KSIĘGOWY/A Mielec oferta pracy Firma Handlowo-Usługowa "KIER" Biuro Rachunkowe Iga Redlińska-Kierys
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Firma Handlowo-Usługowa "KIER" Biuro Rachunkowe Iga Redlińska-Kierys
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korczaka 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Księgowość komputerowa w firmie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Ewidencje księgowe i obsługa rozliczeń w mikroprzedsiębiorstwie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów komputerowych Word, Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Firma Handlowo-Usługowa "KIER" Biuro Rachunkowe Iga Redlińska-Kierys
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Korczaka 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Korczaka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a9441b87e88a5890e43e3cc063357255
Podobne oferty pracy
Pomoc w kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gdynia (pomorskie)
- zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Wis-Bud" Łukasz Wasiniewski - 2015-12-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca w księgowości
PAK CONNECT SP. Z O. O. - 2017-04-10 - Wadowice (małopolskie)
przygotowywanie posiłków
DANPUS Daniel Pustuła - 2018-03-23 - Maków Podhalański (małopolskie)
projekty decyzji administracyjnych
PRACOWNIA PROJEKTOWA "SIEĆ I" PAWEŁ ŁUKOWICZ - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja obuwia metodą bezpośredniego wtrysku.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ARM-EX BARBARA MRUK, MARIUSZ MRUK SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-26 - Broniszew (mazowieckie)
Sprzątanie ciągów komunikacyjnych pieszych, mycie i odkurzanie podłóg, mebli, przeszkleń. Opróżnianie koszy na odpady, sprzątanie powierzchni biurowych. Sprzątanie galerii handlowych i zakładów produkcyjnych.Około 20-160 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 6-22. Proponowany okres wykonywania pracy: rok. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sołtysowicka 13-15 i później według zleceń.
"EZT" Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w dziale księgowości polegająca na wprowadzaniu danych(faktur sprzedaży, zakupów) do rejestru VAT, obsługa obrotu bezgotówkowego
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie obiektu firmy, oferta dla osób niepełnosprawnych
Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa " Tomex " Stanisław Dziewit - 2015-10-10 - Malinie (podkarpackie)
obsługa klienta, biura, faksów, przyjmowanie zamówień, praca na komputerze - miejsce pracy w Głuchowie lub Jarosławiu
P.P.H.U. MEBLO-MAX EKSPORT-IMPORT Barbara Golonka - 2018-04-20 - Głuchów (podkarpackie)
Magazynier
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2017-02-28 - Maków Podhalański (małopolskie)
Sprzedaż art. spozywczo-przemysłowych
ROMAN FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OGANIACZYK ROMAN - 2017-03-09 - Sieradz (łódzkie)
Księgowość ogólna,deklaracje VAT.
Newcold sp. z o.o. - 2016-02-17 - Kutno (łódzkie)
obsługa gości hotelu
RIVERSIDE HOTEL S.C. WIOLETTA LEWANDOWSKA, WOJCIECH KACZMAREK - 2016-10-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa maszyn i urządzeń. Składanie profili PCV (okuwanie i składanie) prace związane z obróbką profili.
kontakt przez OHP - 2019-03-22 - Tczew (pomorskie)
Operator koparki, wykopy wyrównywujące powierzchnie na budowach, rozładunek, załadunek materiałów sypkich.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Jeziernia (lubelskie)
do uzgodnienia
KLIMAR SP. Z O.O. - 2018-04-26 - Rudna Mała (podkarpackie)
Samodzielna prowadzenie dokumentacji sp. z o.o., kontakty z US, ZUS
RIDO INVESTMENT SP.Z O.O. DĘBOWIEC - 2016-08-31 - Jasło (podkarpackie)
Fakturowanie i księgowanie dokumnetów na rachunkach klientów, bezpośredni konatak z klientem niderlandzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa komputera, obsługa programów komputerowych księgowych, rozliczanie kierowców, organizacja prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Dzierżążno (pomorskie)
strzyżenie damsko- męskie oraz inne usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Dbanie o ekspozycję towarów-Obsługa klienta -Wsparcie oraz nawiązanie pozytywnej relacji z klientami-Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych oraz pełnej rachunkowości
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-PODATKOWYCH PERFEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; 6 lat doświadczenia zawodowego; dypolm mistrza florystyki; znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: układanie kompozycji z kwiatów, aranżacje biur, restauracji, przygotowywanie ofert dla firm zagranicznych; dwei zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Gliwice (śląskie)
pomoc w kuchni
"Niebo w gębie" Czesława Derda - 2016-10-31 - Augustów (podlaskie)
do uzgodnienia
JAREMA AKRYL - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć w przedszkolu
LIDIA ZALEŚNY NIEPUBLICZNY ŻŁOBEK STOKROTKI - 2019-03-04 - Kraków (małopolskie)
- Pełna księgowość.- Wynagrodzenie: 2300 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat. Wymagana biegła znajomość programu FAKIR (warunek konieczny). Wymagana znajomość pełnej księgowości (warunek konieczny). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 697-246-581) lub e-mail: marcin.piotr.molka (at) gmail.com
WYKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
TARTAK Krzysztof Ustaszewski Barbara Ustaszewska spółka jawna - 2016-09-23 - Miastkowo (podlaskie)
1. Zapoznanie się z zasadami pracy w biurze rachunkowym. 2. Zapoznanie się z programem i obsługą PŁATNIKA.3. Zapoznanie się z programem księgowym przeznaczonym dla biur rachunkowych.4. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.5.Zapoznanie się z wypełnianiem deklaracji skarbowych.6. zapoznanie się z zasadami księgowania oraz księgowania faktur.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kartuzy (pomorskie)