KSIĘGOWA/Y(NR 2592) Bydgoszcz oferta pracy KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y(NR 2592)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie i uzgadnianie sald
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Startowa 2A, 85-744 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie i uzgadnianie sald
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y(NR 2592)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYT
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Startowa 2A, 85-744 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWO-KSIĘGOWEGO MAŁGORZATA TRYTul. Startowa 2A85-744 Bydgoszczlubdokumenty należy przesłać na adrese-mail: m.tryt (at) kdpk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Startowa
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2019
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 07.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf0e0d44d5ab852aeff46be9a76a0bb5
Podobne oferty pracy
Przewóz towarów samochodem dostawczym na terenie Polski i Ukrainy
FOMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-02 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki w progranach komputerowych (dekretowanie dow. księgowych) bieżące księgowanie techniką komputerową, sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki, sporządzanie analiz, prowadzenie dokumentacji z Urzędem Skarbowym oraz ZUS. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelości dokumentów.
FENIKS V Sp. z.o.o - 2016-09-15 - Żary (lubuskie)
- Prace księgowe [kadry i płace],- Prace księgowe PKPiR,- Kontakt telefoniczny 517-748-884,
MANIA ZBIGNIEW MR INTERNATIONAL FHU - 2018-08-06 - Tczew (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Ocena oraz zatwierdzania wykonania modeli ryzyka na podstawie przedstawionych danych rzeczywistych. Może być to model istniejący lub nowy, rozumienie cech, założeń oraz ograniczeń modelu, proponowanie i podejmowanie procesów walidacji w ustalonych ramach czasowych, propozycja ulepszania istniejących ram w celu automatyzacji systemów oraz pomoc we wdrażaniu uzgodnionych zmian, identyfikacja obszarów wymagających poprawy efektywności, automatyki i wzmocnionej kontroli u istniejących procesów,dokumentowanie wszystkich zmian i usprawnień procesu, zdolność do jasnego wytłumaczenia danych modelowych dla innych obszarów w banku (używając języka nietechnicznego) oraz pomoc w bieżącym wykorzystywaniu modeli w warunkach zarządzania ryzykiem, np. wsparcie w wyjaśnianiu zachodzących zmian.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Kraków (małopolskie)
Praca polegająca na wprowadzaniu danych do rejestrów VAT, książki przychodów i rozchodówWymiar etatu: 1/2 etatu
Prywatne Biuro Rachunkowe Ewa Muszkiewicz - 2017-05-31 - Rzgów (łódzkie)
obsługa wózków widłowych, przewożenie towaru, przygotowywanie palet, prace pomocnicze na magazynie.. Wymagane min. 2 miesiące na obsłudze wózków widłowych bocznych, uprawnienia na wózki widłowe wysokiego składu10m. boczne, książeczka sanepidowska. Praca na 2 zmiany 6-14; 14-22. Miejsce pracy Mysłowice.
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Mysłowice (śląskie)
- odbieranie zamówień,- kontakt z księgową,- segregowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Marklowice (śląskie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Zakrzewo (wielkopolskie)
-
NIERUCHOMOŚCI I OPŁATY LOKALNE SP. Z O.O. - OŚRODEK WCZASOWO-REHABILITACYJNY ,,AGAWA" - 2019-03-05 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, dekretacja, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych.- Wynagrodzenie: 2800 -3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość zasad rachunkowości. Wymagana znajomość programu finansowo - księgowego SYMFONIA.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.mehl (at) bukfdekret.pl
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-FINANSOWYCH DEKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-31 - Katowice (śląskie)
nadzór nad wykonawstwem, organizowanie harmonogramu szczegółowych zadań, organizowanie pracy podległych pracowników, organizowanie zaopatrzenia i logistyki, analizowanie dokumentacji technicznej i ich wdrażanie
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Ścinawa (dolnośląskie)
wykonywanie czynności biurowych, segregacja i układanie dokumentów, skanowanie na skanerze ręcznym
kontakt przez OHP - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów, ewidencji przychodów, rozliczanie podatku VAT, prowadzenie rejestrów VAT, samodzielne sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, VAT, prowadzenie kadr i rozliczanie płac
Biuro Usług Księgowych Magdalena Matuszak - 2018-04-19 - Głogów (dolnośląskie)
prace magazynowe, załadunek rozładunek towarów spożywczych powyżej od 20 kg do 50 kg sporadycznie.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Mysłowice (śląskie)
pełna księgowośc
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu Symfonia, rzetelne, prawidłowe ujęcie zdarzeń finansowych w księgach handlowych, rzetelne i efektywne wykonywanie pracy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
"FLOTINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Piła (wielkopolskie)
pracownik obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Opieka nad pacjentami w środowisku domowym.
