KSIĘGOWA/Y Kamień Pomorski oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów, współpraca z US, wystawianie upomnień, wewań do zapłaty, przyjmowanie wpłat, obsługa kasy, tworzenie i przygotowywanie przelewów.
Data publikacji: 2018-01-11
Lokalizacja: Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów, współpraca z US, wystawianie upomnień, wewań do zapłaty, przyjmowanie wpłat, obsługa kasy, tworzenie i przygotowywanie przelewów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Kamień Pomorski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamień Pomorski
Ulica pracodawcy: Wolińska
Numer budynku pracodawcy: 7b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa tokarki
Przedsiębiorstwo Projektowo - Produkcyjne IDEAPRO Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Nowa Sól (lubuskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klienta restauracyjnego, Praca co 2 dzień po 11h w godiznach 12-23. Praca również w dni wolne
A&A PRESTIGE SP. Z O.O. - 2018-06-27 - Mysłowice (śląskie)
Wymiana naciągów przy użyciu odpowiedniej maszyny w rakietach do squasha, badmintona, tenisa.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Legionowo (mazowieckie)
-Mile widziana osoba chętna do przyuczenia ze znajomością zasad pełnej księgowości,-Podstawowa znajomość zasad księgowości,-Kontakt telefoniczny 509-328-378
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA W TCZEWIE - EWA KLUPŚ-MASŁOWSKA - 2017-12-13 - Tczew (pomorskie)
Praca związana ze wznoszeniem budynków drewnianych. Praca na terenie Polski i we Francji (wyjazdy na max. 10 dni) - pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dojazd.
FREDERIC ROBERT QUADRAPOL - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowym
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
PRACA W KSIĘGOWOŚCI
APPLE PEEL SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie kasy, monitorowanie odpłatności, współpraca z US, ogólna księgowość, kadry
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2017-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
• WERYFIKACJA I KSIĘGOWANIE FAKTUR,• KSIĘGOWANIE POLECEŃ KSIĘGOWANIA I INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH,• KSIĘGOWANIE REZERW,• KONTROLA DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH,• WERYFIKACJA I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH,• KONTROLA, UZGADNIANIE I ROZLICZANIE KONT,• SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ,• UCZESTNICTWO W PROCESIE ZAMYKANIA M-CA KSIĘGOWEGO,• UZGADNIANIE REJESTRÓW VAT,• ROZLICZANIE I KSIĘGOWANIE INWENTARYZACJI,• OBSŁUGA AUDYTÓW I KONTROLI.
Bać - Pol S.A. - 2018-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- sprzedaż telefonów i usług T-Mobile- profesjonalna obsługa posprzedażna Klientów firmy- doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę
Eurotel Spółka Akcyjna - 2016-07-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Samodzielna księgowa, znajomość systemu INSERT, doświadczenie-pełne księgi rachunkowe, kadry-płace
Firma Konsultingowo-Gospodarcza IRYT sp.z o.o. - 2017-07-21 - Żory (śląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola / nabór staż do 30 r. ż. POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Stara Gadka (łódzkie)
księgowanie dokumentów -księga przychodów
DORBIS Doradca Podatkowy Nr 04674 Bogumiła Sorgowicka - 2018-08-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dań, menu, kontakt z klientami wietnamskimi, współpraca z pracodawcą wietnamskojęzycznym, negocjacje z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów związanych ze środkami trwałymi (OT, LT, MW), Naliczanie amortyzacji,Przygotowanie arkuszy spisowych środki trwałe,Rozliczenie inwentaryzacji środki trwałe,Naliczanie zrealizowanych różnic kursowych od zobowiązań,Naliczanie zrealizowanych różnic kursowych od należności,Księgowanie rezerw kosztowych,Księgowanie dokumentów związanych z obrotem paletami,Przygotowanie i raportowanie danych dla sprawozdawczości w Grupie,Wprowadzanie faktur do elektronicznego obiegu dokumentów,Ewidencja faktur przychodzących w dzienniku korespondencji,Weryfikacja poprawności przelewów wprowadzonych do systemu bankowego,Przygotowywanie zestawienia przeterminowanych należności,Kompletowanie potwierdzeń dostaw towaru do klienta wraz z odpowiednią fakturą sprzedaży,Pracodawca oferuje: Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Ziębice (dolnośląskie)
Ochrona mienia obiektu produkcyjnego (dozór, monitoring).
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Nysa (opolskie)
Obsługa urządzenia do ustawiania zbieżności kół pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Bełchatów (łódzkie)
Nakrywanie do stołu, serwowanie posiłków.
AMW REWITA SP. Z O.O - 2018-04-12 - Sopot (pomorskie)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa suszarek - załadunek i wyładunek. Sortowanie asortymentu podsuszonego. Przygotowanie asortymenu do maglowania - prasowania. Składanie wysuszonego asortymentu. Konfekcjonowanie asortymentu wg rodzaju i klienta. Ręczne prasowanie asortymentu, który nie kwalifikuje się do maglowania..
Pralnia MIR-Q Mirosława Tuman - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA TOKAREK UNIWERSALNYCH
REMZEL - ZAKŁAD REMONTOWY SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; utrzymanie terenów zielonych; umowa zlecenie; praca na terenie woj. Śląskiego
ARL SERWIS - SYSTEM MICHAŁ KALISZEWSKI - 2018-04-23 - Gliwice (śląskie)
RefDo30zakładanie i prowadzenie teczek pracowniczych, obsługa ZUS, naliczanie wynagrodzeń, księgowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa agregatów, urządzeń pralniczych, sortowanie, odbiór jakościowy, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
przyjęcie towaru, metkowanie leków, rozkładanie leków w/g grup w magazynie i sklepie
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Augustów (podlaskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac, obsługa programu Płatnik, Insert.
JKD BIURO RACHUNKOWE JOANNA KLEIBER-DOMINIAK - 2018-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
- identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowanie na rynek wschodni)- promowanie usług firmy; - sporządzanie raportów; - prowadzenie strony internetowej.-tworzenie bazy telefonicznej klientów z uwzględnieniem cech adresata. - -przekazywanie klientowi telefonicznie informacji.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa dokumnetacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Święciechowa (wielkopolskie)
utrzymywanie porządku i czystości na terenie zakładu, prace porządkowe wokół terenu firmy (parkingi, tereny zielone)
KARLIK ELEKTROTECHNIK Sp z o. o. - 2018-06-13 - Nekla (wielkopolskie)