KSIĘGOWY/A DS. RACHUNKOWOŚCI (J. ANGIELSKI) K/M Warszawa oferta pracy PKF BPO CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KSIĘGOWY/A DS. RACHUNKOWOŚCI (J. ANGIELSKI) K/M
Wynagrodzenie: 4 100 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki: księgowanie dokumentów źródłowych; sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów; segregacja i archiwizacja dokumentów; fakturowanie sprzedaży; inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP; sporządzanie sprawozdań finansowych; bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów; kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PKF BPO CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orzycka 6/1B, 02-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki: księgowanie dokumentów źródłowych; sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów; segregacja i archiwizacja dokumentów; fakturowanie sprzedaży; inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP; sporządzanie sprawozdań finansowych; bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów; kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 100 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A DS. RACHUNKOWOŚCI (J. ANGIELSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 100 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2019
Data zakończenia pracy: 16.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, finanse, podatki
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Symfonia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Comarch Optima
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - rachunkowość, finanse, podatki; umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Comarch, Navision, Symfonia); 2 lata doświadczenia zawodowego; j. angielski na poziomie znajomości B1 w mowie i piśmie.Obowiązki: księgowanie dokumentów źródłowych; sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów; segregacja i archiwizacja dokumentów; fakturowanie sprzedaży; inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP; sporządzanie sprawozdań finansowych; bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów; kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.CV przesyłamy na adres e-mail: rekrutacja (at) pkfpolska.pl oraz kontakt telefoniczny: 22 495 76 24
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PKF BPO CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Orzycka 6/1B, 02-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po telefonicznym uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.pkfpolska.pl
Ulica pracodawcy: Orzycka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy ważna do: 16.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fec7e41143ce2320540339b53cd47ca2
Podobne oferty pracy
prowadzenie ksiąg rachunkowych, składanie deklaracji podatkowych oraz wyliczanie podatków, rozliczanie ZUS, prowadzenie kadr
Przedsiębiorstwo Komunalne w Pęcławiu Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Białołęka (dolnośląskie)
Fakturowanie księgowanie dokumetnów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem w języku białoruskim oraz rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Łódź (łódzkie)
Bieżące operacje finansowe, archiwizacja dokumentów, ewidencja kosztów.Wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne, umiejetnośc obsługi komputera oraz znajomośc "PŁATNIKA".Zatrudnienie min. 9 miesiecy
Bank Spółdzielczy w Mikołajkach - 2018-01-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętność współpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US)
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Wymagana książeczka sanepidowska. Mile widziane doświadczenie oraz obsługa programu PC Market. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: omegasp (at) onet.pl.
OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Rybnik (śląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
montaż instalacji sanitarnych zewnętrznych
ZAKŁAD BUDOWLANO-SPRZĘTOWY RYSZARD MATUSZEWSKI - 2016-09-23 - Lubin (dolnośląskie)
rozładunek i załadunek materiałów i towarów, dostarczanie materiałów na produkcję
"BARWA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-08 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
Kadry, płace, dokumentacja ZUS, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rejestracja VAT;
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, mile widziana obsługa programu Optima;wynagrodzenie do uzgodnienia
Biuro Rachunkowe Marcin Kowalewski - 2016-02-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów, wypełnianie deklaracji unijnych, kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( ZUS, US, GUS);
AUTO HANDEL Bogdan Kulesza - 2016-09-27 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa księgowa w biurze rachunkowym. Kandydaci proszeni są wyłącznie o przesyłanie CV na adres e-mail maximlosice (at) gmail.com
PUH MAXIM Jacek Michalak - 2016-02-09 - Łosice (mazowieckie)
księgowanie faktur wprowadzanie i rozliczanie stanów mag.rozliczanie kosztów gastronomii, wystawianie dokumentów WZOferta stażu przeznaczona dla osób zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Jurata (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - monitorowanie transakcji w obszarze należności w systemie Oracle- sprawdzanie i uzgadnianie kont klientów- wprowadzanie korekt należności i bonusa do systemu- odpowiadanie na zapytania z afiliacji- tworzenie rezerw- zamykanie miesiąca
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
Księgowanie Wb, Fv, obliczanie podatków CIT,VAT, uzgadnianie sald, obsługa klienta.Miejsce pracy: Wrocław Pl StrzeleckiKontakt kandydatów z pracodawcą: eureka (at) eureka.wroclaw.plOferta pracy znajduje się w sali: E
EUREKA Gleń Alicja - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów - wymagana znajomość prawa podatkowego oraz obsługa programu Sage Symfonia. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce.
