KSIĘGOWY-ADMINISTRATOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ im. MATKI TERESY Z KALKUTY
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: KSIĘGOWY-ADMINISTRATOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, analizowanie i zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w DPS.
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ im. MATKI TERESY Z KALKUTY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁOWACKIEGO 26, 20-060 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, analizowanie i zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w DPS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWY-ADMINISTRATOR DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu OPEN OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja lub inny kierunek pod warunkiem posiadania studiów podyplomowych z zakresu finansów, rachunkowości,znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, zasad klasyfikacji budżetowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, znajomość regulacji prawnych dotyczących systemu zamówień publicznych (ustawa Prawo Zamówień Publicznych i akty wykonawcze), kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność interpretacji przepisów prawa,ukończenie kursu dla kandydatów na księgowego potwierdzonego certyfikatem, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność za przestępstwa umyślne, nieposzlakowana opinia,mile widziana wiedza na temat samorządu terytorialnego, doświadczenie w pracy w administracji publicznej, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ im. MATKI TERESY Z KALKUTY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
GŁOWACKIEGO 26, 20-060 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane niezbędne dokumenty i oświadczenia:-własnoręcznie podpisany życiorys/cv/ z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychdla celów rekrutacji,-własnoręcznie podpisany list motywacyjny,-własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych,-kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,-kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy/, dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego,-podpisane oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagane dodatkowe dokumenty i oświadczenia-kope dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. zaświadczenia o ukończonych kursach, certyfikaty, rekomendacje, referencje.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: GŁOWACKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2020
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f229d6c1a590824893026f0e5fd88fb
Podobne oferty pracy
konserwacja i naprawa instalacji wodno-kanalizacyjnej w zasobach Spółdzielni
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GÓRNIK" - 2020-03-03 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Sprzedaż warzyw i owoców
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Olkusz (małopolskie)
szkolenie osób w zakresie BHP oraz PPOŻ
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
Prace porządkowe na budowie, cięcie stali, mieszanie zapraw murarskich
Usługi Budowlane COMPANY Paweł Szymański - 2017-08-18 - Leśnica (wielkopolskie)
wg oferty
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Łosiów (opolskie)
księgowypraca na jedną zmianę :07.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań dla GUS, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów.
GDM CAPITAL FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Rawicz (wielkopolskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych oraz wyznaczanie maszyn do wykonania napraw serwisowych oraz konserwacyjnych, obsługa i nadzór maszyn produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji technicznej
ACTIO HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony; godz. 8.00- 16.00; pracodawca oferuje atrakcyjny system wynagrodzenia
Biuro Rachunkowe ELCOM S.C. Paweł Grabowski, Joanna Grabowska - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Szkoła Podstawowa nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego - 2019-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
Skanowanie oraz sprawdzanie ilościowe towarów.
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Smolice (łódzkie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów - prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie deklaracji ZUS, kontrola sald należności i zobowiązań, sporządzanie sprawozdań finansowych, PIT, odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej.
Usługi Transportowe Janusz Studzienny - 2017-12-21 - Pełkinie (podkarpackie)
analiza należności, bieżący monitoring należności, kontrolowanie stanu należności klientów, przygotowanie spraw do windykacji, uzgadnianie sald, współpraca z działem sprzedaży
ELMET SA Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Handlowe - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
- drobne naprawy w zakresie robót: elektrycznych, mechanicznych- usuwanie awarii maszyn i urządzeń - pogłębianie wiedzy z zakresu elektromechaniki przemysłowej- przeglądy, konserwacje maszyn
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Polkowice (dolnośląskie)
Przyjęcia towaru, kompletacja, repacking, załadunek. Wykształcenie zawodowe, 1 rok doświadczenia wymagany, uprawnienia na wózki widłowe, książeczka sanepidu, obsługa skanera, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Mysłowice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; kurs pilarza; Konserwacja zieleni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FIRMA USŁUGOWA "SEBCIO" ANDRZEJ ALAMODA - 2017-02-24 - Gliwice (śląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koniecpol (śląskie)
Sporządzanie przelewów.Księgowanie wyciągów bankowych.Księgowanie faktur.Inne prace zlecone przez Głównego księgowego.
PGZ Stocznia Wojenna Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Gdynia (pomorskie)
rozliczanie miesięcznych faktur, księgowanie ich, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry i płace, doradztwo w zakresie podatkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych
Air Went Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
efektywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, realizowanie celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zambrów (podlaskie)
PRACOWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU GRYFICKIEGO W GRYFICACH - 2018-03-14 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
FOUR M MARTA JAWORSKA - 2019-11-25 - Gdańsk (pomorskie)
Prace administracyjno biurowe, księgowanie sprzedaży, zakupu, wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Gdynia (pomorskie)
Przewóz materialów na potrzeby działalności.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, kompletacja zamówień, kontrola zgodności ilościowej i jakościowej wydawanych towarów, prace porządkowe na magazynie.
JR Wittchen Premium Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-08-25 - Palmiry (mazowieckie)
weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów, kalkulacja wynagrodzeń, obsługa klientów, istnieje możliwość przyuczenia
Tax Center Ewa Matuszewska - 2018-01-15 - Darłowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż art. spożywczych na handlu obwoźnym
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Nysa (opolskie)
Tworzenie szablonów WORD i Excel, formatowanie dokumentów, wprowadzanie danych do baz danych, kontrola jakości dokumentów.
AMELNAT - JAKUB CZŁONKA - 2018-08-20 - Kawęczynek (mazowieckie)