KATARZYNA KARPUS GABINET EDUKACJI I PROMOCJI ZDROWIA ,,GEMINI''- Specjalistyczna Praktyka Pielęgniarska - 2019-01-04 - Chojnice (pomorskie)
Profesjonalna obsługa butiku z zegarkami i biżuterią, budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem oraz realizację planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
-Szycie wyrobów -głównie odzieży medycznej
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Koluszki (łódzkie)
pomoc elektrykom przy instalacjach elektycznych
ENERGO-INSTAL Ryszard Jabłoński - 2016-01-05 - Szepietowo (podlaskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAXTOP - 2016-06-23 - Sławków (śląskie)
- odpowiada za sprzedaż produktów firmy - reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami, monitoruje rynek i zbiera informację na temat działań konkurencji; Zadania zawodowe: - realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży - budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; - projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; - pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; - budowanie bazy klientów;
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Częstochowa (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych
Zakład Kamieniarski i Wyrobu Wkładów Kominkowych/Gospodarstwo Rolne - 2017-08-14 - Ruda Kościelna (świętokrzyskie)
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Realizowanie zadań z zakresu oddziaływań terapeutycznych wobec przebywających w oddziale skazanych uzależnionych od alkoholu. W bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-04-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.zakatek.katowice.pl/ogloszenia/- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, sporządzała rozliczenia i sprawozdania z dotacji celowych, pomagała w sporządzaniu sprawozdania RB z wykonania budżetu, sporządzała deklarację cząstkową VAT 7,księgowała alimenty oraz inne świadczenia należne wychowankom, prowadziła od strony księgowej ZFŚS, w ramach zastępstwa sporządzała listy płac, dokumentację w programie Płatnik, w ramach zastępstwa prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto + 20% premii + staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas okreslony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe - 2-letni staż pracy lub średnie - 4 letni staż pracy. Praca na zbliżonym stanowisku w jednostce samorządowej minimum 4 lata. Uprawnienia: 1. Jest uprawniony do korzystania z wszelkich przywilejów wynikających ze stosunku pracy ujętych w prawie i przepisach szczegółowych.2. Jest uprawniona do pobierania gotówki z banku.3. W ramach zastępstwa sprawowanego za główną księgową jest uprawniona do podpisywania dokumentów.4. Jest uprawniona do wystawiania i podpisywania zaświadczeń o wynagrodzeniu.5. Posiada uprawnienia do przetwarzania danych osobowych.Umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów prawa, pracy pod presją czasu.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2018-04-19 - Katowice (śląskie)
Świadczy osobom starszym usługi opiekuńczo-wspierające; rozpoznaje możliwości oraz ograniczenia w funkcjonowaniu osoby starszej wynikające z rodzaju i stopnia niepełnosprawności; rozpoznaje i interpretuje sytuacje społeczne, warunki życia, relacje z rodziną, grupą i środowiskiem lokalnym osoby starszej; dobiera metody, techniki, narzędzia i formy realizacji działań opiekuńczo-wspierających do sytuacji życiowej, stanu zdrowia, rozpoznanych problemów i potrzeb osoby starszej; udziela wsparcia emocjonalnego i aktywizuje osoby starsze do samodzielności życiowej w zależności od rodzaju i stopnia niepełnosprawności; nawiązuje, podtrzymuje i rozwija współpracę z podmiotami działającymi na rzecz osób starszych w środowisku lokalnym. Zadania zawodowe: opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej osoby starszej;posługiwanie się dokumentacją dotyczącą sytuacji zdrowotnej i społecznej osoby starszej;organizowanie prac opiekuńczo-wspierających u osoby starszej, w tym: rozpoznawanie warunków życia i poziomu możliwości psychofizycznych osoby starszej, opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej dla osoby starszej, prowadzenie dokumentacji itp.;wykonywanie czynności opiekuńczo-wspierających u osoby starszej, w tym: przeciwdziałanie zagrożeniom zdrowia i życia osoby starszej, udzielanie pierwszej pomocy, wykonywanie czynności opiekuńczych i higienicznych u osoby starszej itp.;aktywizowanie osoby starszej do samodzielności życiowej, w tym m.in. inicjowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji osoby starszej z osobami z najbliższego otoczenia, organizowanie czasu wolnego osobie starszej, wspieranie osoby starszej w usprawnianiu psychofizycznym itp.;współpracowanie z podmiotami działającymi na rzecz osób starszych, w tym m.in. motywowanie rodziny i lokalnego środowiska społecznego do działań na rzecz osoby starszej, organizowanie środowiskowych grup wsparcia, organizowanie pomocy materialnej dla osoby starszej, współpracowanie z członkami zespołu terapeutycznego zakładu opiekuńczo-leczniczego itp.;stosowanie metod komunikowania się i negocjacji w różnych sytuacjach społecznych z uwzględnieniem procesów emocjonalno-motywacyjnych oraz osobowości osoby starszej w relacjach z otoczeniem;organizowanie osobie starszej korzystania ze świadczeń podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej;pomaganie osobie starszej w użytkowaniu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych;pomaganie osobie starszej w prowadzeniu gospodarstwa domowego;analizowanie i usuwanie czynników wpływających na wykluczenie społeczne osoby starszej;dbanie o jakość świadczonych usług i standardu opieki;stosowanie przepisów prawa dotyczących pomocy społecznej i ubezpieczeń społecznych, w tym przestrzeganie zasad etyki i odpowiedzialności zawodowej;stosowanie programów komputerowych wspomagających wykonywanie zadań;przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Dodatkowe zadania zawodowe: posługiwanie się językiem migowym;organizowanie i kierowanie pracą małych zespołów pracowniczych;podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opieki nad osobami starszymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Kraków (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zielony Grąd (warmińsko-mazurskie)