KSIĘGOWY Brzozów oferta pracy P. H. U. T. "KRUCZEK" Paweł Kruczek
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 767 PLN
Zakres obowiązków: Podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek vat, płace
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Brzozów (podkarpackie)
Pracodawca: P. H. U. T. "KRUCZEK" Paweł Kruczek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 6A, 36-200 Brzozów, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek vat, płace
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 767 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzozowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzozów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 767 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: P. H. U. T. "KRUCZEK" Paweł Kruczek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 6A, 36-200 Brzozów, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: brzozowski
Gmina pracodawcy: Brzozów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozów
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z zasadmi rachunkowości. Analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych. Przygotowanie danych do przelewów bankowych oraz ich wprowadzanie. Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych.
Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. - 2018-04-14 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Asystent wykonuje proste prace księgowe wspomagające pracę głównego księgowego, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów. Wypełnianie formularzy podatkowych na podstawie zapisów księgowych. Naliczanie wynagrodzeń oraz umów cywilnoprawnych i ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łomianki (mazowieckie)
księgowanie dokumentów,wystawianie faktur,kontrola mależności i zobowiązań
KALCARGO Wojciech Kaliszewski - 2016-03-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracyodpowiedzialność za przestrzeganie zasad postępowania z żywnością zgodnych z HACCPodpowiedzialność za czystość w miejscu pracy zgodnie z HACCP i przestrzeganie zasad iprzepisów BHP, PPOŻodpowiedzialność za powierzone mieniepraca w uniformie zgodnym z wymogami HACCP iprocedurami hotelurealizacja zadań zleconych przez Szefa Kuchni i Sous Szefaracjonalne gospodarowanie towaremprzygotowanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardamizapewnienie najwyższej jakości produktów i usług oraz przestrzeganie norm i standardów produkcji,zachowanie estetyki wydawanych dań,współpraca z pozostałym personelem gastronomii.dbanie o czystość i higienę na przydzielonym stanowisku pracysprawność podczas przyjęcia oraz realizacji zamówieniaprzygotowuje i serwuje posiłki realizowane w ramach śniadań, przerw kawowych, bankietów; przygotowuje i serwuje posiłki dla uczestników konferencji; przygotowuje i serwuje posiłki do pokoju ( Room service ), przygotowuje i serwuje posiłki w restauracji ibarzeprzyjmuje skargi i zażalenia z należytym wyczuciem - stara się zadośćuczynić wszystkim oczekiwaniom, życzeniom i wnioskom Gości zgodnie ze swoimi uprawnieniami i kompetencjami - informuje o nich przełożonego (w szczególnych przypadkach konsultuje się z przełożonym)serwuje zamówione przez Klienta, Gościa potrawy we właściwej kolejnościsortuje naczynia odnoszone do zmywalni, sortuje odpady i umieszcza je w przeznaczonych do tego celu pojemnikach zgodnie z HACCPzgłasza przełożonemu wszelkie trudności inieprawidłowości (w tym dotyczące sprzętu iwyposażenia)bierze udział w inwentaryzacji środków trwałych inisko cennychzapewnia prawidłowy przepływ informacji i prawidłową komunikację z innymi działamiużytkuje wyposażenie zgodnie z jego przeznaczeniem - zabezpiecza sprzęt, wyposażenie i produkty przed uszkodzeniem lub kradzieżązapewnia prawidłowy i terminowy obieg dokumentówprzestrzega zalecenia dotyczących godzin otwarcia punktów gastronomicznychwypełnia rzetelnie polecenia przełożonychprzestrzega procedur nadzoru i kontrolizna i przestrzega zasady księgi HACCP z zakresu przygotowywania i dystrybucji posiłków, przyjęcia imagazynowania produktów, higieny personelu oraz mycia i dezynfekcji sprzętu i pomieszczeńprzestrzega zasad, przepisów i uregulowań wewnętrznych dotyczących tajemnicy służbowej iochrony danych osobowychwspółpracuje z innymi pracownikami działu iprzełożonymiwspółuczestniczy w tworzeniu dobrej atmosfery pracyuczestniczy w szkoleniach, odprawach, zebraniach informacyjnych i innych spotkaniach organizowanych dla pracownikówwspółuczestniczy w przyuczaniu do zawodu pracowników i praktykantów, wspiera ich wdoskonaleniu umiejętnościSala G
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA POADTKOWA DOKUMENTÓW KIĘGOWYCH, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW SKIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, OBSŁUGIWANIE PROGRAMU PŁATNIK W ZAKRESIE ROZLICZEŃ Z ZUS, POMOC I ASYSTA PODCZAS KONTROLII PODATKOWYCH I ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wołów (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, ryczałt, kadry, płace, ZUS.Wymagane 2 lata doświadczenie w biurze rachunkowym oraz znajomość programu PŁATNIK.