Biuro Rachunkowe Info-Tax Katarzyna Zagórska - 2017-03-28 - Mikołów (śląskie)
Obsługa klienta z wykorzystaniem kasy fiskelnej
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
spawanie konstrukcji taboru szynowego metodami MIG/MAG, elektrodą topliwą, w osłonie gazów i objętnych i aktywnych
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
porządkowanie magazynu; pilnowanie stanów magazynowych; zaopatrzenie magazynu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Nadarzyn (mazowieckie)
wykonywanie operacji spawania łukiem elektrycznym różnymi technikami, za pomocą elektrycznego źródła ciepła, z utrzymaniem optymalnych parametrów spawania wg. ustalonej technologii, stosowanie odpowiednich metod spawania, sprawdzanie jakości wykonywanych prac spawalniczych pomiarów
FUGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Konin (wielkopolskie)
do uzgodnienia
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŚWILCZA - 2018-02-15 - Świlcza (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Maszewo Duże (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
sporządzanie zestawień rocznych przkształceń lokali spółdzielczych, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym,ewidencja wyciągów bankowych i innych dokumentów, naliczanie płac, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i ich ewidencja,naliczanie składek ZUS US, sporządzanie deklaracji, prowadzenie zbiorczej kartoteki wynagrodzeń, rozliczanie delegacji służbowych, prowadzenie działalności socjalnej, naliczanie umorzeń rocznych
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Ustka (pomorskie)
Rozlcizanie fiansnowe, prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta.Pomoc w doborze i znalezieniu towaru.
Stronger Sp. z o. o. - 2016-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Sporządzanie list płac w oparciu o prawidłową dokumentację z zakresu osobowego funduszu płac, funduszu premiowego, zasiłków z ubezpieczenia społecznegoz uwzględnieniem wszystkich elementów wynagrodzeń i należnych potrąceń.2. Kompletowanie dokumentacji w zakresie zasiłków z ubezpieczenia społecznegoi naliczanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracjiZUS i rozliczanie zasiłków na bieżąco.3. Prowadzenie kasy zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Regulowanie zobowiązań poprzez przygotowanie przelewów, dokonywanie przelewówi kontrola terminowej ich realizacji.5. Wprowadzanie zadekretowanych faktur i innych dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych (obsługa programu komputerowego finansowo-księgowego w pełnymzakresie) oraz kontrola wstępna rachunków i faktur otrzymywanych od dostawców i usługobiorców oraz ich kwalifikacja wg rodzajów wydatków budżetowych i kontrahentów.6. Przestrzeganie obowiązujących przepisów dot. wynagrodzeń, podatków, przepisów ZUSi przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych. Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;nieposzlakowana opinia,wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: wykształcenie: min. średnie, wskazane ekonomiczne,posiadanie co najmniej dwuletniej praktyki w księgowości - płace,wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, przepisów dotyczących podatkówi ubezpieczeń społecznych;umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów finansowo-księgowych i rozliczeń ZUS w programie Płatnik. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość rachunkowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność, terminowość, punktualność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)
Praca w charakterze księgowej, praca w godz. 7-15
PROMIĘS Spółka jawna - 2016-09-22 - Turawa (opolskie)
- Świadczenie usług dla klientów kancelarii, a w szczególności: Prowadzenie dokumentacji księgowej oraz podatkowej klientów kancelarii. Zamykanie okresów sprawozdawczych. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych raportów dla instytucji zewnętrznych. Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych. Monitorowanie rozwiązań usprawniających pracę działu księgowości. Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług. Zczytywanie (skanowanie) dokumentów papierowych wszystkich podmiotów gospodarczych obsługiwanych przez naszą kancelarię w celu przetworzenia na wersję elektroniczną a następnie wczytanie ich do systemu księgowego. Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych:- archiwizacja dokumentów występujących w obiegu w kancelarii wg przepisów prawa oraz procedur funkcjonujących w kancelarii, a w szczególności polegających na:- skanowanie dokumentów papierowych i archiwizacja w wersji papierowej i elektronicznej dokumentów, korespondencji klientów kancelarii,- elektroniczna archiwizacja korespondencji kancelarii na dysku zewnętrznym,- tworzenie kopi zapasowych baz danych klientów z systemów księgowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Dwa lata doświadczenia w księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Katowice (śląskie)