KSIĘGOWY/A Koszalin oferta pracy "BUDMAR" Spółka z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o ustawę o rachunkowości, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT, VAT
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "BUDMAR" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 32C, 75-137 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o ustawę o rachunkowości, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT, VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, umiejętność sporządzania sprawozdawczości i analiz, co najmniej 5 -letni staż pracy na pełnych księgach rachunkowych, preferowana znajomość zagadnień obsługi Wspólnot Mieszkaniowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: "BUDMAR" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Szczecińska 32C, 75-137 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 32C
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 05.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2018), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
Beata Dokurno Firma Usługowa i Biuro Rachunkowe - 2018-08-08 - Sulęcin (lubuskie)
- jakiekolwiek doświadczenia w pracy w przedsiębiorstwach prowadzących rachunkowość na księgach handlowych ( warunek konieczny ) - z podstawową znajomością zagadnień związanych z nabyciem wewnątrzwspólnotowym, dokumentacją importową, księgowaniem dokumentów magazynowych walutowych, księgowaniem importu usług, odwrotnego obciążenia. - jakakolwiek znajomość zagadnień związanych z zakupami, modernizacją środków trwałych oraz WNIP, księgowaniem dokumentów kasowych oraz obrotem dokumentami przy dostawach wewnątrzwspólnotowych.- mile widziana znajomość języka obcego w stopniu odpowiadającym identyfikacje zdarzeń gospodarczych na dokumentach księgowych. - dyspozycyjność w okresach, w których w dziale sporządzane są raportowania miesięczne z możliwością pełnej elastyczności pracy w pozostałych okresach ( warunek konieczny)
ATHLETIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Kluczbork (opolskie)
księgowanie, dekretowanie dokumentów
M.K. STELLA Konrad Marek - 2015-12-29 - Koło (wielkopolskie)
wystawianie faktur oraz obsługa kasy - wypłaty dla pracowników, deklaracje VAT, JPK i CIT, obsługa banku
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE - 2018-08-10 - Pruszków (mazowieckie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Krzepice (śląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ksiegowanie dokumentów, obsługa podatników, współpraca z urzędami.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Grodków (opolskie)
- Znajomość zagadnień pełnej ksiegowości.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Doświadczenie na stanowisku księgowej. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-60, 606-56-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Katowice (śląskie)
- Wykonywanie prac na produkcji (obsługa maszyn, montaż, obsługa linii malarskiej, szklenie, pakowanie gotowych wyrobów),- Zapewniamy transport z Tczewa, Pelplina, Starogardu Gdańskiego, Malborka, Czarnej Wody.- Kontakt: telefon 668-021-861; e-mail : rekrutacja (at) dovista.com
DOVISTA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-08 - Wędkowy (pomorskie)
obróbka skrawaniem metali na maszynach sterowanych numerycznie
THERMOTRONIC SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
praca w dziele księgowości
OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO- OLO Woskowice Małe - 2016-05-16 - Woskowice Małe (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.Praca w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu. Możliwość zrobienia szkolenia na elektryka/elektronika samochodowego.