Biuro Rachunkowe "BILANS-SERWIS" Anna Wasilewska - 2016-03-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w zawodzie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie faktur, prowadzenie księgowości, wykonywanie przelewów, prowadzenie dokumentów magazynowych
1.Centrum Informacji i Organizacji Wypoczynku Mierzeja Paweł Czupajko, 2. PUH Ekosun Paweł Czupajło - 2018-01-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Modliborzyce (lubelskie)
obsługa klienta
PPH Robert Brączek - 2017-12-20 - Żywiec (śląskie)
przygotowywanie zapraw i betonów sposobem ręcznym i mechanicznym, wykoywanie murów pełnych z różnych materiałó, murów z otworami okiennymi i drzwiowymi, kominów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Tyszowce (lubelskie)
Prowadzenie księgowości, dokumentacji GUS, Pefronrozpiczenia ZUS. Praca na 1/2 lub cały etat. Praca na zastępstwo.
AGROFRUCT Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Żabokliki (mazowieckie)
sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym not odsetkowych otrzymanych od kontahretów, ich dekretacja i ksiegowanie, sporządzanie dowodów księgowych PK, przygotowywanie pism w sprawie niezgodności oraz próśb umorzenia not odsetkowych do kontrahentów, kontrola spływu należności oraz monity telefoniczne w zakresie not odsetkowych, monitoring pozwów oraz nakazów zapłaty od należności i zobowiązań skierowanych na drogę postępowania sądowego, rozliczanie oraz księgowanie zajęć komorniczych dot. należności przeterminowanych, bieżace monitorowanie zapłat należności, przekazywanie kserokopii dokumentów oraz innych informacji do windykacji przez Radcę Prawnego, przygotowywanie potwierdzeń sald dla poszczególnych dostawców w celu uzgodnienia sald do bilansu w okresie od 01.10-31.12 każdego roku, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, comiesięczna kontrola oraz sporządzanie kompensat wzajemnych wierzytelności dla kontrahentów występujących jako wierzyciel i dłużnik
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów kierunkowych, kierunek: księgowość/rachunkowść, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości. Pracodawca szuka osoby kreatywnej nie tylko w księgowości ale również w pracy z klientem, chce się rozwijać i nie boi sie wyzwań, jest nastawiona na cele, ma doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym, zna programy Insert, Comarch, Płatnik. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: e.gorecka (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-13 - Rybnik (śląskie)
Montaż i demontaż form do betonu
PREFABEX - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów, księgowanie faktur, monitorowanie terminów płatności, potwierdzanie sald, wyjaśnianie różnic, sporządzanie raportów i analiz, sprawozdań statystycznych, udział w sporządzaniu sprawozadania finansowego
Zakłady Podzespołów Radiowych Miflex S.A. Kutno - 2017-03-27 - Kutno (łódzkie)
oferta stażu: praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Józefów (mazowieckie)
Naliczanie ZUS-u, podatków, PIT-ów, wynagrodzeń pracowników, zgłoszenia do ubezpieczeń etc.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów księgowych, weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Padniewko (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, POMIAR KLIENTEK(WAGA OBWODY), WYPEŁNIANIE ANKIET, WYWIAD Z KLIENTKAMI W CELU WYELIMINOWANIA PRZECIWWSKAZAŃ, DORADZANIE W WYBORZE ODPOWIEDNIEGO PLANU ZABIEGOWEGO, PLANU TRENINGOWEGO, DOBÓR SUPLEMENTACJI, WYKONYWANIE DROBNYCH ZABIEGÓW TYPU: MASKI, PEELINGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ W SALONIE
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Opoczno (łódzkie)
Praca w dziale księgowości
SPÓŁKA JAWNA T & J TYRAKOWSKI JACHNIK - 2018-01-09 - Kotlin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik serwisowy
ISS FACILITY SERVICES Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Buk (wielkopolskie)
monter instalacji wodnych i kanalizacyjnych. Praca na terenie woj. śląskiego. Umowa zlecenie (3 miesiące), następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zabrze (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ oraz zapoznanie się z organizacją i regulaminem pracy,Zapoznanie się ze specyfiką pracy w biurze rachunkowym,Umiejętne posługiwanie się urządzeniami biurowymi, Przygotowanie dokumentów stosownych w biurze rachunkowym,prowadzenie rejestru wpływu dokumentów od klientów biura rachunkowego, segregacja dokumentów księgowych, prowadzenie bieżącej korespondencji, odbieranie i sprawdzanie dokumentów, przekazywanie informacji o zobowiązaniach, znajomość obsługi programów księgowych INSERT, RACHMISTRZ, CDN OPTIMA oraz ZUS PŁATNIK, zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji w biurze, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, księgowanie podstawowych operacji gospodarczych,umiejętność prowadzenia szczegółowej ewidencji księgowej dotyczącej rozrachunków, rozliczeń i roszczeń,sporządzanie list płac,prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, prowadzenie ewidencji wyposażenia,prowadzenie kart zarobkowych pracowników,
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa gości restauracji.
Tomasz Popielec Bartnicza 6 m 3, Euro Culinary Express Tomasz Popielec - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
praca w programie Symfonia
NEW ENERGY Cieszyn Spółka z o.o. - 2017-09-19 - Ogrodzona (śląskie)
Praca w dziale księgowości,sprawozdanie raportów,ewidencjonowanie dokumentów księgowych
Centrum Handlowo - Dystrybucyjne RT Projekt Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Chełm (lubelskie)
Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu
"CON-TAX" Konsulting mgr Iwona Sokołowska - 2016-01-05 - Mikołów (śląskie)