KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: od 3 686 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie papierów wartościowych do rachunkowości. Upewnienie się, że monitorowanie nowej konfiguracji zabezpieczeń jest w toku Zarządzanie aktualizacjami danych o papierach wartościowych. Dbanie o poprawność danych w systemach księgowych.
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie papierów wartościowych do rachunkowości. Upewnienie się, że monitorowanie nowej konfiguracji zabezpieczeń jest w toku Zarządzanie aktualizacjami danych o papierach wartościowych. Dbanie o poprawność danych w systemach księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 686 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 686 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Data zakończenia pracy: 14.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia/finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe: ekonomia/finanse, minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku; wiedza w zakresie obliczania i raportowania wartości aktywów netto NAV - net asset value, jednostek funduszy inwestycyjnych; wykonywanie zadań operacyjnych, m. in monitorowanie sald gotówkowych, transakcji księgowych transferów gotówkowych i innych transakcji; wiedza dot. wyceniania funduszy; zaawansowana umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; dobre zdolności analityczne i numeryczne; pełna odpowiedzialność za powierzone działania, wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i umiejętność współdziałania w zespole; komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.06.2020
Oferta pracy ważna do: 08.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18966712c27cd2f7cc47d6fc21c36e2b
Podobne oferty pracy
Telefoniczny kontakt z klientem,infolinia lub realizacja planów sprzedażowych.
ADB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
krojenie, szycie, znajomośc zagadnień z zakresu tapicerki
Tapicerstwo Samochodowe Michał Rothe - 2016-10-12 - Skórzewo (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Zamość (lubelskie)
utrzymywanie czystości w budynku PUP
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rogóźno (łódzkie)
- Księgowanie w określonym czasie transakcji potwierdzanych przez Klientów na funduszach; - porównywanie wprowadzonych danych do raportów dostarczanych przez Brokera; - Odpowiadanie na zapytania otrzymywane z innych działów w State Street; -Codzienna komunikacja z Investment Managerami oraz Brokerami dotycząca rozbieżności pomiędzy otrzymanymi potwierdzeniami na transakcje od Klienta, a danymi w raportach dostarczonych przez Brokera. Wynagrodzenie nie mniej niż 4388 zł brutto
kontakt przez PUP - 2020-04-28 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości
PERFEKT No 1 s.c. J.Boroń, T.Boroń, T.Boroń - 2020-05-04 - Przasnysz (mazowieckie)
Przygotowywanie i obsługa śniadań hotelowych w kuchni.Godz. pracy: 5.30-13.30Miejsce pracy: Hotel Ambasador, Łódź Chojny.
Cegal sp. jawna - 2018-07-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie księgowości na zasadach ogólnych
F.H.U. "Wiśniewski" Józef Wiśniewski - 2019-05-29 - Makówiec (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej w programie Rewizor z podziałem na rejestry, czyli prowadzenie: - rejestru zakupu, - rejestru bankowego, - rejestru sprzedaży, - rejestru uzupełniającego.2) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z jej comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka.3) sporządzanie listy plac.4) prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu składek, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych,5) terminowe sporządzanie deklaracji ZUS DRA.6) Terminowe prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzanie deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40.7) Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.8) Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami za sprzedane usługi oraz zakupione środki trwałe, materiały, usługi, leki.9) Rozliczanie pracowników materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie Ośrodka.10) Odpowiedzialność materialna i prawna z tytułu wykonywanych obowiązków.11) Wykonywanie innych czynności mających związek z pracą, zleconych przez przełożonych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw : o działalności leczniczej , o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp..Uprawnienia Certyfikaty specjalisty ds. rachunkowości, szkolenia z Nowego Płatnika itp., ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie pracy: minimum 1 rok w służbach finansowo księgowych, doświadczenie pracy w publicznych samodzielnych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
pomoc w obsłudze podatników, archiwizacja dokumentacji księgowej, pomoc w księgowaniu dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Malbork (pomorskie)
- dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży- księgowanie i dekretowanie faktur zakupu- księgowanie wyciągów bankowych- przygotowywanie deklaracji podatkowych
MIROSŁAWA ROMANIUK Kancelaria Podatkowo - Prawna "PIT" - 2019-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z programami księgowymi, znajomość przepisów VAT i podatków. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2018-01-15 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Wykonywanie inslatacji wod-kan i c.o.
