIT-5 i PIT-5L
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wprowadzanie faktur, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Skarbimierz (opolskie)
- Bieżące operacje, samodzielne rozliczanie podatków, księgowanie dokumentacji, Rozliczanie sald z kontrahentami., niewielka część zadań związana z kadrami i płacami.- Wynagrodzenie: 4200 zł brutto. Praca na umowę o pracę okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wywmiarze czasu pracy. Dla osób zainteresowanych możliwość pracy również w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane min. 1 rok doświadczenia w księgowości. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) talentselect.pl
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2018-07-27 - Bytom (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w Opolu, skierowany głównie do osób bezrobotnych powyżej 30-tego roku życia lub dla kobiet do 30-tego roku życia długotwrale bezrobotnych, stypendium 997,40 zł netto miesięcznie
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
- dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont- prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta w języku angielskim i azerskim- wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy- generowanie faktur/ wyciągów bankowych/ raportów zgodnie z procedurami operacyjnymi- prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych Open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs- zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach poprzez telefon i pocztę elektroniczną w języku angielskim i azerskim- rozliczanie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności- identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób- kontakt z klientem w języku azerskim- tworzenie baz danych i procedur obiegu dokumentacji- zapewnienie integralności danych podstawowych w kluczowych systemach, a także utrzymywanie procesów w celu zapewnienia jakości danych- sprawdzanie dokładności zeskanowanych danych, poprawianie danych nieakceptowanych lub błędnie zindetyfikowanychGodziny pracy:09:00-17:00
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
Obsługa księgowa firm zewnetrznych
LOREM PRO KSIĘGOWOŚĆ Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Nadzór i kontrola procesów produkcyjnych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji produkcyjno technologicznej, monitorowanie i nadzór prawidłowego funkcjonowania systemów jakości, przygotowanie i kontrola dokumentacji związanej z systemem HACCAPWYMAGANIA:Wykształcenie wyższe techniczne: technologia żywności lub pokrewne, umiejętność kierowania grupą, doświadczenie w pracy na stanowisku technologa lub kierownika produkcji, wysoki stopień samodzielności i odpowiedzialności, wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne, znajomość zagadnień HACCP, BRC,IFS.Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Doral Sp.j. z siedzibą w Kłodzku, ul. Półwiejska 8 zgodnie z ustawa z dnia 8 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U z 2014 r. poz.1182, 1662)
DORAL SPÓŁKA JAWNA PIOTR CHMIELEWSKI, ROBERT KALINOWSKI, JERZY SIERAKOWSKI - 2016-04-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Radomsko (łódzkie)
weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dokumentów kosztowych, przychodowych, magazynowych i pozostałych; sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT; bieżące uzgadnianie kont, przygotowanie bieżących rozliczeń wyniku (rachunek zysków i strat), przygotowanie raportów analitycznych dla Klientów, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
- praca przy produkcji żywności,- nadzór i uzbrajanie instalacji,- wymiana produktów wraz z przeprowadzaniem wszystkich koniecznych zmian,- regulacja i uruchamianie maszyn,- wkładanie i wymiana rolek foliowych,- eliminowanie zakłóceń,- kontrola jakości,- czyszczenie instalacji,- przeprowadzanie drobnych napraw i prac konserwacyjnych
OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH - 2019-03-08 - Niemcy (Niemcy)