KSIĘGOWY/A - OTRĘBUSY Otrębusy oferta pracy Aldona Włodarczyk "BIURO RACHUNKOWE WŁODARCZYK"
Stanowisko: KSIĘGOWY/A - OTRĘBUSY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie ksiąg podatkowych w programie komputerowym, sporządzanie dowodów, analiza dokumentów księgowych, dbanie o porządek w firmie, sumienne wykonywanie obowiązków, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Otrębusy (mazowieckie)
Pracodawca: Aldona Włodarczyk "BIURO RACHUNKOWE WŁODARCZYK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M. Dąbrowskiej 13, 05-805 Otrębusy, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie ksiąg podatkowych w programie komputerowym, sporządzanie dowodów, analiza dokumentów księgowych, dbanie o porządek w firmie, sumienne wykonywanie obowiązków, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A - OTRĘBUSY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otrębusy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2016
Data zakończenia pracy: 22.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne, minimum 2 lata stażu pracy w księgowości, umiejętność obsługi komputera, znajomość programów księgowych, znajomość pełnej lub uproszczonej księgowości, znajomość języków obcych niewymagana
Nazwa pracodawcy:
Aldona Włodarczyk "BIURO RACHUNKOWE WŁODARCZYK"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
M. Dąbrowskiej 13, 05-805 Otrębusy, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Brwinów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otrębusy
Ulica pracodawcy: M. Dąbrowskiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Biuro Rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 22.06.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na wysokości powyżej 3 metrów. Kontakt tel. 509 672 865
Purwent - 2017-05-24 - Morawica (świętokrzyskie)
przyjmowanie i rozdział korespondencji na odpowiednie komórki organizacyjne, rejestrowanie pism, przyjmowanie beneficjentów w Punkcie Obsługi Klienta,
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kościan (wielkopolskie)
Spawanie elementów metalowych mebli
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wołów (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów zakupowych sprzedaży, prowadzenie ewidencji VAT, JPG pliki VAT, rozliczanie płatności. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2018-03-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Księgowy- wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe ekonomiczne, doświadczenie zawodowe 3 lata na samodzielnym stanowisku, umiejetnosć obsługi komputera Office ( excel), znajomość obsługi modułu Optima, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków, opracowywanie raportów finansowych. Mile widziana znajomość j.angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
"Ekoconsultant" Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa kelnerska, podawanie dań, proponowanie napoi. Praca w Restauracji Piano
Top Invest Sp. z o.o. Sp. komandytowa / Best Western Airport Modlin - 2016-10-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
prace związane z mechaniką i eksploatacją pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ozorków (łódzkie)
wykonywanie instalacji elektrycznych na budowach
PROVOLT Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Żory (śląskie)
sprzatanie i obsługa pokoi i domków gościnnych, sprzatanie ośrodka i terenu wokół ośrodka wypoczynkowego, przygotowywanie i wydawanie posiłków gościom ośrodka. Wymagania: osoba winna być zorganizowana, pracowita, mile widziane doświadczenie w branzy hotelarskiej lub gastronomicznej, prawo jazdy kat.B,podstawowa znajomość jęz. rosyjskiego lub angielskiego. Wynagrodzenie 1850 zł.
Nawigator XXI Joanna Krawczyk- Nasiłowska - 2016-03-04 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
- sprawdzanie i uzupełnianie stanów magazynowych,- składanie zamówień na chemię przemysłową,- zabezpieczenie środków do myjni,- zakup ubrań roboczych dla pracowników,- pomoc przy wystawianiu faktur,
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Poźrzadło (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
rozliczanie płac, obsługa Płatnika, sprawozdania
Okręgowy Ośrodek Dokształcania Zawodowego - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych, obieg korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji osobowej funkcjonariuszy i pracowników. Kompletowanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zwolnieniem. Sporządzanie projektów umów o pracę. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie dokumentacji z zakresu medycyny pracy (przygotowywanie skierowań na badania okresowe, kontrolowanie aktualności badań lekarskich.
ZAKŁAD KARNY W OLEŚNICY - 2017-12-29 - Oleśnica (dolnośląskie)
-Ogólne zabiegi kosmetyczne, pedicure, manicure-Miejsce pracy: Tczew, ul. Jagiellońska 55e,-Kontakt telefoniczny: 504320488
MATER S.C. ALEKSANDRA SZYMAŃSKA I WOJCIECH SZYMAŃSKI // SALON STYL - 2017-02-06 - Tczew (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Zakopane (małopolskie)
Praca w biurze rachunkowym - obsługa firm, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
Biuro Rachunkowe RACHUBA Ilona Mierzejewska - 2016-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Dominikowice (małopolskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U MATI - GRZEGORZ SOBÓL - 2017-01-23 - Zakrzew (mazowieckie)
- księgowanie dokumentów,- sprawdzanie VAT,- umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,- mile widziana obsługa kadrowo-płacowa firmy oraz ubezpieczeń.
P.H.U. "POLAKTIV" Żaneta Robak Pszczew - 2016-07-06 - Pszczew (lubuskie)
kontrola formalna dokumentów, księgowanie, sporządzanie wydruków, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowanie dokumentów w biurze rachunkowym, wprowadzanie do systemu księgowego, sprawdzanie poprawności dokumentów dostarczonych przez klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Gorlice (małopolskie)
rozliczanie płacowe i księgowe firm
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych.Oferta pracy subsydiowanej tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna prowadzenie księgowości (kadry, płace itp.)
Biuro Rachunkowe, Izabela Sobol - 2016-08-12 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem polskim i zagranicznym,- prowadzenie książki przychodów i rozchodów- prowadzenie kadr i płac- rozliczanie transakcji krajowych i unijnych w walutach obcych i pln- prowadzenie ewidencji środków trwałych- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji PIT/CIT/VAT/DRA- sporządzanie prawozdań finansowych, GUS, NBP
PS CONSULTING SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Brzeg (opolskie)
wywóz gnojownicy, uprawa pola, koszenie trawy, odśnieżanie zimą, drobne naprawy obsługiwanego sprzętu
AGROFERM Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Węgrzynów (dolnośląskie)
Wstępne przygotowywanie surowców do pizzy, informowanie o brakach surowców dla wykonania produktu, porządkowanie stanowiska pracy.miejsce pracy Wrocław, ul. Rogowska,minimum 160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 9-22Sala G
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym
CECH RZEMIEŚLNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW W RADOMSKU - 2018-04-13 - Radomsko (łódzkie)