Andrzej Waksmundzki - HYDRO-SOLID - 2019-02-21 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)
Operator miksera- pracuje w firmie produkującej betonowe obciążniki do sprzętu AGD tzw. przeciwwagi. Do zakresu obowiązków należy: wykonywanie mieszaniny i odpowiedzialność za jej jakość zgodnie z recepturami otrzymanymi z działu Produkcji, właściwy załadunek i rozładunek surowca, konserwacja Działu Mieszania zgodnie z normami, stała dbałość o porządek i czystość w miejscu pracy, raportowanie i współpraca z Działem Utrzymania Ruchu, wszystkie inne prace na zlecenie przełożonego.
ARMETON POLSKA PRODUKCJA WYROBÓW Z BETONU, METALU I PLASTIKU SP. Z O.O. - 2019-09-03 - Stanowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Ostrołęka (mazowieckie)
j.w
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA STOKŁOSY - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Dekarz
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Jerka (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiązki przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych oraz pełnej rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kraków (małopolskie)
przewóz makulatury i stali
J & J TRANSPORT - SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-30 - Jarocin (wielkopolskie)
wykonywanie prac związanych z księgowościąRefundacja wynagrodz.i składek Zus do 30 roku życia
Biuro Rachunkowe ALIFIN Alicja Idziaszek - 2016-02-04 - Jarocin (wielkopolskie)
ewidencja podatkowa
URSZULA WYPYCH Firma Handlowo- Usługowa "U. WYPYCH" - 2017-04-12 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Transport wyrobów do klienta, prowadzenie dokumentacji przewozowej, odbiór podpisów na dokumentach, zabezpieczenie ładunku.
PPUH"SCANDPOL"-Piotr Mrozowicz, PPUH"SCANDPOL" Spółka Cywilna APM Sulęczyno - Spółka Cywilna - 2017-07-10 - Sulęczyno (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
analizowanie rysunków roboczych oraz ustalanie na ich podstawie zakresu robót, potrzebnych materiałów oraz rozwiązań konstrukcji ciesielskiej;ocenianie przydatności elementów drewnianych do wykonania konstrukcji ciesielskiej; przygotowywanie elementów konstrukcji ciesielskiej do montowania; wykonywanie form i deskowań drewnianych do konstrukcji betonowych i żelbetowych; wykonywanie rusztowań drewnianych pomostów roboczych i daszków ochronnych; wykonywanie tymczasowych obiektów drewnianych na placu budowy; wykonywanie w budynkach murowanych monolitycznych i prefabrykowanych elementów budowlanych z drewna (np. stropy, schody, konstrukcje dachowe, ścianki działowe);transportowanie elementów ciesielskich na placu budowy;
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Lesznowola (mazowieckie)
Sprzedaż produktów firmy, monitorowanie rynku sprzedaży, realizowanie sprzedaży, budowanie wizerunku firmy, budowanie bazy klientów, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekcją księgowości m.in. prowadzenie ewidencji finansowo- księgowej jednostki, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych, wstępna kontrola dokumentów księgowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i raportów ZUS, list płac, wystawianie faktur wewnętrznych, not księgowych i innych dokumentów księgowych, prowadzenie rejestru zaangażowania środków oraz wykorzystanie zgodnie z obowiązującym planem kont. Pełna treść ogłoszenia znjaduje się na stronie https://www.bip.zdpndg.pl/plik,527,v-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-ksiegowy-pdf.pdf
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2019-04-16 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Baboszewo (mazowieckie)