Komunikacja Miejska Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie potraw, pilnowanie asortymentu, dbałość o czystość na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Ozorków (łódzkie)
Oferta przeznaczona również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów kierunkowych, kierunek: księgowość/rachunkowść, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości. Pracodawca szuka osoby kreatywnej nie tylko w księgowości ale również w pracy z klientem, chce się rozwijać i nie boi sie wyzwań, jest nastawiona na cele, ma doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym, zna programy Insert, Comarch, Płatnik. Wynagrodzenie godzinowe. Praca pomiędzy godziną 7:00 a 17:00. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Rybnik (śląskie)
Rozliczanie kredytów, prowadzenie rozliczeń, ewidencji, spraw związanych z windykacją zaległości.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości przepisami dotyczącymi CIT,PIT oraz Vat deklaracja i księgowanie faktur kosztownych, zakupowych, ,sprzedażowych.księgowanie raportów kasowych, bankowych i rozliczanie płatności.kontrola bieżących rozliczeń, potwierdzenie sald z kontrahentami.- ewidencja środków trwałych- roliczanie międzyokresowe przychodów i kosztów - sporządzanie deklaracji do US i GUS - wystawianie faktur sprzedażowych- wprowadzanie przelewów do systemów bankowości elektronicznej - wsparcie uzgodnień iraportowania dotyczącego list płac, obsługa płacowa umów cywilno-prawnych- tworzenie dokumentacji księgowej oraz kontrola merytoryczna dokumentów i zapewnienie kompletności i poprawności księgowań- sporzadzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotowanie bilansu, przygotowanie sprawozdań miesięcznych oraz kwartalnych- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych w firmie.WYMAGANIA: - wykształcenie o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości - znajomość ustawy o rachunkowości VAT, PDOP, PDOF- zdolności analityczne samodzielnośc dokładność odpowiedzialność za powierzone zadania zaangażowanie - terminowość umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy umiejętność pracy pod presją czasu. - umiejętność interpretowania przepisów prawnych- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office głównie Excel i Word- mile widziana znajomość systemu Insert Rewizor, Subiekt
NTS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa maszyny czyszczącej. Praca w wymiarze 5 godzin dziennie.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Siedlce (świętokrzyskie)
Obowiązki:•Dekretowanie, opisywanie oraz księgowanie dokumentów księgowych.•Prowadzenie ewidencji środków trwałych. •Bieżąca kontrola finansowo-księgowa kont rozrachunkowych i kosztowych.•Bieżące księgowanie faktur.•Rozliczanie kosztów leasingu.•Kontrola prawidłowości dokumentów finansowych i ich obiegu.•Współpraca z kontrahentami w zakresie płatności zobowiązań.•Współpraca w kwestiach dotyczących rachunkowości spółki ze spółkami powiązanymi.•Księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych.Oferujemy:•Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.•Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym na umowę o pracę.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. KSIEG/RADOM
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Radom (mazowieckie)
Obsługa i nadzór nad urządzeniami zainstalowanymi na basenie - utrzymanie właściwych parametrów urządzeń uzdatniania wody , pomp, central wentylacyjnych, filtrów, wymienników
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabsko języcznym
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie min rok w księgowości, znajomość programów Subiekt, Rewizor, Rachmistrz, znajomość książki Przychodów i Rozchdów oraz przepisów ustawy o VAT.Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej rachunkowości, sporządzanie deklaracji podatku dochodowego i VAT, rozliczenia bankowe.
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2017-07-14 - Perzyce (wielkopolskie)
przygotowywanie, dekretowanie dokumentów wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Leszno (wielkopolskie)
usuwanie drbnych usterek, naprawianie technicznych urządzeń, wykonywanie prac gospodarczych tj. przenoszenie mebli, akt, butel z wodą itp., prace porzadkowe w obrębie budynków stanowiących siedzibę prokuratury
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie pozytywnych relacji z mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami.Współpraca z pracownikami firmy oraz udziałowacami,przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych,opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży,analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży,sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych.
Rem II Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Przemyśl (podkarpackie)
dekretowanie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, realizacja bieżących zadań działu
HURTOWNIA ELEKTRYCZNA "BYCHOWO-HEL" WIESŁAW HARACKIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-22 - Kwidzyn (pomorskie)
ksiegowanie i dekretowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gościeszyn (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW:szukanie towaru, przedstawienie oferty, zakup a następnie sprzedaż towaru,porozumiewanie się z klientami zagranicznymi w języku arabskim i kurdyjskim. WYMAGANIA:wykształcenie podstawowe, mile widziane doświadczenie zawodowe, komunikatywność, prawo jazdy kat. B,swoboda kontaktów z ludźmi, znajomość jezyka kurdyjskiego i arabskiego w stopniu podstawowym
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Lubliniec (śląskie)
obsługa księgowa firm
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Cieszyn (śląskie)