KSIĘGOWA/Y Ełk oferta pracy Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płacy, świadczeń z ZFŚS, prowadzenie kart wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń,sporządzanie przelewów, naliczanie zobowiązań wobec ZUS, Urzędu Skarbowego,PFRON, archiwizacja dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań okresowych.
Data publikacji: 2017-03-17
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 1, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płacy, świadczeń z ZFŚS, prowadzenie kart wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń,sporządzanie przelewów, naliczanie zobowiązań wobec ZUS, Urzędu Skarbowego,PFRON, archiwizacja dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań okresowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 1, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.03.2017
Data dodania oferty pracy: 16.03.2017
Oferta pracy ważna do: 15.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie badań trendów oraz wzornictwa, identyfikowanie lokalnych potrzeb w zakresie wzornictwa oraz kolorystyki dekorów i porównywanie ich z produktami Impress Group, Przygotowywanie pomocniczych materiałów dla działau sprzedazy, opracowywanie kolorystyki dla nowych i aktualnych dekorów, zarządzanie portfolio dekorów i kolorystyki, pomoc w przygotowywaniu imprez firmowych, targów.
Impress decor Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
ASKO-SPORT Radomska Spółdzielnia Pracy Przemysłu Skórzanego - 2016-10-10 - Radom (mazowieckie)
monter stolarki okiennej i drzwiowej
F.H.R.U. "ELDAN" Adam Jońca - 2015-11-27 - Staszów (świętokrzyskie)
dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chorzów (śląskie)
Praca biurowo-administracyjna z programem komputerowym. Możliwość pracy na pełen etat lub na 3/4 etatu. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: ksiegowosc (at) adm-rauch.pl, tel.: 601 199 011.
ADM-SYSTEM ZARZĄDZANIE Małgorzata Rauch-Janowicz - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi
MAŁGORZATA PODSADNA (ANGLOJĘZYCZNY NIEPUBLICZNY ŻŁOBEK OLEŃKA) - 2019-03-11 - Kalisz (wielkopolskie)
prace fizyczne w cegielni
Cegielnia EKO Andrzej Wytrzymały S.C. - 2018-07-04 - Częstochowa (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Sporządzanie listy płac. Wczytywanie faktur. Sporządzanie deklaracji do ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowanie półproduktów do posiłków, mycie naczyń, przygotowanie posiłków typu fast -food
F.H.U Świat Smaków Laura Żołnierowicz - 2016-03-23 - Rzezawa (małopolskie)
Montaż elewacji hal z płyt warstwowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Śląska (dojazd z siedziby firmy zapewniony).
MARIUSZ BOREK USŁUGI BUDOWLANE - 2016-03-08 - Rybarzowice (śląskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2017), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
Kryk Zbigniew Gospodarstwo Rolne EUROPLANT - 2017-03-10 - Gądków Wielki (lubuskie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie faktur, tworzenie bilansów i zestawień
BIG TUR SP. Z .O.O. - 2016-01-20 - Turek (wielkopolskie)
Praca w zawodzie (sklep z odzieżą w centrum handlowym)
Firma "REMI" Michał Rompalski - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2018-01-24 - Opatów (śląskie)
księgowanie dokumentów księgowych, faktur kosztowych, wyciągów bankowych; udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych; wsparcie przy sporządzaniu deklaracji VAT; przygotowywanie zaliczek i rozliczeń pracowniczych; zamknięcia i ustalenia sald kont; przygotowywanie przelewów i ich księgowanie; czynny udział w zamknięciu roku
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- spawanie konstrukcji stalowych i elementów drobnych
SCALIO Konstrukcje Sp. z o.o. Orzeszkowo - 2016-06-13 - Orzeszkowo (wielkopolskie)
naprawa sprzętu rolniczego, obsługa sprzętu rolniczego, konserwacja, przeglady, obsługa warsztatu, utrzymanie porządku w warsztacie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poledno (kujawsko-pomorskie)
Analiza dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi.Analiza kont księgowych.Wprowadzenie do rejestrów VAT i dewkretowanie dokumentów zgodnie z przepisami.Kontrola formalno-rachunkowa delegacji służbowych, kilometrówek oraz rozliczania zaliczek pracowniczych.Współdziałanie w przygotowywaniu sprawozdań i raportów statystycznych wymaganych przepisami.
ELPIGAZ SP. Z O.O. - 2019-04-30 - Gdańsk (pomorskie)
- FIRMA: FIRMA ELEKTRO-RADIO-ALARM ANDRZEJ SCHDLER PROFIAUTO poszukuje pracowniak na stanowisko: Mechania samochodowego.- Naprawa samochodów osobowych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe mechaniczne (tytuł mechanika samochodowego). Wymagane min. 3 lata doświadczenenia zawodowego na stanowisku mechanika samochodów osobowych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-757-40-47, 601-46-24-15) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Alfonsa Zgrzebnioka 29, 40-520 Katowice).
FIRMA ELEKTRO-RADIO-ALARM ANDRZEJ SCHÄDLER - 2016-05-12 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji finansowej wspólnot i rozliczanie wpłat mieszkańców z ich wpłat i księgowanie tych kwot.
AGIS NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA KAMIŃSKA - 2016-05-19 - Rumia (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PPHU INSTAL CHEMIK - 2016-04-27 - Pleszew (wielkopolskie)
praca na stanowisku kierowanika budowy
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Golasowice (śląskie)
Tworzenie i ściąganie dokumentacji powykonawczej po realizacji budowy, pilnowanie listy płac i obecności, zbieranie faktur, podliczanie rentowności inwestycji itp.
P.H.U. Paweł Ozdarski - 2018-03-29 - Gąski (mazowieckie)
sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kurowice (dolnośląskie)
kierowanie sanochodem ciężarowym, rozładunek i załadunek towarów.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Tąpkowice (śląskie)
sprzedawca w dziale RTV/AGD
CARREFOUR POLSKA SP.Z O.O. - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu
FIRMA HANDLOWA "PARTNER" KĘSICKA GRAŻYNA - 2017-09-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)